Hij is EA fan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speciaal voor Gamedemon deze titel
Zo'n gemis is die Live functie dus niet. Ik ben lekker aan het Linksen geslagen weerquote:The only bad news is that online play is limited to two players at any one time. This is a bit of a bummer, especially since we had a solid foursome in Links 2004 last year, but we’re just happy to have Tiger online this year.
Als het een penis had gehad, dan had ik het gepijpt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:36 schreef beelz het volgende:
XBox is pure liefde
ik wist dat liefde voor een console ver kon gaan....quote:Op vrijdag 10 september 2004 06:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als het een penis had gehad, dan had ik het gepijpt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... dat is tenminste iets! Of is dat alleen in de US versie?quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:13 schreef twi het volgende:
Trouwens
[..]
Zo'n gemis is die Live functie dus niet. Ik ben lekker aan het Linksen geslagen weerErg leuk, met XSN erbij.
Nee, TW is mooierquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:01 schreef twi het volgende:
M'n quote gaat over de Live versie, die dus waarschijnlijk alleen in de US versie zit. Vandaar gaat m'n post verder met "Zo'n gemis is de Live functie dus niet".
Jongens, haal nou gewoon allemaal Links, al dat gehang aan dat Tiger Woods is nergens voor nodig.
Ik heb van de week de demo hiervan even gespeeld, en ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen dit spel preferen boven burnout3 (of tenminste, er meer van verwachten).quote:
Die is voor zover ik weet niet in nl te verkrijgen (in de uk moet je hem voor 4 euro kopen en dan kan je dat bedrag terug krijgen bij aanschaf van de complete versie).quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Demo...waar waar waar?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Demo...waar waar waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb em uit curacao meegenomen
Heb je Links wel eens gedaan dan? Links schijnt toch wat minder arcade te zijn, en je kunt gewoon met z'n vieren op Live. En hij komt maar 29.99! Dat Outlaw Golf, dat is Mario Golf in een volwassen jasje, met mega-grote paddestoelen, etcquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, TW is mooier
Maar wil dat outland golf ofzo wel halen.. 20 eurie als ie uitkomt.
kan ws helemaal niet meer dan...quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan de OP op dit moment niet editen![]()
Ik speel het spel Zaterdagquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Demo...waar waar waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |