my vote goes to.... Battlefront of Fablequote:Op donderdag 16 september 2004 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
en de eerst volgende release
Nou en, vind de OP niet belangrijk, altijd veel scroll werk.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:29 schreef DinoPK het volgende:
edit: godverdeneuk zeg, toch nog een tikfout in de topictitel....
Wiequote:Op vrijdag 17 september 2004 10:18 schreef pkwarts het volgende:
en natuurlijk kan in de volgende OP niet ontbreken:
[afbeelding]
Roy was niet bij Fable weg te slaan![]()
fantastischquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:18 schreef pkwarts het volgende:
en natuurlijk kan in de volgende OP niet ontbreken:
[afbeelding]
Roy was niet bij Fable weg te slaan![]()
Dit is het Xbox topic toch?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:59 schreef BGN het volgende:
Het XBOX topic is dicht, dus vandaar dat ik het hier vraag. Weten jullie of er nog Grand Slam Packs (XBOX + 2 controllers S + Top Spin) verkocht worden?
De dixons heeft de combi topspin-pgr2-1 controller nog staan, voor 170 euro. Ook zeker geen slechte koop.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:03 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dit is het Xbox topic toch?
En zover ik weet verkopen wij (Bart Smit) hem nog. Vorige week in ieder geval nog wel.
Op Dixons.nl staat zijn beide niet voorradig:quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:56 schreef DinoPK het volgende:
[..]
De dixons heeft de combi topspin-pgr2-1 controller nog staan, voor 170 euro. Ook zeker geen slechte koop.
Zoals DinoPK ook al zei, Top Spin heeft weer een extra controller, zodat het qua prijs niets scheelt. (Top Spin + Extra Controller = 60 euro = Burnout 3quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:42 schreef twi het volgende:
Top Spin kost tegenwoordig niet veel meer, dus misschien is het leuk om een Burnout 2 pack te halen en dan voor 3 tientjes daar Top Spin bij te kopen
Ze mogen nog wel wat aan de besturing doen.. rijvaardigheid is als een natte krant namelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:27 schreef taart het volgende:
Heb zo'n zin in Forza motorsport![]()
Die heb je vlot binnen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:58 schreef twi het volgende:
Toch, lief, wat die jongens van Insidegamer me hebben doen toekomen
[afbeelding]
Prijsvragen zijn lief
Nou FOK nog uit betalenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:58 schreef twi het volgende:
Toch, lief, wat die jongens van Insidegamer me hebben doen toekomen
[afbeelding]
Prijsvragen zijn lief
quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:36 schreef taart het volgende:
wie gaat er eigenlijk sw battlefront halen? Het lijkt me namelijk wel leuk voor live
dan zou ik hem niet halenquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:46 schreef Retarded het volgende:
kheb geen live
quote:Closing Comments
It's darn good, but not without faults of its own. On Xbox and PlayStation, Battlefront offers a distinct style of play that has not yet been exploited or overdeveloped as it has on the PC.
There's a very likable, very direct approach to its combat. It uses high quality visuals and sounds to implant a legitimately Star Wars experience into our heads, but it's careful to never beat us with the franchise. There are large, epic battles. There is a great emphasis on cooperation, and it's a very intuitive game.
On PlayStation 2 and Xbox, all this works extremely well, despite its inherent AI and longevity shortcomings. On PC, unfortunately, the problems are all amplified by an overwhelming amount of competition that simply makes Battlefront look a bit simplistic.
6.5 Presentation
There aren't enough modes and the singleplayer game is poorly strung together.
8.5 Graphics
With bump-mapping, slick lighting, and loads of activity, Battlefront is a real visual treat.
9.0 Sound
It's real hard to make a Star Wars game sound bad. If only the briefings were better.
8.5 Gameplay
It's a specific kind of cooperative action that takes a few plays to master, but it works quite well.
7.5 Lasting Appeal
It's all multiplayer, but there just aren't enough modes and mutators and maps to keep it going for very long.
http://xbox.ign.com/articles/549/549156p4.html
quote:With bump-mapping, slick lighting, and loads of activity, Battlefront is a real visual treat.
tja op een gegeven moment kan je gewoon niet meer verder wat gameplay en graphics betreft... tuurlijk kan het net wat mooier... maar de game blijft hetzelfde..quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Op IGN staat ook een filmpje van Tiger Woods 2005. Echt precies hetzelfde als 2004.
http://insider.ign.com/do(...)604-102-0001_640.mov
Klopt, ik hoopte dat Live een grote verandering zou brengen. Maar nu is het meer TW 2004.5quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:01 schreef Retarded het volgende:
tja op een gegeven moment kan je gewoon niet meer verder wat gameplay en graphics betreft... tuurlijk kan het net wat mooier... maar de game blijft hetzelfde..
misschien hebben ze altijd ps2 screen gegevenquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hebben zij het over hetzelfde spel waar ik de screens van heb gezien
Haal 'm nou maar gewoon, in plaats van in elke Xbox thread elk half uur te melden dat je een Xbox krijgtquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Over 1,5 uur trotse bezitter van een Xbox!
Heel hard op slaan. Als dat niet werkt uit het raam gooien. Doet ie het dan nog steeds niet, dan moet je even de M$ klantenservice bellen die hem dan gratis komen ophalenquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef tonks het volgende:
Help.. mijn xbox lampje knippert rood en groen. en hij werkt niet meer! hoe kan ik dit oplossen
dit betekent dat ie bijna gaat bevallen. Je word papaquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef tonks het volgende:
Help.. mijn xbox lampje knippert rood en groen. en hij werkt niet meer! hoe kan ik dit oplossen
groen oranje is afkoelen..quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:01 schreef pkwarts het volgende:
ik geloof dat het betekent dat ie te warm is. gewoon laten afkoelen dus. maar weet het dus niet zeker.
misschien is groen rood dan opwarmen. je hebt hem vannacht toch niet buiten laten staan he?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
groen oranje is afkoelen..
quote:Statusindicator blijft knipperen
De statusindicator hoort groen op te lichten wanneer het Xbox-videogamesysteem is ingeschakeld of groen te knipperen wanneer je op de uitwerpknop drukt. Als de statusindicator blijft knipperen terwijl het systeem aanstaat, heeft het Xbox-videogamesysteem een intern probleem:
Blijvend oranje knipperen: De Xbox-console is oververhit en je kunt er pas opnieuw op spelen als de console is afgekoeld. Plaats de Xbox-console in een goed geventileerde ruimte en uit de buurt van warmtebronnen. Zodra de console is afgekoeld, stopt het knipperen en kun je weer spelen op het Xbox-videogamesysteem.
Blijvend groen en oranje knipperen: De SCART-kabel is niet juist aangesloten.
Alle andere knipperpatronen: Intern probleem dat moet worden nagekeken. Neem contact op met een verantwoordelijke van de Xbox-klantenondersteuning. Zoek het juiste telefoonnummer voor je regio in de lijst op deze site.
Ik heb net de demo op de Xbox gespeeld.. en ik vind em niet echt super... grafisch zeker geen hoogstandje en ik mis nog wat... besturing is niet vervelend ofzo, maar tis een beetje standaard... De bestaat dan wel uit 1 level (Endor) en je kunt maar een paar poppekes kiezen, ik denk dat het op Live zeker wel eel leuke game is hoor, maar singleplayer is nixquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Review van Star Wars: Battlefront op IGN: 8.5
[..]
ja...quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:04 schreef twi het volgende:
Er moet toch iemand zijn met een Live code?
Ik heb een headset en de complete kit...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja...
maar ik ga die code niet weggeven aan iemand zonder headset, en ik ga hem geen verkeerd beeld geven van live...want als hij online is geweest met burnout krijgt hij dat zeker
er komen nu zoveel goede live games uit dat je wel een jaar voor uit kanquote:Op zondag 19 september 2004 08:46 schreef Michel het volgende:
[..]
Ik heb een headset en de complete kit...
Heb hiervoor al een complete live kit gehad, maar deze na 1 jaar af laten lopen.
Ik weet dus maar al te goed wat live is, wat de mogelijkheden zijn en dat de service van EA sucked in vergelijking tot de live ondersteuning van Microsoft.
Als je hem wilt geven, graag. Anders bestel ik wel zo'n 30 euro geval.
Ik heb de laatste tijd niet in mn spelletjesdoosje gekeken, maar als je me kunt vertellen in welke games die dingen zitten, kan ik uiteraard effe kijkenquote:Op zondag 19 september 2004 08:46 schreef Michel het volgende:
[..]
Ik heb een headset en de complete kit...
Heb hiervoor al een complete live kit gehad, maar deze na 1 jaar af laten lopen.
Ik weet dus maar al te goed wat live is, wat de mogelijkheden zijn en dat de service van EA sucked in vergelijking tot de live ondersteuning van Microsoft.
Als je hem wilt geven, graag. Anders bestel ik wel zo'n 30 euro geval.
in de fabriek, ik koop bijna geen games in de winkel en heb er toch een paar van die kaartjes gehadquote:Op zondag 19 september 2004 09:41 schreef pkwarts het volgende:
worden die dingen er eigenlijk in de winkel ingestopt? want ik heb er nog nooit 1 gekregen bij een gesealde game.
Ach, of je geeft 'm aan iemand die 't nog gaat gebruiken, of je laat 'm tot 30 september liggen waardoor 'ie onbruikbaar wordtquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja...
maar ik ga die code niet weggeven aan iemand zonder headset, en ik ga hem geen verkeerd beeld geven van live...want als hij online is geweest met burnout krijgt hij dat zeker
Je hebt mail terug.quote:Op zondag 19 september 2004 14:46 schreef DinoPK het volgende:
Michel, je hebt als het goed is een code in je mailbox.
Graag gedaanquote:Op zondag 19 september 2004 20:19 schreef Michel het volgende:
[..]
Je hebt mail terug.
Zoals het er naar uitziet lijkt alles te werken, moet nog even wat kleine dingetjes instellen, maar:
Waanzinnig bedankt!!!!
Als ik ooit iets voor je terug kan doen, anytime.
Ja dat gevoel kreeg ik ook !quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, ik hoopte dat Live een grote verandering zou brengen. Maar nu is het meer TW 2004.5
Kattuks (Kat-ux)quote:Op zondag 19 september 2004 20:35 schreef Michel het volgende:
Nieuwe GamerTag: catx
Ka-duuk was ook leuk.quote:Op zondag 19 september 2004 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Kattuks (Kat-ux)
Respect
ligt eraan hoe je het speelt, als je echt alleen de hoofdlijn volgt kan je hem denk ik in iets van 14 uur uitspelenquote:Op maandag 20 september 2004 16:41 schreef peristilius het volgende:
Ik heb kotor net uitgespeeld
Leuk spelletje, beetje kort alleen
Het was ook niet echt serieus, ik heb bijna alles gedaan en ik was er zon 36 uur zoet meequote:Op maandag 20 september 2004 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het speelt, als je echt alleen de hoofdlijn volgt kan je hem denk ik in iets van 14 uur uitspelen
ik vind het trouwens best knap van een spel of alleen de hoofdlijn volgen en ongeveer 14 uur bezig zijn of alles doen en dan 50 uur bezig kunnen zijnquote:Op maandag 20 september 2004 19:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was ook niet echt serieus, ik heb bijna alles gedaan en ik was er zon 36 uur zoet mee
quote:Op maandag 20 september 2004 20:33 schreef gijsje79 het volgende:
Outlaw Golf 2 movie 78mb
mag ik je aanrakenquote:Op maandag 20 september 2004 22:15 schreef Ricksell het volgende:
En.. raad eens wie heer Fable allang heeft voor dat ie in EU is ... ME![]()
lang...langquote:Op maandag 20 september 2004 22:15 schreef Ricksell het volgende:
ikquote:Op maandag 20 september 2004 22:15 schreef Ricksell het volgende:
Joh.quote:Op maandag 20 september 2004 22:15 schreef Ricksell het volgende:
Downdquote:Op maandag 20 september 2004 20:33 schreef gijsje79 het volgende:
Outlaw Golf 2 movie 78mb
Yeahh dat word lachenquote:Op dinsdag 21 september 2004 06:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Downd
D8 ik.quote:Op dinsdag 21 september 2004 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yeahh dat word lachen
Amen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:46 schreef DinoPK het volgende:
Ja dat gebeurt echt nooit met Nintendo hardware heh .... (moet je eens horen wat er allemaal los in een snes joypad zit..)
FYI: De controllers die MS heeft gebouwd zijn achterlijk goed van kwaliteit. Als je ziet hoe mijn controller hier wordt mishandeld, dan is het een godswonder dat deze het nog steeds perfect doet.
Er is hier iig nog nooit een controller stuk gegaan van Nintendo. Die van de Xbox lijkt mij overigens ook sterk zatquote:Op dinsdag 21 september 2004 07:46 schreef DinoPK het volgende:
Ja dat gebeurt echt nooit met Nintendo hardware heh .... (moet je eens horen wat er allemaal los in een snes joypad zit..)
FYI: De controllers die MS heeft gebouwd zijn achterlijk goed van kwaliteit. Als je ziet hoe mijn controller hier wordt mishandeld, dan is het een godswonder dat deze het nog steeds perfect doet.
nou mijn s-controller heeft een probleem met de linker-analoge stick.... Op een of andere manier blijft tie heel af en toe hangen... (oftewel je stuurt de hele tijd naar rechts, heel lichtjes). Hiervoor moet ik Microsoft eigenlijk bellenquote:Op dinsdag 21 september 2004 07:46 schreef DinoPK het volgende:
had je dat toevallig met black arrow? want dat is gewoon een bug van het spel dat je soms niet kan herladenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
nou mijn s-controller heeft een probleem met de linker-analoge stick.... Op een of andere manier blijft tie heel af en toe hangen... (oftewel je stuurt de hele tijd naar rechts, heel lichtjes). Hiervoor moet ik Microsoft eigenlijk bellen
en met mijn normale controller had ik gister ook een probleem... de x-knop deed het niet meer... Maar daarna wel weer gelukkigAnders kon ik niet meer herladen in RBS:BA
ow, maar ik kon ook mn secundaire wapen niet meer kiezen... De x-knop deed gewoon echt niks maar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
had je dat toevallig met black arrow? want dat is gewoon een bug van het spel dat je soms niet kan herladen
Ik dacht dat je loog aangezien je afgeschoten werdquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, maar ik kon ook mn secundaire wapen niet meer kiezen... De x-knop deed gewoon echt niks maar.
Maar dit is gewoon een bug, pfoei
ok, ik zuig gewoon in dat spelquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je loog aangezien je afgeschoten werd
Haal ik niet... Fable ook niet trouwens.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:41 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de liefhebber ligt Tiger Woods 2005 in de winkel.
Eerst helemaal Fable fan en nu niet meer?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Haal ik niet... Fable ook niet trouwens.
mag het niet van je vrouw?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kutspel ook.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die bemoeit zich wijselijk niet veel met mijn games...quote:Op woensdag 22 september 2004 14:14 schreef Tain het volgende:
[..]
mag het niet van je vrouw?
Gijs,... die warez hoeren waarderen Fable niet. De grootste klacht (als je over klachten mag spreken want die meeste reviews zijn lovend) is dat niet alles waar is gemaakt. Dat is al een tijd bekend.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:20 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die bemoeit zich wijselijk niet veel met mijn games...
Nee, ik lees negatieve berichten van mensen die het hebben gespeeld.. geen gillende mensen die het hebben gespeeld. Dus ik wacht wel af wat het spel doet als het uitkomt denk ik.
Dat en mijn auto moet onderhoud hebben, kost ook centjesEn tuurlijk als ik perse Fable wil hebben doe ik het wel, maar ben die drang nu kwijt.
Dat is een RPG toch?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:56 schreef pkwarts het volgende:
vandaag wat nieuwe screens van lotr: the third age verschenen. ziet er toch best goed uit eigenlijk.
screens te bezichten op xboxworld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wacht het wel ff af denk.. ik zie wel.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... die warez hoeren waarderen Fable niet. De grootste klacht (als je over klachten mag spreken want die meeste reviews zijn lovend) is dat niet alles waar is gemaakt. Dat is al een tijd bekend.
En de gillende mensen hoor je niet omdat die aan het gamen zijn
In Final ook hoer.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Euh... Er IS ook maar één target![]()
![]()
![]()
...quote:Op woensdag 22 september 2004 17:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht het wel ff af denk.. ik zie wel.
Warez hoeren ook.. stinkers.
Mja of je leest mn post eerder vanmiddag ff.. moet nog wel meer kopen volgende week.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...
Onbegrijpelijk... Fable is fantastisch hoor. Hallo!!
*PETS*
Earth calling Bastard!
Lees die hint linksboven in het scherm nou eens poepzakquote:Op woensdag 22 september 2004 17:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Final ook hoer.
Das voor warez hoeren, die zijn zo dom dat ze tekst nodig hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees die hint linksboven in het scherm nou eens poepzak
Whehehe.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das voor warez hoeren, die zijn zo dom dat ze tekst nodig hebben.
Kom maar, kom maar kom maar.
* Bastard boeit het niet zo wat andere daar van denken.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:27 schreef DinoPK het volgende:
* Bastard is de semi grappig bedoelde opmerkingen over warezhoeren nu wel behoorlijk zat aan het worden... Hou het eens leuk zeg.
Klopt, moet er ook maar eens een aanschaffen, heb er wel een voor mn ps2, hele verbeteringquote:Op woensdag 22 september 2004 21:21 schreef febster het volgende:
Domme vraag; maar ik neem aan dat een Microsoft Xbox Advanced Scart Cable zorgt voor een flinke beeldkwaliteits verbetering net zoals bij de RGB kabel bij de cube?
ja ik krijg morgen mijn Xbox
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:21 schreef febster het volgende:
Domme vraag; maar ik neem aan dat een Microsoft Xbox Advanced Scart Cable zorgt voor een flinke beeldkwaliteits verbetering net zoals bij de RGB kabel bij de cube?
ja ik krijg morgen mijn Xbox
Der gaan morgen 850 euro's de deur uit voor een nieuwe tv+burnout3 pakket, dus dat 5.1 setje moet voorlopig ff wachtenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:24 schreef Tain het volgende:
[..]en je kan dan gebruik maken van een optical cable voor je geluid als je een dolby digital 5.1 setje hebt
82 cm, 100hz, breedbeeld, platbeeld buis, Philipsquote:Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef Tain het volgende:
wat voor tv ?
ik hoop voor je dat je niet deze gaat halen:quote:Op woensdag 22 september 2004 22:04 schreef febster het volgende:
[..]
82 cm, 100hz, breedbeeld, platbeeld buis, Philips
en anders succes met tillenquote:Gewicht
52 kg
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bastard boeit het niet zo wat andere daar van denken.
heb je geeneens een bed in je kamer dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:25 schreef kepler het volgende:
zo'n TV zou dus niet eens passen in mijn kamer![]()
een hoogslaperquote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
heb je geeneens een bed in je kamer dan?
plafond montagequote:Op donderdag 23 september 2004 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
een hoogslaper
anders past mijn bank er niet in![]()
een hoop glas en waarschijnlijk een stalen kooi om de beeldbuis heenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:14 schreef febster het volgende:
Wat zit er allemaal in dat ding? Beton ofzo?
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef febster het volgende:
TV staat er al, ik doelde op de Xbox
het werkt dusquote:Op donderdag 23 september 2004 12:55 schreef febster het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAFFFF![]()
Speelt het spel op live hetzelfde als de singleplayer? Ik heb de demo gespeeld, en ik vond het een erg leuk spel, grafisch goed en een echt oorlogs gevoel.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:02 schreef Alfa_Boy het volgende:
Star wars battlefront is best een leuk spelleke![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:55 schreef febster het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAFFFF![]()
klinkt leuk, hij komt ieder geval nu mijn kant opquote:Op donderdag 23 september 2004 19:19 schreef Alfa_Boy het volgende:
24.
Nou je kunt zover ik weet het voertuig overnemen van de bots.
Balen.quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u Juiced bij ons besteld, welke deze week uit zou komen. Vandaag hebben we echter van onze leverancier te horen gekregen dat de uitgever van het spel failliet is gegaan en daarom het spel niet meer uit zal geven. De ontwikkelaars van het spel zijn inmiddels op zoek naar een andere uitgever, echter is nog niet bekend hoe lang dit gaat duren. U kunt uw bestelling uiteraard (gratis) annuleren of wijzigen of gewoon laten staan tot het spel uitkomt. Ik zou graag willen weten waar uw voorkeur naar uit gaat.
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten
thijs@gamecom.nl
www.gamecom.nl | www.gcshop.nl
dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:12 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Balen. :'(
Jezus,...... op het laatste moment nog wel ! Dat is hardquote:Op donderdag 23 september 2004 20:12 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Balen.![]()
quote:Datum: 23 september 2004 Schrijver: Jelle van Es Bron: Eurogamer
Geruchten gaan dat Take Two bereid is het spel Juiced uit te brengen. Juiced zou deze maand door Acclaim uitgebracht worden, maar omdat Acclaim failliet ging, kwam daar een dikke streep door.
Naar verluid zou Take Two bereid zijn 10 miljoen dollar te betalen om zo de PlayStation 2, PC en Xbox versie te distribueren. We hopen zo snel mogelijk duidelijkheid in deze ‘soap’ te krijgen.
november komt ie in amerika en europa uit, maar leuk pakketjequote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef twi het volgende:
/edit: Het schijnt zelfs om Blinx 2 te gaan. Weird, die is de eerstkomende tijd toch nog niet uit?
splitscreen? of online?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Trouwens, Is Burnout 3 leuk om met z'n vieren tegelijk te spelen?
Dat kan niet, alleen via Xbox live kan dat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Trouwens, Is Burnout 3 leuk om met z'n vieren tegelijk te spelen?
Dus het spel is offline slechts met 2 spelers tegelijk te spelen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat kan niet, alleen via Xbox live kan dat.
Je kan ook Party Crash met zijn 8en, moet je omstebeurten maar is best leuk als je dronken bentquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dus het spel is offline slechts met 2 spelers tegelijk te spelen?
Ja die halveerd toch ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Verder raad ik je splitscreen niet aan, want dan is het snelheidsgevoel weg door de lage FPS
Merkte ik amper. Eigenlijk totaal niet. Ik heb toch behoorlijk wat uur splitscreen zitten gamen, en dit is het eerste dat ik ervan hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:07 schreef HomerJ het volgende:
Verder raad ik je splitscreen niet aan, want dan is het snelheidsgevoel weg door de lage FPS
Ik ben er langs gelopen, telt dat ook? :>quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:28 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben er nog meer mensen hier vorige week zaterdag net zoals mij HALO2 gespeeld op Q-base?...was best leuk...
Geen flauw idee...ik was zo van de kaart dat ik niet eens merkte wat ik aan het spelen wasquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:44 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Ik ben er langs gelopen, telt dat ook? :>
Ik vond het een beetje zonde om daar te gaan xboxen, terwijl ik zo'n ding thuis heb staan.
Maar vertel eens wat meer over Halo 2, zaten er nog verrassende nieuwigheidjes in?
Xbox Livequote:Op zaterdag 25 september 2004 09:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geef eens even wat argumenten waarom ik een X-box moet gaan halen vandaag en geen PS-2.
Pes 4 krijgt op de xbox online mogelijkheden en op de ps2 nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat me vooral om spelletjes zoals NHL, Fifa, TCM en PES...![]()
PS2 is outdated..quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geef eens even wat argumenten waarom ik een X-box moet gaan halen vandaag en geen PS-2.
Full spectrum Downloadable content...quote:Both downloadable levels are included in the complete PC version. Pandemic added that THQ has yet to decide whether the second downloadable level will cost a fee or not. The second downloadable level (Epilogue 2) will include a third asset (Charlie team), enabling players to spot and call in air strikes.
Dat klinkt wel goed. De reden dat ik een Xbox overwoog en niet de PS2 was die harde schijf en het feit dat je geen gezeur hebt met memory cards.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
PS2 is outdated..
xbox heeft de beste graphics (het verschil zie je in 1 oog opslag)
je kan je eigen muziek in een aantal spellen draaien dankzij de harde schijf..
geen gezeur met memory kaarten...
Grotere line up dan ps2
Xbox live
Downloadable content bij een hoop spellen
Elke keer als ik weer een filmpje zie wordt ik stil.... vind het zooooo coolquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:27 schreef Tain het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=610
Jade Empire![]()
ik krijg er ook een beetje Mortal Kombat meets KotOR gevoel bij, echt coolquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke keer als ik weer een filmpje zie wordt ik stil.... vind het zooooo cool
Goed plan op zich... alleen moet ik nog even geduld hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
dan moet je nog ff een aantal weekjes wachten dan komt fifa2005 uit...dan ligt er denk ik wel zo'n pakket in de winkel
Ook wel een idee natuurlijk om een spelletje er bij te nemen wat nog wel te verhandelen is, kan ik daarna alsnog FIFA kopen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:26 schreef twi het volgende:
Ik weet 't niet, is volgens mij ook nooit een pack geweest met FIFA 2004 of 2003 ofzo. Neem dan 't Burnout 3 pakket, die kun je tegenwoordig nog wel voor 30-35 euro verhandelen als je 't niks vindt, dus dan heb je 15 euro winst. Mits hier natuurlijk hoesje en boekje bij zitten
Maar BO 3 is ook een leuk spel en dat zeg ik zelfs als niet race liefhebberquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Dat maakt het niet makkelijker te verkopen natuurlijk...
Dat heb ik ook. Vind race-games normaal helemaal niks maar Burnout heb ik flink zitten gamen ! Ben er nog mee bezig !quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar BO 3 is ook een leuk spel en dat zeg ik zelfs als niet race liefhebber
In het Burnout3 pakket zit het gewoon in een standaard spelhoesje ding hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:29 schreef Tain het volgende:
meestal zit het spelletje in zo'n papieren hoesje
Ik had ook een SMC...werkte prima. Nu heb ik een draadloze en daar heb ik ook geen problemen mee.quote:Op zondag 26 september 2004 10:01 schreef Bastard het volgende:
Wat voor router kan ik het beste gebruiken voor X-Box Live?
Dit omdat me netwerk kaart steeds doorbrand op een één of andere manier.
eigenlijk alleen maar goed, komen nu veels te veel goede spellen uitquote:Op zondag 26 september 2004 10:11 schreef pkwarts het volgende:
close combat: first to fight is naar begin 2005 verschovenzoals 99% van de spellen die eind dit jaar uit zou moeten komen....
voor mij maar 2 anders. wellicht 3 als kotor 2 nog in december komtquote:Op zondag 26 september 2004 10:19 schreef Tain het volgende:
[..]
eigenlijk alleen maar goed, komen nu veels te veel goede spellen uit
PES 4, Fable, Halo 2 en conker ieder gevalquote:Op zondag 26 september 2004 10:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
voor mij maar 2 anders. wellicht 3 als kotor 2 nog in december komt
je mag niet direct linken naar IGN filmpjesquote:Op zondag 26 september 2004 10:32 schreef pkwarts het volgende:
als je houd van rpg's en co-op mode is dit wel een leuk filmpje om te kijken (co-op mode in lotr:third age)
klik (12 mb)
zo dan:quote:Op zondag 26 september 2004 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
je mag niet direct linken naar IGN filmpjes
irritante klote advertentie pagina's heeft IGN ook, ik heb toch die ads geblockedquote:Op zondag 26 september 2004 10:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zo dan:
http://media.xbox.ign.com/media/679/679759/vids_1.html
het is het bovenste filmpje
Conker: Live and Reloaded 25-Mar-2005quote:Op zondag 26 september 2004 10:25 schreef Tain het volgende:
[..]
PES 4, Fable, Halo 2 en conker ieder geval
quote:Op zondag 26 september 2004 11:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Conker: Live and Reloaded 25-Mar-2005
"Mocht het wat zijn dan zijn ze voor de backlog" gamesquote:Op zondag 26 september 2004 10:27 schreef pkwarts het volgende:
er komen ook nog heel veel 'geen flauw idee of het wat is' games uit. doom 3, lotr: third age, bard's tale, goldeneye enz..
Voel je je wel lekker?quote:Op zondag 26 september 2004 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
Fable - 8 oktober 2004
The Lord of the Rings: The Third Age (EA) november 2004
das mijn wishlist
gaat denk ik meer om dat EA bij lotrquote:Op zondag 26 september 2004 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
wat is er mis met fable? en tsja lord of the rings staat erop...als de reviews goed zijn haal ik em mischien...anders niet
ja maar dat van fable niet...quote:Op zondag 26 september 2004 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
gaat denk ik meer om dat EA bij lotr
Fable omdat je zo liep te zeiken over die laadtijden denk ikquote:Op zondag 26 september 2004 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar dat van fable niet...
maargoed als het een goede RPG word (wat ik betwijfel) issie wel leuk om te halen..vooral de co op spreekt me wel aan
Ze zijn er eindelijk achter wat voor dingen ze moeten sponsoren om in de picture te komen wereldwijd. Wat laat, maar goed. Misschien een idee om Sony het Champions League contract af te snoepen.quote:De Xbox zal tijdens het WK voetbal in 2006 de officiėle console van het toernooi zijn, aldus Microsoft. Door het wereldkampioenschap te sponsoren, zal de Xbox prominent in de aandacht staan tijdens het toernooi in Duitsland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef wc-eend het volgende:
Kotor uitgespeeld => 40 uur gespeeld, was echt blij.. zo'n leuk spel.. kan niet wachten op deel 2
Vondt wel dat ik op een gegeven moment te sterk was.. vijanden waren heel simpel, das wel jammer.. maar ik heb wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 26 september 2004 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]COOL! Ik ga nu als evil spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelijk al in het begin dat die bastilla moet opzouten en dat ik naar de escape pod moest om mijn eigen leven te redden
hahaha
Is er nog een beste volgorde voor planeten?
quote:Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef wc-eend het volgende:
Kotor uitgespeeld => 40 uur gespeeld, was echt blij.. zo'n leuk spel.. kan niet wachten op deel 2
Vondt wel dat ik op een gegeven moment te sterk was.. vijanden waren heel simpel, das wel jammer.. maar ik heb wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
???quote:Op zondag 26 september 2004 10:54 schreef Tain het volgende:
als ik het goed heb heeft LOTR: The Third Age ook helemaal geen bestaande characters uit de lotr wereld
op de plaatjes met de namen zie ik weinig bekende namen hoorquote:Op zondag 26 september 2004 21:11 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
???
Ik zie ze allemaal in het filmpje hoor...
Eoden heb ik heel duidelijk gehoord, de rest niet![]()
http://tothegame.com/game.asp?id=3250quote:Op zondag 26 september 2004 21:11 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
???
Ik zie ze allemaal in het filmpje hoor...
Eoden heb ik heel duidelijk gehoord, de rest niet![]()
quote:Play as all-new characters from Middle-earth, interacting with the heroes, villains, and supporting cast who populate the world. Your heroes or villains are completely upgradeable, allowing you to enhance their weapons, fighting style, and attributes. Then you will embark on a free-roaming adventure where you can complete the primary objectives or seek out the various side quests and uncover hidden characters, secret weapons, and powerful items.
quote:Op zondag 26 september 2004 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
je hebt een jaarabbo op xbox-livequote:Op maandag 27 september 2004 16:45 schreef febster het volgende:
Zoo even bij de gameboer langs geweest
Zag eerst PoP voor 15 euro voor de Cube liggen maar even later ook voor de Xbox, dus die maar mee genomenook nog ff een advanced scart cable meegenomen
en een Xbox Live Starters kit (met MechAssault 3 en headset enzo) maar dat laatste snap ik nog niet helemaal... Heb ik nu een jaar Xbox live gekocht of toch iets anders
?
Tofquote:Op maandag 27 september 2004 16:49 schreef pkwarts het volgende:
er zit een jaar gratis live bij. daarna verlengt hij automagisch (kost je 60 euro). goedkoper is om dan weer een setje van 30 euro te kopen en daarmee verlengen
van het verschil kan je mooi rainbow six black arrow kopenquote:Op maandag 27 september 2004 16:52 schreef febster het volgende:
[..]
Tofwant dit setje was maar 25 euro, en ik had het idd voor de rond de 60 geplannend
van een play.com spel voor de xboxquote:Op maandag 27 september 2004 18:43 schreef Dos37 het volgende:
Kun je op een Xbox die je gewoon in nederland koopt ook de spellen spelen die je bv bij play koopt. Of moet je hem dan ombouwen wat ik niet van plan ben
quote:Technical Details
Region PAL: Will play on UK and European XBOX only
Ik ga morgen wel effen kijken.quote:Op maandag 27 september 2004 20:26 schreef taart het volgende:
en er zijn nu ook 2 skins extra voor alle auto's
http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/quote:Op maandag 27 september 2004 21:03 schreef wc-eend het volgende:
Hey ik overweeg ook een beetje L!VE te gaan.. maar weet iemand hoe het zit met de Kabelfoon internetprovider in Schiedam.. en moet ik me start kit aansluiten aan de modem? die 3 meter van mijn xbox staat??? Kan iemand mij helpen haha want 25 euro voor een live abo is niet veel
downed en over 10 minuten ga ik zeggen wat ik er van vindquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:01 schreef gijsje79 het volgende:
Dead or Alive Ultimate Intro Movie 163 MB
tis hetzelfde nummer, en allebei even slechtquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:46 schreef gijsje79 het volgende:
Aerosmith
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:09 schreef pkwarts het volgende:
nieuwe multiplayer map voor black arrow te downloaden genaamd 'village'
Thnxquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:09 schreef pkwarts het volgende:
nieuwe multiplayer map voor black arrow te downloaden genaamd 'village'
graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Waar zit je vast dan ?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef HomerJ het volgende:
Ik krijg de seal er niet af![]()
owwwwwww cheaterdquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:20 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb een memory card nodig om 1 keer te gebruiken, waar kan ik de goedkoopste krijgen?
Ik dacht met seal iets wat je wilde unlocken in een levelquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[..]
je kan toch geen downloadable content op een memory card zetten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:41 schreef Gamedemon het volgende:
ik gebruik die memory kaart aleen om bij een maat van me content te downen aangezien hij geen live heeft en om me balders gate characters mee te nemen zodat ik gewoon kan levelen met men eigen gastje
ik heb een memory card van 32MB en daar mag ik van mijn xbox geen content downloads opzettenquote:Op woensdag 29 september 2004 09:36 schreef DinoPK het volgende:
Er zal niet veel content op een memory card kunnen puur door de grootte (een rainbow six level, of een pgr2 stad etc, allemaal veels te groot).
Voor de rest staan de content downloads gewoon als extra save game item, en dan zou je ze op zich gewoon moeten kunnen kopieėren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |