gaan we nu weer slowchatten?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:45 schreef Lexie het volgende:
Moment, ik timmer even verder.
Niet bijzonder genoeg én je memorycards matchen niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:23 schreef Oksel het volgende:
Dat duurde lang?
Lexie, mijn Cube moet nog in de OP.
[afbeelding]
Mét zilveren GBA Player.
Die cube staat nog in de grondlak....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:23 schreef Oksel het volgende:
Dat duurde lang?
Lexie, mijn Cube moet nog in de OP.
[afbeelding]
Mét zilveren GBA Player.
Dát maakt hem juist zo speciaalquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
edit: en bij mijn cube gaan de controllers er aan de voorkant in, hoor
je had de memory cards eruit moeten halen en hem iets meer van onderen moeten schietenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:23 schreef Oksel het volgende:
Dat duurde lang?
Lexie, mijn Cube moet nog in de OP.
[afbeelding]
Mét zilveren platinum GBA Player.
en natuurlijk hééft iedereen een GBA playerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:36 schreef Oksel het volgende:
Jullie hebben allemaal een lelijke GBA player.
ik dacht dat er maar 3 mensen in nederland waren die hem haddenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef rockstah het volgende:
wie hem niet heeft mag zich gaan schamen.
Wat ziet mijn oog? Maar twee platinum controllers?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:35 schreef Oksel het volgende:
Jullie zijn jaloers. Ik ben WEL blij ja!
Ik vond de remake toch iets beter in elkaar steken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:55 schreef Ghandixx het volgende:
Ik wil binnenkort een Resident Evil game halen, en ik weet niet welke ik wel halen, welke raden jullie aan? REmake of Resident Evil:Zero. Alvast bedankt.![]()
Nu weet ik het zeker. Je doet gewoon expres alsóf je dom bent!quote:Op zondag 13 juni 2004 00:20 schreef capibar het volgende:
[..]
er staat toch én![]()
Alsoof?quote:Op zondag 13 juni 2004 04:00 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker. Je doet gewoon expres alsóf je dom bent!
quote:The "world exclusive" is indeed on Metroid Prime 2. I was a little disappointed, because a lot of the information has been reported elsewhere already, including IGN.
They called it an exclusive because they said they were the first ever media to go behind the scenes at a Nintendo developer:
"It may be hard to fathom, since Nintendo has been a key player in the industry for so long, but our visit to Retro is a rare treat indeed. In fact, no press (video game or otherwise) had ever stepped into Retro Studios before our visit. Not only that, but it also marks the first time Nintendo has let the American media visit one of its developers and see a product in its early stages. Given this opportunity, Game Informer wasn't going to miss out on a chance to learn (at least some of) how Nintendo develops its amazing products"
Other excerpts:
THE ENTIRE GAME IS DESIGNED BEFORE ANY ARTWORK IS ADDED:
"Even though it's an open end game, We always build rooms in the order that the player's going to encounter them. In fact, every room or area is gametested before any artist even touches it. This is accomplished with what Retro calls a blue room-a textureless 3D representation of the world."
"One of the more interesting things we learned is that designers put secret areas into every single blue room, so that during the balance portion of the development, it's easy to move pickups around.
For the Metroid faithful, this little tidbit finally explains all those nooks and crannies that chewed up countless hours of probing in search of secrets which simply weren't there."
THE GAME CONTROLS EXACTLY LIKE THE FIRST ONE...FOR NOW...
"Dual analog control is something that's still on the table, but it's not ready to be put in the game or shown outside. But we are considering it." -Mark Pacini, game director
GI ALSO SAID WIDESCREEN SUPPORT IS BEING LOOKED AT BUT IT IS UNLIKELY. THEY MENTIONED THAT DUAL ANALOG MIGHT BE AVAILABLE FOR MULTIPLAYER AS WELL...BUT IT USES THE LOCK ON FUNCTION FOR NOW.
THE CHOZO ARE NOT A PART OF ECHOES STORY LINE
THE SPACE PIRATES ARE "A VERY, VERY SMALL PART OF THIS STORY."
THE "TEMPLE WORLD" SERVES AS THE CENTRAL HUB FOR THE GAME.
GI WAS MET WITH A NO COMMENT WHEN THEY ASKED IF MOTHER BRAIN, RIDLEY OR KRAID WAS IN THE GAME.
THE GAME HAS A DEFINITE LEGEND OF ZELDA FEEL TO IT:
"If this is starting to sound a lot like "The Legend of Zelda: A link to the past, that's because the similarity between the two is very real. 'The player is going to be able to go between both worlds to sovle puzzles and to fight creatures, and there's definitely different aspects to both worlds,' says Pacini. "The idea is to try and make it feel like it's a similar world, but the gameplay between the two is very different."
Just a simple glance at the map gives the player a clear example of how the two worlds will work together. When studying it, you'll be able to see the differences between the light and dark worlds, where you've gone and where you couldn't go before, and even paths that you can take in the dark world to reach previously unavailable areas in the light world."
SUMMARY:
"All told, we are quite impressed by the entire Echoes package. Everything in the single player game has been exponentially expanded upon. In fact, we would go as far as to say that this might be Samus' greatest adventure yet.....
The timer starts now for the wait. This November, expect Metroid Prime 2: Echoes to remind you why Nintendo was once the most powerful company in video games, and can be once again.
quote:MegaMan: Network Transmission (GC), Wario World (GC), 1080 Avalance (GC) $10 each at EBgames
quote:Op zondag 13 juni 2004 09:27 schreef ChOas het volgende:
Damn, en ik maar denken dat SC2 gister zou uitkomen
Splinter cell 2quote:Op zondag 13 juni 2004 11:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Soul caliber 2 ?
Fuckerquote:Op zondag 13 juni 2004 11:44 schreef twi het volgende:
Die is toch al 2 1/2 m aand uit?![]()
Die komt eind ditjaar uit voor de PS2 cuntquote:Op zondag 13 juni 2004 12:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Fucker![]()
Dan ga ik vandaag maar MGS III kopen... die is toch al wel uit ?
Dan koop ik MGS II voor de GC... DIE is toch wel uit ?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:16 schreef gieling het volgende:
[..]
Die komt eind ditjaar uit voor de PS2 cunt
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dan koop ik MGS II voor de GC... DIE is toch wel uit ?
p.s. Fuckwit
Ook goed, die heb ik nog niet...quote:Op zondag 13 juni 2004 12:19 schreef gieling het volgende:
[..]![]()
![]()
Tis een remake van deel 1
Voor deel 2, moet je een p2/xbox kopen
splintercell is net weer iets meer echt spy gerichtquote:Op zondag 13 juni 2004 12:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ook goed, die heb ik nog niet...
Is toch een beetje zoals Splinter Cell ?
Maar het is toch wel een sneaky shooter ????quote:Op zondag 13 juni 2004 12:21 schreef gieling het volgende:
[..]
splintercell is net weer iets meer echt spy gericht
net waverace gespeeld, best geinig spelletjequote:Op zondag 13 juni 2004 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Cube
ik heb het eerlijk gezegt nooit gespeelt, alleen het eerste stuk. Je moet wel guards enzo ontlopen/killen zonder gezien te worden. Maar je hebt een watmeer top view, bij SC zit je wat meer achter sam waardoor je volgensmij wat meer in de actie zitquote:Op zondag 13 juni 2004 12:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Maar het is toch wel een sneaky shooter ????
jepquote:Op zondag 13 juni 2004 17:36 schreef HomerJ het volgende:
NEE![]()
Als nintendo slim is laten ze hem met kerst releasen
Nou ja, dan zal hij wel met kerstmis 2005 in Europa komen![]()
Tochquote:Op zondag 13 juni 2004 21:30 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb sinds kort zelda the windwaker voor mijn cube, echt een tof spel
leuk spel ja...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:30 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb sinds kort zelda the windwaker voor mijn cube, echt een tof spel
easyquote:Op zondag 13 juni 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[..]
leuk spel ja...
wacht maar tot je al die stukjes moet verzamelen die over de zee liggen verspreid![]()
2 maanden erbij moet ook kunnen. Kan je je focussen op MP2quote:Op zondag 13 juni 2004 17:32 schreef gamecube_master het volgende:
laat dit niet waar zijn
Resident Evil 4 uitgesteld?
Geruchten gaan dat Capcom's nieuwste horrorgame, Resident Evil 4, niet meer in 2004 zal verschijnen. Read on...
Inmiddels is al duidelijk geworden dat Resident Evil 4 niet meer dit jaar zal verschijnen in Europa. Maar vandaag meldden EBGames en Gamestop dat de Amerikaanse release mogelijk ook is uitgesteld. Oorspronkelijk stond Resident Evil 4 gepland voor 2004, maar volgens de twee websites zal de game pas in februari 2005 worden uitgebracht. Aannemelijk is, dat deze verschuiving ook invloed heeft op de Europese releasedatum. Developer en publisher Capcom heeft nog niet gereageerd op de geruchten. We houden je op de hoogte!
bron: gameqube.nl
NEE! Ik wil ze allebijquote:Op maandag 14 juni 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
2 maanden erbij moet ook kunnen. Kan je je focussen op MP2
dan heb ik liever dat ze MP2 uitstellen... want die haal ik toch niet... ik wil RE4quote:Op maandag 14 juni 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
2 maanden erbij moet ook kunnen. Kan je je focussen op MP2
SPAMquote:Op maandag 14 juni 2004 07:59 schreef partana het volgende:
Ik wil ook nog ff speculeren over Ninty's nieuwe secret gadget![]()
Ik weet bijna zeker dat ik aan de goede kant zit. Het zijn waarschijnlijk meerder gadgets in 1.
Zoiets als een muis en toetsenbordje, die je kan opvouwen en in elkaar kunt klikken tot een lightgun.
Misschien een soort ultra headset, die 100 volt schokken geeft als je geraakt wordt en waarmee je al denkend kunt spelen. Het kan natuurlijk ook een gsmmetje zijn waarmee je mario in het spel kunt bellenen hem tips moet geven ofzo.
Hmmm...zal vast niet zoiets zijn![]()
nou, ik had er toen echt geen zin meer inquote:Op zondag 13 juni 2004 23:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
easy
'T is dat ik het zelf zeg, maar heozo is dit spam?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:53 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
SPAM![]()
leukquote:Op maandag 14 juni 2004 07:59 schreef partana het volgende:
Misschien een soort ultra headset, die 100 volt schokken geeft als je geraakt wordt.
zeker voor van die depressieve gothicsquote:Op maandag 14 juni 2004 10:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
leuk![]()
omg, roy, ga zwemmen ofzo... je gaat toch niet de hele zomer achter je cube zitten?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zo'n zin in de zomerIk ga zoveel Cube gamen
![]()
maar dan moet je nog wel gaan zwemmenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben al bruin van mezelf![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6633
was 3DO niet de maker van die mislukte games met van die kleine groene legerpoppetjes in de hoofdrol?quote:Michael Mendheim, the creator and development director of Four Horsemen at 3DO
3DO deed wel meer hoor. Die gasten hebben arcades en consoles gemaakt, zijn meerdere malen jammerlijk failliet gegaan enzovoort.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:28 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
was 3DO niet de maker van die mislukte games met van die kleine groene legerpoppetjes in de hoofdrol?![]()
Ja, ik zag hem vanmorgen ook al staan, maar ik vraag me af wie dit zal gaan bestellen. Nieuw is dat spel nog maar zo'n 15 euro ofzo. Ik ga er mijn sterren in iedergeval niet aan uitgeven (al heb ik daar ook te weinig sterren voor..)quote:Op maandag 14 juni 2004 14:52 schreef Thomper het volgende:
Mini sterrencatalogus update, een erg vreemde:
Mortal Kombat: Deadly Alliance, 4500 sterren.
Oneindig aantal, en dat is vreemd.
Of eventuele 14 jarige broertjes die je van je cube af wilt hebbenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:45 schreef capibar het volgende:
[..]
zeker voor van die depressieve gothics![]()
en uitverkochtquote:Op maandag 14 juni 2004 14:52 schreef Thomper het volgende:
Mini sterrencatalogus update, een erg vreemde:
Mortal Kombat: Deadly Alliance, 4500 sterren.
Oneindig aantal, en dat is vreemd.
Je moet eens multiplayer doen erg goedquote:Op maandag 14 juni 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
1080 Novice Cup gehaaldTis makkelijk, maar wel wat vreemd. Ik vind het sturen bijv nog wat onwennig.
een paar consoles zegt ie danquote:Op maandag 14 juni 2004 18:24 schreef BMH het volgende:
Iemand een paar consoles kopen voor $100,000.00 ??
ARRRGGGG! Waarom verkoopt ie nu nix losquote:'FINAL FANTASY' LIMITED EDITION GAME CUBE
'ZEON' LIMITED EDITION GAME CUBE
(阪神?????優勝)'BASEBALL' LIMITED EDITION GAME CUBE
'Tales of Symphonia'LIMITED EDITION GAME CUBE
PANASONIC 'Q'
teveel werk misschien... maar hij kan er meer geld voor krijgen als alles lost verkoopt zit mooi spul tussenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:33 schreef BMH het volgende:
[..]
ARRRGGGG! Waarom verkoopt ie nu nix los
of je kijkt ff 4 berichtjes boven jequote:Op maandag 14 juni 2004 18:24 schreef BMH het volgende:
Zo te zien is Nintendo niet tevreden over Geist. Het spel komt nu pas in 2005 uit
Iemand een paar consoles kopen voor $100,000.00 ??
Zin in een big mac?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/522/522693p1.htmlSteeds meer zin!
non-inidersquote:Op maandag 14 juni 2004 19:27 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zin in een big mac?![]()
Dat kan ik op zich wel begrijpen... Dat heb ik ook af en toequote:Op maandag 14 juni 2004 19:27 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zin in een big mac?![]()
Ik vind ze eigenlijk best negatief. Ook wel jammer dat je alleen de battle scenes multiplayer kunt doen.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/522/522693p1.htmlSteeds meer zin!
7.9 voor TOSquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, IGN negatief betekent een tof spel
Jep, ik ben nie zo'n kuddekutje.....quote:Op maandag 14 juni 2004 19:31 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
non-iniders![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:43 schreef BMH het volgende:
[..]
7.9 voor TOS![]()
Eej, kom hier dan eens een bak koffie ofzo halen, kun je meteen ff weer zien waarom je je cube wel aan wilt rakenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb al 2 maanden m'n cube niet aangeraakt en eigenlijk mis ik helemaal niks
Is dat een slecht voorteken?
Oja, nu mag ik weer, scriptie af enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:54 schreef Adagio het volgende:
[..]
Eej, kom hier dan eens een bak koffie ofzo halen, kun je meteen ff weer zien waarom je je cube wel aan wilt raken
Onzin mooi weer, eerst viewtiful joe uitspelen, dan zien wel wel weer verder...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, nu mag ik weer, scriptie af enzo![]()
Maar mooi weer is ook niet mis... dan ben ik liever buiten eik
Ow, die heb ik nog niet geprobeerd....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:58 schreef Adagio het volgende:
[..]
Onzin mooi weer, eerst viewtiful joe uitspelen, dan zien wel wel weer verder...
zeker een goed idee...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:15 schreef Oksel het volgende:
Tendo & Mooi weer combineren = in je hangmat liggen met je GBA SP..
*krijgt idee voor de vakantiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:15 schreef Oksel het volgende:
Tendo & Mooi weer combineren = in je hangmat liggen met je GBA SP..
ja, daarom staat het ook in de TTquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:44 schreef gamecube_master het volgende:
Is dit het GBA SP topic?
aaaaaaaaaaaah!! verlaag jezelf niet met dit soort posts! Als je zelf maar weet welke console je het leukst vind, heb je hier totaal geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:41 schreef HomerJ het volgende:
X-box topics haalt ons in
Neen, ze praten daar meer dan ze gamenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:46 schreef Oksel het volgende:
Komt door Roy, die is overgelopen..
Neem ik wel terugquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:43 schreef BMH het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaah!! verlaag jezelf niet met dit soort posts! Als je zelf maar weet welke console je het leukst vind, heb je hier totaal geen problemen mee.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:05 schreef Aaargh! het volgende:
Als 't goed is ligt vandaag The Wind Waker in m'n brievenbus
Zie je dat niet dan? jees.. Hier komt het verhaal:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:20 schreef capibar het volgende:
[..]
het is me gelijk duidelijk waar het spel over gaat![]()
![]()
whooooow, paddo's in een nintendo gamequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Zie je dat niet dan? jees.. Hier komt het verhaal:
Op een dag word je zus (unity) ontvoerd door een hele grote vogel. Na het eten van een paddo blijk je een gave te hebben gekregen waardoor je alles "blits" kan zien. Nu moet jij met je "blitse" krachten je zus zien terug te krijgen uit de handen van ganon euuuh... de slechterik.
Moet nog werken ook hequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Tot over 2 weken
![]()
Tekenenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:47 schreef Cold_Shadow het volgende:
Er is een petitie opgestart om Pro Evolution Soccer 4(WE8) voor de gc uit te brengen. Ik denk niet dat die troep werkt maar voor die 1 minuut is het toch wel leuk om te doen, want je weet maar nooit. Teken hier
http://www.petitiononline.com/pes4gc/petition-sign.html?
Zijn dat echte screens?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Killer 7!!! WOW!! check de details!
In ander nieuws:
[afbeelding]
Killer 7!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Killer 7!!! WOW!! check de details!
nee man, dat is gewoon the making of ofzo...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis geen echte screen, dat geloven jullie toch zeker zelf niet
Verder weet IGN ons tevertellen dat er meer bosses komen, dat de optie om te rewinden er nog steeds inzit, en dat er meer replay en een langere levensduur komt. Ook zal de platform actie niet minder worden, maar er komt wel meer en betere vechtopties.quote:
IGN: What has happened to the Prince since the conclusion of the last game? Why is he so angry and broody?
Yannis Mallat: The short answer is that The Prince hasn't been getting enough sleep…
The long answer has to do with the consequences of The Prince's actions in the previous game. When he opened the Hourglass at the start of Sands of Time he inadvertently set into motion events which would reach far beyond his adventure at the Sultan's palace.
He was supposed to die... But as well all know, not only did The Prince survive the opening of the Hourglass, he managed to reseal the sands and prevent the disaster from ever occurring. He had changed his fate. While this was a terrific thing for the people of his kingdom, it's lead to a virtual death sentence for our Prince.
Fate doesn't like to be pushed around. And when an individual, through some incredible act of bravery, heroism, or luck, manages to avoid his or her fate, a Dahaka is spawned.
The Dahaka's job is simple: restore things to the way they should have been. And since The Prince "should have" died in the Sultan's palace, it's the Dahaka's job to make that happen. The Dahaka is really good at its job. So good, in fact, that in all of recorded history, there is no mention of an individual managing to escape its grasp.
And so ever since The Prince defeated the Vizier and resealed the Sands of Time, he's had a new enemy to deal with - one which he cannot seem to harm.
Initially, The Prince sought training - with skilled warriors - and later, on the field of battle. Driven by a desire to be rid of this creature he threw himself into the fray with little concern for his own personal safety. If he was to have any chance of killing this thing, he'd have to become a master swordsman. The enemies he fought and faced seemed insignificant compared to this beast. And when he wasn't fighting, The Prince was avoiding The Dahaka - by traveling to the furthest corners of the known world. It was only a matter of days - sometimes mere hours - before The Dahaka would find its way to our hero's location, forcing him to move once more.
People ignorant of The Prince's true situation just assumed he'd gone mad. He raced about the world, rarely sleeping, always fighting. But the truth of the matter is he's up against an apparently invincible creature which is never more than a few steps behind him. And it's driven him more than a little mad...
Lijkt wel Final Destinationquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
PoP 2
Verhaal
[..]
Verder weet IGN ons tevertellen dat er meer bosses komen, dat de optie om te rewinden er nog steeds inzit, en dat er meer replay en een langere levensduur komt. Ook zal de platform actie niet minder worden, maar er komt wel meer en betere vechtopties.
Ik heb hem al gereserveerdquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:30 schreef capibar het volgende:
[..]
bah!
zeker weer zo'n bloederig moordspel![]()
wat moet je eigenlijk doen in dat spel?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, tis RibbitKingDie lijkt mij wel tof eigenlijk
! Ik heb er een keer een trailer van gezien, en als je deze game hebt hoef je nooit meer aan de drugs
De muziek vind ik ook 1 van de beste aspecten uit TWW. Gewoon geweldig veel tunes die je bij blijven hangenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:55 schreef Aaargh! het volgende:The Wind Waker
is vetjes!
Alhoewel ik wel uitkijk naar de 'nieuwe' realistische zelda vind ik dat ze met de cellshaded graphics in TWW een goeie keus hebben gemaakt, 't ziet er echt goed uit en de sfeer van 't spel (tot nu toe dan, ben net begonnen) is fantastisch.
-Japan 14/06/04quote:1 PS2 Battle PACHISURO sure-fire method for winning! Hokuto's fist TAB Sammy 2004/05/27
2 GBA Mario vs. Donkey KongKONGU PUZ Nintendo 2004/06/10
3 GBA FAMICON mini It is GOEMON enduringly! Mechanism trip ACG Nintendo 2004/05/21
4 GC PIKMIN 2 NOJ Nintendo 2004/04/29
5 GBA FAMICON mini Super Mario Brothers ACG Nintendo 2004/02/14
6 PS2 grand theft auto Vice City ACG Capcom 2004/05/20
7 PS2 æ¡½å‚ fire company ACG Eye rem 2004/06/10
8 PS2 Super robot great war MX SML Van presto 2004/05/27
9 GBA FAMICON mini DOKUTAMARIO PUZ Nintendo 2004/05/21
10 GC WARIO world ACG Nintendo 2004/05/27
Meestal he, officieel vrijdag, maar meestal al eerder in de winkelquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:09 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb vandaag Mario Golf zien liggen bij de Dixons hier in Kampen voor 60 euro. En het is niet een import versie
Zo'n zin inquote:De regisseur van Super Mario Sunshine werkt nu aan Donkey Kong: Jungle Beat. Wat heeft hij allemaal over zijn nieuwe project te zeggen? Lees het hier!
Donkey Konga ligt nog niet eens bij ons in de winkels, of de tweede Donkey Kong game voor de GameCube is alweer aangekondigd! Donkey Kong: Jungle Beat laat je weer met de bongo's spelen die je ook bij Donkey Konga moet gaan gebruiken. Met de bongo's bestuur je Donkey Kong door de jungle om zijn apenvriendjes te redden. Door te trommelen op de bongo's of te klappen bestuur je Donkey Kong door veel verschillende jungle-achtige omgevingen.
Onlangs werden twee van de makers achter Donkey Kong: Jungle Beat geïnterviewd: regisseur Yoshiaki Koizumi en producer Takao Shimizu. Donkey Kong: Jungle Beat is de eerste game van Nintendo Tokyo, een nieuw opgerichte developmentstudio. Koizumi kwam op het idee van Jungle Beat toen Shigeru Miyamoto hem uitnodigde voor een presentatie.
In deze presentatie werden de conga's uit de doeken gedaan die gebruikt worden bij de ritmische muziekgame Donkey Konga. Op dat moment kreeg Koizumi het idee meer te doen met dit nieuwe randapparaat en kwam hij op het idee een platformgame te maken die met de conga's bestuurd kan worden. Hij speelde al een tijd met het idee in z'n hoofd een game te maken die niet met een controller bestuurd werd.
Koizumi meldde verder dat hij erg enthousiast werd van de reacties op de afgelopen E3 over de game. Het deed hem goed te zien dat veel verschillende spelers, waaronder veel vrouwen, met een flinke glimlach op hun gezicht het spel speelden.
Naast deze uitspraken zei Koizumi ook nog dat er veel verschillende modes in Donkey Kong: Jungle Beat zullen zitten. Bovendien zei hij dat zijn studio nog meer games dan alleen Donkey Kong: Jungle Beat in ontwikkeling heeft. Wij wachten geduldig af...
Hmmm..de regisseur van SMS!...quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo'n zin in
Hebben wij hetzelfde spel gespeeldquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
SMS was helemaal niet zo slecht als iedereen denkt![]()
Helemaal waar. En mario64 was 1 van de beste spellen die ik gespeeld heb. En die was WEL gevarieerd in landschappen en missies. SMS was gewoon één lange veld met monotone saaie missies. Ik hoop dat de volgende Mario weer door Shigeru wordt opgepakt. *Kijkt omhoog*quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Hebben wij hetzelfde spel gespeeldVond SMS echt 1 van de slechtste spellen die ik gespeeld heb...
omdat ie eerst voor de 11de stondquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tain, geef liever antwoord op mijn Konica vraag in SCdan in discussie te gaan over SMS
![]()
EN ja Gdemon, 99% zeker.
Gamecubequote:Op woensdag 16 juni 2004 20:32 schreef BMH het volgende:
Lol! Een paar gastjes bellen me net op met de vraag of ik naar hun gameparty kom.
Reconstructie:
hij "Hey Eric (ik dus) kom je vrijdag naar mij toe, dan gaan we met ze alle gamen."
ik "Waarop dan?"
hij "Me xbox.
De anderen nemen ook controllers mee."
ik "Welke multiplayer games nemen jullie mee?"
hij "Halo..... en.... euuhh..."
ik "Weet je wat? Ik neem me gamecube wel mee met Mariokart, Super Smash Bros, F-zero, Soul Calibur 2 & Mario party 5"
hij "das wel beter ja"
Zo zie je maar weer. Geen party zonder Super smash bros.
en dat hoorde ik pas nadat ik mgs:tts op vrijdag had gekochtquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meestal he, officieel vrijdag, maar meestal al eerder in de winkel![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gamecubeparty console
het is de volledige map van zelda nicely done wel een beetje ziek....quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:46 schreef koei het volgende:
De maker heeft blijkbaar echt zn best gedaan op die auto maar echt mooi is 'ie niet. De zijkant is wel oke, maar die bovenkant ziet eruit als een printplaatje... Verf daar dan ook wat Zelda's of Links op.
Paper Mario lijkt me echtquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef Chocobo het volgende:
Zal misschien al gepost zijn maar hier een compleet level of een stuk daarvan van Paper Mario 2
http://insider.ign.com/videos/articles/523/523560p1.html
[afbeelding]
Je avatarquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Paper Mario lijkt me echt.
Die kneuzen zijn dan weer minderquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:27 schreef speknek het volgende:
Teletoeters.
bronquote:Wordt dit dan de nieuwe Gamecube controller?
Amerikaanse testers hebben wel een hele interessante manier ontdekt om in de toekomst games te besturen....
Er was in Amerika een succesvolle test om zo te zien of het mogelijk is om met je gedachte een game te besturen. Ze hadden speciaal voor deze test een paar simpele games gemaakt, die de testers dan met hun gedachte moesten uitspelen. De 4 testpersonen kregen elektroden op hun hoofd, en mochten na een korte "training" proberen om de game te spelen, zonder zich te bewegen.
"We are using pure imagination. These people are not moving their limbs." Wist de neuroloog, Eric Leuthardt, te melden. In een paar minuten was het mogelijk voor de testpersonen om de game te besturen, ze dachten simpelweg aan het woord lopen, en het character begon te lopen. "It took six minutes of training and they all achieved control in less than 24 minutes."
Toen kwam na veel tandengeknars de uitslag, en die bleken uitzonderlijk goed! "After a brief training session, the patients could play the game by using signals that come off the surface of the brain," added Moran. "They achieved between 74 and 100 percent accuracy, with one patient hitting 33 out of 33 targets correctly in a row." Het is dus heel goed mogelijk dat bij de PS4, Xbox 3 en de N6, dit wel eens als controller gebruikt zou kunnen worden. Maar goed, dat dachten we jaren terug ook al van Virtual Reality.
Mooier, makkelijker, leukerquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef Oksel het volgende:
Bah, Mario Golf 60 euro?Duur zeg. Ik heb Mario Golf nog voor de N64 liggen.. wat is hier aan verbeterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hij automatisch in het ophalen van de nieuwste prijzen maar de games moet nog wel ingevoerd worden (welke product pagina ze staan) ik heb er weer een aantal in gevoerd... enjoy.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:33 schreef Oksel het volgende:
Mezzin: Hoe automatisch is je pricecompare nou? Je gaat me niet vertellen dat Pikmin 2 alleen maar bij Play.com verkrijgbaar is..!
Weet ik ... ben nog aan het programmeren.... kost alle maal tijdquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:55 schreef Oksel het volgende:
Hmz, okay.
Nouja.Eigenlijk moeten er mensen bij kunnen, die site's, games en prijzen invoeren!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooier, makkelijker, leuker
Over Prime Echoes:speel prime ou gewoon eens uit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar er zit geen chozo gebeuren in echoes dus het zal er wel niks mee te maken hebben.
ik viel na de eerste 5 minuten in slaapquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:54 schreef rockstah het volgende:
[..]
speel prime ou gewoon eens uit man
En dat noemt zich een gamer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef capibar het volgende:
[..]
ik viel na de eerste 5 minuten in slaap
kom op man, dat spel is echt gaar...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En dat noemt zich een gamer?
Wrong! Je vind em gaar of je vind em cool. Het spel is uitzonderlijk goed gemaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op man, dat spel is echt gaar...
over lenen gesproken. Ik heb Viewtiful joe, MGS & nog een game uitgeleend. Maar aan wie?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:54 schreef rockstah het volgende:
je moet gewoon denken: gofterredomme ik heb zestig euro voor dit klote spel neergelegd en nu ga ik hem spelen ook!
it pays off... maar goed. capibar had hem natuurlijk weer van mij geleend dus dat telde bij hem niet. en roy en gieling zijn gaar.
de zomer is juist mijn gamestop (ok, niet helemaalquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prime speel ik in de zomer welAlong with View Joe
Ik vind overigens 1080 een beetje suckenCamera schuin achter je boarder
En tis gewoon makkelijk
Novice binnen een uur gehaald...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:56 schreef capibar het volgende:
[..]
de zomer is juist mijn gamestop (ok, niet helemaal)
las ik daar camera?![]()
iets zegt me dat dit dé nieuwe party game gaat wordenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga 2:
4 player support:
[afbeelding]
Choose your Destiny
[afbeelding]
Single Player Stroy Mode?
[afbeelding]
Hooray for DK!
[afbeelding]
Love Letters
[afbeelding]
Donkey Slots
[afbeelding]
Nieuwe speelvariant?
[afbeelding]Niet alleen maar muziek maken dus
![]()
Wanneer krijg je jouw cube nu eens binnen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:19 schreef pkwarts het volgende:
als ik een gamecube had kwam donkey konga er waarschijnlijk als eerste in
Niet zelda wind waker, four swords, Tales of Symphonia, Viewtiful joe, Resident evil 0 t/m 4, Pikmin, f-zero gx, Star wars rebel strike, Super Smash bros, Eternal Darkness, Metroid Prime, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Wario ware & harvest moon?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:27 schreef pkwarts het volgende:
de dag dat ze ze gratis uitdelen.
nee geintje. maar ik zit er wel aan te twijfelen of ik hem zou kopen vanwege donkey konga, mario kart en mario party. zulk soort party spellen mis ik op de xbox
neequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet zelda wind waker, four swords, Tales of Symphonia, Viewtiful joe, Resident evil 0 t/m 4, Pikmin, f-zero gx, Star wars rebel strike, Super Smash bros, Eternal Darkness, Metroid Prime, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Wario ware & harvest moon?
![]()
ik hoop idd dat er zo'n pakket uitkomt voor 150 euro ofzo (weet niet of dat realistisch isquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:33 schreef MeZZiN het volgende:
of alle drie ..... of je wacht voor een donkey konga set met cube als die uitkomt (zeg niet dat maar het is natuurlijk altijd mogelijk)
Stop Flaming!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee![]()
165 dan denk ik, net als het Pokemon pack. Het schijnt wel zo te zijn dat Donkey Konga voor normale prijs verkocht wordt, incl trommelsquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik hoop idd dat er zo'n pakket uitkomt voor 150 euro ofzo (weet niet of dat realistisch is)
Misschien vindt hij die spellen gewoon niks, waar maak je je druk omquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Stop Flaming!!!![]()
Sorry, het was een zwakke poging tot het maken van een sarcastische opmerking.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Misschien vindt hij die spellen gewoon niks, waar maak je je druk om.
Nicequote:Op donderdag 17 juni 2004 21:40 schreef Dromer het volgende:
Vandaag binnengekregen uit de VS:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja... net verkocht op eBayquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nice.
Had je al een GBA (SP)?
Heb jij er eentje dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:45 schreef Thomper het volgende:
Weet iemand een goede site voor alles over de NR Readers voor GameCubes, die DEV dingen?
Niks moetquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ie op Ebay?
hehe gaafquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:40 schreef Dromer het volgende:
Vandaag binnengekregen uit de VS:
[afbeelding]
[afbeelding]
sssstquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:01 schreef Mordreth het volgende:
[..]
hehe gaafhebbuhhh.
Maarru.. wat doet dit in gamecube topic?
Coming soonquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja top maar die heb ik al 10x gezien. Wanneer komt die eigenlijk ? Begin 2005 ?
Mooi man ... bedenk me net dat als FSA uitkomt dat een tweede gameboy dan best handig kan zijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:40 schreef Dromer het volgende:
Vandaag binnengekregen uit de VS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die hier allebei nog niet uit zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Coming soon![]()
Gelukkig kunnen we de tijd vol spelen met Zelda: Four swords & minish cap
Nee bedanktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we de tijd vol spelen met Zelda: Four swords & minish cap
Je kon het toch ook alleen spelen? Je bestuurt dan 4 zelda's in 1 keer als ik het goed gehoord heb. En sinds de aanschaf van een gba sp ben ik in het bezit van 2 gba's dus ik kan het in iedergeval met 1 iemand samen spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:19 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Zelda 4 Swords vastgehouden vanmiddag! Mooie verpakking. Maar zijn wel weer 4 GB(A)'s nodig om te spelen..![]()
Lijkt me kutspel.
Komt in september toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:53 schreef ASSpirine het volgende:
starcraft ghost![]()
![]()
eerst zou het begin dit jaar zijn...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:33 schreef Adagio het volgende:
[..]
Komt in september toch?
Heb zelf zelda 4 swords op de gameboy gespeelt (die bij ALTTP zat) erg vermakelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:29 schreef koei het volgende:
[..]
Je kon het toch ook alleen spelen? Je bestuurt dan 4 zelda's in 1 keer als ik het goed gehoord heb. En sinds de aanschaf van een gba sp ben ik in het bezit van 2 gba's dus ik kan het in iedergeval met 1 iemand samen spelen.
Zit je in amerika?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:19 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Zelda 4 Swords vastgehouden vanmiddag! Mooie verpakking. Maar zijn wel weer 4 GB(A)'s nodig om te spelen..![]()
Lijkt me kutspel.
Het klopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:20 schreef Thomper het volgende:
Nieuwe PU is er, met een erg coole "Daily Gamer" E3 special. Ze vertellen ook over een PU tournament dat door Nintendo in Mario Golf: Toadstool Tour zit. Ik heb de game niet, maar plaatje is erbij dat echt is, althans dat denk ik.
Berijk de PU Challenge (18 holes) door:
1. In het startscherm tegelijkterijd op Start+Z te drukken/
2. Selecteer dan 'contests'
3. Selecteer dan 'password tournaments'
4. Het password is 8NNH7Q5Y
Wie test het even?
Hij heeft connectiesquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Zit je in amerika?
En, is het speciaal of gewoon een normale baan met een andere naam?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:31 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Het klopt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef speknek het volgende:
Godver, ik denk dat ik versie 1.04 heb. Waarschuwing voor iedereen, koop hem niet bij de MediaMarkt.
Altijd zo met Blizzard, hun games zijn pas uit als het met specifieke datum op hun site staat (dwz dag en maand), aanduidingen als next year, upcoming spring en dat soort dingen betekent dat de game nog lang niet uitkomt....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
eerst zou het begin dit jaar zijn...
maarjah, ze leveren wel altijd goed producten afquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:55 schreef Adagio het volgende:
[..]
Altijd zo met Blizzard, hun games zijn pas uit als het met specifieke datum op hun site staat (dwz dag en maand), aanduidingen als next year, upcoming spring en dat soort dingen betekent dat de game nog lang niet uitkomt....
Da's waar, ben wel een beetje Blizzard fanboy. Ben benieuwd hoe ze het op de console gaan doen met Ghost...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maarjah, ze leveren wel altijd goed producten af
ik verwacht een topspelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:00 schreef Adagio het volgende:
[..]
Da's waar, ben wel een beetje Blizzard fanboy. Ben benieuwd hoe ze het op de console gaan doen met Ghost...
Ja kon, maar nu kan ik er niets meer over vinden. En opsturen naar Engeland is sowieso vervelend.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:47 schreef Lexie het volgende:
Dat het versie 1.06b is, anders werkt hij niet goed met bepaalde spellen. Als je een 1.04 dan kon je hem volgens mij osturen naar de fabrikant, en dn kreeg je een goede thuisgestuurd.
quote:Graphics:4.5
Sound:4.5
Control:4.5
Fun Factor:4.5 (out of 5)
Some quotes from the review:
"The writing is among the best in the console RPG business"
"the graphics are awesome, cel-shaded, and fluid with well designed interior architecture, beautifully animated creatures with cool designs, and some neat looking spell effects."
"The overworld looks like it was torn out of an N64 game"
"Stay for the story, characters, and sights of Symphonia... but be wary of the action-heavy, automated battle system"
is nou alles out of 5?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:22 schreef BMH het volgende:
Gamespro over tos:
[..]
Nee, een gameshop hier in R'dam heeft hem al liggen. Import. 75 euro.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Zit je in amerika?
Ja alles is uit de 5. Maar boeien..... gamepro zuigt vind ik in review. Ik hecht de meeste waarde aan IGN reviews !quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
is nou alles out of 5?
Want anders is het nogal slecht![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:01 schreef Thomper het volgende:
De USA GamePro zuigt, en de Nederlands ook. Klaar,uit.
Gamequest heet nu Gamespro. Gamespro is ook een gamesblad in Amerika.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Tis het zelfde blad, alleen een andere naam.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:48 schreef Thomper het volgende:
Tsja, ik vond de GameQuest beter.
doet het inmiddels goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:02 schreef Xrenity het volgende:
ff nieuwe avatar, kan niet wachten op die nieuwe Zelda
/edit
nu wel goed, had bewegende, maar die kwaliteit ging als animated GIF hard achteruit![]()
als AVI issie nog wel hier te bewonderen
Ja, officieel wel, maar GQ was veeeel leuker en beter op zich, GamePro zuigt echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis het zelfde blad, alleen een andere naam.
D8 ik
PU kloon dus?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, officieel wel, maar GQ was veeeel leuker en beter op zich, GamePro zuigt echt verschrikkelijkSpoilers, foute game namen, foute gegevens, domme opmerkingen, etc...
Kwa single player zeker. Maar kwa multiplayer ben ik het niet met je eens. F-zero GX geeft je in multiplayer een adrealine stoot bij een spannende race. Maar meer niet. Bij mariokart komen er, voor mij, veel meer gevoelens vrij. Bij Mariokart is het altijd lachen en schreeuwen van de lol. Bij f-zero is het meer een concurrentie strijd en daar ben ik nooit echt dol op.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:05 schreef Ghandixx het volgende:
Vanmiddag F-Zero GX gehaald en net een uurtje of drie gespeeld, echt een toffe game. Naar mijn mening beter dan Mario Kart, qua single én multiplayer.
zo slecht nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef BMH het volgende:
[..]
PU kloon dus?
Jupquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Kwa single player zeker. Maar kwa multiplayer ben ik het niet met je eens. F-zero GX geeft je in multiplayer een adrealine stoot bij een spannende race. Maar meer niet. Bij mariokart komen er, voor mij, veel meer gevoelens vrij. Bij Mariokart is het altijd lachen en schreeuwen van de lol. Bij f-zero is het meer een concurrentie strijd en daar ben ik nooit echt dol op.
f-zero GX & mariokart: DD zijn beide topgamesn![]()
De gamecube verkoopt inderdaad erg slecht in Engeland. Maar who cares? Wij krijgen nog wel de nintendo games we lovequote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:36 schreef G-Mart het volgende:
De Gamecube is opnieuw afgeprijst, hij kost in Engeland nog maar 40 pond. Volgens mij raken ze dat ding aan de straatstenen niet kwijt. Ik heb een PS2, een Xbox en een NGC maar ik speel al maanden niet meer op mijn NGC, waar blijven de toffe nieuwe games??
Voor de geinteresseerden, je kunt hem o.a. hier voor 40 pond kopen.
Insider Inboxquote:E3 Leftovers
Given how much I enjoyed the Nintendo 64's Paper Mario and last year's masterful Mario and Luigi: Superstar Saga on the GBA I didn't feel the need to spend a lot of time with the E3 demo of Paper Mario 2. I knew I was going to like it anyway. Role-playing games are tough to get into on the busy show floor and there were too many other games that I was unsure about that I needed to play. So I spent little time with Pikmin 2, Metroid Prime: Echoes or Mario's next RPG adventure.
Nevertheless, the little that I saw and heard about this year's big Mario title has only improved my enthusiasm for the game. I did play the game for about 10 minutes, and in that time, happily discovered that the game is as charming as the original and really exudes that sense of fun that typifies the best Mario games in every genre. I was going to describe a wonderful -- but basic -- bridge-building puzzle from early in the game and the clever paper-based manner in which the bridge is rebuilt, but thanks to the magic of movies, I can now just direct you here and have you watch for yourself. What you'll see in the movie is a fairly simple Mario challenge. A bridge is out and needs to be rebuilt. What's winning is that the solution celebrates some of the classic ideas Mario fans are familiar with such as the strategic use of warp pipes and that Mario hallmark of being able to explore everything up to and including the backgrounds of Mario's video games' graphics.
More good news about PM2 came from some proud Nintendo of America localizers who told me that much of the great humor in Mario and Luigi's exceptional script was introduced by NoA as the game was being translated to English. They assured me that they would be taking the same approach to Paper Mario 2, so expect the writing to be just as sharp. You know, people often knock Nintendo for the weak stories in its games, but has anyone else noticed how good a lot of the dialogue has been in the Nintendo-made GameCube games?
On my second day of E3 I was able to have a Nintendo rep demo a few games for me in a private room. I wanted to see an expert zip through some of the software and show me the highlights rather than bumble through and miss key features on my own. I asked for a brief Paper Mario 2 showing and watched as the Nintendo employee bounded through a series of battles. It was during this display that I was able to learn a tiny bit more about how the much-discussed but little-understood audience would play a role in the battles.
As you probably know, battles still occur off the main adventure screen in a special battle phase, just as they did in the first Paper Mario. What's changed is that those battles occur on a theater stage replete with curtains, background props and room for an audience. I'd already figured out that a battling Mario could turn to the audience and "appeal," which, if they approved, would help build up Mario's star power which in turn would fuel Mario's special attacks. This star power existed in the first game and simply inched its way to full with each battle turn. So all the audience was therefore was to make an automatic feature from the first game turn into a visual crowd-boost feature in the second? That seemed like a waste.
Happily, my demo guy was able to stumble across some other crowd-related features which greatly improved our interest in the whole stage gimmick. We figured out that an initially empty foreground would slowly fill up with onlookers as Mario and his battling teammate did successful moves. At one point the Nintendo rep made Mario perform what must have been an exceptionally good move because the nearly empty audience area was suddenly flooded with excited spectators who arrived to cheer Mario on. (If you haven't noticed, the spectators seem to all be Mario-related characters like Goombas, Toad-people and whatever those turtles are called).
Much to our delight, the audience did a few unexpected things: at one point one of the onlookers (possibly a heckler) threw something at the battlers on stage; another time Mario's opponent apparently did something bad and the audience booed so lustily that the game camera swung to stage-right and the terrified enemy ran off the stage and at the player, basically fleeing the battle stage and rushing into the wings. What does this all add up to? Will you have to worry about attacks from the audience or be able to use them as an extra weapon against your foes? I'm still not sure, but I'm intrigued by this idea that the audience is there for more than just artistic and star-power-boosting effect. I'm eager to learn more.
(When you watch the movie I linked to above, you're probably going to have a tough time even seeing the audience, let alone seeing them play a role in the battles. That's because they don't do much in that movie. In fact, they're barely visible because the perimeter of the screen is darkened. I don't know what the problem was, but I'll bet Fran's frolourul bias is to blame. You can see the audience a little more clearly in the picture on this page but even that screenshot is dark.)
Earlier this week Nintendo held a mini-E3 of sorts in my base of operations, New York City. I attended in order to get a better understanding of a few of the games I had neglected, including the aforementioned Metroid Prime sequel. To my surprise the company had a dummied-up box and a playable version of the GameCube edition of Fire Emblem, which I was told had been at E3, but which I had somehow completely missed. I didn't play the game at the mini-E3 either, but at least this time I was able to watch a Nintendo representative give it a go.
The game is scheduled for a 2005 release, so what you've seen in screenshots and what I saw in motion on a TV is somewhat rough. The graphics are still extremely basic. The good news -- especially for turn-based strategy fans who aren't comfortable with how the turn-based Advance Wars is going real-time for its GameCube debut -- is that the GCN Fire Emblem looks like it will play in a manner that is completely faithful to the handheld editions. As in the GBA version players move an army across a grid that is overlaid on the battlefield terrain and attack their opponents in a turn-based system.
The screenshots that have already been released don't really hide anything, so my impressions will probably do less to reveal anything new than they will confirm the educated guess fans of the franchise have already made from looking at those screen.
Many of the battles I saw took place on the main isometric, top-down grid screen. If you've played the GBA version, then you know that this is how the characters fight when you turn off the option to switch to close-up, full-screen one-on-one scenes during each skirmish. This gird-screen combat is what screenshots like the one below have depicted.
So does this mean there are no close-up battle scenes? Actually, I think a safer guess is that developer Intelligent Systems hasn't gotten around to making them yet (they're busy with Paper Mario 2 after all). They did have one such scene in place, but it only occurred when the Marth-looking protagonist named Ike was made to attack someone. When the attack was ordered, the game cut to a close-up scene that showed the main character rushing toward his enemy to swipe with his sword. That's what you may have seen in the screenshot below. And, yes, there's something of a cel-shaded look going on in that scene. It's not clear if that's the finished style or a work in progress; like I said, details are scarce.
So what does this all add up to? Not a whole lot. The good news for Fire Emblem fans is that the great gameplay of the handheld versions looks like it will be making a smooth and accurate transition onto the console edition.
And that's all you're getting out of me this time. Next column will probably be devoted to The Revolution, and that means I'm accepting any and all suggestions on what the big Revolutionary gimmick might be. Click on my byline down below and send me your concepts, but do me a favor and make sure your ideas are somewhat technologically and financially viable. Don't tell me the Revolution might introduce holographic 3D gaming. It won't. But maybe there's an idea that involves having the console close to you rather than a cord's length away for some reason? Or maybe the controller has a speaker in it for some reason? Who knows? Brainstorm and send. I'll explore the topic in #77.
-- Stephen Totilo
quote:RE4 Shadows
In the Resident Evil 4 videos, I noticed that all of the character's shadows were those crappy circle shadows. Is this the way it will be? Please say no because it is a beautiful game, and circle shadows are dissapointing.
Fran responds: Nothing's final, but indeed it seems shadow casting from characters is simple. They are at least soft-faded circles when I've seen them, which actually works okay.
The truth is, the team seems to be focusing on the quality of the ambient lighting and how that lighting is cast on characters. You'll notice the hues that the lighting offers up is very cinematic and effective. I think it's some of the most impressive and artistic lighting I've seen in a game (judging from the variety of footage we've seen).
But shadow casting, I don't think is going to get more complicated. Things like advanced self-shadowing and all that probably won't be happening, but the trade-off is that all the lighting in the world will be cinematic and moody, and there will be plenty of dynamic sources, lighting, gunflashes, torches and so on.
I wouldn't be complaining about the visuals, is all I'm saying. You can find problems in every game. But what RE4 is doing, it does very well.
Kan je 'm niet gewoon terug brengen omdat hij niet doet wat hij hoort te doen? Je hebt er toch gewoon normale garantie op net zoals bij gewone spellen? Als die niet werken krijg je ook een nieuw exemplaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef speknek het volgende:
Godver, ik denk dat ik versie 1.04 heb. Waarschuwing voor iedereen, koop hem niet bij de MediaMarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |