abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23895061
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ben ik wel benieuwd naar...ik sta namelijk huiverig tegenover chirurgische ingrepen om gewicht te verliezen (alhoewel het merendeel van de mensen die het gedaan hebben er héél erg blij mee waren en het direct weer zouden doen).
GBS, wordt erg veel gedaan in Nederland en Belgie. Ze halen er betere resultaten mee dan met de band heb ik begrepen. Ik vond deze ingreep te ingrijpend. Maar af en toe twijvel ik nog wel eens of ik misschien niet beter dat had kunnen doen... Onzin, ik haal nu toch ook grote resultaten.. Denk ik dan maar weer terug naar mijzelf

Als mijn prog het toestaat, zal ik vanmiddag hier eens foto's proberen te plaatsen van afgelopen woensdag.. En wat er woensdag was Dat zeg ik nog lekker niet

pi_23902450
Hier lopen we het stadshuis in!

En werden er leuke treffende dingen gezegt!!!

En toen
Toen waren Henk en ik getrouwd!

Dit was 1 van de redenen, waarom ik zo druk was afgelopen tijd.
Volgende week houden we een feestje hier in huis. Want we zijn in stilte met 2 goede vrienden (als getuigen) erbij getrouwd. En sávonds met hun en alle kids lekker wezen uit eten.. Het was een heerlijke geslaagde dag!

beetje offtopc maar toch hier gedumpt
pi_23903444
Wat gaaaaf! Je ziet er echt supergoed uit!

Nog gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23903705
Wat leuk Funnie!
En wat zie je er goed uit!

Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:04:42 #55
3542 Gia
User under construction
pi_23904900
Funnie, en man natuurlijk, hartstikke gefeliciteerd.

Dat je dat voor je hebt kunnen houden!
pi_23905035
Funnie, wat super!! En van harte, meid en je ziet er echt fantastisch uit
En wat Gia zegt: zoiets had ik nóóit voor me kunnen houden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23906025
Funnie en hub: gefeliciteerd!!!

Je ziet er goed uit hoor Funnie .
  † In Memoriam † zaterdag 11 december 2004 @ 21:08:00 #58
43556 miss_dynastie
pi_23906415
Funnie, eindelijk mag ik mijn mond opendoen
Ook hier een hele dikke
Gefeliciteerd lekker ding
pi_23907305
Gefeliciteerd!!!

En je ziet er idd erg goed uit joh!!!!
pi_23907962
Dank jullie wel! Er waren 2 hier op het Forum die het wisten! Maar mochten nog niets zeggen, tot ik groen licht gaf. ivm Familie die het dan nog niet wisten. En wilde niet, dat ze via het forum erachter kwamen

Maar nu weet iedereen het.. en mag de rest het ook weten...

Bedankt ook allemaal voor de complimentjes..

maarruh mond dicht houden!! Das nietssss voor mij.. Dus dit was echt een ware beproeving voor mij...
pi_23908103
En als op zo'n moment je videokaart het begeeft, en alles (kaartjes,adressen enzo) op je pc staat. Dan zweet je wel ff... Dus vandaar dat we vorige week gewoon maar nieuwe kaart hadden gekocht. ipv pc inleveren voor garantie...
pi_23909155
Gefeliciteerd Funnie!!!!!

Wat zie je er ontzettend goed uit, je straalt helemaal!!
pi_23913951
Weet iemand een recept om icetea te maken met een zoetstof oid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23915581
Funnie!!!!!!!!!!!!!!!

Wat mooi, gefeliciteerd zeg!!!!!!!!!!!!!
Je ziet er heel mooi uit.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_23915726
Wat leuk Funnie hoe jij getrouwd bent. Stiekeme sjaak! Gefeliciteerd.

Bij mij is er nu 8,5 kilo af. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel goed weet wat ik er mee aan moet. Ik ben namelijk altijd dik geweest. Tenminste zo lang ik mij kan heugen, iig van kinds af aan. En nu ben ik nog steeds dik, maar wel al minder dik dan een aantal weken geleden en het afvallen valt me tot nu toe niet erg zwaar, dus ik wil wel meer afvallen, iig tot een mt 42 en wie weet nog meer, als ik toch bezig ben. . Maar goed ik vind het dus best een "eng" idee. Al is eng een groot woord, maar erg vreemd, want stel dat het lukt en ik ben ineens geen dikkertje meer!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 december 2004 @ 11:44:02 #66
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_23916012
Gefeliciteerd Funnie

* Jojogirl heeft weer geen nieuw regeltje nodig. Nike veranderd, nog steeds 85 kilo. Helaas dus ook geen nieuwe ticker
Maar het sporten gaat steeds lekkerder. Ik houd de spierversterkende oefeningen steeds beter vol en zie ook dat ik strakker word op sommige plekken.
  Moderator zondag 12 december 2004 @ 11:49:25 #67
5428 crew  miss_sly
pi_23916069
DancingPhoebe, wat goed van je!

Tja, wat moet je ermee aan als je dadelijk geen dikkerdje meer bent? Geneten van de leuke kleren die je kunt kopen, genieten van het feit dat je je prettiger voelt en minder kilo's mee hoeft te sjouwen? Eigenlijk, gewoon genieten en trots zijn op je zelf dat je dat bereikt hebt!

Gisteravond had ik een istoernooi, en het meisje waarmee ik dubbelspel speelde zei, tijdens een gesprek over lijnen (wat hebben veel mensen er toch problemen mee, ongelofelijk!) dat ze wel al had gedacht dat ik was afgevallen Fijn om te horen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23916198
gefeliciteerd funnie
  zondag 12 december 2004 @ 12:47:10 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23917035
Gefeliciteerd Funnie!!!

dat heb je goed stil gehouden!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_23920110
Gefeliciteerd met je huwelijk Funnie!!!
Wat goed dat je dat zo hebt stil kunnen houden....zou ik persoonlijk niet kunnen

DancingPhoebe: Ik begrijp goed wat je bedoelt met het een beetje 'eng' vinden van geen ' dikkertje' meer zijn. Dat gevoel had/heb ik ook weleens. Het is toch iets waarachter je je een soort kan verstoppen. Maar strax als we allemaal slanker zijn denken we daar denk ik wel anders over. Tegen die tijd ben je langzaamaan gewend aan het dunner zijn/worden en er komen ook weer een heleboel leuke dingen uit voort. Bijvoorbeeld de aanschaf van nieuwe kleren

Hier even geen update, was een paar ons aangekomen en inmiddels ook weer wat eraf maar niet echt noemenswaardig. Hopelijk volgende week beter nieuws!

-XXX-
Mar
pi_23925366
Funnie
wat een leuke gebeurtenis!
en je ziet echt fantastisch uit op de foto's
  maandag 13 december 2004 @ 09:33:31 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23931124
Gefeliciteerd Funnie!!!

Hier gaat het oké, heb er wel weer lol in om zo gezond mogelijk te eten! En ben weer gaan sporten, was 3 weken niet geweest. Dus het loopt eigenlijk wel.
Al baal ik ook vaak genoeg van dit flubberlijf, hoor.

Miss-Sly, wat leuk dat mensen het zien, he? Is fijn en stimulerend, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 13 december 2004 @ 10:26:47 #73
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23931952
Hai

Ben een newbie op het dieetforum en wil me graag bijvoegen!

Droeke (1m70) (30,8) was 92,5 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen –3,5

Alsjeblieft?
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  maandag 13 december 2004 @ 12:26:40 #74
80407 glimworm
'The Shining'
pi_23939063
Gefeliciteerd Funnie , je ziet er goed uit!

Hier gaat het wel redelijk.. heb alleen nog steeds zo'n enorme drang om te snoepen,.. maar dat doen we (nog) niet...
Glimmen is een keuze
pi_23939119
Nieuwe update!

Week 50:

Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
coolbabe (1m61) (28,9) was 82 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 65 kg wegen -7
Cutie (1m87) (29,3) was 106,5 kg, weegt nu 102,4 kg en wil graag 75 kg wegen -4,1
Darthirii (1m77) (39,6) was 124 kg, weegt nu 124 kg en wil graag 115 kg wegen -0
Droeke (1m70) (30,8) was 92,5 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -3,5
Essebes (1m77) (31,8) was 100 kg, weegt nu 99,0 kg en wil graag 95 kg wegen -1,0
Faithy (1m75) (25,1) was 87 kg, weegt nu 77 kg en wil graag 70 kg wegen -10
Fannetje (1m75) (25,7) was 100,8 kg, weegt nu 78,7 kg en wil graag 75 kg wegen -22,1
Funnie (1m70) (28,7) was 130 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 80 kg wegen -47,2
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Gia (1m72) (31,7) was 98,6 kg, weegt nu 93,9 kg en wil graag 68 kg wegen -4,7
Glimworm (1m75) (28,4) was 98 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 70 kg wegen -11
Isabeau (1m67) (29,7) was 96,6 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 65 kg wegen -13,8
Jojogirl (1m72) (28,7) was 87 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 75 kg wegen -2,0
Kaputwiehund (1m73) (27,0) was 114,5 kg, weegt nu 81 kg, en wil graag 75 kg wegen -33,5
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag wegen <100 kg -8,6
LadyS (1m68) (39,0) was 111,6 kg, weegt nu 110,4 kg en wil graag 75 kg wegen -1,2
Malchevia (1m87) (26,3) was 98 kg, weegt nu 92 kg en wil graag 85 kg wegen -6
marchien (1m74)(28,74) was 87 kg, weegt nu 85 kg en wil graag 65 kg wegen -2,0
Meimeltje (1m64) (29,7) was 92,5 kg, weegt nu 80,0 kg en wil graag 65 kg wegen -12,5
Merisse (1m70) (25,4) was 81,5 kg, weegt nu 73,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 8
Mevrouw Korn (1m62) (27,7) was 71,4 kg weegt nu 71,4 kg en wil graag 58 kg wegen -0
miss_dynastie (1m70) (35,6) was 104,5 kg, weegt nu 103 kg en wil graag 72 kg wegen -1,5
miss_sly (1m65) (29,4) was 84,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 75kg wegen -4,5
M82 (1m75) (25,8) was 94,1 kg, weegt nu 77,6 kg en wil graag 68 kg wegen -16,5
octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25,8) was 89,5 kg, weegt nu 72,8 kg en wil graag 65 kg wegen -16,7
Pizzakoeriertje (1m87) (34,3) was 120 kg, weegt nu 120 kg, en wil graag 75 kg wegen -0
Riann (25,9) was 102 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -25,5 kg en 152,5 cm
Rosean (1m70) (28,7) was 145 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 79 kg wegen -62
Sanne (1m43) (26,9) was 73 kg, weegt nu 54,9 kg en wil graag 48 kg wegen -18,1
sjeen (1m70) (35,6) was 103 kg, weegt nu 103 kg en wil graag <100 kg wegen 0
stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
stout (1m70) (28,9) was 96 kg, weegt nu 83,5 kg en wil graag 67 kg wegen -12,5
Sugar (1m68) (26,93) weegt nu 76 kg en wil graag 63 kg wegen -0 kg
Teigan (1m60) (36,9) was 96,1 kg, weegt nu 95,2 kg en wil graag 90 kg wegen -0,9

Updatelijstje:
Week 51: Glimworm
Week 52: Fannetje
Week 1: Riann
Week 2: Funnie
Week 3: Teigan
Week 4: miss_dynastie
Week 5: Pandorah

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandorah op 13-12-2004 12:35:02 ]
pi_23939257
Je gaat goed Faithy! Wellicht mag je nog voor de feestdagen je gezonde gewicht begroeten

Welkom Droeke: hoe pak jij dat afvallen aan?
  maandag 13 december 2004 @ 14:11:01 #77
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23941140
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:36 schreef Pandorah het volgende:
Welkom Droeke: hoe pak jij dat afvallen aan?
Nou heb in de zomer Atkins gedaan (met als resultaat 4 kilo eraf). Daarna een plateau geraakt en ook een tijdje minder fanatiek, gevolg -> 0,5 kg er weer aan

Nu probeer ik me te houden aan het boek van Dr Phil "The Ultimate Weight Solution: 7 Keys to Weight Loss Freedom". Ik heb er veel steun aan omdat het niet alleen focussed op het gewicht verliezen maar ook de emotionele en persoonlijke grondslagen voor dat overgewicht. Ik ben nu 1 week bezig met dit programma, ben nog niet afgevallen maar voel me wel een stuk beter! Ik hoop dat het wel gaat lukken met afvallen. Oh nee: ik GA afvallen
pi_23941178
- tvp -
If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_23953424
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:11 schreef Droeke het volgende:
[..]
Nu probeer ik me te houden aan het boek van Dr Phil "The Ultimate Weight Solution: 7 Keys to Weight Loss Freedom". Ik heb er veel steun aan omdat het niet alleen focussed op het gewicht verliezen maar ook de emotionele en persoonlijke grondslagen voor dat overgewicht. Ik ben nu 1 week bezig met dit programma, ben nog niet afgevallen maar voel me wel een stuk beter! Ik hoop dat het wel gaat lukken met afvallen. Oh nee: ik GA afvallen
Goh, ik ben wel benieuwd of je dit effect goed kunt vasthouden.
Als ikzelf dr Phil op tv zie, dan klinkt het allemaal zo simpel. Het zijn eigenlijk allemaal dingen die je allang weet. En toch krijgt hij het voor elkaar om het (voor mij) als nieuw te laten klinken, stom he?
Zijn het puur psycholgische tips, of staan er ook andere dingen in het boek?

Ik heb me al een paar weekjes niet meer gemeld. Ik ben braaf begonnen met het rustig aanpassen van mijn eetpatroon. Het schiet alleen niet op.
Ik ben bang dat ik (na Oud en Nieuw) gewoon weer de regelmaat van een dieet weer moet aangrijpen om het dan weer wel voor elkaar te krijgen. Als een soort houvast zeg maar.

Het enige wat wel lukt, is mezelf motiveren voor de sportschool. Ik ben alleen bang dat 1x per week niet voldoende is om er aanvullende effect te krijgen bij het afvallen. Daar had ik stiekum wel op gehoopt. Maar ja...1x per week is allicht meer dan nooit, dus ik zie het maar als..alle beetjes helpen

Mijn regeltje is nog steeds onverandert, nog steeds 99,0 kg.
(en ondanks zondigen, dus ik weet dat ik het wel voor elkaar moet kunnen krijgen. het vlees is alleen erg zwak bij mij)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_23957379
* octopussy heeft vandaag een belachelijk dure crosstrainer gekocht en er gelijk een uurtje op getraint (voor de tv )

ik wil nog wel een beetje in vorm komen voor de wintersport (30 december) dus ik ga er tot die tijd elke dag een uurtje op trainen en daarna met een halfuurtje per dag verder gaan. Als ik er een jaar goed op train dan heb ik de kosten er uit tov de sportschool
pi_23960737
Zo ik ben weer terug van een weekendje weg met vrienden .Teveel gegeten, teveel gedronken, te weining bewogen, maar het was wel beregezellig. Vanavond maar weer gaan sporten. Ik moet zeggen dat mijn vrienden redelijk geschokt waren toen ze mij in zwembroek zagen. Ze wisten wel dat er behoorlijk wat van af was, maar dat het zoveel was hadden ze nu ook weer niet verwacht.

Funnie + eega + kids: Proficiat
Zu hause ist alles besser
pi_23967504
lang niet meer hier geweest
Maar hier ben ik weer!
Ik eet momenteel een beetje DECEMBER (te weinig gezond, te veel ongezond)
Carpe diem
pi_23967665
ik heb de laatste paar dagen echt eetbuien

chocola chocola broodjes met eiersalade echt alles
pi_23967876
ik ben net met de dagbehandeling begonnen gisteren...
En nu zit ik hier dus ook maar met een zak snoep naast mij te sippen....
Het is erg wennen, en ik weet nogn iet wat ik ervan moet denken, en of ik daar wel op mijn plek zit
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_23968129
Heeft iedereen nou een beetje de december-blues?

En tegan, ik denk dat het gewoon heel erg vreemd is, het is allemaal nieuw en anders. En ja, daar moet je dan aan wennen. Kijken hoe het over een paar dagen, weken voelt (hoe lijken de andere mensen je toe, wat groep betreft? volgens mij hangt daar ook veel van af)
pi_23968564
ja volgens mij wel Isa, hier idem dito.
Ik kan het niet laten. Ik laat mijn gewone eten maar staan zodat ik slecht kan eten.
Zeeeeeeer verkeerde keuze. Maar ook totaal geen zin om mij zelf ter verantwoording te roepen. Want feestje hier feestje daar. Zaterdag trouwfeest er nog bij. En borreltje hier en drankje daar. Ach ik laat het zo maar wel ff. Per 1 jan. Is het weer gezond en verantwoord eten. En gaat desnoods de kast weer op slot. En de sleutel met Henk mee.

Marchien ook al.. idem dito...

Riann.. schud mij de hand maar! Maar dat chocolade.. hmm. Ik denk dat er morgen weer wat gaat aankomen hier.. Die leuke maandelijkse periode...

Teigan, ik wens je iig erg veel sterkte toe op de groep. En probeer het over je heen te laten komen. En vooral in het begin is het vaak ff doorbijten. Je moet iedereen weer leren kennen. Erg vervelend is dat vaak in het begin. Maar je komt er vanzelf wel bij in!!

Octopussy, errrug knap van je!!! Maar je hebt een mooie stok achter de deur. Je vakantie! Dat is wel weer fijn...

En verder iedereen erg bedankt voor de felicitaties. Ben nu druk met de voorbereidingen voor zaterdag avond. Straks de hapjes allemaal bestellen. dan is dat ook weer rond.. En komt het allemaal een stukje dichterbij...
pi_23975753
Tja hier geen december-blues, amar een winterblues Hoop echter er dit jaar nog 1 kilootje af te krijgen.
We hebben gisteren een huis gekocht en dat moesten we 's avonds dus vieren met door mn schoonmoeder gemaakte appeltaart Achja het gaat er allemaal langzaam af, maar als het er maar af gaat
pi_23983524
Hoppa 9!!!

Hebben jullie ook dat wanneer je al een paar dagen de weegschaal omlaag zit te kijken (die van mij gaat per halve kilo, helaas niet per ons) en als hij dan weer naar beneden is, dat wanneer je dan in de spiegel kijkt je gelijk een stuk dunner bent dan die halve minuut geleden, toen je nog niet wist dat er weer wat af was?

Ik heb geen december blues en gelukkig ook geen winterblues. Iig niet wat betreft het eten. Wel heb ik zondag lekker brownies gebakken en ze met een heerlijke klodder slagroom gegeten. Ik had me aan het begin van de week al beloofd dat ik dit zondag mocht hebben en ik heb me er dan ook heel de week op verheugd. En lekker dat het was! Verder dieet ik vrolijk verder, het kost niet zo heel veel moeite, maar de afgelopen dagen moest ik een paar keer werken met de moeder van mijn vriend en 's avonds aten we dan wel eens bij hen omdat er nog werk nagekeken moest worden en zijn vader kookt altijd zo lekker! Dus ik ben blij dat dat nu voorbij is en ik weer lekker thuis netjes salade kan eten!

O ja, wat wel naar is. Ik heb het al weken niet meer warm gehad. De kou zit echt IN mijn botten lijkt het wel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_23989155
Sja, hier ook verbazing. Ondanks alle eten gewoon wee 7 ons eraf

was weer 83,2 en ben nu weer 82,5 gewoon midden op de dag trouwens. Wou kijken
hoe het met mijn vocht gehalte zat. Omdat ik weet dat ik standaart te weinig drink. Maar viel weer mee... Komt misschien door de sloten koffie die ik naar binnen werk de hele dag door

Ik heb altijd last van die rot winter. Ik heb liever de zomer. Dan vind ik alles veel gemakkelijker op 1 of andere manier. Ik heb het in de winter ook gewoon altijd moeilijk met mijzelf.

En dat van die kou! erg herkenbaar. Ik kan soms een hele nacht wakker zijn door mijn koude voeten, echt gewoon niet leuk mee. Handen krijg ik wel weer warm. Zit soms met dikke handschoenen aan voor mijn PC. Dat help wel. Maar die voeten Ik ga morgen een electrische deken halen. Voor in bed. Hopelijk kan ik dan wel slapen. Ik heb soms 4 paar sokken aan en echte thermo sokken het helpt echt allemaal niet. Altijd schoenen of pantoffels aan. En nog blijven ze koud. Dus als iemand een tip heeft! Graag. De algehele kou kan ik mij wel goed tegen kleden. Of de verwarming heerlijk hoog voor zetten. Dat krijg ik er wel uit.. Maar is altijd naar die kou. Vooral als het van binnen komt , die rillingen
pi_23990165
Maar is dat dan een teken dat je een bepaalde voedinsstof/vitamine/mineraal etc. te weinig binnen krijgt? Of komt het gewoon puur en alleen doordat je minder calorieen binnenkrijgt?

Wel gemeen, want als ons lichaam dus meer zou verbranden om ons warm te houden, zouden we meer afvallen!
  woensdag 15 december 2004 @ 15:39:52 #91
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23991246
Voeg mij ook maar even toe:

ZedKet (1m84) (35,39) was 119.8 kg, weegt nu 119,8 kg en wil graag 100 kg wegen -0.0

Al meerdere malen op dieet geweest dus ik ken er wat van, van de 20-30 keer dat ik op dieet ben gegaan is het me ooit gelukt op de harde manier (ZEER weinig eten). Ik ben toen van 102 kg naar 72 kg gegaan op 3 maanden. Dit ga ik dus niet meer doen omdat het helemaal niet gezond is.

Nu is het voor mij belangrijk dat ik de juiste levensgewoonten oppik en er gezonde eetgewoonten op ga na houden, dit heel rustig aan stap per stap. Hierbij hoef ik nog niet meteen veel af te vallen.

Mijn doestellingen zijn, ongeveer 105 kg rond de zomer en 100 kg tegen het einde van volgend jaar. Daarna zien we wel want das nog heel lang. Sporten ga ik wel niet doen (buiten af en toe eens met de fiets rijden) want hier heb ik een enorme hekel aan Ik ben er trouwens van overtuigd dat het met die goede eetgewoonten ook wel lukt.

Ik wil echt niet gezien worden met dit gewicht eigenlijk en heb gemerkt dat ik me de laatste tijd meer en meer opsluit thuis. En ook dat mijn gezondheid er onder begint te lijden (snel moe, harde inspanningen zijn moeilijker...) enz.

Oh ja nog even dit: mijn probleem zijn echt de eetbuien, soms heb ik dagen dat ik op een avond pakken koekjes verslind of veel chocola en chips
I'm Minster Stewy...
  woensdag 15 december 2004 @ 15:42:21 #92
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23991301
Stewy made a mistake...
I'm Minster Stewy...
pi_23991477
Beter laat dan nooit: Funnie: Van harte gefeliciteerd! Je ziet er goed uit zeg!

Met mij gaat het nog steeds niet zoals het zou moeten, maar ik heb me erbij neergelegd en besloten dat ik pas na de kerstvakantie weer verder ga. In de tussentijd probeer ik niet al te veel aan te komen..
pi_23992313
ZedKet, het besef dat je zo eigenlijk toch echt niet verder wil is de eerste stap naar succes! Ik begon bijv. ook steeds meer te walgen van mijn lichaam en dat heeft me enorm gemotiveerd. Je geeft aan het stapje voor stapje te willen doen, perfect! Je 'crashdieet' resultaat was het niet helemaal, dus nu ga je het rustig proberen. Je zult zien dat dat ook niet makkelijk is (soms doet de weegschaal heel erg lang niets), maar het geeft wel blijvend resultaat En och, ik dacht ook dat ik niet zou gaan sporten en ik ben inmiddels aan het hardlopen en ik heb een hekel aan hardlopen.

En over die vreetbuiten kunnen veel dieetclubbers meepraten Heel frustrerend.
pi_23992395
Vanavond weer meeten. Ben benieuwd ik hoop dat ik ieder geval niet ben aangekomen.
  woensdag 15 december 2004 @ 22:40:06 #96
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24000602
Hier gaat het nog steeds niet zoals ik het wil. In januari ga ik weer naar de WW, dan moet het weer echt gebeuren.Het sporten heb ik kunnen opvoeren tot 5 uur per week in de sportschool. Daar ben ik wel trots op. Helaas is het eten ook opgevoerd. Maar goed, nog even de kerst en oud en nieuw en dan ga ik er weer tegen aan.

De operatie zal waarschijnlijk in februari/maart zijn. Het moet me lukken de paar kilo's er voor die tijd weer af te krijgen. Het sinterklaassnoep is dodelijk; marsepein en kikkers en muizen... Daar ben ik de mist mee in gegaan, maar het zal er weer af gaan!

Suc6 allemaal!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 16 december 2004 @ 10:13:04 #97
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24006950
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:18 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft vandaag een belachelijk dure crosstrainer gekocht en er gelijk een uurtje op getraint (voor de tv )

Ik heb laatst een fittness apparaat gehuurd voor 3 maanden, waar je een optie hebt tot kopen (binnen de eerste drie maanden) waar je huur en andere kosten direct van de prijs worden afgetrokken wanneer je hem besluit te kopen (http://www.fitness-rent.nl). Je betaald dan niets MEER dan wanneer je hem direct zou kopen. Voor mij een hele oplossing!

P.S. Heb hem nu een week in huis en al 6 (!) keer gesport!!!
pi_24012641
maar 1 cm eraf

Riann (25,9) was 102 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -25,5 kg en 153,5 cm

Misschien ga ik in januari weight watchers of zo doen ik moet toch op een gegeven moment weer normaal gaan eten dat ik daarmee misschien de laatste kilo's eraf krijg.
  donderdag 16 december 2004 @ 15:34:08 #99
3542 Gia
User under construction
pi_24013839
Ga vanavond niet wegen. Ben waarschijnlijk toch aangekomen. Snap niet waardoor, misschien omdat ik ongesteld moet worden?
Moeten trouwens ook onderhand de kerstboom zetten. Heb geen zin om daar weer de zondag aan op te offeren. Dus doen we dat vanavond.

Heb trouwens iets gevonden over de schildklier werking en Jodium, weet niet of dit hier al besproken is in één van de voorgaande delen, anders nog maar een keer:
In de schildklier zit een hoeveelheid jodium. Door die jodium produceert de schildklier thyroxine. Veel thyroxine is hoge stofwisseling, weinig thyroxine is lage stofwisseling.
Het is dus zaak dat jodium gehalte op peil te houden.
Nu is de Nederlandse bodem van nature jodium-arm, waardoor mensen op den duur een tekort aan jodium krijgen. Tegenwoordig is jodium toegevoegd aan broodzout.
Als je tussen de 20 en 50 jaar oud bent, zou je tussen de 5 en 7 sneden brood per dag moeten eten, om voldoende jodium binnen te krijgen. Anders is het verstandig om 2 x per week vis te eten.
Ook het gebruik van Jozo zout is hierom aan te raden.
Gebruik echter niet teveel, want teveel jodium is ook niet goed.

Verder nog een vraagje. Heeft iemand gisteren bij Oprah die Dr. Perricone gezien met zijn drie-dagen dieet. Zou hier graag meer over willen weten, maar met zoeken kom ik alleen op viagra-sites. En daar heb ik niks aan.
pi_24016062
Gia, het is deze show, misschien vind je daar meer info: http://www.oprah.com/tows(...)_past_20041110.jhtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')