bron?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:20 schreef Mach3 het volgende:
let op wanneer je nu besluit om een xbox of een ps2 aan te schaffen...uit betrouwbare bron weet ik dat die dingen eind aug ong 150 eur gaan kostenscheelt je al snel 40 tot 50 eur voor een consolle
Welke dat dan allemaal??? Maar je hebt er zin inquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:17 schreef Tain het volgende:
Heb nu maar 8 spellen in de preorder staanIk ga het straks echt druk krijgen met spelen...
een zeer gewaardeerde collega van mij. waar ik werk kan ik je niet vertellen, alleen wel dat het nog geheime info is.;)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
bron?
Burnout 3: Takedown (XBOX)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:23 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Welke dat dan allemaal??? Maar je hebt er zin in![]()
anti-mach3 topi is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:26 schreef Mach3 het volgende:
[..]
een zeer gewaardeerde collega van mij. waar ik werk kan ik je niet vertellen, alleen wel dat het nog geheime info is.;)
en mocht ik ongelijk hebben mag jij een anti mach3 topic openen eind augustus begin september ..laten we het houden op uiterlijk 10 sep2004 uiteraard
fable?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Burnout 3: Takedown (XBOX)
Jade Empire (XBOX)
Star Ocean: Till The End Of Time (PS2)
Star Wars: Battlefront (XBOX)
Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay (XBOX)
Star Wars: Republic Commando (XBOX)
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow (XBOX)
Halo 2 (Limited Edition) (XBOX)
![]()
Ben niet zo`n Molyneux aanhanger dat ik er vantevoren op vertrouw dat ik het een goed spel zal gaan vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
fable?
deze is waar...mits die collega niets uit ze duim zuigtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
anti-mach3 topi is niet nodig hoordr zijn wel mee nieuwtjes die niet waar blijken te zijn, nix aan te doen.
kan je voor die 50 euro weer een memory card en extra controller kopen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:31 schreef Mach3 het volgende:
[..]
deze is waar...mits die collega niets uit ze duim zuigt
maar daar heb ik wel voldoende vertrouwen in
ik wacht zelf tot eind aug voor de ps2 die 50 eur kan ik dan weer in een game stoppen
preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:33 schreef Tain het volgende:
[..]
kan je voor die 50 euro weer een memory card en extra controller kopen...
Kippenvelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:39 schreef Tain het volgende:
Heb geen zin om het vorige topic door te lezen:
ftp://ftp.xboxworld.nl/pub/movies/halo2_bioscooptrailer.avi
halo2 bioscooptrailer van 21MB
Spyware,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:48 schreef Alfa_Boy het volgende:
codecs girl, codecs Download Divx op divx.com
Niet installeren,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:53 schreef GinaG het volgende:
Ja godverdomme ik heb nu dat divx ding gedownload![]()
Ja te laat he, toen ik je post las was dat ding al aan het installerenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet installeren,.
Godverdomme nu komt dit weerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:57 schreef Alfa_Boy het volgende:
uhm, volgens mij is ie sindskort spyware-vrij
Ik bedoel eigenlijk die actie van Kurt Nitro (http://www.kurtnitro.com/),quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:11 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ja, zo te zien krijg je er Mechassault gratis bij, en nog 2 demo's
et maakt niet uit als het maar een jaar abo isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:04 schreef alucard83 het volgende:
goeienavond dames en heren:D
Heb men xbox nog niet zo lang maar wil eigenlijk wel live, zach ik in de vorige topic(103) dat als je nu registreert je gratis een topgame krijgt.
Nu is mijn vraag geld dat ook bij deze goedkope live set van bol.com
http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Leuke forum thread btw
Kewl, bedankt voor de info, ik ga maar es ff zon pakketje bestellen bij bolquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
et maakt niet uit als het maar een jaar abo is
zow starters kitje is besteldquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:22 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ja, volgens mij moet dat werken, omdat je je daar moet aanmelden enzo... Je kunt dan volgens mij gewoon elke starterkit kopen, als het maar een jaar abo is
Nee dat is een lekkere suggestiequote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Spyware,.
Download dan de ACE codec pack..
Kan het ook een beetje netter qua taalgebruik?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:59 schreef GinaG het volgende:
censuur![]()
Kennelijk op dat moment niet duhhhquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:49 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Kan het ook een beetje netter qua taalgebruik?
Omdat in Q4 Fable, Halo 2 en nog wat leuke games komen..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:49 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Nee dat is een lekkere suggestieDat codec pack mag dan geen spyware hebben, maar het installeert default zoveel dingen extra dat je systeem er niet stabieler van gaat worden. Installeer gewoon ffdshow, zo goed als alle divx & xvid filmpjes doen het hiermee (het is wel alleen een decoder, geen encoder).
[..]
Kan het ook een beetje netter qua taalgebruik?
Trouwens waarom wachten tot Q4? Er komen in Q3 zeker nog wat coole spellen uit, met als een van de toppers Riddick.
whoehahaaaaaaaaaaa Vin Dieselquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:08 schreef DinoPK het volgende:
och zat reviews te vinden hoor:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919755.asp
Valt wel mee hoor, als jij optelt hoe vaak je je pc moet updaten (grafische kaart enz) om de nieuwe games te kunnen spelen valt het allemaal wel mee hoor. Alleen de games zijn wat duurder dat wel. Maar je hebt geen gezeik of je wel de goede hard ware hebt om het spel te kunnen spelenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:07 schreef BMWM3 het volgende:
Ik wil ook een Xbox. Maar denk toch dat ik het niet ga doenVind het veel te prijzig.
Bron: XboxArenaquote:Phantasy Star Online 1&2 was al de eerste RPG voor de Xbox die online zou gaan. Wij zagen het als een voorproefje op True Fantasy Live Online. Echter, het wachten op deze game duurde, en duurde, en werd plots gecancelled. Toen werd Citizen Zero aangekondigd, een andere RPG, al is deze dus helemaal niet te vergelijken met TFLO. Vandaag heeft SEGA haar nieuwste project bekend gemaakt, Phantasy Star Universe, een multiplatform MMORPG.
In PSO1&2 kon je met maximaal 4 mensen online je avonturen beleven. In Universe zul je echter met meerdere gamers tegelijk online kunnen gamen. Verwacht wordt dat de game pas eind 2005 in de winkels zullen liggen voor Xbox, Gamecube, PS2 en PC.
als dat geen fmv's zijn eet daggla zijn schoen opquote:Op zaterdag 24 juli 2004 08:53 schreef Rahl het volgende:
nice screens
gamershell ook:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:55 schreef BMH het volgende:
IGN heeft die halo 2 trailer in 1920x1080 (44MB) wahhahahah
Kon ik bij Divx ook, nee ik wilde geen gratis toolbar, nee ik wilde niet dat info over mijn pc naar hun toegezonden werdn (maw ik heb niks aangevinkt) was dus gewoon goed bezigquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En bij ACE kan je trouwens zelf aanvinken wat je wel en niet wil...
fmvquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als dat geen fmv's zijn eet daggla zijn schoen op
full motion videoquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:13 schreef kepler het volgende:
[..]
fmv
Full motion video, maar het zijn gewoon renders...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:13 schreef kepler het volgende:
[..]
fmv
* moet niks hebben van codec packs en ffdshow is ook niet zo goedquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kon ik bij Divx ook, nee ik wilde geen gratis toolbar, nee ik wilde niet dat info over mijn pc naar hun toegezonden werdn (maw ik heb niks aangevinkt) was dus gewoon goed bezig![]()
als het er ingame zou uit zag dan heb je meteen het mooiste spel voor de xboxquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:16 schreef kepler het volgende:
aha bedankt
dus niet uit de game
staat een nummer onderin beeld die uniek is per persoon en dus ook geregistreerd staat per persoonquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:20 schreef BMH het volgende:
Ik vind het verrassend dat zoveel mensen de Halo 2 beta hebben gekregen, maar niemand hem heeft uigelekt. Of ze zijn bungie erg loyal of de game is ultra beveiligd
aaah. En ze hebben natuurlijk een dikke NDA afgesloten. M$ zal hun leven dik zuur maken als ze 'em gaan rippen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
staat een nummer onderin beeld die uniek is per persoon en dus ook geregistreerd staat per persoon
ik denk dat alleen het eerste gedeelte zal gebeurenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:23 schreef BMH het volgende:
[..]
aaah. En ze hebben natuurlijk een dikke NDA afgesloten. M$ zal hun leven dik zuur maken als ze 'em gaan rippen.
Maaar.... M$ mag een rip niet eens downloaden volgens een wet die Billy Boy zelf heeft bedacht. Dus eigenlijk moet het geen probleem zijn.... mmhhh.
En dan pak ik de peper en zout en eet met je mee..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
quote:MAYDAY MAYDAY MAYDAY
Of course the crew won't come for me if they're all dead. If they're all dead and I alone am left to tell the tale.
quote:MAYDAY MAYDAY MAYDAY Phasmids. I have to signal, I can't stay stranded here. But if I somehow am operating behind enemy lines, I don't want to draw attention to myself, either. Therefore, I shall be a phasmid. Phasmidia Elegans, they call me-scourge of the sandbox. God I hate it here. Phasmids.
Fucked upquote:MAYDAY MAYDAY MAYDAY
Ship.
Wreck.
Shipwreck.
Wrecked.
Ship.
Shipwreck.
MY HEAD IS FULL OF SAND
quote:Chris Carney
Our multiplayer maven is tweaking, tuning, fixing and hammering on the multiplayer levels.
"Concerning updates, Steve “Land of “ Cotton and I have been spending our waking moments trying to finish up all of new content by next Friday (i.e. content complete). Included in this last mad dash is some familiar lands, and yes, I can not be more specific. But let’s just say that we have been spending some serious time with some old friends. In addition, we are going through all of our maps to try and finalize any outstanding game play elements, and are also deeply involved in polishing the art in the environments to a fine glossy sheen. One of our major goals in Halo 2 multiplayer is to have at least one or two of the new maps look as shiny as Butkus’s car."
Bam.
Ik heb hem niet meer nodigquote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:22 schreef Chevalric het volgende:
Heeft HomerJ nou nog Trials nodig, want ik heb er ook nog eentje liggen... Als Homer 'm niet meer nodig heeft, mag iemand anders zich ook wel opwerpen als belanghebbende
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:35 schreef HomerJ het volgende:
Electronic Gaming Monthly Most-wanted lijstje
1. The Legend of Zelda (GC)
2. Halo 2 (Xbox)
3. Metroid Prime 2 (GC)
4. Resident Evil 4 (GC)
5. Paper Mario 2 (GC)
6. Fable (PS2)
7. GTA: San Andreas (PS2)
8. Final Fantasy XII (PS2)
9. Metal Gear Solid 3 (PS2)
10. Metroid Prime: Hunters (DS)
bron
Let vooral op Nummer 6
Natuurlijk zijn dat fmv's maar ik vond PSO echt geweldig, dat was voor mij gewoon de meest verslavende DC game ooit. Dit zie ik ook als een goedmakertje voor het verlies van True Fantasy Live Online.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Volgens mij is PSO:U nog niet officeel aangekondigd voor een platform. Hij kan dus ook exclusief voor de PS2 komen of Net als PSO Ep 3 alleen voor de cube.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat fmv's maar ik vond PSO echt geweldig, dat was voor mij gewoon de meest verslavende DC game ooit. Dit zie ik ook als een goedmakertje voor het verlies van True Fantasy Live Online.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij is PSO:U nog niet officeel aangekondigd voor een platform. Hij kan dus ook exclusief voor de PS2 komen of Net als PSO Ep 3 alleen voor de cube.
trynow?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:43 schreef taart het volgende:
o ja ik heb gister Top Spin besteld bij probeernu
Dit schijnen wel versies te zijn zonder hoesje, dus in een papieren sleeve. Gewoon packedities dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:43 schreef taart het volgende:
o ja ik heb gister Top Spin besteld bij probeernu
Heb hem toch liever in een orgineel hoesje.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:51 schreef pkwarts het volgende:
je krijgt het binnen zonder groen hoesje! dus in kartonnen hoesje met boekje apart erbij! voor alle mensen die nu meelezen en de site niet kennen.
je kan die starterskit ook verlengen als je een jaar abbo heb gekocht. Dan ben je niet gelijk al je vrienden en scores kwijtquote:Op zondag 25 juli 2004 12:11 schreef HomerJ het volgende:
Mijn gamerstag ook maar toegevoegd. Let op! deze is tijdelijk zodat als ik Starters kit heb een andere naam neem.
Tijdelijke gamerstag: Max NL (let op! 2 spaties)
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:06 schreef pkwarts het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/software/xboxspellen/34996.htm
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:06 schreef pkwarts het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/software/xboxspellen/34996.htm
Hij wil zeker weten een gratis spel, en die krijg je alleen bij een gamertag die is aangemaakt met een jaar abbo.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:21 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan die starterskit ook verlengen als je een jaar abbo heb gekocht. Dan ben je niet gelijk al je vrienden en scores kwijt
zoveel zal het er niet van af liggen denk ik. ik bedoel, wie betaald er nou 60 euro om er vervolgens dan niks meer mee te doenquote:Op zondag 25 juli 2004 15:54 schreef DinoPK het volgende:
(er zijn echt geen 1 miljoen actieve gamers op live, no way, dat zijn gewoon het totaal aantal gamertags).
die heb ik trouwens gisteren gespeeld. Die vond ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:55 schreef kepler het volgende:Fable
en is er over Riddick een preview ergens?
---> uier bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 juli 2004 16:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zoveel zal het er niet van af liggen denk ik. ik bedoel, wie betaald er nou 60 euro om er vervolgens dan niks meer mee te doenniet veel schat ik (de trials waren er niet bij op geteld)
Hoe weet jij nou dat ze alleen maar downloadquote:Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
---> uier bijvoorbeeld
of yvette, want die download alleen maar.
algemeen bekendquote:Op zondag 25 juli 2004 21:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ze alleen maar download![]()
ja, ik heb geen zin om die hele breezer naam van hem over te nemenquote:Op zondag 25 juli 2004 21:54 schreef pkwarts het volgende:
wie is uier?!
Dat is idd ook de grootste angst van mijquote:Op maandag 26 juli 2004 11:46 schreef Rahl het volgende:
ziet er best welhetzelfde uit als kotor 1
Al was het alleen maar een ander verhaal, dan koop ik hem nogquote:Op maandag 26 juli 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is idd ook de grootste angst van mijVind KOTOR cool, maar een regelrecht vervolg zonder ook maar iets vernieuwends zou pijn doen
Damnquote:DOA: Ultimate heeft een Japanse release datum gekregen met een opvallend prijskaartje.
Tecmo heeft aangegeven dat ze haar nieuwe Dead or Alive game uit zal brengen op 7 oktober. De prijs is enigsinds tegenvallend, deze ligt namelijk zo'n 2100 Yen (19 dollar) hoger dan de normale retail prijs van Xbox games, namelijk 7140 Yen (65 US Dollar). Voor 9240 Yen (84 US Dollar) kun je de game van te voren bestellen in Japan. De game komt dan samen met een poster, en CD-rom voor je PC genaamd Digital Venus 2004 en een figuurtje van Kasumi.
Tecmo en Microsoft hebben niets nieuws bekend gemaakt over het Limited Edition Kasumi-chan Blue Xbox bundel pack. In deze bundel zitten een Blauwe semi transparante Xbox en controller, de Dead or Alive: Ultimate game, Xbox Live Starter Kit (incl. 1 jaar abbonement), een DVD Player kit en een kartonnen levensgrote Kasumi. De verwachtte verkoopsprijs van dit Limited Edition Kasumi-chan Blue Xbox bundel pack is 22,800 Yen (207 US Dollar). Of deze bundel ook in Nederland uit zal gaan komen is nog niet bekend.
neuh ander spel, je speelt nu de bad guyquote:Op maandag 26 juli 2004 16:28 schreef Rodie83 het volgende:
Goldeneye, het vervolg op??
dit spel gaat bezwijken onder naams misbruik...quote:Op maandag 26 juli 2004 17:53 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk toch omdat EA hem bij de kerst wil klaar hebben(veel sales) dat het spel gaat bezwijken onder de tijdsdruk
ze kunnen proberen een remake te maken....maar anders mag je et geen goldeneye noemen...had het gewoon james bond : Roque agent genoemd....maar nee dat loopt natuurlijk nietquote:Op maandag 26 juli 2004 18:01 schreef HomerJ het volgende:
Inderdaad, EA zal nooit een waardig gevolg kunnen maken opGoldeneye
De james-bond games werden best goed verkocht hoor door de Casual gamers.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ze kunnen proberen een remake te maken....maar anders mag je et geen goldeneye noemen...had het gewoon james bond : Roque agent genoemd....maar nee dat loopt natuurlijk niet
Nee, ik ken zat mensen die zonder bewust te zijn hoe een spel is hem te kopen, en dan voornamelijk reclame-spellen (meestal EA dus). Maar ze zijn niks anders gewend dan EA, dus dan nemen ze daar genoegen meequote:Op maandag 26 juli 2004 18:18 schreef Rodie83 het volgende:
Ik kijk meestal eventjes hier op Fok, soms een review. En ik lees de Power Unlimited. Maar ik zit zeer zeker niet elke dag te loeren naar previews, reviews en releasedates.
Maar goed, ik zou zeggen dat elk zinnig mens dat doet. Volgens mij ligt de verkoop van de James Bond prul meer bij mamma's, pappa's, oma's en tantes, die toevallig de tv reclame hebben gezien en nog snel een kado moeten kopen voor de desbetreffende kleine etter.
quote:Na twee populaire delen in de NBA Street serie wordt het tijd voor alweer deel drie. Electronic Arts liet vandaag weten dat het derde deel begin 2005 in de winkels moet liggen, uiteraard onder het EA Sports Big label. Alle informatie over het spel tot nu toe lees je hieronder.
NBA Street Volume 3 zal zich onderscheiden van zijn broertjes door meer opties en vrijheid voor de speler. Er kan meer gewijzigd worden, er zijn meer gamemodi en de gameplay is uiteraard onder handen genomen. Je kunt nu zelf respect en een reputatie opbouwen met je goede basketball-spel. Dit doe je door een lawine aan nieuwe bewegingen waarvan het publiek versteld zal staan.
De velden waarop gebasketballed gaat worden zijn zowel nieuw als oud. Zo zullen "The Cage" en "Rucker Park" terug zijn en is "Venice Beach" bijvoorbeeld een nieuw veld. Basketballen doe je overigens zowel met bekende karakters als nieuwe legendes. Elk karakter kun je van de grond af aan opbouwen zoals je dat zelf wilt en daarna kun je het karakter online meten met de rest van de wereld. Ben je echt zo goed of wordt je meteen van het veld geveegt?
Het spel zal begin 2005 in de winkels liggen voor alle platformen. Screenshots zijn helaas nog niet beschikbaar maar zogauw deze er wel zijn zie je ze uiteraard hieronder. Dit geld overigens ook voor nieuwe informatie, want zoals je kunt zien is er nog niet écht veel bekent.
lijkt mij ook wel leuk, ben wel voor een leuk basketbalspel op livequote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef pkwarts het volgende:
speciaal voor daggla:
[..]
Is er al; ESPN nba 2k4, echt beter zal het niet worden (okay 2k5). Minder flitsend en een stuk realistischer, maar zoooo goed.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef Tain het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel leuk, ben wel voor een leuk basketbalspel op live
wanneer komt 2k5 uit?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:00 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Is er al; ESPN nba 2k4, echt beter zal het niet worden (okay 2k5). Minder flitsend en een stuk realistischer, maar zoooo goed.
En dat is een slechte zaak? Okee....quote:Op maandag 26 juli 2004 11:46 schreef Rahl het volgende:
ziet er best welhetzelfde uit als kotor 1
Het was veelbelovend maar het ziet er gewoon slecht uit. EA kun je nooit betrappen op topspellen en ook nu lopen ze weer achter de feiten aan. Feiten die andere games zoals Halo 2, Half Life 2 en Doom 3 wel tentoon kunnen stellen.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:28 schreef Rodie83 het volgende:
Goldeneye, het vervolg op??
Maar gaat ie ook live?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef pkwarts het volgende:
speciaal voor daggla:
[..]
SSX3 is een serieus goed spel. Okay als ik een xbox had was ik eerder voor Amped2 gegaan, maar toch.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
EA kun je nooit betrappen op topspellen
Ik vind SSX3 leuker dan Amped2.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:38 schreef speknek het volgende:
[..]
SSX3 is een serieus goed spel. Okay als ik een xbox had was ik eerder voor Amped2 gegaan, maar toch.
EA spellen waren altijd wel redelijk, maar ze zijn nu heel hard de nieuwe THQ aan het worden. Ongelooflijk wat een bagger brengen ze met licenties uit.
goldeneye is gewone serieus naams misbruik...kheb 2 screenshots gezien van plekken uit de film goldeneye en dat is het...voorderest helemaal nix mee te maken...maargoed deze verkoopt wel...er staat Goldeneye op he...kheb zo'n hekel aan dat bedrijf gekregenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:38 schreef speknek het volgende:
[..]
SSX3 is een serieus goed spel. Okay als ik een xbox had was ik eerder voor Amped2 gegaan, maar toch.
EA spellen waren altijd wel redelijk, maar ze zijn nu heel hard de nieuwe THQ aan het worden. Ongelooflijk wat een bagger brengen ze met licenties uit.
de naam goldeneye slaat alleen maar op het feit dat je opdrachtgever uit het spel dezelfde is als uit de film en dat de rogue agent dezelfde is als uit de filmquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
goldeneye is gewone serieus naams misbruik...kheb 2 screenshots gezien van plekken uit de film goldeneye en dat is het...voorderest helemaal nix mee te maken...maargoed deze verkoopt wel...er staat Goldeneye op he...kheb zo'n hekel aan dat bedrijf gekregen
Tiger woods bv, alleen dan moeten ze wel LIVE gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:58 schreef Tain het volgende:
EA maakt ook af en toe best goede spellen
De logica achter die beslissing ontgaat me nog steedsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:51 schreef twi het volgende:
In de USA wel, niet in Europa.
downen mensen! het ziet er een stuk beter uit dan de screens die we kregen!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:06 schreef pkwarts het volgende:
Kotor 2 trailer:
http://streamingmovies.ig(...)640_480_2_wmvlow.wmv
nu pas...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:15 schreef taart het volgende:
[..]
* Tain zet kotor 2 in wishlist![]()
wat bedoel je precies? gewoon zo'n jedi cape aantrekkenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:03 schreef wc-eend het volgende:
Die cape in dat filmpje van Kotor 2 is echt cool...haha kan dat ook in deel 1?? (ben nog niet zo ver in deel 1)
* pkwarts moet denk ook maar een wishlist gaan maken..
Jaaaa!!! kan niet wachtenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat bedoel je precies? gewoon zo'n jedi cape aantrekkendat kan ook in deel 1 namelijk
omg dat spel gaan pwnen...die nieuwe force power waarmee je die gast sloopt in de lucht..heerlijk...en dat verhaal...de laatste jedi...kan een hoop leuke situaties opleveren..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:06 schreef pkwarts het volgende:
Kotor 2 trailer:
http://streamingmovies.ig(...)640_480_2_wmvlow.wmv
ik hoop op wat brute dark force powers...zoals je die in de trailer ziet...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tering, wat ziet KOTOR2 er vet uit in beweging!!
Deel 1 was al briljant, maar ik hoop dat Obsidian daar nog een schepje boven op doet.
dubbel zoveel plezier!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:34 schreef taart het volgende:
De nieuwe patch is nu beschikbaar en zal zoals je gewend bent automatisch downloaden als je probeert live te spelen. De patch verhelpt niet alleen de bekende glitches maar voegt ook betere voice communication toe waardoor vier mensen nu normaal met elkaar kunnen praten. ook zijn er wat extra uitdagingen toegevoegd. Werd je plezier bedorven door de valsspelers op Xbox Live? Dan kun je nu weer met een gerust hart plaatsnemen achter je Xbox met Rallisport Challenge 2.goed nieuws voor Gamedemon
![]()
dat is het op zich ook welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
ik heb gister de seal van mechassault eraf getrokken, in de xbox gepleurd en.........
ik vind het eigenlijk best een leuk spel![]()
niet slaan! niet slaan!
Niet alleen voor hemquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:34 schreef taart het volgende:goed nieuws voor Gamedemon
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
ik heb gister de seal van mechassault eraf getrokken, in de xbox gepleurd en.........
ik vind het eigenlijk best een leuk spel![]()
niet slaan! niet slaan!
laat ze de tijden maar helemaal resetten wel zo eerlijk...en wel zo irritantquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:57 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Niet alleen voor hem![]()
Hoop dat ze niet teveel lopen te kloten aan de gezette tijden trouwens
Ik voel weer gameavonden aan komen voor RSC2.. nee niet vanavond, vanavond kijk ik film.
het is rustig in console langquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
Het is rustig in XBox land.
creepyquote:Met de eerste letters van de zin "SYSTEM PERIL DISTRIBUTED REFLEX" kan je een andere zin maken "Single Player Demo Release". Dus mogelijk komt op 24 augustus 2004 een demo van de Single Player uit. Zo kan je met de andere vreemde zinnen het volgende schrijven. Zo zou op de 27ste , "network throttling will erode", dat kan je omzetten tot "beta-testing will finish" de beta test afgelopen moeten zijn. De 10de maand zal Halo 2 dan uiteindelijk goud zijn, "this medium will metastasize", mogelijk betekent dit "Copies will start being made".
Joh rij jij eerst maar eens op iedere baan een tijd.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat ze de tijden maar helemaal resetten wel zo eerlijk...en wel zo irritant
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:02 schreef HomerJ het volgende:
je kan toch meerder accounts met 1 CC ?
lijkt me leuk met een communicaterquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:34 schreef HomerJ het volgende:
Morgen krijg ik Project Gotham Racing 2 binnen
* De horror!
Jah, volgens mij is dat best wel leuk jahquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
lijkt me leuk met een communicater![]()
Sneeuw zie je in de good of evil movie ook geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]Sneeuw
ik zie sneeuw
en die wapens![]()
ik heb zelfs splinter cell 3 al gepreorderedquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geachte klant,
Via internet heeft u bij ons besteld:
1x Burnout 3 (Xbox)
pre-order fetish?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb zelfs splinter cell 3 al gepreordered
Ik twijfel nog over Burnout....ik ga in elk geval voor Outrun 2.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geachte klant,
Via internet heeft u bij ons besteld:
1x Burnout 3 (Xbox)
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
pre-order fetish?
had ik...maar geen "ga tot het uiterste tijd"quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Joh rij jij eerst maar eens op iedere baan een tijd.
ik koop zowiezo geen spellen meer in de winkel, of ze moeten zo goedkoop zijn...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:16 schreef wc-eend het volgende:
Ik pre order nooit, koop de game pas als hij in de winkel ligt haha... eerst reviews en previews lezen
klopt nietquote:Met de eerste letters van de zin "SYSTEM PERIL DISTRIBUTED REFLEX" kan je een andere zin maken "Single Player Demo Release". Dus mogelijk komt op 24 augustus 2004 een demo van de Single Player uit. Zo kan je met de andere vreemde zinnen het volgende schrijven. Zo zou op de 27ste , "network throttling will erode", dat kan je omzetten tot "beta-testing will finish" de beta test afgelopen moeten zijn. De 10de maand zal Halo 2 dan uiteindelijk goud zijn, "this medium will metastasize", mogelijk betekent dit "Copies will start being made".
kloppen wel meer letters niet zie ik nu...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:35 schreef kepler het volgende:
[..]
klopt niet
"network throttling will erode" hier zit geen B in. Dus kan "Beta-testing" al niet meer....
zo ook met de laatste zin, want in de originele zit geen C en ook geen B...
of de persoon heeft de verkeerde zinnen er in gezet natuurlijk...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kloppen wel meer letters niet zie ik nu...jammer
wat ziet dit spel er in beweging toch een stuk beter uit dan als screen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:57 schreef taart het volgende:
5 nieuwe Knights of the Old Republic 2: the Sith Lords screens:
plaatjes
quote:Ik twijfel nog over Burnout....ik ga in elk geval voor Outrun 2.
quote:Lucasarts brengt in mei 2005 Star Wars Episode 3 game uit
Zoals we jullie al een tijdje geleden lieten weten, was het logisch dat Lucasarts binnenkort met de aankondiging zou komen van de nieuwe Star Wars Episode 3 game. De naam van de derde Star Wars film is namelijk bekend; Revenge of the Sith, en om centjes te verdienen moet je gelijktijdig met de release van de film een spel uit brengen. Dat zal dan ook gebeuren.
In de derde Star Wars film, een van de delen die vooraf gaat aan de legendarische drie films uit de zeventiger jaren. Star Wars, The Empire Stikes Back and Return of the Jedi. Hierin zien we hoe Anakin Skywalker, Darth Vader uit de oude films, tot zijn slechte daden komt en hoe het gehele keizerrijk gevormd wordt. In het derde deel van de serie zal de inmiddels volwassen Anakin zijn eerste aanrakingen hebben met de duistere zijde van de 'Force', ondanks dat hij met begeleiding van zijn Jedi Master Obi Wan Kenobi ten eerste het kwade probeert te bestrijden.
In het spel zul je ongetwijfeld hetzelfde verhaal volgen en samen met Obi Wan proberen de slechte plannen van de duistere Sith jedi te verhinderen. Dit zul je kunnen doen door machtige trucs uit te voeren met je Lightsabre, en door gebruik te maken van de vernietigende Force krachten van de twee goede Jedi’s Obi Wan en Anakin.
Hoe dit allemaal uit zal pakken, moeten we even afwachten. We verwachten snel de eerste screenshots van de titel die op 19 mei, tegelijkertijd met de wereldwijde release van de film, uit zal komen.
alles kopenquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Godver.. wat moet ik nou?
toch me ouders maar eens vragen of ik Halo 2 LE mag pre-orderenquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:56 schreef pkwarts het volgende:
gcshop heeft weer wat pre-orders erbij:
halo 2 limited edition, 55 euro incl:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1116
halo 2 'naturel', 49,50 incl:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1117
sudeki, 49,50 incl:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1118
en waar heeft IGN het over:quote:De Master Chief en zijn verbond van mariniers keren terug om strijd te voeren tegen de gehele strijdmacht van de Covenant en tegen nieuwe vijanden die zichzelf nog niet bekend hebben gemaakt.
GOD! IK LAAT ME TOCH GEK MAKEN!! hou op! hou op!quote:Taken seriously, there is much here to embrace. The Covenant may be at war with another race, an insect-like race (perhaps a bee-like race) led by a powerful queen. And both are coming to invade Earth, and you must fight both as Master Chief.
Die lijkt me zo coolquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:13 schreef pkwarts het volgende:
2 nieuwe doom3 shots
[afbeelding]
[afbeelding]
Coolquote:
Lijkt me een heerlijk spelletje.. al iets van release bekend dat jij weet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:32 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Lijkt me een heerlijk spelletje.. al iets van release bekend dat jij weet?is er al iets bekend van wat je moet doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ennuh ik zou wachten op de reviews....tis weer een moly game dus er word nog een hoop in gesneden
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
dat staat toch in de bevestigingsmailquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:39 schreef HomerJ het volgende:
Nog geen release bekend voor The Movies. ik denk Q1 2005
Maar moet je bij GCshop.nl de factuurnummer in de omschrijving zetten?
niemand want EA brengt em uitquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:42 schreef pkwarts het volgende:
wie gaat er allemaal halo 2 halen?
gast een fucking ajax rekening?? WTF....quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:46 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Let niet op mijn geld want dit is mijn 6e pre-order en ik krijg volgende week salaris
ja je naam zet je ook nog bij opmerkingen erbij.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:43 schreef HomerJ het volgende:
Jah, maar dat staat ter vemelding bij je naam
Ik ben voor Ajaxquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast een fucking ajax rekening?? WTF....
ach ja tis een keer wat anders dan postbank of rabo....
Eerst de reviews maar ff checkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:42 schreef pkwarts het volgende:
wie gaat er allemaal halo 2 halen?
6 pre-orders maar...quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:46 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Let niet op mijn geld want dit is mijn 6e pre-order en ik krijg volgende week salaris
Op volgorde van meer gewild:quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
6 pre-orders maar...
oh god, krijgen we dit nu weer helemaal overnieuwquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:54 schreef HomerJ het volgende:
Nu nog even goede gamerstag verzinnen(nee geen Krasser)
Ik vind Max Cratcher toch wel aardig hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb Bol.Com kit binnen
Nu nog even goede gamerstag verzinnen(nee geen Krasser)
Had ik ook hoor, tot voor een paar maandjes terug. Ooit gestart toen ik veertien was, nu vond ABN Amro me te oudquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast een fucking ajax rekening?? WTF....
ach ja tis een keer wat anders dan postbank of rabo....
klotezooiquote:Het zat er al een tijdje aan te komen maar vandaag is het dan eindelijk bevestigd. Criterion Games is nu onderdeel van Electronic Arts. Burnout 3 is het eerste en laatste wat Criterion onder hun eigen vlag voor Electronic Arts maken.
Naast Burnout 3 heeft EA toegegeven dat de mannen van Criterion aan nog twee projecten werken. Hiervan kennen we er één, namelijk Black welke nog niet op de Xbox komt. Wat de andere titel is weten we uiteraard nog niet, maar volgens EA voegt het wat toe aan hun wereldwijde dominantie.
Criterion is verder zoals sommige misschien zullen weten eigenaar van de RenderWare technologie. Deze is nu ook in handen van EA en deze wil hem gaan gebruiken om hun totaal pakket aan middleware compleet te maken. Ook wil EA wel licenties op de software verkopen aan anderen. Criterion werkt inmiddels verder aan een nieuwe versie van RenderWare, genaamd RenderWare 4 welke op de volgende generatie consoles zal moeten draaien.
Met de komst van Criterion en RenderWare naar EA deelt EA een klap uit aan alle ontwikkelaars die gebruik maken van Criterion's techniek. Dit zijn overigens niet de minste spellen. Onder andere Pro Evolution 4 en Grand Theft Auto: San Andreas maken gebruik van deze technologie. RenderWare is vooral populair bij de kleinere ontwikkelaars, maar of dit in de toekomst ook zo zal zijn moeten we nu maar afwachten.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind Max Cratcher toch wel aardig hoor
het is wel zo dat als er had gestaan dat ms criterion zou overnemen ik er niet veel moeite mee zou hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:11 schreef Chevalric het volgende:
EA lijkt verdomme wel op Microsoft
tnxquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:30 schreef Vince22 het volgende:
Goddomme wat heb jij een COOLE avatar pkwarts!!! Tering![]()
Mr. Ajax-accountquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:26 schreef HomerJ het volgende:
-edit- al gevonden
Nog meer suggesties voor gamerstag anders word 't Max Cratcher
Ik weet wat het isquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das Burnout 3 he Sailing... Die wil ik ook
quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:01 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjongejongejongejonge zeg
Ik wil m
dan trek je de sticker er toch afquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:51 schreef HomerJ het volgende:
Ik durf de code niet te krassen
neequote:Op woensdag 28 juli 2004 15:15 schreef HomerJ het volgende:
Of betekent Cratcher "krasser" ?
Ik vind alles best.. maar die flauwe slowchat mag je wel ergens anders gaan houden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:15 schreef HomerJ het volgende:
Of betekent Cratcher "krasser" ?
graphics zijn goed...aleen als de gameplay hetzelfde word als deel 1 en 2 blijft aleen het crashen leuk...ik hoef em nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:01 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjongejongejongejonge zeg
Ik wil m
Tis een racer, hoe anders wil je de gameplay hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
graphics zijn goed...aleen als de gameplay hetzelfde word als deel 1 en 2 blijft aleen het crashen leuk...ik hoef em niet
Maar het klinkt wel zo, als je het snel uitspreektquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
nee
Tis niet in stealth mode ala Sam Fisher hequote:Op woensdag 28 juli 2004 15:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Lijkt me leuk![]()
op msn heb ik em gesprokenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel zo, als je het snel uitspreekt
Euh... ja.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met sudeki, lijkt dat nu op games a'la baldurs gate? Dat je ook items vindt enzo?
Ik kan dat niet echt vinden...
Ik ben namelijk verslaafd aan alles wat op diablo 2 of baldurs gate lijktquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh... ja.
Ja oke.. maar niet alle rpgs zijn met die item dingen enzo en dat vind ik zo mooiquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:32 schreef Gamedemon het volgende:
dat noemt men rpgs
das effe een wereld van verschil.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:19 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik ben namelijk verslaafd aan alles wat op diablo 2 of baldurs gate lijkt
Die slowmo camera staat dan ook uit als je Live speelt....quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:44 schreef Gamedemon het volgende:
ja en hoe willen ze dat live doen? in het filmpje wat je zag was het vetst je tegenstander tegen een boom in slow motion aan te knallen....slow motion gaat live niet aangezien de andere niet door kunnen dan....
en wat gameplay betreft bedoel ik het gewoon domweg gas ingedrukt blijven houden en afentoe op boost om het parcours uit te rijden
Ik ken Baldur alleen van de xboxquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
das effe een wereld van verschil.
hack 'n slash vs hardcore rpg.
of bedoel je de flauwe baldur's gate games op de consoles?
kheb deel 1 gekocht en het was absoluut zonde van elke euro...ookal waren het er maar 20 ofzo...die ik er aan uitgegeven heb...quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die slowmo camera staat dan ook uit als je Live speelt....
En heb je Burnout 1 en 2 uitgespeeld ?
Denk het niet, want het is absoluut meer dan ''domweg gas ingedrukt blijven houden en afentoe op boost om het parcours uit te rijden''...
Anyway, smaken zullen verschillen, Burnout 3 is must-have nummer 1 voor mij...!!
Ah okay, dan verschilt het inderdaad weinig.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:41 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik ken Baldur alleen van de xbox
maar vooral Diablo II is mijn grote favoriet van alle spellen
Wow, dat is wel coolquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:53 schreef Chocobo het volgende:
Dit wist ik nog niet van Kotor 2
The absolute most amazing news I got from Mr. Mike Gallo is that in the beginning of the new game, NPC’s will prod you with subtle questions regarding how your previous game ended. Were you lightside or dark? Who lived? Who died? So, characters that died in your first game will not show up in your second and makes it a much more customized and seamless gaming experience! I know! I almost peed my pants!
[afbeelding]
Het gaat toch aan de hand van vragen.. nou als je die invult zoals je ze zou kunnen beantwoorden als je hem op light hebt uitgespeeld, kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wow, dat is wel coolMaar hoe doen ze dat als je 'm zowel op Light als Dark uit hebt gespeeld? Of kan je maar 1 profiel op je Xbox kwijt bij KOTOR?
Dan start je het spel 2 keer? Bij de een antwoord je light bij de andere dark. Voila de verhaallijnen gaan gewoon weer verder.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wow, dat is wel coolMaar hoe doen ze dat als je 'm zowel op Light als Dark uit hebt gespeeld? Of kan je maar 1 profiel op je Xbox kwijt bij KOTOR?
Ik denk niet dat 'ie je per karakter in de vorige game gaat vragen of 'ie wel of niet dood is gegaan in de vorige game. Dan wordt alleen de setup namelijk al langer dan het eerste deelquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:08 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Het gaat toch aan de hand van vragen.. nou als je die invult zoals je ze zou kunnen beantwoorden als je hem op light hebt uitgespeeld, kom je al een heel eind.
Zal echt niet de save game van het vorige spel uitpluizen denk.
mooi...quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:42 schreef taart het volgende:
D E A D - O R - A L I V E : U L T I M A T E
hele zooi screens
![]()
ze doelen op een wereldwijde release in october.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
mooi...
hoe lang duurt het nog?![]()
Foto?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo, vandaag een leuk Xbox-dagje. SplinterCell PT is binnengekomen samen met mijn zelfgemaakte Xboxskin waardoor mijn Xbox er nu prachtig uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |