quote:Op zondag 13 juni 2004 02:05 schreef Svensational het volgende:
Ellen ook wel maar zij draait oom Bram wel erg lang de hals om inmiddels toch?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
Ellen ook wel maar zij draait oom wel erg lang mee inmiddels toch?
Wanneer word jij 18?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
en vernieuwing heb ik op zich geen bezwaar tegen maar ik hou niet van pubers....
ja het staat er een beetje ongelukkig, ik bedoel puberverhaallijntjes en gedrag in soapquote:Op zondag 13 juni 2004 02:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wanneer word jij 18?![]()
Ja, maar als er geen pubers meer in zitten moet Lizzy verdwijnen en dat mag nooit gebeuren! Mag ik ook eens wat lekkers hebben om tegen aan te kijken!?!?!?!?!?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:16 schreef Wup het volgende:
ja het staat er een beetje ongelukkig, ik bedoel puberverhaallijntjes en gedrag in soap
Ja dat mag....quote:Op zondag 13 juni 2004 02:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen pubers meer in zitten moet Lizzy verdwijnen en dat mag nooit gebeuren! Mag ik ook eens wat lekkers hebben om tegen aan te kijken!?!?!?!?!?
OnM is voor 2 seizoenen verlengd. In ruil daarvoor hebben ze een hoop aanpassingen moeten maken om de reclamejongens tevreden te houden. Er moeten boodschappers kijken, geen bejaarden!quote:Op zondag 13 juni 2004 09:06 schreef dunn0w het volgende:
Ik snap ONM nog steeds niet hoor... waarom zo radicaal het roer om? waarom niet geleidelijk nieuwe/jonge spelers erin..
quote:Op zondag 13 juni 2004 10:54 schreef RealStevi0w het volgende:
Ik kap met onderwegnaarmorgen kijken als zij Claire Ellen Arthur Aafke eruit halen? Dat kijk ik nooit meer ONM....En post dus ook nooit meer in *piep* onm-topics![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 10:54 schreef RealStevi0w het volgende:
En post dus ook nooit meer in *piep* onm-topics![]()
MikeyMoquote:Op zondag 13 juni 2004 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
wat een ongelooflijk crapfest aan het einde... ook weer een vreselijk slecht gefilmd ook... damn,zelfs Ed Wood kon nog beter actiescenes regisseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |