abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:18:57 #251
3740 Nitai
Purity is the force
pi_24391594
heheeh same here....maar dat is dus gezond heb ik begrepen? Waarom weet ik niet meer....
pi_24391879
Bwaaaaaaaaaaaaaaaah fukfukfuk! De gevreesde studieweekdepressie heeft de kop op gestoken! MUST NOT EAT MUST NOT EAT!!

Vroeger kon ik altijd heeeerlijke vreetbuien hebben in deze weken en ik voel ze nu ontzettend opkomen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 4 januari 2005 @ 17:04:21 #253
5428 crew  miss_sly
pi_24394620
Rainn, gefeliciteerd!! GEweldig, en nu maar rijden! kilometersverslinden

Bubsel welkom! WW werkt toch wel goed, en dat ga je natuurlijk volhouden

Nitai, ik haal ook geen 2 liter water per dag. Ik probeer 1-1,5 liter aan water en verder thee en light-fris te drinken. Volgens www.overgewicht.nl is het ook niet per se noodzakelijk om water te drinken, als je maar ongeveer 2 liter gezond vocht binnenkrijgt per dag. En ja, ik moet er ook erg vaak van naar de wc

miss_d: ik ga die groene thee variant gewoon invoegen bij mijn niet-snoepen-wel-bewegen dieet. Moet nogal gek gaan wil ik dus niet afvallen, maar wie weet heeft het een positief effect
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 januari 2005 @ 18:57:26 #254
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24396733
Sinds vandaag tel ik mijn points weer. Weet niet of ik terug ga naar de WeightWatchers, zit op zwart zaad, en die 9 euro per week kan ik nu echt even niet missen.
Vanmiddag 1 liter water, 1 liter kruidenthee (sterrenmix) gedronken. Verder maar 1 kopje cappuccino en 1 groene thee. (Volgens de WW mag niet groene thee niet onbeperkt drinken, vraag me alleen niet waarom).

Veel water dus. Moet ook wel want ik ben aan een echte detox toe. Owja ook nog even gestopt met roken. Goede voornemens voor de operatie enzo. Wegen durf ik nog niet echt, maar ik gok dat er 4 kilo is bijgekomen... Als ik me best doe is dat er zo weer af.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24405993
* Cutie is sinds gisteravond lid van een sportschool.

Nu ga ik eindelijk mijn benodigde hoeveelheid beweging krijgen!
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:41:40 #256
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24406590
Wordt er deze week nog geupdate? Of pas weer volgende week?

-Is gewoon een vraagje, niet vervelend bedoeld -
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24406769
Oud:
Cutie (1m87) (29,1) was 106,5 kg, weegt nu 101,9 kg en wil graag 75 kg wegen -4,6

Nieuw:
Cutie (1m87) (29,1) was 106,5 kg, weegt nu 101,7 kg en wil graag 75 kg wegen -4,8

Maar 2 ons er af, maar ach, ik vind 't nog best goed van mezelf, zo tijdens de feestdagen!
pi_24409756
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 09:41 schreef Droeke het volgende:
Wordt er deze week nog geupdate? Of pas weer volgende week?

-Is gewoon een vraagje, niet vervelend bedoeld -
Even snel een reactie omdat de computer op deze vestiging niet zo gunstig staat

Droeke: Goeie vraag hoor .
Ik heb deze week de update overgenomen van Riann. Dus dan doe ik gelijk de andere weken die niet gedaan zijn...
Wil je ook meehelpen met de update? Dan zal ik je opnemen in het lijstje.

Oh Riann: goed zeg! Gefeliciteerd!
  woensdag 5 januari 2005 @ 13:03:27 #259
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24409794
Hoe doen jullie het eigenlijk met wegen? Ik kan dat alleen op sportschool doen, maar soms ga ik 's ochtends en soms 's avonds... En soms heb ik dit aan en soms dat. Dus...
Hoe doen jullie dat?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 5 januari 2005 @ 13:08:17 #260
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_24409886
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:01 schreef Pandorah het volgende:

Ik heb deze week de update overgenomen van Riann. Dus dan doe ik gelijk de andere weken ook die de andere updaters vergeten zijn
Ik snap dit niet, sorry... Hoezo?
quote:

Wil je ook meehelpen met de update? Dan zal ik je opnemen in het lijstje.
Ik wil best meehelpen... Weet alleen niet echt goed hoe...? Leg je het me uit? (Ik dacht altijd dat de mods de updates deden, is dit dan niet zo?)

[ Bericht 5% gewijzigd door Droeke op 05-01-2005 13:15:51 ]
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24410181
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:03 schreef Sugar het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met wegen? Ik kan dat alleen op sportschool doen, maar soms ga ik 's ochtends en soms 's avonds... En soms heb ik dit aan en soms dat. Dus...
Hoe doen jullie dat?
Ik weeg altijd smorgens, na mijn ochtendbezoek aan het toilet en het douchen. En altijd in de blote billetjes. Verder sta ik er ook heel de dag op, maar dat is omdat ik het hilarisch vind om te zien hoeveel water er in mijn buik zit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 5 januari 2005 @ 13:34:12 #262
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_24410320
Ik weeg altijd s'avonds na het avondeten omdat ik altijd s'avonds naar de WW ga.
pi_24410664
Ik weeg bijv. alleen 's morgens, Sugar, maar het maakt niet veel uit wanneer je je weegt als je maar een overeenkomstig tijdstip hebt. Dus of altijd 's morgens voor het toiletbezoek, na het toiletbezoek, of 's avonds na of voor het eten. Op die manier kan je het beste kijken of je bent afgevallen. Als je de ene keer 's avonds weegt en de andere keer 's morgens dan kan dat behoorlijk verschillen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 januari 2005 @ 14:51:38 #264
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_24411703
Ik weeg als ik bij mijn ouders ben
Dat verschilt dus nogal qua tijdstip, maar omdat ik dus niet vaak weeg, kan ik het verschil wel zien
Carpe diem
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:26:39 #265
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_24412333
Ik weeg ook altijd smorgens nadat ik naar de wc ben geweest. Maar weeg mij niet meer zo vaak

Droeke, het updaten doen we allemaal zelf. Als je een update ziet, kan je die quoten en dan opslaan in een word og kladblok.
En dan vanaf de laatste update de lijst nalopen wat er allemal veranderd is. Ik ben volgende week weer aan de beurt zag ik.In de quote zie je ook goed wat er allemaal in bold staat enzo. Maar dat wijst zich vanzelf wel denk ik. En als iemand zich nieuw heeft aangemeld, dan wordt die er ook bij tussen gedaan.
Updates heb ik geen probs mee, de OP is me nog niet gelukt
pi_24412406
Ik kan natuurlijk de nieuwe lijst altijd in de openings post plaatsen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24415538
mijn nieuw zinnetje:

Riann (25,9) was 102 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -25,5 kg en 157.5 cm

Dus toch 2,5 cm eraf ookal ben ik nu af aan het bouwen.
  Moderator woensdag 5 januari 2005 @ 21:51:52 #268
5428 crew  miss_sly
pi_24419519
Ik kwam gisteren heel toevallig langs Runnersworld in Nijmegen (ik had mijn auto ergens geparkeerd voor mijn examen en op de terugweg zag ik dat het bij die winkel was...toeval? ) en ik was ook even binnengelopen. Morgen hebben ze koopavond, en als ik ene beetje op tijd weg ben op mijn werk, ga ik een paar loopschoenen kopen! Ik ga doorzetten!

Anyway, hij duwde me ook nog een blaadje in mijn handen en daarin staat onder andere een artikel over lopen voor vrouwen. Heel leerzaam, met een mooi rijtje van 10 redenen specifiek voor vrouwen om te gaan hardlopen:

1. Lopen helpt tegen stress (ook voor mannen wellicht handig)
2. Lopen is goed voor je humeur (door de endorfinen)
3. Lopen vergroot je zelfvertrouwen en je competiviteit (vast door een man bedacht, dat die tweede een goed iets is )
4. Lopen helpt om osteoperose te voorkomen! Dat vind ik dan weer wel een goede. Vrouwen die geen kinderen krijgen, hebben daar een grotere kans op, dus lopen houdt het dan weer een beetje in balans
5. Lopen vermindert de symptomen van pms. Hoewel ze minder zin hebben om te gana lopen, beloont het lopen wel door minder last van prikkelbaarheid en depressieve buien!
6. Lopen vermindert het risico op borstkanker! Vrouwen die regelmatig lopen hebben 37% minder kans op borstkanker dan vrouwen die weinig of niet bewegen. Ik neem dus aan dat je niet per se hoeft te lopen, maar dat beweging/sport de kans op borstkanker verkleint. Nooit geweten, wel goed om te weten.
7. Lopen is goed voor je gewrichten, ze blijven soepel en gezond
8. Lopen vermindert de gevolgen van de menopauze. helpt tegen stemmingswisselingen en tegen overgewicht dat vaak met de menopauze gepaard gaat (is nog zooo ver weg die menopauze, maar helpen tegen overgewicht is goed )
9. Lopen vermindert kans op hart- en vaatziekten. Geen nieuwtje, wel dat dat doodsoorzaak nummer 1 zou zijn voor vrouwen? Het versterkt je hart, vermindert bloedklontertjes, verlaagt cholesterol en voorkomt aderverkalking
10. Lopen beperkt het risico op een beroerte, tweede doodsoorzaak bij vrouwen?

Al met al allemaal goede redenen om goed te bewegen. En natuurlijk omdat het gewoon leuk is
  Moderator woensdag 5 januari 2005 @ 21:52:41 #269
5428 crew  miss_sly
pi_24419532
ow en Riann, je gaat nog steeds zo goed!! geweldig hoor
pi_24427524
Amerikaan valt 210 kilo af in ziekenhuis

Uitgegeven: 5 januari 2005 22:59

WASHINGTON - Een Amerikaan die bijna was overleden aan zijn overgewicht, is na een verblijf van zeven maanden in een ziekenhuis 210 kilo lichter. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.

De 42-jarige Patrick Deuel uit Valentine in de staat Nebraska werd in juni in een ziekenhuis opgenomen na een hartaanval. De 1,80 meter lange man woog toen 486 kilo. Tot verbazing van de artsen ging hij niet dood, hoewel hij niet zelfstandig kon ademhalen en tal van aandoeningen had die het gevolg waren van zijn overgewicht.

Hij werd op een dieet gezet van 1200 calorieën per dag. Nadat Deuel 190 kilo was afgevallen, onderging hij in oktober een maagverkleining. Daarop kreeg hij diverse complicaties, maar inmiddels gaat het goed met hem. Op 22 januari mag hij naar huis. Het is de bedoeling dat hij daar nog verder afvalt tot hij zijn streefgewicht van 110 kilo heeft bereikt.

Dus mensen, wanhoop nog niet!
bron: www.nu.nl
pi_24427993
Zijn BMI was 150, da's wel een mooi rond getal.
Zu hause ist alles besser
pi_24428047
Mag ik ook mee doen!

Ik heb het al zo vaak geprobeert, en elke keer dan faal ik gewoon! Heb het nog niet geredt, maar nu gaan we van de zomer op vakantie en wil ik toch weer fatsoenlijk in mijn bikini kunnen het moet nu gewoon....
pi_24428057
ik ben XemmyX

ben 1.65
en weeg 80 kilo

Heb alitjd zo rond de 65 gewogen, dus dat wil ik weer bereiken (gaat dat lukken voor juli??)
pi_24428102
Ik gebruik nu ook de afslank pillen van
LIOPTREX xtreme 2 (the most powerfull burner ever) Maar moet het toch nog steeds allemaal zelf doen!

Ga nu ontbijten 2 cracottes met vleeswaren. En dan ff lekker met de hond lopen.
pi_24428392
Welkom XemmyX , iedereen met een BMI boven de 25 mag meedoen. Misschien moet je nog wel even een regeltje maken, zodat je makkelijk in het lijstje kan worden opgenomen. Nu ben ik vandaag in een aardige bui, dus heb ik al voor je gedaan.

XemmyX (1m65) (29,38) was 80 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen - 0,0

Kleine welgemeende tip: Flikker die pillen maar achter de rodedenderons. Je geeft zelf al aan dat je het helemaal zelf moet doen. En als die pillen al werken, kun je ze toch niet de rest van je leven blijven slikken. Gezond eten en regelmatig bewegen will do the trick.
Zu hause ist alles besser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')