halo 2 ligt eigenlijk nog best ver van ons vandaan, we moeten ons er maar gewoon niet op concentreren. eerst gewoon genieten van alle games die in de tussentijd uitkomen en in oktober pas zenuwachtig wordenquote:Op zondag 18 juli 2004 10:51 schreef johnneman het volgende:
complimenten!mooie topicstart!
grmbl wie wil er nu niet Halo 2, word ziek van het wachten
en het is jmmr dat (nee ik schep niet op) ik al 2 xboxen heb, anders had ik die witte gehaald
edit; alvast gefeliciteerd
er staat nooit nieuws in de OP, zelfs niet wanneer halo 2 alle verkooprecords breektquote:Op zondag 18 juli 2004 11:01 schreef Haspel33 het volgende:
Coole OP. Maar ik mis nog de info over dat Doom3 uitgesteld is omdat de Celly-doos te traag is, terwijl ie een paar maandjes na de PC versie zou komen. Is dit soort info te kritisch voor de idolate crack-smoking-posi-nieuws-principes van de gemiddelde OP?
Daarbij heb ik gehoord dat 'ie vertraagd is, maar hoor ik graag een bron met quotes waar de redenen die jij aangeeft in staanquote:Op zondag 18 juli 2004 11:01 schreef Haspel33 het volgende:
Coole OP. Maar ik mis nog de info over dat Doom3 uitgesteld is omdat de Celly-doos te traag is, terwijl ie een paar maandjes na de PC versie zou komen. Is dit soort info te kritisch voor de idolate crack-smoking-posi-nieuws-principes van de gemiddelde OP?
Ahzo. Hypen dan maar he, ook al valt het tegen.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
er staat nooit nieuws in de OP, zelfs niet wanneer halo 2 alle verkooprecords breekt![]()
Heb jij de post van mij boven die van jou gezien, BMH?quote:Op zondag 18 juli 2004 11:12 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Ahzo. Hypen dan maar he, ook al valt het tegen.Xbox
.
quote:Op zondag 18 juli 2004 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Daarbij heb ik gehoord dat 'ie vertraagd is, maar hoor ik graag een bron met quotes waar de redenen die jij aangeeft in staan
die in dat eerste plaatje staan bedoel je? bij elkaar gezocht allemaal. op sites van het spel zelf, op xbox sites enz. vaak zitten er hele goede in fansite kits (psd formaat vaak)quote:Op zondag 18 juli 2004 11:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Pkwarts, hoe kom je aan die logo's van die spellen in de OP?
quote:Op zondag 18 juli 2004 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Daarbij heb ik gehoord dat 'ie vertraagd is, maar hoor ik graag een bron met quotes waar de redenen die jij aangeeft in staan
Dit is een markteing-technisch pientere manier van verkapt toegeven dat de frameratesproblemen nog niet opgelost zijn, zelfs na dramatisch inperken van texturekwaliteit, animatie's en resolutie.quote:"We can't say, at this point, that it's going to come out this year," said Todd Hollenshead, CEO of id Software in an interview with CNN/Money's Chris Morris. "There are a couple of big pieces of work that still have to be done."
Dubbele kneus dus. Ten eerste omdat je 'm verkoopt, ten tweede omdat je 'm ombouwt.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:19 schreef Utmenke het volgende:
Ik ben zo stom geweest om em te verkopen! Omgebouwd met 40 spellen
ten eerste, na 6 maanden werkeloos te zijn en nog steeds geen geld hebben van de ww restte mij eigenlijk weinig keuzes...quote:Op zondag 18 juli 2004 11:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dubbele kneus dus. Ten eerste omdat je 'm verkoopt, ten tweede omdat je 'm ombouwt.
Rare manier van dingen lezen. Wie weet is de netwerkcode voor live wel bedroevend, of zijn de laadtijden dramatisch, of is het spel zo instabiel als de pestquote:Op zondag 18 juli 2004 11:20 schreef Haspel33 het volgende:
Dit is een markteing-technisch pientere manier van verkapt toegeven dat de frameratesproblemen nog niet opgelost zijn, zelfs na dramatisch inperken van texturekwaliteit, animatie's en resolutie.
Dat is zwaar gelul, in principe zouden ze namelijk slechts beginnen met porten naar de Xbox wanneer de PC versie af was. De laatste tijd is er ineens sprake geweest van dat de Xbox versie wellicht misschien eventueel op hetzelfde moment uit zou kunnen komen als de PC versie, maar dit heb ik nooit ergens bevestigd zien worden. Als ik het verkeerd heb, hoor ik dat graag met meer quotes.quote:Nee serieus, men zei dat de Xbox versie niet lang zou uitkomen na de PC versie, dat had men dan niet moeten zeggen. Valse hoop geven. Er zijn heel wat mensen die geen PC upgrade deden omdat ze D3 op de doos wilden gaan spelen. Die moeten in een worstcase scenario nu wel heel lang wachten tot volgend jaar.
Waren 't 40 originele games?quote:Op zondag 18 juli 2004 11:24 schreef Utmenke het volgende:
ten eerste, na 6 maanden werkeloos te zijn en nog steeds geen geld hebben van de ww restte mij eigenlijk weinig keuzes...
ten tweede, hoezo ben ik een kneus omdat ik em omgebouwd had?? X-box Live deed t gewoon hoor
Kwestie van door de prietpraat heenprikken en naar de E3-demo kijken, en de reactie's ervan peilen.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:25 schreef twi het volgende:
[..]
Rare manier van dingen lezen.
Netwerkcode is ID wel toevertrouwd, de rest ook. Neen, ik vermoed toch echt dat het op het andere vlak wat te stroefjes loopt.quote:Wie weet is de netwerkcode voor live wel bedroevend, of zijn de laadtijden dramatisch, of is het spel zo instabiel als de pest.
Er is lange tijd juist sprake geweest van simultane ontwikkeling, dus niet pas na de PC versie te finishen. Je hebt echter gelijk dat de release-berichten niet uit officiele bron bevestigd zijn, maar aangezien men het ook niet tegensprak en dat "(release relatief kort na PC release") meerdere malen is aangegeven door allerlei 'insiders' uit die persberichten/geruchten komt dit toch redelijk verrassend uit de hoed.quote:Dat is zwaar gelul, in principe zouden ze namelijk slechts beginnen met porten naar de Xbox wanneer de PC versie af was. De laatste tijd is er ineens sprake geweest van dat de Xbox versie wellicht misschien eventueel op hetzelfde moment uit zou kunnen komen als de PC versie, maar dit heb ik nooit ergens bevestigd zien worden. Als ik het verkeerd heb, hoor ik dat graag met meer quotes.
Oh.quote:Ik doelde trouwens op de post dat ik een niet al te positieve post plaatste boven jouw eerste post in dit topic.
neequote:Op zondag 18 juli 2004 11:25 schreef twi het volgende:
Waren 't 40 originele games?
dus omdat JIJ iets VERMOED, had ik in de OP neer moeten zetten dat doom 3 uitgesteld is omdat de xbox te traag is?quote:Op zondag 18 juli 2004 11:37 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Kwestie van door de prietpraat heenprikken en naar de E3-demo kijken, en de reactie's ervan peilen.
[..]
Netwerkcode is ID wel toevertrouwd, de rest ook. Neen, ik vermoed toch echt dat het op het andere vlak wat te stroefjes loopt.
[..]
Er is lange tijd juist sprake geweest van simultane ontwikkeling, dus niet pas na de PC versie te finishen. Je hebt echter gelijk dat de release-berichten niet uit officiele bron bevestigd zijn, maar aangezien men het ook niet tegensprak en dat "(release relatief kort na PC release") meerdere malen is aangegeven door allerlei 'insiders' uit die persberichten/geruchten komt dit toch redelijk verrassend uit de hoed.
[..]
Oh.
ik oktober ben ik zenuwachtig omdat Fable dan uitkomtquote:Op zondag 18 juli 2004 10:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
halo 2 ligt eigenlijk nog best ver van ons vandaan, we moeten ons er maar gewoon niet op concentreren. eerst gewoon genieten van alle games die in de tussentijd uitkomen en in oktober pas zenuwachtig worden
oh en tnx!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |