Ergens bovenaan in de OPquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
wat?
hahaha niet eens opgemerkt joh... zal ik eens kijken of het verander kan worden.. momentquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ergens bovenaan in de OP
dus black arrow komt eerder? mag ik weer de eerstvolgende grote release aanpassenquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
hms sudeki komt op de zelfde dag als riddick uit...
denk trouwens dat ik zo ga PGRen voor de geinstreseerde
Inderdaad, Riddick is een compleet nieuw spel en BA is een uitbreiding op Rainbow Six 3.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:13 schreef twi het volgende:
Vind Riddick een grotere release dan Black Arrow
twi zin om te liven?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:13 schreef twi het volgende:
Je kunt bij play.com ook gewoon op het Europese vlaggetje klikken zodat je de prijs in Euros kan zien. En dan is het ¤ 27,49quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:14 schreef Tain het volgende:
Rainbow Six 3: Black Arrow is trouwens goedkoper geworden bij play.com. Hij is nu 16.99 pond(25.4936 EUR volgens XE.com)
je kan het beter in ponden bestellen. Dan wordt de pond prijs berekend en die is lager dan de euro prijs. Scheelt op dit bedrag dus alweer 2 euroquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je kunt bij play.com ook gewoon op het Europese vlaggetje klikken zodat je de prijs in Euros kan zien. En dan is het ¤ 27,49
maar als black arrow uit is dan veranderd het plaatje wel weer naar riddickquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:13 schreef twi het volgende:
Stuur naar links en gassen maar.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:21 schreef rockstah het volgende:
pgr2 is trouwens echt vetik heb alleen zoveel lol dat ik moeite heb om me serieus te concentreren op het winnen van de race
maar eh.. hoe doe je in godsnaam een 360? ik zit het nou al de hele tijd te proberen en dat kost me steeds de race
=> MSN, LIVE topic?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
twi zin om te liven?
eventueel Terrorist hunt dan doet kwarts ook mee
I knowquote:Enneh, er zijn zoveel mensen die denken dat golf-games kut zijn, maar het is echt leuker dan je denkt.
=>Gamecube, mario golf topic?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I knowIk speel met grote regelmaat Mario Golf
![]()
Wat ben jij kinderachtig zegquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
=>Gamecube, mario golf topic?
ja jij ook...mij uit je friendslist donderen voor nix...en ik wou gamen met twiquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben jij kinderachtig zegIk ga in op een post over golf van Twi.
me tooquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 'm niet zo mooiIk ga de Lim. Ed. kopen.
Man nu alweer een nieuwe thread..quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:27 schreef twi het volgende:
Heb de Limited Edition al gepre-ordered, ik vind deze boxart niet mooi en bovendien wil ik alles over Halo weten
Vertel er eens wat meer over dan mister Pink.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:30 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb een maand geleden de NTSC versie van Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy gekocht, en ik kan echt iedereen de game aanraden. Wat een fantastische game en wat een sleeper hit, ik zag het niet aankomen in ieder geval. Zodra deze uit is in Nederland (september) --> allemaal kopen als je een beetje van dit soort games houdt! Toppertje
Nou. Het verhaal is stoer, de besturing lekker simpel en doeltreffend en het gaat gewoon nooit vervelen. Je hebt vele psi-powers, dus je kunt naar hartelust vijanden optillen en tegen muren smijten, in brand steken met je geest, ze bezitten en vervolgens zichzelf laten afmaken, etc.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over dan mister Pink.
Klinkt als vaag spelletje.. geen FPS ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, lekker spelletje hoor![]()
Nee, het is 3rd person. En gelukkig maarquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Klinkt als vaag spelletje.. geen FPS ofzo
Cool,........ ik verwacht echter dat Second Sight cooler gaat wordenquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:12 schreef Gamedemon het volgende:
3rd person..
check [Xbox/Cube/Ps2]Psi Ops : The mind Gate conspiracy
*noteert*quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou. Het verhaal is stoer, de besturing lekker simpel en doeltreffend en het gaat gewoon nooit vervelen. Je hebt vele psi-powers, dus je kunt naar hartelust vijanden optillen en tegen muren smijten, in brand steken met je geest, ze bezitten en vervolgens zichzelf laten afmaken, etc.
En dan kan het ook nog eens in co-op. Fantastisch om met twee spelers allebei een ventje op te tillen en die snoeihard tegen elkaar te gooien. Of op elkaar te laten schieten. Of je zet ze allebei in de fik en gooit ze dan tegen anderen zodat die ook in de fik vliegen![]()
Ja, lekker spelletje hoor![]()
hoe in godsnaam krijg je die te zienquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:11 schreef BMH het volgende:
Betere kwaliteit Halo 2 bios trailer
schattig enzoquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:36 schreef twi het volgende:
Alex Mack
[afbeelding]
Maar dan denken ze dat je een meisje bent
Mad Maxquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:04 schreef HomerJ het volgende:
Mad Max is wel coolmaar past dat wel bij spellen als: Top spin?
de master chief is een vrouw hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:05 schreef GinaG het volgende:
Wat dacht je van LL MC Ladies Love Master Chief![]()
dat bedoelt zequote:Op donderdag 22 juli 2004 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de master chief is een vrouw hoor
Dus dat wil wat zeggen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de master chief is een vrouw hoor
uhm ja....quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:42 schreef wc-eend het volgende:
Hhahahahah dat auto rijden in tony hawk underground is echt wel vaag.. haha maarja.. moet nu de pro's in manhattan gaan vermaken, klote vriend heb ik man, hahaha kan ik geen leuk chickie scoren?
Wat heb je gedronkenquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:42 schreef wc-eend het volgende:
Hhahahahah dat auto rijden in tony hawk underground is echt wel vaag.. haha maarja.. moet nu de pro's in manhattan gaan vermaken, klote vriend heb ik man, hahaha kan ik geen leuk chickie scoren?
bronquote:Gamesgigant Activision kondigde onlangs meerdere nieuwe titels aan tegenover website GameSpot. Het zou gaan om de volgende games:
- True Crime 2
- Call of Duty 2
- Spider-Man 3
- Quake IV
- Een nieuwe Tony Hawk
- Een nieuwe Shrek game
De games moet in de periode 1 april 2005 t/m 30 maart 2006 verschijnen, op welke platformen is echter nog niet bekend. Daarnast zou het zo kunnen zijn dat een gedeelte van de games alleen wordt uitgebracht op de next-gen systemen. De film-based titels Fantastic Four, Iron Man en Madagascar moeten nog vóór 30 april 2005 in de winkels liggen.
Waar hou je van?quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:58 schreef Hellrazor het volgende:
ik ga binnenkort een xbox halen , maar wat zijn nou echt de must-haves ?
ik hoe vooral van race games en (action) adventuresquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar hou je van?
Halo
Star Wars: Knights of the Old Republic
Rainbow Six 3 als je live gaat, alleen single player zou ik het niet doen
Project Gotham Racing 2
Top Spin
Ninja Gaiden
en dan kan ik er nog wel een hele zooi op gaan schrijven
Beyond Good and Evilquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:05 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik hoe vooral van race games en (action) adventures
Nee, kan in THUG 2 welquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:42 schreef wc-eend het volgende:
coolquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dus dat wil wat zeggen?![]()
verzin wat orgineels man..quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:46 schreef HomerJ het volgende:
Shadow-Max Dat misschien cool?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:46 schreef HomerJ het volgende:
Shadow-Max Dat misschien cool?
Schnelle Rolfquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
verzin wat orgineels man..
mad max....maximus...allemaal standaard...doe dan maximum icecream ofzo
zijn shooters wel te spelen opzon xbox ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
Aankomende titels voor je:
Burnout 3
Forza Motorsport
Chronicles of Riddick
Ik ben 15quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan toch was de gamertag die ik daar voorstelde te grofquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ben 15
Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan toch was de gamertag die ik daar voorstelde te grofAls je nou 20 was geweest of zo dan had ik het niet ge edit, sorry
![]()
Nee lieverdquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig.
Zeg!![]()
als ze voor geen meter te spelen waren zouden halo en riddick waarschijnlijk niet zulke goede cijfers halenquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:09 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
zijn shooters wel te spelen opzon xbox ?
heb je al live of ga je dat halen wanneer halo 2 uit is?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee lieverd![]()
Ehmmmquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heb je al live of ga je dat halen wanneer halo 2 uit is?
je gaat toch niet zeggen dat je halo 2 gaat halen maar niet live gaat spelen![]()
Wat voor onderwerp heeft het te maken?quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee lieverd![]()
Het is niet het geldgebrekquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:05 schreef pkwarts het volgende:
HALEN! HALEN! HALEN!
twi! nieuwe inzamelingsactie
Sex natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat voor onderwerp heeft het te maken?![]()
die jongen heeft waarschijnlijk al meer gezien dan je denktquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sex natuurlijkMaar dan wel het superranzige gedeelte waarmee ik een 15 jarige niet mee moet lastig vallen
![]()
Dat wil nog niet zeggen dat ik hem als 27 jarige vrouw daarmee moet lastig vallen? Of wel?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die jongen heeft waarschijnlijk al meer gezien dan je denkt
Mijn vrienden zien me al aankomenquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:18 schreef pkwarts het volgende:
lastig vallen? hij wil het weten. en ik ook!
kan je overigens niet de cc van iemand anders regelen? het is toch alleen maar voor ID. je kan betalen zonder cc.
het was zekerquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik hem als 27 jarige vrouw daarmee moet lastig vallen? Of wel?
ik heb nog hier en daar mijn principes hoor, moeilijk te geloven maar waar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook 15
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:26 schreef taart het volgende:
[..]
het was zekerNee, nee veel en veel groffer, het was een bepaalde sexuele handeling, een hele smerige (en niet die standaard shit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook 15
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:36 schreef Gamedemon het volgende:En hoe oud ben jij 12??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei dat het ranzig was niet die standaard shit, geef het op jullie raden het niet ok. En ik ben veels te veel dame om het te zeggen![]()
Hahahaha dan wil je niet weten wat de gamertag was die ik voorstelde hahahahahaquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
bijna 18 lieverd...en dat vind ik ranzig
quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hahahaha dan wil je niet weten wat de gamertag was die ik voorstelde hahahahaha![]()
Als je zo een gamertag neemt kun je dan deze - _ [ tekens ook gebruiken? Ik weet al namelijk een leuke voor mezelf![]()
Weet je het zekerquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:47 schreef taart het volgende:
[..]
nee dacht het niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam er ineens op en lijkt me wel cool
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
ik weet het zeker....quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Weet je het zeker![]()
Aaah doen ze gemeen tegen jequote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:03 schreef HomerJ het volgende:Door jullie wil ik hem niet meer. Maar ik kan niks goeds bedenken
Dat is mijn forum-naam. Niet mijn gamenaamquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:05 schreef pkwarts het volgende:
gast! doe gewoon HomerJ! doe niet zo moeilijk.
So what?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is mijn forum-naam. Niet mijn gamenaam
Pkwarts was al bezet hequote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:07 schreef pkwarts het volgende:
of doe GinaG![]()
And your point isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:19 schreef Gamedemon het volgende:
GinaG is ook gestolen van een lekker ding uit de film striptease en bound
Dat 'ie denkt dat je ook een lekker ding bent en iets met "Bound" en "Striptease"?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
And your point is![]()
Yep.. kan me niet meer boeien als racespel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:33 schreef Gamedemon het volgende:
en toch denk ik dat het een snel verveel spel is
Burnout 3 lijkt me veel cooler. Heb altijd het idee als ik dit spel zie of speel dat het zo oud isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56105
VETTE preview van Eurogamer over Outrun 2.
De MP gaat wsl van 4 naar 8 players!! Ze zijn echt laaiend enthousiast!
IK WIL UM...
ik heb toch ook gewoon magneet als game naamquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is mijn forum-naam. Niet mijn gamenaam
Dat is nou precies het genre waar ik van houd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:18 schreef DinoPK het volgende:
flatout lijkt mij persoonlijk destruction derby gameplay (eerste uurtjes leuk, daarna saaaaai).
Burnout 3, als je van actie houdt, elkaar van de baan beuken, punten daarmee scoren, crashes veroorzaken en dit op een bloedstollende snelheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik, als niet racer, wil toch zeker 1 van deze racetitels hebben.
Burnout 3
Forza
Outrun 2
Flatout koop ik sowieso.
Welke moet ik nou kopen?.
ik in ieder geval wel. K'heb een demo van juiced gespeeld, dat zag er wel aardig uit maar voor de rest niets...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:34 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Forza, is meer ala Gran Tourismo, auto kopen, uptunen, wegracen, veel minder arcade als Burnout 3 of outrun 2. Niet te verwarren met Juiced, die word grafisch minder.. iedereen haalt Forza ipv juiced, daar ben ik van overtuigd.
Nee, hoor, ik heb RSC2 nog liggen... Ik wil best eens een keertje meeracen, maar vanavond kan ik niet... Morgenavond of zondagmiddag heb ik alle tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:44 schreef SailingAce het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond weer es lekker te PGR 2en?
Want RSC2 hebben de meeste al verkocht geloof ik
Ja erg he.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:44 schreef SailingAce het volgende:
ik heb RSC2 nogquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:44 schreef SailingAce het volgende:
ik doe wel mee met PGR2...RSC2 wacht ik mee tot de updatequote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:44 schreef SailingAce het volgende:
Nee zeker niet slecht, maar schijnt weinig mensen te boeien ofzoiets, zelf vind ik het enige nadeel dat er cheaters zijn (hoeveelheid valt enorm mee) en dat je alleen live met degene voor je en achter je kan communiceren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Is RCS2 zo slecht dan? Ik zou trouwens gaan voor Forza Motorsport omdat die het dichtst bij een racesimulatie komt.
Vertel eens, hoe gaan ze te werk?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:39 schreef Gamedemon het volgende:
ik stoor me aan de cheaters daarom speel ik et niet meer
denk dat het met live te maken heeftquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef twi het volgende:
Omdat?
typo gemaakt in je livenaam?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:51 schreef HomerJ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zó stom
Was het maar waarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
typo gemaakt in je livenaam?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef HomerJ het volgende:
Lang verhaal:
Bij Gieling(die is nu op vakantie) in de buurt hadden ze Live! Starters kitjes voor 30 euro. Bij mij hadden ze dus alleen maar voor 60 euro in de buurt. Toen heeft Gieling hem voor mij gehaald en opgestuurd. NU na 1,5 maand Xbox te hebben is het eindelijk gelukt om Live! te connecten en dus ik opende Starters kit CD'tje geopend en ik wist waar de code was voor een jaar. Maar ik dacht dat het een stikker was die probeerde ik erdus af te scheuren(héél dom) en laaste stukje pas zag ik dat je hem moest krassen. Ik dus enorm genaaid omdat ik het nu niet meer kon krassen/lezen omdat ik het kapot gescheurd heb. Ik naar de Helpdesk bellen en die zeggen: Sorry we kunnen helaas niks doen je moet terug naar de winkel. Maar ik heb geen bon van Gieling erbij + Gieling is op vakantie + Utrecht is ver weg van mij vandaan.
Dus ik ben zo dom12 maanden Live verneukt
+ ik kan voorlopig niet op Live!
Waarom ik?![]()
dat glinsterende zilveren stukje gaf het niet weg dat je moest krassen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef HomerJ het volgende:
Lang verhaal:
Bij Gieling(die is nu op vakantie) in de buurt hadden ze Live! Starters kitjes voor 30 euro. Bij mij hadden ze dus alleen maar voor 60 euro in de buurt. Toen heeft Gieling hem voor mij gehaald en opgestuurd. NU na 1,5 maand Xbox te hebben is het eindelijk gelukt om Live! te connecten en dus ik opende Starters kit CD'tje geopend en ik wist waar de code was voor een jaar. Maar ik dacht dat het een stikker was die probeerde ik erdus af te scheuren(héél dom) en laaste stukje pas zag ik dat je hem moest krassen. Ik dus enorm genaaid omdat ik het nu niet meer kon krassen/lezen omdat ik het kapot gescheurd heb. Ik naar de Helpdesk bellen en die zeggen: Sorry we kunnen helaas niks doen je moet terug naar de winkel. Maar ik heb geen bon van Gieling erbij + Gieling is op vakantie + Utrecht is ver weg van mij vandaan.
Waarom ik?![]()
tsja das domquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef HomerJ het volgende:
Lang verhaal:
Waarom ik?![]()
Is er helemaal niets meer van te redden dan? Ik neem aan dat het eerste gedeelte nog redelijk te krassen is, je zal misschien 1 a 2 letters moeten gokken. Echt onleesbaar is het toch niet, de letters zijn vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef HomerJ het volgende:
een ietwat domme fout
quote:GameSpy: How is the Xbox version of DOOM 3 coming along?
Tim Willits: The Xbox version is going well. It's looking faster, it's more stable, it's really coming together well. I think people will be surprised. Recently, we had some visitors passing through and I had it up in my office on a television, and they were like "Wow -- that just looks amazing!" We're very excited about it.
GameSpy: Should we assume the release date for the Xbox version is still "When It's Done"?
Tim Willits: Of course! We're not going to tattoo many dates on our arm. (laughs)
haal em denk ik toch op xbox...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:16 schreef twi het volgende:
Uit een Doom 3 interview op gamespy.
[..]
told yaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
haal em denk ik toch op xbox...
pc versie krijgt geen co op en de deathmatch is maar voor max 4 man
twi troost me!
was jij niet jarig ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
told ya
op ING.com staat nog steeds:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
was jij niet jarig ofzo![]()
stickerlotenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:20 schreef twi het volgende:
Tsja, het ligt eraan. Als de zilveren laag er nog niet af is, dan weten ze in ieder geval dat de code nog niet is gebruikt, maar ik denk niet dat ze je hiermee gaan helpen nee. Dom is overigens een understatement, want dit heb ik nou werkelijk waar nog nooit gehoord. Denk ook niet dat je ooit wat wint met krasloten, of wel?
Oh, ik zie alleen dit domme leeuwtje:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
op ING.com staat nog steeds:
Number of Players: 16
hahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik zie alleen dit domme leeuwtje:
[afbeelding]
staat in een interview op ign...quote:IGNPC: Have there been any additions to multiplayer? Is it still four player with the same modes?
Todd: Yep, four player. There's tournament mode, team-deathmatch, free-for-all, and last man standing.
Ik dacht dat een stikker was en je daaronder moest krassenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat glinsterende zilveren stukje gaf het niet weg dat je moest krassen?
Nee, ik kan niet eens 1 letter/cijfer zienquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:13 schreef Gamedemon het volgende:
en kan je de code niet achterhalen? of heb je het zo hard verneukt?
Dit, en nog meer leuke feitjes op Team Xboxquote:We closed out the fiscal year successfully reaching our cumulative worldwide shipment goal of 15.5 million consoles since launch - at the high end of our 14.5 – 16 million forecasted range. The regional shipment breakout is North America – 10.1 million; EMEA – 3.9 million; and Asia Pacific – 1.5 million.
Moving into the next fiscal year, we are targeting a worldwide cumulative shipment goal in excess of 20 million consoles, as more mainstream consumers have come to realize that Xbox delivers on the promise of an unrivaled, incredible gaming experience.
Heb je al contact met taart? Dan heb je 2 maanden om een nieuwe Live code te regelen. Dan wel bij Microsoft (waarschijnlijker), dan wel in de winkel. Als Microsoft zegt dat je het bij de winkel moet vragen (die denk ik niet je vrij domme fout op hun kosten gaat 'herstellen'), dan moet je gewoon zeggen dat de winkel 't niet aanpakt, en wat precies het probleem is als je de verneukte code naar hen toe stuurt. Het kost Microsoft (zo goed als) geen drol, zeker niet als je aanbiedt dat ze de verzendkosten betaald.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat een stikker was en je daaronder moest krassen![]()
[..]
Nee, ik kan niet eens 1 letter/cijfer zien
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je al contact met taart? Dan heb je 2 maanden om een nieuwe Live code te regelen. Dan wel bij Microsoft (waarschijnlijker), dan wel in de winkel. Als Microsoft zegt dat je het bij de winkel moet vragen (die denk ik niet je vrij domme fout op hun kosten gaat 'herstellen'), dan moet je gewoon zeggen dat de winkel 't niet aanpakt, en wat precies het probleem is als je de verneukte code naar hen toe stuurt. Het kost Microsoft (zo goed als) geen drol, zeker niet als je aanbiedt dat ze de verzendkosten betaald.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:14 schreef pkwarts het volgende:
ik heb net eentje gegeven
Jah, maar ik hem hem er dus afgescheurd in ongeveer 13 stukjesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:30 schreef DinoPK het volgende:
HomerJ: als je helemaal niets kan zien, dan heb je gewoon de code laag mee losgetrokken en dan zit die nog onder je kraslaag vast. Het lijkt me sterk dat je precies op de letterlaag alles losgescheurd hebt. Probeer eens heel voorzichtig die kraslaag te krassen.
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:34 schreef Gamedemon het volgende:
wat is het verschil tussen een kraslaag en een sticker?
tijd om te puzzelen danquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah, maar ik hem hem er dus afgescheurd in ongeveer 13 stukjes
Waarom ik?
krassen en in elkaar puzzelenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah, maar ik hem hem er dus afgescheurd in ongeveer 13 stukjes
Waarom ik?
Dan had je beter je nintendo tekstje laten staan, het is al lullig genoeg voor HomerJ.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:34 schreef Gamedemon het volgende:
wat is het verschil tussen een kraslaag en een sticker?
IK dacht dat de sticker niet meewerkdequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:42 schreef taart het volgende:
[..]
dacht je niet bij het eerste stukje dat je eraf scheurde dat je iets verkeerd deed?
serieus...kras en en puzzel het aan elkaar...tis echt zo;n domme aktie...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
IK dacht dat de sticker niet meewerkde![]()
Ik kan helaas geen foto maken
anders koop je een kraslot mischien win je watquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef HomerJ het volgende:
Laat ik nou net geen geld hebben voor nog een starterskit
Ik kan er zelfs nog om lachenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
anders koop je een kraslot mischien win je wat
en een trial kaartjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef taart het volgende:
[..]
nou kjik eens aan, moet je er nog een glaasje melk bij?![]()
Van RSC2 zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:55 schreef kepler het volgende:
ik heb hier nog wel een 2 maanden proef ding liggen
dan kan je in de tussentijd een 1 jarig abbo kopen en je abbo verlengen (nick blijft behouden)
Klik dan op hier,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:56 schreef HomerJ het volgende:
Bol.com is hij toch 60 euro?
Das lekker geregeld ja daarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:56 schreef twi het volgende:
HomerJ, heb je over een week of 4-5 wel geld? Anders bestel je hier zo'n kitje op acceptgiro. Je krijgt toch pas eerst twee herinnereingen van bol.com voordat ze dreigen de deurwaarder op je af te sturen
Donequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:02 schreef Gamedemon het volgende:
homerj voeg me toe op msn...kheb trial voor je
Wilt hij dat je met jezelf ''speelt'' voor de webcamquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:08 schreef HomerJ het volgende:
@DinoPK ik weet het
Gamedemon chanteerd mij nu op MSN
nu wil ik niet meer weten wat voor gamertag je voorsteldequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wilt hij dat je met jezelf ''speelt'' voor de webcam![]()
Ik ben irl een schatjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nu wil ik niet meer weten wat voor gamertag je voorstelde
je moet toegeven dat je niet echt lady-like overkomtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben irl een schatjeecht waar
![]()
de gamertag had ook niks met ''rukken'' te maken![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je moet toegeven dat je niet echt lady-like overkomt
Het is ''showgirls'' ipv ''Striptease''quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat 'ie denkt dat je ook een lekker ding bent en iets met "Bound" en "Striptease"?
Kinky....
max the wicked smegma consumerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nu wil ik niet meer weten wat voor gamertag je voorstelde
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon puzzelen man,.
Je komt er wel uit. En het houdt je even van de straat,.
altijd maar aan sex denken he halo loverquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wilt hij dat je met jezelf ''speelt'' voor de webcam![]()
Allemaal fout! Ik ben teveel dame om het te zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
max the wicked smegma consumer
max de barbaarse aarsridder
max de kazige treknicht
max houd van poepsex
Sex is een primaire levensbehoeftequote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
altijd maar aan sex denken he halo lover
en showgirls...striptease ....allebei bagger films
je bent een van de weinige vrouwen bij GAM....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sex is een primaire levensbehoefte![]()
Halo een hele belangrijke secundaire![]()
Dusquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je bent een van de weinige vrouwen bij GAM....
allemaal wankers hier
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:40 schreef HomerJ het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=56303
O wat heb ik een geluk
Dan hoop ik voor je dat Bol.com een beetje snel is dit keer, want dit werkt dus niet met een trial aanmelding (!)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:40 schreef HomerJ het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=56303
O wat heb ik een geluk
oops verkeerde knopje, dan maar zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:54 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat Bol.com een beetje snel is dit keer, want dit werkt dus niet met een trial aanmelding (!).
Grappig.. dat is wat ik naar je brul vanavond als je weer als laatste finishedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je bent een van de weinige vrouwen bij GAM....
allemaal wankers hier
Dat hij een vrouw isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Grappig.. dat is wat ik naar je brul vanavond als je weer als laatste finished
Het leven is hardquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:48 schreef Rahl het volgende:
gmrbl. mijn pa vertrouwt het internet niet met zn creditcard, dus geen live voor mij voor de komende 2 jáár.![]()
en ik ben er trots op!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Grappig.. dat is wat ik naar je brul vanavond als je weer als laatste finished
En er is niemand in je familie met een creditcard? Bovendien, zeg maar tegen 'm dat het bij minstens 1 miljoen mensen uitstekend en probleemloos is verlopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:48 schreef Rahl het volgende:
gmrbl. mijn pa vertrouwt het internet niet met zn creditcard, dus geen live voor mij voor de komende 2 jáár.![]()
als je credit card gejat word dan ben je pas de lul.....nu weet ie tenminste wie hij moet aanklagenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
En er is niemand in je familie met een creditcard? Bovendien, zeg maar tegen 'm dat het bij minstens 1 miljoen mensen uitstekend en probleemloos is verlopen.
Heeft 'ie al een creditkaart? Zoja, wat loopt 'ie dan te mekkeren, alsof het veiliger is om een creditcard in je portomonnee te hebben...
ik weet niet, ik probeer em al een jaar over te halen dingen op internet ermee te kopen, wat moet je er anders mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
En er is niemand in je familie met een creditcard? Bovendien, zeg maar tegen 'm dat het bij minstens 1 miljoen mensen uitstekend en probleemloos is verlopen.
Heeft 'ie al een creditkaart? Zoja, wat loopt 'ie dan te mekkeren, alsof het veiliger is om een creditcard in je portomonnee te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |