Een TT verzinnen blijft moeilijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:45 schreef MrSkyline het volgende:
"zeik"
?
leuk verhaaltje, ze komen de komende 2 weken met allerlei specialsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 07:49 schreef Chocobo het volgende:
Alles over de 'Good side' van Fable
http://xbox.ign.com/articles/541/541281p1.html
Ja,... combat special, magics,... wedding guides etc etcquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:10 schreef kepler het volgende:
[..]
leuk verhaaltje, ze komen de komende 2 weken met allerlei specials
Ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 07:48 schreef Chocobo het volgende:
Sudeki lag gister ook bij de Dixons.... zit nu op 30 uur met dat spel en ik moet zeggen dat het echt een cool spel is. Niet de beste RPG ooit, maar zeker een aanwinst voor het RPG genre voor Xbox.... ze hebben er 1 bij en nog een goede ook !
De voice-acting is idd heeeel erg slecht, maar moet er soms wel om lachen... casting is idd triest geweest daarvoor...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ikalleen al van al die stemmetjes en characters...
De spelers uit Puyo Pop Fever zijn nog minder vervelend....
vind ik eigenlijk wel een behoorlijke afknapper, maakt niet uit hoe goed het spel voor de rest isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De voice-acting is idd heeeel erg slecht, maar moet er soms wel om lachen... casting is idd triest geweest daarvoor...
heb jij hem besteld of wa?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burnout 32 3 weken nog maar
heb hem weer bij play besteld, is ie 48 euro inc. Bij gcshop 48 euro ex en frs wordt met korting 53 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
heb jij hem besteld of wa?
anders gaan we hem bij de FRS halen, 10% korting
Play, 48 euro.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
heb jij hem besteld of wa?
anders gaan we hem bij de FRS halen, 10% korting
Vanaaf checken dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:47 schreef gijsje79 het volgende:
Blinx 2: Masters of Time & Space Movie
Close Combat: First to Fight Movie
Tiger Woods2005 moviepack
Crossroad Crashquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vanaaf checken dus
maar dan duurt het weer een weekquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:46 schreef Tain het volgende:
[..]
heb hem weer bij play besteld, is ie 48 euro inc. Bij gcshop 48 euro ex en frs wordt met korting 53 euro
zo dat kan je wel zeggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lekker die snelheid.![]()
Jezus.... die jump over die brugquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:44 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Crossroad Crash
Behind Car Crash
Jump Crash
Xbox Trailer
PS2 Trailer
LAP Record
Als je deze ook checkt, heb je wat te doen
Ze zijn van BO3
Toch nog teveel spellen die ik moet spelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dan duurt het weer een week
dan werk ik wel een half uurtje langer
Ik wil me nog steeds laten verrassen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 07:49 schreef Chocobo het volgende:
Alles over de 'Good side' van Fable
http://xbox.ign.com/articles/541/541281p1.html
play.com zeker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:43 schreef Rahl het volgende:
kut Black Arrow weer niet bij de post
ik ga ook proberen het niet te lezen. Maar er zoveel dat ze ons nog niet verteld hebben, en ook nog niet zullen doen tot en met de launch. Van het verhaal is bijna niks bekend en een hoop features zullen nog niet bekend zijn denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:37 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik wil me nog steeds laten verrassen.
ik had hem gisterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
play.com zeker.
Wil er gewoon als een n00b inlopen, dat ik echt wat heb aan de eerste 3 kwartier uitleg in het spel.. en verder dat ik niet in mijn hoofd met zaken zit dat ik al weet wat er nog gaat komen in het spel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga ook proberen het niet te lezen. Maar er zoveel dat ze ons nog niet verteld hebben, en ook nog niet zullen doen tot en met de launch. Van het verhaal is bijna niks bekend en een hoop features zullen nog niet bekend zijn denk ik
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:24 schreef yvette1982 het volgende:
wanneer komen de spellen pes 4 en fifa 2005 uit?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:04 schreef twi het volgende:
http://www.tothegame.com/search.asp?title=fifa+2005&x=0&y=0
Alstublieft, is het nou ZO MOEILIJK om even verder te zoeken dan je neus lang is?
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:22 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wil er gewoon als een n00b inlopen, dat ik echt wat heb aan de eerste 3 kwartier uitleg in het spel.. en verder dat ik niet in mijn hoofd met zaken zit dat ik al weet wat er nog gaat komen in het spel.![]()
heh wat een last. Regel gelijk dan een spel voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:16 schreef SailingAce het volgende:
Ik ga zo es kijken bij een release feestje van EA ... over Burnout 3.. Cocktail erbij
Vraag dan meteen even hoe het zit met Tiger Woods 2005 op Livequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:16 schreef SailingAce het volgende:
Ik ga zo es kijken bij een release feestje van EA ... over Burnout 3.. Cocktail erbij
en dat kon je gister niet zeggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 07:48 schreef Chocobo het volgende:
Sudeki lag gister ook bij de Dixons.... zit nu op 30 uur met dat spel en ik moet zeggen dat het echt een cool spel is. Niet de beste RPG ooit, maar zeker een aanwinst voor het RPG genre voor Xbox.... ze hebben er 1 bij en nog een goede ook !
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat kon je gister niet zeggen![]()
zit ik nog een dag zonder![]()
Aan het downen is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:29 schreef pkwarts het volgende:
120 mb filmpje van een halo 2 8vs8 match. goede kwaliteit, 8 minuten lang. bittorent nodig.
http://files.mythica.org/torrents/MLG-Seattle-Halo2.mov.torrent
Voor mensen die geen bittorrent hebben maar wel een login bij fileplanet/gamespyquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:55 schreef Tain het volgende:
http://media.xboxyde.com/torrent/scct_teaser_640x480.wmv.torrent
Splinter Cell 3 trailer, ook bittorrent voor nodig
Geweldige screens ook weerquote:
Gister gek geworden van die filmpjes die iemand posttequote:
ign-o-fielquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Voor iedereen die het overzicht niet meer heeft over de aankomende War games !
http://xbox.ign.com/articles/541/541823p1.html
[afbeelding]
wel slecht een xbox spel op een sony dvd-rquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:27 schreef twi het volgende:
Ohja, jongens:
[afbeelding]
FABLE IS AF!!!!
http://boards.bigbluebox.com/showthread.php?s=&threadid=13485
kniesoor die daarover valtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef Tain het volgende:
[..]
wel slecht een xbox spel op een sony dvd-r
Waar is je gevoel voor ironie? Die DVD-R is het enige van Sony waar Fable op kanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef Tain het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Waar is je gevoel voor ironie? Die DVD-R is het enige van Sony waar Fable op kan
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Waar is je gevoel voor ironie? Die DVD-R is het enige van Sony waar Fable op kan
er bestaan toch geen microsoft dvd'squote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef Tain het volgende:
[..]
nee, maar had dan een naamloze of philips gebruiktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
er bestaan toch geen microsoft dvd's![]()
LBquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou 'ie het doen in een PS2? Of moet het omgebouwd zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:27 schreef twi het volgende:
Ohja, jongens:
[afbeelding]
FABLE IS AF!!!!
http://boards.bigbluebox.com/showthread.php?s=&threadid=13485
boeie Fable is Goudquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
nee, maar had dan een naamloze of philips gebruikt
Trust, heb ik ook liggen.. speelt best, echter gladde "tepels" dus je vingers glijden er makkelijk af.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:32 schreef Rahl het volgende:
wat is een goede goedkope third party controller?
dat heb ik zelfs met de originele controllerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:40 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Trust, heb ik ook liggen.. speelt best, echter gladde "tepels" dus je vingers glijden er makkelijk af.
ik denk hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:59 schreef pmponer het volgende:
zit je zo te zweten dan
Ik denk dat ie te groot is waardoor hij geen grip heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:59 schreef pmponer het volgende:
zit je zo te zweten dan
nope, die s-controller vind ik te kleinquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat ie te groot is waardoor hij geen grip heeft![]()
hoe duur & waar te koop?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:40 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Trust, heb ik ook liggen.. speelt best, echter gladde "tepels" dus je vingers glijden er makkelijk af.
Helft goedkoper, Dixons.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe duur & waar te koop?
Fable heeft de Gold-status bereiktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:22 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben terug, Black arrow is binnen, nog groot nieuws? En is BA cool op Live!?
gewoon allebeiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:28 schreef HomerJ het volgende:
Hmmm, moet ik kiezen tussen Fable en Burnout 3
Geen geldquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:38 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon allebei
dan Fablequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Geen geld
Kan me er helemaal niks bij voorstellen, maar zie weinig volk op straat op zich,.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:47 schreef twi het volgende:
Denk dat het net als Spiderman 2 een soort van net-niet game gaat worden. Leuk om te spelen, maar niet de volle mep waard.
wat zou jij doen als er een alien in de straten rondlooptquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kan me er helemaal niks bij voorstellen, maar zie weinig volk op straat op zich,.
Nou dan lees ik hem ook niet whahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:58 schreef Aurelius het volgende:
Review van Burnout 3: http://www.game-paused.com/board/index.php?showtopic=6888 10/10
(wel in het achterhoofd houden dat die gasten Dr3ver een score van 9/10 gaven)
Kijken of het een vrouwtje isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:00 schreef Tain het volgende:
[..]
wat zou jij doen als er een alien in de straten rondloopt
Ook zo'n MIB kanon aanschaffen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:00 schreef Tain het volgende:
[..]
wat zou jij doen als er een alien in de straten rondloopt
Ja maar de packs zijn/gaan ook in prijs verlaagd, de ninja gaiden pack is bij Bart Smit nog maar ¤169,-quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:19 schreef HomerJ het volgende:
Bij die prijsverlaging krijg je een X-box met 1 controller voor 150 euro,terwijl ik hem kocht met 1 extra controller(30) en Top spin(30) voor 200
Ach ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:19 schreef HomerJ het volgende:
Bij die prijsverlaging krijg je een X-box met 1 controller voor 150 euro,terwijl ik hem kocht met 1 extra controller(30) en Top spin(30) voor 200
Heb je Top Spin toevallig nog ergens goedkooper gezien dan 29,99?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen hoop ik 2 Xbox spellen erbij te hebbenSudeki en Top Spin.
Euh... Waar istie 30 euro danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je Top Spin toevallig nog ergens goedkooper gezien dan 29,99?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh... Waar istie 30 euro dan![]()
FRS. Tenminste op de site, daar is het niet leverbaar meer. Maar de winkelprijzen en de site hebben dezelfde prijzen (op de internet only aanbiedingen na). Ik wacht nog ff totdat ze die weer op voorraad hebben (, dan is het 29,99 - 2,99 - 5,00 = 22,00quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh... Waar istie 30 euro dan![]()
Xbox - 369quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:19 schreef HomerJ het volgende:
Idd. maar toch ben ik zeer tevreden. Xbox was nog redelijk nieuw (jaartje uit ofzo?), 180 euro in prijsverlaagd en nog eens wat extra zooi van MS (ter waarde van 180 euro).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, in het begin betaal je altijd meer, en de prijs blijft dalen. Kun je wel over balen, maar dat weet je van te voren. Wil je iets kopen zul je het op een gegven moment gewoon moeten doen.
ik heb sudeki Noot...ga em nu ff spelen..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen hoop ik 2 Xbox spellen erbij te hebbenSudeki en Top Spin.
Welnee, outrun 2 zou dan nog net zo slecht worden verkocht tegenover BU3 hoor..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:29 schreef Ron.666 het volgende:
Toch jammer dat Burn Out 3 eerder uit komt dan OutRun 2. Dat zal OutRun niet ten goede komen in de sales en dat terwijl de game al af is... Bovendien moet ik dan nog langer wachten en daar heb ik geen zin! Ik wil OutRun 2! Nu!
Lijkt me een vreselijk spel dat OR2quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Welnee, outrun 2 zou dan nog net zo slecht worden verkocht tegenover BU3 hoor..
voor mij ook hoor, maar ik kan me best voorstellen dat als mensen een keuze moeten maken tussen al die racegames die er nu zijn en aan zitten te komen, dat OutRun 2 ergens onderaan zal staan. En dat terwijl het echt een geweldig game is. Maar de gameplay is te eenvoudig om voor veel mensen om dit spel bovenaan de lijst te zetten. Maar ik kijk hier meer naar uit dan naar Fable of zo...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Aurelius het volgende:
Burnout 3 is voor mij een opwarmertje voor OutRun 2. Overigens kun je die 2 games niet echt met elkaar vergelijken. Totaal ander concept.
man testdrive!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:05 schreef twi het volgende:
Het enige juiste racespel wat uit gaat komen is natuurlijk Forza MotorsportDe rest kan je lekker in 't schap laten liggen
Dat kan toch niet anders dan gaan vervelen ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:55 schreef Aurelius het volgende:
OutRun 2 is niet echt een racer. Het gaat meer om relax rijden, cool driften en genieten van de mooie landschappen die met 60 fps langsrazen. Wat gevoel betreft heeft die game meer gemeen met DOAX.
Zelfs zoiets extreem als crashmode bij Burnout 3 zal gaan vervelen, maar dat zal wel veeeeel langer duren denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef Tain het volgende:
dat lijkt mij ook choco
Crash Team Racing is gewoon een rip off van mario kart, maar het is wel heel leukquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou een vervolg Crash Bandicot Team Racing () willen zien op de Xbox en dan bedoel ik niet Crash Nitro Kart. Wat een slap aftreksel was dat.
![]()
Naast Quake 2 een van de beste 4 player games op de PSX.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Crash Team Racing is gewoon een rip off van mario kart, maar het is wel heel leuk
Het is voor mij ook nostalgie. Ik vond OutRun 1 ook geweldig. Vorig jaar heb ik er bij een gamestentoonstelling ook weer 1 uur achter gezeten!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:17 schreef Chocobo het volgende:
Dat kan toch niet anders dan gaan vervelen ?
Of circuit breakers, dat was pas een race gamequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Naast Quake 2 een van de beste 4 player games op de PSX.
je kan het gewoon nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:42 schreef Aurelius het volgende:
Maar ik haal ze dus waarschijnlijk allebei:Burnout 3 om online te racen en vanwege de spectaculaire crashes en snelle gameplay (deel 2 vond ik ook erg leuk) OutRun 2 om na het werk lekker op de bank te relaxen. En vanwege de nostalgie.
Realistische racers zijn niks voor mij.
Dat heb ik trax ook denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:57 schreef Gamedemon het volgende:
zo nu 2 uur sudeki achter de rug :Het spel is gewoon leuk om te spelen en ik stoor me niet aan al het bovenstaande
de combat is echt alla pso...je moet goed getimed je volgende knop indrukken om een combo te bouwen...en als je een tovenaar bent speel je first person en schiet je wat me je staf...en iedere keer dat je een gebied in of uit loopt krijg je weer een zooi vijanden...gewoon domweg levellen kan dus ookquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik trax ook denk ik![]()
Nog steeds ben ik het met je eens. Ik haal nog regelmatig weer even OutRun voor een emulator binnen, gewoon om weer effe lekker te rijden. Niet moeilijk gewoon relaxed.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Het is voor mij ook nostalgie. Ik vond OutRun 1 ook geweldig. Vorig jaar heb ik er bij een gamestentoonstelling ook weer 1 uur achter gezeten!Gewoon de hele sfeer, muziek en bediening van het spel.
gaat in golven zeg maar, de ene week game ik het ene spel heel veel. En de week daarna een anderquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:17 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Burn Out 3 zal grappig zijn. Maar meer niet. Ik denk dat het zo'n spel is waar je even een piek hebt dat je het dagen achter mekaar speelt en dan leg je het neer. Na 3 weken denk je "hmmm nog even Burn Out er in gooien" en na een kwartier heb je het alweer helemaal gehad...
Dat gevoel heb ik trouwens erg snel bij games. herkenbaar?![]()
Outrun 2 op de XBox is gelukkig ook een stuk uitgebreider dan diegene in de arcade-hal.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:17 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Nog steeds ben ik het met je eens. Ik haal nog regelmatig weer even OutRun voor een emulator binnen, gewoon om weer effe lekker te rijden. Niet moeilijk gewoon relaxed.
En deel 2 heeft precies datzelfde relaxte gevoel, maar dan nog beter uitgewerkt.
OR2 staat in de arcade hal in scheveningen en ik heb hem in London gedaan. Het is geen moeilijk spel, de eerste of tweede keer speel je het wel uit, maar er zijn natuurlijk ook nog moeilijkere ritten. Daarnaast zijn er ook nog wel wat extra modes toegevoegd om de replay waarde nog meer te verhogen.
Nee OutRun wordt een van die games waar ik mijn xbox voor ga bewaren (mochten de games niet compatible zijn met xbox 2)![]()
Burn Out 3 zal grappig zijn. Maar meer niet. Ik denk dat het zo'n spel is waar je even een piek hebt dat je het dagen achter mekaar speelt en dan leg je het neer. Na 3 weken denk je "hmmm nog even Burn Out er in gooien" en na een kwartier heb je het alweer helemaal gehad...
Dat gevoel heb ik trouwens erg snel bij games. herkenbaar?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb meer dan 200 uur in Burnout 2 zitten, allang alle gold medals behaald, maar de game wordt nog elke keer in mijn XBox gedaan als er vrienden op bezoek zijn, en echt niet alleen om de crash-mode.
Erg veel inderdaad, er is ook geen enkel ander consolespel waarin ik zoveel uur heb gestoken als in Burnout 2, plus het feit dat ie dus als sinds de release altijd gespeeld wordt als er bezoek is, en dat heb ik vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Das veel
Ik heb er 50 inzitten denk ik? Doe eigenlijk puut crash mode, sommige lukken me echt niet op goud
LOSERquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sudeki gekocht
dat had ik met het nummer onder de burnout 3 trailers. gevonden, maar nu vind kazaa hem nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:58 schreef SailingAce het volgende:
Deus ex filmpje
Stoer filmpje, maar die band die je hoort, weet iemand hoe die heet of is het voor het spel gecomponeerd?
Vetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:04 schreef gijsje79 het volgende:
Colin McRae Rally 2005 wallpapers
[afbeelding]
lijkt me ook wel een gaaf spel, denk alleen dat het wordt vergeten tussen alle andere titels die uitgaan komen, als ie dit jaar nog uitkomt tenminstequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 04:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hee.. dat noem ik een upgrade ten opzichte van vorige deelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 04:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
unreal championship 2 is xbox only, compleet ander spel dan unreal tournament 2004.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:41 schreef twi het volgende:
Denk niet dat Unreal vergeten gaat worden, maar het zal in de schaduw staan van Halo 2. Maarja, welke crossplatform game zal dat niet? Zelfs Doom 3 zal in de schaduw staan van Halo 2
Ik had het over singleplayerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:07 schreef DinoPK het volgende:
UC1 met de liveupdate is anders erg goed te spelen hoor, met uitzondering van wat grote maps.
Instagib werkt gewoon goed.
Meest laggy game, nee dan kies ik wel voor wat andere titels, UC is gewoon een lekker spel.
maar dat heet geen lagquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had het over singleplayer
ZO ontzettend instabiele framerate, echt niet normaal meer....
Nu weet ik het zeker. Moet UC2 hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:13 schreef Tain het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/23401
Mortal Kombat chars in UC2
bron: gamer.nlquote:Het overstappen van Epic naar Midway lijkt nu echt duidelijk te gaan worden in de games die ze ontwikkelen. Dit blijkt wel uit het feit dat het Epic team karakters uit de bekende Midway franchise Mortal Kombat gaat toevoegen aan de lineup van Unreal Championship 2. Het zal zelfs mogelijk zijn om met deze vechtersbazen dezelfde fatality moves uit te voeren als in de MK games. Dit zal een behoorlijk afwijkende gameplay veroorzaken in een al even afwijkende game. Stel je de actie maar eens voor als je met maximaal 16 MK karakters online tegen elkaar staat te vechten. Deze ontwikkeling past trouwens wel in de game, aangezien de nadruk veel meer ligt bij melee attacks.
neuh, de framerate van morrowind is laag maar wel stabiel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
maar dat heet geen lagen instabiele framerate ook geen last van gehad, ergste qua framerate is toch wel morrowind, 1 beestje in het scherm en framerate drop
quote:Hi
My name is Tyler and I am a big fan of Halo. I was wondering if you could allow me to create a Halo buddy icon for my AOL screenname.
Please allow this simple request.
Thank you
Tyler
Tyler,
How dreadfully nice of you to ask! You know, children of this day and age can be terribly rude, and awfully presumptuous. You young man, are a glowing icon of youth! A blessed, rose-cheeked cherub in an age of black-hearted devils and an example to us all. Rather than take the sewer road of an ordinary guttersnipe, you have chosen that high and golden path � the path of good manners. Rather than simply pick the pockets of society's charity like some gap-toothed tatterdemalion, you have stepped up, cleared your throat and asked with sincerity, dignity and aplomb, for a simple thing.
And so I am pleased to say, that my answer is a hearty "no." Now bugger off.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:38 schreef pkwarts het volgende:
mailtje aan de webmaster van bungie:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:38 schreef pkwarts het volgende:
mailtje aan de webmaster van bungie:
[..]
Top, heb 'm pas nog verkocht voor 22,50quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:29 schreef taart het volgende:
was er trouwens al bekend dat kotor classic is in nederland?
zag 'm net liggen bij de frs, en toen ik terug was van vakantie hoorde ik dat ie net classic was in amerika
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:34 schreef twi het volgende:
[..]
Top, heb 'm pas nog verkocht voor 22,50
Had 'm uitgespeeld, tegen de tijd dat ik zin heb om de Dark Side te gaan doen, koop ik 'm wel weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:37 schreef pkwarts het volgende:![]()
![]()
![]()
mijn....linkerarm.....
Speel nog veel UC1.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 04:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor welke prijs ligt hij daar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:29 schreef taart het volgende:
was er trouwens al bekend dat kotor classic is in nederland?
zag 'm net liggen bij de frs, en toen ik terug was van vakantie hoorde ik dat ie net classic was in amerika
29,99 (met free-id+prijsjerijk = 22 euro).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
voor welke prijs ligt hij daar?
Wij hebben hem bij Bart Smit ook, maar hij scande hem niet, dus heb hem gekecht voor de prijs van 29.95en dan nog de korting daarover
![]()
quote:Occasional framerate drops and repetitive NPC skins hurt.
quote:Some of the sounds get repetitive and I wish a few of the creatures sounded a bit more varied.
quote:It's lost a lot of what would have made it revolutionary
Bagger dusquote:the main adventure is short for an RPG
Vechten met een verhaal.. OMG it's the bouncher all over again.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:24 schreef taart het volgende:
jade empire filmpjes
idd, daarom. IGN cijfers zijn standaart veel te hoog, dat ligt aan het rating systeem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:05 schreef twi het volgende:
Is Gamespot niet die site waarbij er bij Xbox games standaard al 3 punten in mindering worden gegeven?
beetje onzinnige redenatie, ps2 spellen krijgen net zo hoog cijfer als bij ign. ze zijn bij gamespot antixboxquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
idd, daarom. IGN cijfers zijn standaart veel te hoog, dat ligt aan het rating systeem.
bij gamespot hebben ze tenminste nog een tilt, zodat de reviewers nog wat met de eindscore kunnen kloten. bij IGN is het standaart "oh, dat is allemaal wel goed, geef maar een negen" en dingen als 'presentation' en 'lasting appeal' slaan helemaal nergens op IMHO.
Ik had min of meer een B&W scenario in gedachte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:12 schreef Gamedemon het volgende:
khad verwacht dat Fable de grond ingetrapt zou worden...valt dus best mee
sommige wel een beetje ja, maar die reviewen dan ook geen ps2 gamesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:13 schreef Tain het volgende:
[..]
beetje onzinnige redenatie, ps2 spellen krijgen net zo hoog cijfer als bij ign. ze zijn bij gamespot antixbox
Doom III 70%quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.ccgr.org
wacht liever de review van deze site af
als je de review van doom 3 opent zie je dat het eindcijfer een 0 isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doom III 70%
(Added : 8/11/2004 Hits : 57643 Rating: 6 Votes: 99)
I would have displayed more images but due to the graphic and satanic nature of this game I just couldn’t show it. Stay far away from Doom III it has no value to it at all. I would highly recommend that anyone who professes themselves to be Christians, to NOT PLAY THIS GAME.
Quake 3 75%
(Added : 9/3/2003 Hits : 975)
As fun as this game is, I refuse to play this game because it has satanic symbols in it. On some of the levels you will find pentagrams on the floor. This is not a shock, I remember the original Quake had pentagrams in it too. However I didn't find anything like that in Quake 2.
Verder zijn ze erg positief (vooral Xbox games, bovenstaande waren wat uitzonderingen). Dus dat valt nog mee.
en ninja gaiden was ook humor :quote:Conclusion:
Rating: 0 out of 5 due to high levels of occult images and sounds, massive gore, and terrifying exposure to hell and demons. No game has gone so far as Doom III.
~Dan Harrison
en dan nog 1 van de de christelijke reactiesquote:Ninja Gaiden (Xbox) 50% (Added : 3/9/2004 Hits : 21096)
The beautiful graphics and exciting game play makes Ninja Gaiden a very addictive game. However, due to the paganistic beliefs, scantily clad characters, and bloody graphics, I would recommend that Christians run away from the ninja.
ik lach me altijd dood om die sitequote:daszo24March 09 2004
It's really sad because while this is probably one of the best Xbox games made, I've purposely steered clear of it simply because of the offensive content, namely the almost naked female character. It's pathetic that developers put that stuff in such a good games.
OMFG wat is ie zelf danquote:It's pathetic that developers put that stuff in such a good games.
Echt om te huilen dat er zulke domme mensen bestaanquote:Okay, here's my two cents worth.
First of all, if y'all aren't Christians, what are you doing here? Why are you critiquing a Christian for his work, if you're not even a Christian?
Okay, to answer a question, HE PLAYED THE GAME ALL THE WAY THROUGH SO THAT HE COULD WARN OTHERS ABOUT IT. IF HE HAD NOT PLAYED THE GAME ALL OF THE WAY THROUGH, HE COULDN'T HAVE DONE THIS REVIEW IN GOOD CONSCIENCE. IT WAS BY THE HOLY SPIRIT THAT HE WAS ABLE TO PLAY IT ALL THE WAY THROUGH.
If you don't think media (including video games) can have an effect on people, you must be completely and utterly secluded from civilization. I mean, Finding Nemo for example. Hundreds of people flushed their clown fishes down the toilet because of it. Because of the Matrix some 19 year old killed his parents with a weapon similar to the ones in the Matrix. The list goes on.
Heheh dan ben ik erg benieuwd naar de review van Full Spectrum Warrior.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou er ook een moslim variant zijn van die site?
Morrowind is dan ook een game van 2 jaar terug, dus die vergelijking slaap nergens op..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:31 schreef rockstah het volgende:
ik moet zeggen dat ik het nooit echt eens geweest ben met het rating systeem van IGN, ik wacht liever op de gamespot review.
hij krijgt trouwens wel lager dan morrowind
Beetje voorbarig aangezien je um nog niet hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, nee, zal best een toffe game zijn voor velen, maar het is niets voor mij
Dat blijkt heel erg overdreven te zijn, de quests zijn in minder dan 20 uur uit te spelen,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje voorbarig aangezien je um nog niet hebt gespeeld.
Sowieso zijn de punten die jij nu opnoemt meer details.. En te kort?.
Vorige week las ik ergens dat je minimaal 20 uur nodig hebt voor de main-quest, die overigens nog geen 3de is van het totaal..
Noem ik redelijk wat. Zeker niet weinig iigquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat blijkt heel erg overdreven te zijn, de quests zijn in minder dan 20 uur uit te spelen,
De gameplay wordt geschat op 20-40 uur
* Gamedemon zoekt nog slachtoffersquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:53 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Heheh dan ben ik erg benieuwd naar de review van Full Spectrum Warrior.
(dat spel is trouwens ook zo dood als een pier op live ?..)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Morrowind is dan ook een game van 2 jaar terug, dus die vergelijking slaap nergens op..
En gamespot,!
!
!
en welke gamesite is dan wel goed?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
IGN is echt kut hoor, alleen jullie zien dat gewoon niet.
Xboxworldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
[..]
en welke gamesite is dan wel goed?
gamez.nlquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
[..]
en welke gamesite is dan wel goed?
hij heeft de hype welzeker waargemaakt....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:01 schreef CloudStrife het volgende:
Had hoger verwacht, kan hype dus waarschijnlijk niet waarmaken...
dat sommige mensen geen waarde meer hechten aan een cijfer lager dan een 10 kan IGN ook niks aan doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:09 schreef rockstah het volgende:
@ fable topic:
[..]
hij heeft de hype welzeker waargemaakt....
zien jullie nu? dat ratingsysteem van IGN heeft jullie hersens aangetast![]()
een 9.3 is nu ineens niet hoog meer
Idd. daar zou Edge een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:25 schreef peristilius het volgende:
Ik vind de PU wel goed, lekker subjectief
idd...die gasten vinden zichzelf zoooo tof...ik vind het echt niet tof als mensen die een blad maken voor iedereen die et lezen wilt dingen gebruiken als : wat een kanker spel is dat....of de besturing was echt verkankert....wat je regelmatig leest in dat blad...ikzelf zit er niet mee...maar het is geen stijl....of dat ze een halve pagina beschrijven hoe goed ze deel 1 wel niet vonden en hoe het pakje op hun deurmat terecht was gekomen....quote:Op zondag 29 augustus 2004 07:39 schreef twi het volgende:
De PU is een blad voor mensen die het leuk vinden om te lezen hoe cool de reviewers van de PU wel niet zijn.
ik denk ook dat het meer ligt aan de fanboys die reviewen in bladen, zoals in jou voorbeeld met jurjen van de pu, dat mensen geen waarde meer hechten aan negens en tienen. En je zou eigenlijk wel moeten denken tegenwoordig dat een 9 of een 10 eigenlijk bijna nooit gegeven kan worden, gamers van tegenwoordig zijn een stuk veeleisender dan vroeger en geeneen spel is perfect.quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
idd...die gasten vinden zichzelf zoooo tof...ik vind het echt niet tof als mensen die een blad maken voor iedereen die et lezen wilt dingen gebruiken als : wat een kanker spel is dat....of de besturing was echt verkankert....wat je regelmatig leest in dat blad...ikzelf zit er niet mee...maar het is geen stijl....of dat ze een halve pagina beschrijven hoe goed ze deel 1 wel niet vonden en hoe het pakje op hun deurmat terecht was gekomen....
en dan word alles nog gereviewed door fanboys....Jurjen als de grootste nintendo fanboy...alles waar een nintendo logo opstaat krijgt van hem een 9+....dat vind ik niet subjectief....
the legend of zelda bijvoorbeeld een 9.5.....dat wassie dus echt niet waard...maar goed tis van nintendo he dus dan word het automatisch goed bevonden....word niet echt objectief naar gekeken....
misschien een leuk spel voor bij de 3 halen 2 betalen actie van de frsquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:13 schreef gijsje79 het volgende:
Nog maar een wallpaper van ShellShock: Nam '67
[afbeelding]
En nog wat screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is een grap, toch?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jurjen is redelijk objectief hoor
Nee, hij heeft gewoon een goede smaakquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is een grap, toch?.
Ja, als die ook alleen maar lyrisch geweest zouden zijn dan had het helemaal een kneus geweest!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gewoon een goede smaakVerder zijn de columns over de Cube die hij schrijft kritisch.
Inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Net KOTOR, Max Payne 2 & TH Underground besteld voor 48,98![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:42 schreef gijsje79 het volgende:
Hier nog screens van Forza Motorsport.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zin in deze game heeft.
de preview versie draaide op 30fps, de versie die er nu is draait op 60quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las impressies van Forza waarin geklaagd werd over het gebrek aan snelheidsgevoel....
Hopelijk weten ze dat nog te verbeteren !
Waren impressies van de German Game Convention vorige week ??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
de preview versie draaide op 30fps, de versie die er nu is draait op 60
hmmz heb dus al heel veel verschillende dingen dan gelezen over forza, even wachten op de uiteindelijke review dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waren impressies van de German Game Convention vorige week ??
ja, als je (net als ik) veel npc's aanspreken komt dat echter bij jou nog aan bodquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:28 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. weer ff een poosje ge' KOTOR'd.. zit nu op 26 uur.. en heb net gevonden wat je zoekt op tatooine.. heb nu 3 planeten gedaan, Taris, dantooine en tatooine, ik had nog een vraagje.. wat moet je doen met al die chirka's ofzo.. die plaag van beestjes op je schip.. hoe liefdevol ik ben.. wil ik ze niet doden.. is er ook een andere oplossing?
dat zei ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:56 schreef wc-eend het volgende:
Hmm, ik zal dus nog veel npc's moeten aanspreken op tatooine.. en ik dacht dat ik al bijna alles had gedaan wat ik moest doen
Ja ik ook.. met wachten that is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja, die Bards Tale preview moet ik nog lezen! Maar ik heb het zo druk met games.fok
ik dacht trouwens dat je stopte met modden omdat je te weinig online kon zijn, ik zie je nu eigenlijk steeds meer online...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja, die Bards Tale preview moet ik nog lezen! Maar ik heb het zo druk met games.fok
ik wil burnout ook wel, maar ik weet niet wat ik moet doen met die actiequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:59 schreef HomerJ het volgende:
Ik zoek nog 2 mensen die Burnout 3 ook willen kopen want dan kunnen we er bij Free record shop 3 bestellen en delen we 120 euro door 3 = 40 euro = niet duur
Iemand besteld ze gewoon betaald 120 euro en de anderen 2 betalen 40 euro aan hemquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:06 schreef taart het volgende:
[..]
ik wil burnout ook wel, maar ik weet niet wat ik moet doen met die actie
Heb ik ook liever maar ik wil Pikmin 2, Fable & Burnout 3, alleen de laaste 2 zijn te pre-orderen. Pikmin 2 nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:19 schreef taart het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik zelf misschien 3 games wil kopen, of met m'n broer samendoe.
als ik het geld heb (wat ik nog niet weet) doe ik meequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Iemand besteld ze gewoon betaald 120 euro en de anderen 2 betalen 40 euro aan hem
Komen denk ik wat te veel race games uit dit zal wel een flop worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:59 schreef Aurelius het volgende:
OutRun 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://xbox.ign.com/articles/543/543187p1.html
trapt natuurlijk keihard op de rem als ie je aan ziet komen... opzich wel een beetje overdreven, maar tis een arcade game van de bovenste plank... wat verwacht je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:49 schreef wc-eend het volgende:
heheheheh
Bekijken jullie deze burnout trailer eens.. (doel opslaan als)
http://www.xboxworld.nl/media_file/87
Lijkt het niet dat de big rig waarop je crasht al soort van zijn goederen de lucht in heeft geworpen?
Hoop 't niet, Outrun 2 verdient veel verkopen !!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 01:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Komen denk ik wat te veel race games uit dit zal wel een flop worden.
denk dat je je vergist... Het ziet er leuk uit, het zal vast heerlijk rijden, en het is nostalgie... maar ik denk dat het een vrij saai en eentonig spel wordt...quote:Op woensdag 1 september 2004 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoop 't niet, Outrun 2 verdient veel verkopen !!!!
Van wat ik er van gezien heb in movies, previews e.d. lijkt ie me juist erg tof, en zeker niet eentonig....quote:Op woensdag 1 september 2004 10:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
denk dat je je vergist... Het ziet er leuk uit, het zal vast heerlijk rijden, en het is nostalgie... maar ik denk dat het een vrij saai en eentonig spel wordt...
Daar had ik eerlijk gezegd nog niet eens over nagedacht hahhahah man.. lijkt me wel moeilijk racen met die snelheden.. ik ben alleen gran turismo gewend en de warthog van Halo hahahahhahahaaquote:Op woensdag 1 september 2004 01:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
trapt natuurlijk keihard op de rem als ie je aan ziet komen... opzich wel een beetje overdreven, maar tis een arcade game van de bovenste plank... wat verwacht je?
jij ligt zeker de hele tijd in een deuk achter fokquote:Op woensdag 1 september 2004 11:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Daar had ik eerlijk gezegd nog niet eens over nagedacht hahhahah man.. lijkt me wel moeilijk racen met die snelheden.. ik ben alleen gran turismo gewend en de warthog van Halo hahahahhahahaa
kapotquote:Op woensdag 1 september 2004 11:41 schreef gijsje79 het volgende:
Flatout screens
Medal of Honor Pacific screens
Outlaw Golf 2 screens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |