Ah, de onzekerheid zorgt weer voor een aanval van fanboyism?quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, de topictitel is tof man! Alle slogans van de concurrenten zijn beter van toepassing op de Cube namelijkEn lekker ook dat de Cube topics altijd meteen goed zijn met de OP, zodat er niet een hele pagina over ge-ouwehoerd moet worden enzo
Onzekerheid waarover?quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, de onzekerheid zorgt weer voor een aanval van fanboyism?.
Ja, er zijn diverse nederlandse sites waar men importtitels verkoopt maar daar betaal je wel grof geld voor (dimplus ieg). Verder weet ik alleen van lik-sang dat het nog betalingsopties buiten creditcard heeft.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:23 schreef Tony-Soprano het volgende:
zijn er bij de weg ook sites waar je pal en us spellen kan bestellen zonder credit card?
ik heb namelijk geen credit card![]()
Was dinsdag bij DimPlus, Zelda FS (in die mooie box) USA versie... ¤ 69.99quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja, er zijn diverse nederlandse sites waar men importtitels verkoopt maar daar betaal je wel grof geld voor (dimplus ieg).
Je bedoelt de onzekerheid dat Atari Driv3r niet eens voor de GC uit wou brengen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, de onzekerheid zorgt weer voor een aanval van fanboyism?.
Ze deden dat opdat er geen bagger games op de GC worden uitgebrachtquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt de onzekerheid dat Atari Driv3r niet eens voor de GC uit wou brengen?.
Wie het laatst lacht enzo.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt de onzekerheid dat Atari Driv3r niet eens voor de GC uit wou brengen?.
Wavebirds weet ik niet, maar een standaard NGC controller kost hier 37 euro en bij dvdsoon.com maar 18quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:16 schreef Tony-Soprano het volgende:
wow, dan moet ik dus maar een wave bird uit de states mijn kant op laten komen. die zijn daar toch ook een stuk goedkoper dan hier?
burnout 3quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht enzo.
We'll seequote:Op donderdag 24 juni 2004 14:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
burnout 3![]()
¤ 30,- toch hier?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Wavebirds weet ik niet, maar een standaard NGC controller kost hier 37 euro en bij dvdsoon.com maar 18.
Je hebt hem dus ontvangenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:44 schreef mordradead het volgende:
jaaaah, ik heb pop en viewtiful joe, straks ff lekker spelen(helaas zal de cube in beslag genomen worden door mijn pa wegens pop
maar dat wist ik al)
quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan ons opmaken voor deeltje 100 ! HomerJ en ik gaan een beetje overleggen wat we in de OP willen hebben, want nummer 100 krijgt een speciale OP, een samenvatting van al het moois dat tot nu toe langs is gekomen, en een vooruitblik op de toekomst. Ideeen, tips, suggesties en geld worden zeer gewaardeeerd
nou, ik deed hem open haalde hem eruit bleef het cadeaupapier in de envelop zittenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je hebt hem dus ontvangen
Mooi ingepakt hé?
Ik heb natuurlijk geen flauw idee welke spellen je al hebt. Maar binnen drie weken komt Tales of Symphonia uit (moet je wel uit Canada importeren). En Splinter Cell volgens mij tegelijkertijd in Europa.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:01 schreef Tony-Soprano het volgende:
aan driver 3 missen we niks.
dat spel krijgt een 5.4 op ign.com en ik moet zeggen dat ik mij 9 van de 10 keer in hun oordeel kan vinden.
gelezen op ign.com: burnout 3 komt niet naar de cube, omdat dit spel zich grotendeels online afspeelt en we weten allemaal hoe nintendo tegenover online gaming staat.
anyways: ik heb deze vraag al een paar keer gesteld, ik hoop dat ik nu wat reacties krijg.
ik was eind mei jarig en heb behoorlijk wat euro's geint.
ik wil een nieuw gc spel, want ik ben ZO uitgekeken op de games die ik nu heb.
heeft iemand suggesties? mijn voorkeur gaat uit naar (realistische) racers, rpg's, adventures, actie.
het grote probleem is dat de games die ik ECHT graag wil nog zo lang op zich laten wachten en ik moet nu echt wat nieuws hebben.
ik heb 19 games, maar die kan ik ondertussen niet meer zien!
alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb connecties met de TPG dat ze 2 postzegels ook accepterenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
nou, ik deed hem open haalde hem eruit bleef het cadeaupapier in de envelop zittentrouwens.... jij had er 2 postzegels op geplakt, meestal als ik games op de post krijg zitten er 4 op... wil je dat ik strafport moet betalen ofzo
Ik zit bij die onderste 16 %quote:Hoeveel game jij in de week
Nooit. (39.73%)
0-2 uur per week. (29.08%)
3-6 uur per week. (14.87%)
Langer. (16.32%)
Het is zo goed als onmogelijk om uitgekeken te raken op SSX3. Ik neem dus maar aan dat je die niet hebt?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:01 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik ben ZO uitgekeken op de games die ik nu heb.
heeft iemand suggesties?
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:50 schreef Markster het volgende:
fun anyone is toch van sony ?
Wel dus. 24 september en dan is hij hier eindelijk. Niks bevestigd over die Sinterklaas enzo, maar ik denk niet dat ze na 2 jaar neus peuteren even snel de USA versie over zetten. Althans, dat hoop ik.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef gieling het volgende:
ik wist niet dat ie ook naar NL kwam![]()
* Meldquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:52 schreef Seal_force het volgende:
heeft iemand hier Mario golf?
niet slechtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
P.N. 03 bij Play.com nog maar 10 pond. Voor die prijs heb ik hem maar besteld ook
Is traag van begrip?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht enzo.
Viewtifull Joe kost nog maar 14,99 pond bij Play.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
P.N. 03 bij Play.com nog maar 10 pond. Voor die prijs heb ik hem maar besteld ook
Tis een Gamecube demo van Spaceworld 2000.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:43 schreef Young_David het volgende:
[..]
(c) 2000 Nintendo ...
Rebirth .... wazda?
Ach, je moet niet luisteren naar geruchten. Tenzij ik ze post natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:28 schreef Tony-Soprano het volgende:
het is misschien voor de meeste van jullie oud nieuws, maar ik ik las laatst dat er sterke geruchten zijn dat silicon knights too human exclusief op de xbox gaat uitbrengen... EN BEDANKT NINTENDO!![]()
ik vraag me af in hoeverre ninty nog luistert naar de gamer: geen online play, steeds minder support.
wat vinden jullie trouwens van dat geleuter dat nintendo de cube wil blijven supporten als de revolution uitkomt? ik durf te wedden dat voor die tijd alle 3rd party support al gedropped is
Onzinquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:28 schreef Tony-Soprano het volgende:
het is misschien voor de meeste van jullie oud nieuws, maar ik ik las laatst dat er sterke geruchten zijn dat silicon knights too human exclusief op de xbox gaat uitbrengen... EN BEDANKT NINTENDO!![]()
ik vraag me af in hoeverre ninty nog luistert naar de gamer: geen online play, steeds minder support.
wat vinden jullie trouwens van dat geleuter dat nintendo de cube wil blijven supporten als de revolution uitkomt? ik durf te wedden dat voor die tijd alle 3rd party support al gedropped is
De games die op het eind van een console leven op de markt komen zijn altijd de beste games. Kijk maar naar de n64: Conker's bad fur day, Perfect dark, paper mario enzquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En er wordt altijd gezegd dat de oude console ondersteund zal worden, ook als de nieuwe uitkomt, dat zei Sony ook, en zal M$ ook weer zeggen. Dat is overigens nog een jaartje ofzo, om af te maken wat er nog in development isNiet alles serieus nemen
veel wel maar al je op PAL clickt dan krijg je de pal games only en daar zitten de meeste tussen zonder Creditcard...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:09 schreef Tony-Soprano het volgende:
thnx roy.
misschien een domme vraag, maar wat is dat met die mezzin price compare?
zijn dat weer online shops waar je een credit card voor nodig hebt?
Als je niets te doen hebt moet je Pikmin eens een keer proberen. Anders moet je gewoon wachten op deel 2quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:47 schreef Tony-Soprano het volgende:
burn out 2 lijkt me wel kicks.
en skies of arcadia. maar ik kan ze nergens vinden (woon in den haag)![]()
wat pikmin betreft: is ie echt heel erg de moeite waard of kan ik beter wachten tot deel 2 uitkomt?
hij ligt wel voor 19 euro bij tracks op schiphol... voor wie interesse heeftquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pikmin 1 is erg kort en makkelijk. Beter wachten op deel 2 denk ik
Yep. De gameplay is ook drastisch aangepakt. Je hebt nu het bevel over 5 soorten pikmin + nog een paar andere diersoorten op de planeet. De andere diersoorten zullen je bevelen gehoorzamen als je hun moeder doodtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:01 schreef Tony-Soprano het volgende:
in deel 2 zit ook een multi player he? dat lijkt me ook een stuk leuker.
Ik kon hem niet uistaan. Als je met je bootje door de luchtvliegt heb je een viewdistance van +- 40 meterquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:34 schreef Tony-Soprano het volgende:
heel veel plezier oksel! laat je even weten hoe ie is?![]()
Heb je evenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:30 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gister Skies of Arcadia Legends gescoord..En dat ga ik NU spelen..
Da's inderdaad het enige min-punt (of je moet gaan miepen over de graphics, maar dat boeit mij persoonlijk veel minder), maar er valt wel mee te leven hoor, de game is verder echt goed genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kon hem niet uistaan. Als je met je bootje door de luchtvliegt heb je een viewdistance van +- 40 meteren om de 30 sec kom je in een gevecht van +- 2 a 4 min
![]()
. Het is bijna onmogelijk om van punt A naar punt B te gaan zonder 20 keer te moeten vechten.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb 'm tweedehands bij DimPlus weg (hadden er toen zelfs twee staan) en ik had nog zoiets van, ach, laat ik die eens proberenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:14 schreef Oksel het volgende:
Leuke game tot nu toe! Qua gevechten heeft het wat weg van Golden Sun.Golden Sun!
Maar Skies of Arcadia Legends is nu al moeilijk verkrijgbaar.. gaat een wanted game worden.. mark my words..
Het is een port met een paar extra's. Daarom komt het "legends" gedeelte ook achter de normale naam.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:21 schreef Tony-Soprano het volgende:
is dit nou een port van het dreamcast spel skies of arcadia?
en waar kan je dat spel nog krijgen?
Daar komt nog bij dat de game een vleugje zelfde met zich meedraagtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
En op MSN is het LuukMaar ok, Luc dus. Als Luc Nilis, en Luc Besson.
Hmm, redelijk positief iedereen dus, nou wil ik hem ookMOrgen eens bij Replay langs
Leuk voor in de vakantiequote:Your order for "P.N.03" has been posted.
Please allow 3-5 days for delivery.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:27 schreef Tony-Soprano het volgende:
thanks roy, you're the man!
Wacht! Ik dacht dat die nu/binnenkort 15 euro is bij de Intertoys of Bart Smit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:39 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik denk dat ik resident evil 0 ook bestel.
die is maar 19.99
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:27 schreef Tony-Soprano het volgende:
thanks roy, you're the man!
Krantje van vorige week? Volgens mij stond daar wel wat GC in hoor, in de buurt van de XBox (maar weet het natuurlijk niet zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
Opvallender is dat in het nieuwe Dixons foldertje niks over de GameCube staat. Een pagina GBA, pagina Xbox, pagina PC en pagina PS2 maar nergens GameCube. Nu ook geen GC in NL-Dixonssen?
* Ghandixx hoopt nog steeds dat het allemaal te maken heeft sanity effectquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:28 schreef Tony-Soprano het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/33032quote:Britten kunnen Nintendo GameCube nu voor £39.99 kopen
GameIndustry schrijft dat de Nintendo GameCube in Engeland nu al voor 39,99 pond over de toonbank gaat. Vorig jaar lag een uitfasering van de console in de planning, maar na een prijsverlaging tot 79,99 pond bleken de verkopen dermate te stijgen dat de GameCube toch niet uit de handel ging. Zelfs nu de prijs door retailer Index wederom verlaagd is - met meer dan 50 procent - tot 39,99 pond, beweert Nintendo dat het apparaat nog niet uit de collectie gaat. De prijsverlaging van deze retailer zal echter waarschijnlijk geen grote verandering in de officiële prijs tot gevolg hebben. Tot nu toe liep de GameCube nog niet zo goed in Engeland; met name de Xbox wist een groot gedeelte van het marktaandeel te vergaren.
Da's cheap gamen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, iemand dit nieuwsartikeltje al gelezen?
[..]
http://www.tweakers.net/nieuws/33032
http://www.gamesindustry.(...)on_name=ret&aid=3672
Das omgerekend maar ¤60,-
zilverquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef Adagio het volgende:
Paars overruled alles
zwartquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef Tain het volgende:
[..]
zilver![]()
zeg dat nog eens heel hard voor roy en gieling?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef xman het volgende:
Ik heb metroid toch maar weer opgepakt, nadat ik hem (uit verveling) een jaar heb laten liggen.
Maar hij wordt steeds spannender man!
Optieveren Zilver glanst beter...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef Adagio het volgende:
Paars overruled alles
Whehe, dat ding is om te gamen, niet om op te poetsen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Optieveren Zilver glanst beter...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:25 schreef Young_David het volgende:
Metroid is ... appart spel. Het kijkt vreselijk door die helm (als ik beter beeld wil rol ik samus op)
Hij is onderwegquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:24 schreef Adagio het volgende:
[..]
Whehe, dat ding is om te gamen, niet om op te poetsen...
Heb je viewtiful al?
zilverquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:39 schreef mordradead het volgende:
meesterlijk spel
paars
mijn neef had hem voor 60 euro gekochtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:49 schreef Tain het volgende:
Vond turok echt verschrikkelijk slecht, eerste zoveel levels gingen nog wel, maar dan moet je opeens gaan vliegen
ik heb een oranjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
zwarten die oranje is ook te erg
![]()
volgens mij zijn controllers enz. regiovrijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:07 schreef mordradead het volgende:
die oranje dingen zijn echt, die speciala versies van bv metal gear ook, net als de q.... die oranje heb je toch niet pal?
Dat ken ik, daar is VJ goed in... onderweg zijn...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hij is onderweg
De draadjes zijn van alle controllers gewoon zwartquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:11 schreef speknek het volgende:
Ik wil al m'n controllers juist een andere kleur, anders kan je ze met een beetje klit niet meer uit elkaar houden.
Ik heb alleen één paarse en één half paars half doorzichtige, misschien moet ik die dan maar weer verkopen.
Nee, die van volgende week, die jullie slapjanussen nog niet hebben. Ik mag hem pas volgende week bezorgen, dus nog even geduld.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:13 schreef P8R het volgende:
[..]
Krantje van vorige week? Volgens mij stond daar wel wat GC in hoor, in de buurt van de XBox (maar weet het natuurlijk niet zeker)
Paars+"Cristal" is player 1 en dat ben ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:04 schreef speknek het volgende:
De aansluitingen niet. En je kunt ook onthouden dat zwart = player 1 etc.
achter aan gaan, ik heb al eerdere versies van NOM gezien en daar zat dus wel een CD bij. Ook bij andere bladen die import zijn zitten gewoon een cd bijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
ik heb gister Nintendo Magazine Edtiie Juli gekocht, Ik heb ¤8.80 (3.75 dollar) betaald en er zat geen CD bij, komt dit omdat het Import is ofzow, of meot ik er achter aan gaan?
Lekker vaag. Bij mij is er in al die maanden dat NOM hier te koop is nog nooit incl een goodie bij geweest. Vaag. Bij mijn bladenhandel weten ze ook van niks.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:06 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
achter aan gaan, ik heb al eerdere versies van NOM gezien en daar zat dus wel een CD bij. Ook bij andere bladen die import zijn zitten gewoon een cd bij![]()
Precies, ik heb Oranje, Emerald, Zwart en Paarsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:04 schreef speknek het volgende:
De aansluitingen niet. En je kunt ook onthouden dat zwart = player 1 etc.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Emerald
pic?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
In JPN is er nu een nieuwe bundel, zilveren Cube, zilveren GB Player, zilveren Controller, memory card en als exclusive een Clear Controller (doorzichtig) welke alleen in de bundel te krijgen is!
HEBBEEEUUUUHHH
Toch wil ik hem ook hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:57 schreef speknek het volgende:![]()
.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:42 schreef Elocyp het volgende:
Wanneer komt Paper Mario uit?!
Sorry...quote:Op zondag 27 juni 2004 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens in de OP, naar "Release Lijsten"
Sega geluidjes zijn kut. De muziek in monkey ball is een van de redenen geweest dat ik er op afgeknapt benquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:14 schreef Oksel het volgende:
Ik ben helemaal Silver. Inclusief mijn GBA player..![]()
[afbeelding]
Er staat hier in R'dam een oranje set.. inclusief oranje GBA player..![]()
Skies of Arcadia Legends is best vermakelijk btw.. wel typische SEGA geluidjes af en toe..
en? Nog bij Replay geweest?quote:Op zondag 27 juni 2004 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens in de OP, naar "Release Lijsten"
Gij Grote Ongeduldigequote:Op zondag 27 juni 2004 02:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en? Nog bij Replay geweest?
Neem hem mee als hij daar ligt voor 30 euro, betaal ik je wel meteen 47,50(30+ 17,50 ebay)quote:Op zondag 27 juni 2004 12:01 schreef mordradead het volgende:
eigenlijk wilden ze dus gewoon dat je iets duurders koopteik zal hier wel ff voor je kijken bij de mm
Tilt die grote zwarte op.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:56 schreef speknek het volgende:
[schaamteloze crosspost]
Kijk, ik heb een nieuwe categorie dumbells :'):
[afbeelding].
Ik wíst dat je dit ging zeggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:14 schreef Oksel het volgende:
Ik ben helemaal Silver. Inclusief mijn GBA player..![]()
[afbeelding]
Sega geluidjes zijn cool.quote:Op zondag 27 juni 2004 01:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
Sega geluidjes zijn kut. De muziek in monkey ball is een van de redenen geweest dat ik er op afgeknapt ben. De muziek in Fzero vind ik ook maar matig
.
+ nog verzendkosten....quote:Op zondag 27 juni 2004 13:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Neem hem mee als hij daar ligt voor 30 euro, betaal ik je wel meteen 47,50(30+ 17,50 ebay)
pics?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
In JPN is er nu een nieuwe bundel, zilveren Cube, zilveren GB Player, zilveren Controller, memory card en als exclusive een Clear Controller (doorzichtig) welke alleen in de bundel te krijgen is!
HEBBEEEUUUUHHH
Omdat jij het bentquote:Op zondag 27 juni 2004 15:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
+ nog verzendkosten....
Nog niet gezienquote:Op zondag 27 juni 2004 17:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
pics?
Voor 10-15 euro wel. Verder niet zo bijzonder,quote:Op zondag 27 juni 2004 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens, is Capcom Vs SNK 2 EO een beetje een leuke game?
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als het een PAL game is wel.
En volgens mij zijn de games bij Play.com allemaal PAL games.
Als er US(NTSC) bij staat, dan kun je ze alleen afspelen met bijvoorbeeld een freeloader
ja. ze vinden alleen dat de UK niet bij europa hoort.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:52 schreef Adelante het volgende:
even een (dom) vraagje tussendoor: de games uit de mezzin prijslijst die
van bijv dvdsoon of play afkomen, werken die ook op m'n NL cube uitgave?
dit omdat er bij play uitdrukkelijk staat vermeldt dat de games alleen op
een UK cube werken en ik zelf denk dat er net zoals met dvd's iets van
een regional code bestaat
Tot zover de geweldige post van fucksel.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:05 schreef Fuxl het volgende:
[..]
![]()
het probleem is alleen dat ze hem bij de meeste filialen niet hebben..quote:Op zondag 27 juni 2004 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burnout 2 is bij d FRS voor 15 euro te koop, daarvor zou ik hem niet importeren...
Misschien hlpt het als je mailt of belt? Dat lijkt me makkelijker dan alle fillialen aflopenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat ze hem bij de meeste filialen niet hebben..
Ik ben er namelijk ook naar op zoek
Ja, ik hoor daar meer mensen over, maar ik heb er echt geen problemen mee... Ik verwacht altijd mijn bestelling binnen een week, maar hij is er binnen 4 dagen meestal.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef speknek het volgende:
Play is wel goedkoop, maar het gaat echt steeds trager lijkt het wel.
Dat was ik ook van plan, want tot nu toe heb ik in Eindhoven en Venlo gekeken, maar daar hadden ze het spel nietquote:Op zondag 27 juni 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien hlpt het als je mailt of belt? Dat lijkt me makkelijker dan alle fillialen aflopen
Mijn bestellingen van Play.com zijn er ook altijd binnen 4 dagenquote:[..]
Ja, ik hoor daar meer mensen over, maar ik heb er echt geen problemen mee... Ik verwacht altijd mijn bestelling binnen een week, maar hij is er binnen 4 dagen meestal.
via i-net issie ook al niet meer beschikbaar...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
het probleem is alleen dat ze hem bij de meeste filialen niet hebben..
Ik ben er namelijk ook naar op zoek
Bij dvdsoon zul je waarschijnlijk geen PAL-games vinden.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:59 schreef Adelante het volgende:
bedankt jongens....
dvdsoon eens gaat proberen dan:Burnout 2: Point Of Impact Wario Ware Inc. Mega Party Game
Je bent wel in Oranje-mood nu he? ga je d'r niet spijt van krijgen als we de halve finale niet halenquote:
Op welke dag leef jij?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je bent wel in Oranje-mood nu he? ga je d'r niet spijt van krijgen als we de halve finale niet halen
................................................?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Op welke dag leef jij?
Komende woensdag, de halve finale wedstrijd voetbal enzo...quote:Op maandag 28 juni 2004 01:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Op welke dag leef jij?
Heb zelf problemen met DVDBoxofficequote:Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet DVDSoon nog eens proberen, heb nu DVDBoxoffice (NTSC) en Play (PAL) geprobeerd en ben over beide erg te spreke, relatief snel en goedkoop.
Tegelijk met mijn zusjequote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben vrijdag jarig
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben vrijdag jarig,
Kijk, dat is tenminste boeiend nieuws!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegelijk met mijn zusje
Euj! er kwam nog wat achter de komma!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat is tenminste boeiend nieuws!
![]()
Zelda: Four Swords USA komt al deze kant opquote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben vrijdag jarig, dus ik ga weer wat leuke games halen. Zelda: Four swords USA import als eerste. Mario golf misschien ook voor 28 euro
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat krijg je wel van DVDBoxofficeEn ook je status kan je zien, alleen daar moet je inloggen
Nog geen mail gehad..quote:You will receive a follow-up email once your order has been shipped.
Staat er al : Speelbare Import game lijst (FreeLoader of Action Replay)quote:Op maandag 28 juni 2004 22:13 schreef speknek het volgende:
Misschien overigens wel handig voor in de OP, Freeloader compatibilities:
http://chrisjm.myby.co.uk/fl/eu.htm
Alhoewel. Ik ben natuurlijk toch de enige dork met een 1.04.
Heb ik er ooit nog in 'gepromote'. Helaas houdt ie de lijst niet meer bij.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Staat er al : Speelbare Import game lijst (FreeLoader of Action Replay)
1&2 vond ik offline ook aardig te spelen hoor , ook in split screen , en ik weet dat ze bij 3 naar kaart battles zijn gestapt maar aan de andere kant was ik teleurgesteld dat FF:CC niet meer dan de titel bevatte , en ik toch meer houd van turn based rpg'squote:Op maandag 28 juni 2004 23:14 schreef speknek het volgende:
Maar is 1&2 niet alleen maar leuk als je heel veel geld online uitgeeft?
high res ook niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:41 schreef HomerJ het volgende:
Doet het niet
Ik zie maar 1 linkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:43 schreef BMH het volgende:
[..]
high res ook niet?
ik zie hem gewoon liggen bij een gameshop bij mij om de hoekquote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik wil heel graag harvest moon ergens kopen (liefst de PAL versie) maar die is overal niet leverbaarecht balen. Weten jullie niet waar ik die wel nog kan kopen?? Op die amerikaanse sites bieden ze harvest moon ook wel aan maar ik heb geen credit card
Ik kijk niet meer, ik haal dit spel toch wel!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:46 schreef Chocobo het volgende:
2 minute footage van Resident Evil 4 !!
http://s.streamingmovies.(...)_062804_1_wmvlow.wmv
[afbeelding]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat de GB wel beter verkoopt![]()
die verkoopt evenveel als de PS2quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dat is dan helemaal grappig.
Dat vind ik veel minder vreemd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
nee, dat is HEEL triest!
eigenlijk is het ook triest dat de xbox het beter doet dan de cube.
ik vind het ook niet erg hoor, op de cube haal ik gewoon spelletjes die ik op de XBox mis.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, ach, ik heb me erbij neergelegd dat de Cube nummer 3 is qua verkopen, maar dat interesseert meniet zo heel veel. Tis niet goed voor (en van) Nintendo, maar er komen nog altijd meer Cube games die me interesseren dan op de Xbox.
Overigens kan je met 3 consoles nooit misgaan
dan maar een eigenlijst maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb ik er ooit nog in 'gepromote'. Helaas houdt ie de lijst niet meer bij.
Precies, de goede games haal ik gewoon voor elke console apartquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik vind het ook niet erg hoor, op de cube haal ik gewoon spelletjes die ik op de XBox mis.
Boeit me geen drol hoeveel andere mensen een cube hebben.
Al is mijn animal crossing uit australie nog steeds niet shipped, de 13e besteldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, de goede games haal ik gewoon voor elke console apartAl gebruik ik de Xbox vooral voor LIVE.
Het leuke om te melden is dat in de USA de software verkopen van mei voor elke console gedaald zijn, behalve die van de Cube, die zijn 23 % gestegen. Pokemon![]()
Dat heb ik even gespeeld in de winkel, maar daarvoor moet je toch echt stom of jong voor zijn om dat leuk te vinden. Wat een elcheapo gameplay.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon dusGeheid succes nog steeds wa.
morgen ga jij toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef Oksel het volgende:
.. er is vandaag een gamemeet bij Gieling..En ik word niet uitgenodigd..
Oh, nou dan heb ik het verkeerd begrepen van lexiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is geen meet. Ik ga er gewoon op bezoek. Elke keer dat ik naar Kepler ga, of Lexie en Fliepke naar elkaar gaan is toch ook geen meet
Ik zal het er eens over hebben, en het woord "bier" niet laten vallenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:46 schreef Oksel het volgende:
Anders komt Gielding morgen ook.. gaattie voor het voetbal weer weg. Istie weer op tijd thuis!
In ieder geval niet als zijn moeder in de buurt isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal het er eens over hebben, en het woord "bier" niet laten vallen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:41 schreef Tony-Soprano het volgende:
animal crossing komt dus na 2 jaar ook naar europa.
ik weet niet wat ik van dit spel moet verwachten.
is het online btw?
De Nintendo DS versie zal WEL online support hebben. Misschien d8 je daar aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:10 schreef Tony-Soprano het volgende:
lol...![]()
maar ik meende zoiets gelezen te hebben...
vrijdag al? Ow, dat wist ik nog niet eens. Info. Yep. Resident evil 4, Metroid Prime 2: echoes, Paper mario 2, Prince of persia 2, bla bla bla. E3 special dusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
Ach ja, eigenlijk zou de game 30 euro moeten kosten als hij niks nieuws bevat na 2 jaar.
Ik bedoel, om na twee jaar een game te verkopen die in Amerika al lang te koop is voor 20 dollar, omgerekend zelfs maar zo'n 15 euro, hier voor 60 euro te verkopen...
Iemand trouwens al info over de nieuwe N-Gamer die vrijdag verschijnt?
Goh hoe kom je erop..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
vrijdag al? Ow, dat wist ik nog niet eens. Info. Yep. Resident evil 4, Metroid Prime 2: echoes, Paper mario 2, Prince of persia 2, bla bla bla. E3 special dus![]()
Op de website staat wel al de cover:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Goh hoe kom je erop..![]()
![]()
Ik bedoel meer qua cover of que specials NIET E3 enzo.![]()
![]()
Weet je zeker dat ze hem niet per ongeluk hebben vervangen met Cross Weekly? Die hebben wel van die hele stylised, maar saaie covers.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Op de website staat wel al de cover:
[afbeelding]
Ik vind em wat kaal.
Het schijnt dat er dus wel veranderingen zijn doorgevoerd, niet grafisch maar dan met Nederlandse feestdagen zoals Sinterklaas.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
Ach ja, eigenlijk zou de game 30 euro moeten kosten als hij niks nieuws bevat na 2 jaar.
Ik bedoel, om na twee jaar een game te verkopen die in Amerika al lang te koop is voor 20 dollar, omgerekend zelfs maar zo'n 15 euro, hier voor 60 euro te verkopen...
Iemand trouwens al info over de nieuwe N-Gamer die vrijdag verschijnt?
Tsja, ik zou ze eens bellen. Dat kan altijd helpen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:01 schreef Ghandixx het volgende:
[..]
Het schijnt dat er dus wel veranderingen zijn doorgevoerd, niet grafisch maar dan met Nederlandse feestdagen zoals Sinterklaas.
En nu je het toch N-Gamer hebt: ik moet even mijn klachten kwijt. Ik heb me nu ongeveer 2 maanden geleden geabboneerd. Ik zou de Zelda bonus disc krijgen en nog wat oude nummers en dan voor de rest alleen nieuwe. Vorige week heb ik de disc ontvangen en ik heb nog geen EEN nummer ontvangen.
![]()
Daarom komt het spel ook 2 jaar te laat uit. Elk land krijgt zijn eigen feestdagen en speciale gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ze eens bellen. Dat kan altijd helpen.
Qua feestdagen: tsja, ik hoop het ook, maar geloof er niet te veel in. Nintendo dat moeite doet voor lokalisatie? HA!
Harvest moon is een boeren simulatie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:11 schreef Tony-Soprano het volgende:
wat is dat harvest moon nou precies voor'n spel?
en ik heb billy hatcher hier (weimarstraat, den haag) voor 30 euro zien liggen.
niemand die dat spel wil hebben.
Ik vind billy hatcher een hele leuke platform game. Het heeft natuurlijk een heleboek niet zo goede features, maar het idee van het spel is goed overgekomen en is lekker speelbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef Tony-Soprano het volgende:
is dat boeiend voor een city slicker als ik?
wat moet je zoal doen? is het zoals de sims, trouwen, sociale contacten onderhouden etc?
en sega had beter headhunter redemption naar de cube kunnen brengen ipv dat &*_#+ billy hatcher!![]()
Ja, maar dan iets minder sociale contacten en iets meer sla planten en koeien melken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:19 schreef Tony-Soprano het volgende:
is het zoals de sims, trouwen, sociale contacten onderhouden etc?
cool, hoe duur is het spel daar?? Ik heb wel interessequote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik zie hem gewoon liggen bij een gameshop bij mij om de hoek.
Als je hem trouwens echt wilt hebben en hij ligt nog daar bij die gameshop wil ik hem best voor je kopen als je mij eerst effe geld overmaakt, en dan stuur ik hem naar je toe.
Ik was wel uitgenodigdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef Oksel het volgende:
.. er is vandaag een gamemeet bij Gieling..En ik word niet uitgenodigd..
Heb 'm gekocht en speel 'm nu nog heel weinig, in het begin wel veel... boekje is erg sumier en verdere uitleg zou veel beter kunnen, wordt het een stuk leuker spel van. Binnenkort maar weer eens kijken... Nu eerst verder met MP.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:09 schreef speknek het volgende:
Harvest Moon is echt zo'n spel die ik eigenlijk heel graag wil kopen, maar waarvan ik geen flauw idee heb of ik er uberhaupt achter ga zitten.
Daar gaat et niet om. Multiplatform games verkopen gewoon niet op de gamecube, mits ze iets exclusief hebben. Soul Calibur 2 heeft link, dat spel verkocht ook het best op de gamecube.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:43 schreef Tony-Soprano het volgende:
of vergeet iedere publisher en developer dat niet iedere cube-bezitter 8 jaar is!![]()
OOooooohhhquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:05 schreef BMH het volgende:
Ik zelf ben HET voorbeeld van een hardcore gamecube gamer..
Geef me eens ongelijk!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:06 schreef gieling het volgende:
[..]
OOooooohhh
Geen commentaar![]()
Joepie! Nu zijn ze net zo duur als andere winkels.quote:E 7,50 korting op Cube games bij dixons!
dan moet er nog 2.50 erafquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Joepie! Nu zijn ze net zo duur als andere winkels.
Ik koop ook niet veel multiplatform, maar ik vond Prince of persia, SSX 3 & The sims bustin out best goed op mijn gamecubequote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar gaat et niet om. Multiplatform games verkopen gewoon niet op de gamecube, mits ze iets exclusief hebben. Soul Calibur 2 heeft link, dat spel verkocht ook het best op de gamecube.
Ik zelf ben HET voorbeeld van een hardcore gamecube gamer. Ik koop namelijk vrijwel GEEN multiplatform games. De meeste multiplatform games worden gebouwd voor de PS2, daarna geupgrade naar de Xbox, en vanaf daar door +- 2 mensen gedowngrade naar de Gamecube. De kwaliteit die je dan overhoud is schandalig slecht. Ik weiger gewoon dat soort games te kopen.
Maar kijk toch eens wat ze met die games hebben gedaan:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik koop ook niet veel multiplatform, maar ik vond Prince of persia, SSX 3 & The sims bustin out best goed op mijn gamecube
EDIT: En Timesplitters 2 niet te vergeten
POP: Geluid vond ik best meevalleen, net zo slecht als op de X-boxquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar kijk toch eens wat ze met die games hebben gedaan:
Prince of Persia: Het geluid is volledig verneukt. Spraak samples zijn ruisjes. Voor de rest een hele goede port.
SSX 3: Wegens te weinig knoppen zijn er een heleboel tricks uit het spel gehaalt. Wat een onzin reden!
The Sims: 1 memory card voor 1 save file. Wat een onzin weer! Op de GBA versie van The Sims kan ik ook me poppetje aankleden en huisjes bouwen, en dat kost maar een paar KB aan data.
Time Splitters 2: TS 2 is aardig gedaan. Al mochten ze wel wat doen aan die afgruwelijke framerate in co-op mode. Maar dat houd je toch met ports.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |