Doen we dat stukje voor deel 92quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:01 schreef Natalie het volgende:
Topictitel aangepast. 91 ipv 9
Gedeelte achter de komma past er helaas niet meer bij.
dat heeft elke console eik. ik vind het wel beter. ik moet toch nog een nieuw geluidsset kopen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:Cube
Tis alleen een *BEETJE* erg klote dat er geen titels komen de komende maanden die ECHT de moeite waard zijn.
Lack of difficulty? Ze spelen het spel waarschijnlijk op ultra easy.quote:All in all, Donkey Konga looks like it will make a good rhythm game for the younger set. It's fun to bang around on the drums, but the lack of difficulty in most of the songs will probably prevent rhythm-game junkies from being hooked for very long. Donkey Konga will ship to stores in September.
en ik een digitale cameraquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:26 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat heeft elke console eik. ik vind het wel beter. ik moet toch nog een nieuw geluidsset kopen.
heb je het tegen BMH?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:41 schreef pkwarts het volgende:
ja dat denk ik ook, gamespot zal alle spellen vast op ultra easy spelen zodat ze in hun review kunnen zetten dat hij makkelijk is
Niet iedereen is IGN insiderquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:33 schreef BMH het volgende:
Gamespot over Donkey Konga:
[..]
Lack of difficulty? Ze spelen het spel waarschijnlijk op ultra easy.
Het spel lijk mij erg moeilijk!
meld*quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Niet iedereen is IGN insider.
Muziek games zijn ECHT niet makkelijk meer op een gegeven moment hoor. DDR was ook wel te doen de erste stagequote:Op woensdag 26 mei 2004 20:41 schreef pkwarts het volgende:
ja dat denk ik ook, gamespot zal alle spellen vast op ultra easy spelen zodat ze in hun review kunnen zetten dat hij makkelijk is
Is niet officieel nog, maar is ergens opgevangen ofzo.quote:1. Lady Marmalade
2. Canned Heat
3. Don't Stop Me Now
4. Alright
5. The Locomotion
6. Dancing In The Street
7. Para Los Rumberos
8. Sing, Sing, Sing (With A Swing)
9. You Can't Hurry Love
10. All The Small Things
11. Oye Como Va
12. Last Day
13. 99 Red Balloons
14. The Impressions That I Get
15. Busy Child
16. Tubthumping
17. I Want You Back
18. Cosmic Girl
19. Richard III
20. Wild Thing
21. September
22. Back For Good
23. Hungarian Dance No. 5
24. Turkish March
25. Mario Bros. Theme
26. Kirby Green Greens
27. Zelda (Latin Version)
28. Rainbow Cruise
29. Battlefield
30. Donkey Konga Theme
31. DK Rap
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga tracklist voor Europa:
[..]
Is niet officieel nog, maar is ergens opgevangen ofzo.
quote:31.DK Rap
Ik ben zelf ook gegonnen met de Mario kart DD set... heb er geen spijt vanquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:22 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
game advies is nooit verkeerd, maar ik weet denk ik al wel een beetje wat ik wil: zelda, mario kart, final fantasy cc en dat soort spellen. Verder twijfel ik nog tussen de zwarte of paarse gamecube maar ik denk dat ik de zwarte neem.
Weet iemand nog leuke aanbiedingen voor een gamecube?? Ik heb wel al de set gezien van gamecube met mario kart DD en een bonus disc ofzo
ik zou paars of platinum nemen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:22 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
game advies is nooit verkeerd, maar ik weet denk ik al wel een beetje wat ik wil: zelda, mario kart, final fantasy cc en dat soort spellen. Verder twijfel ik nog tussen de zwarte of paarse gamecube maar ik denk dat ik de zwarte neem.
Ben zelf voor paars gegaan (platinum was er niet meer) plus dat ik paars wel mooi vindt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zou paars of platinum nemen.
ik heb ook een zwarte en hij is zo... zwart......
ik heb zwart, paars staat een beetje........ kinderachtigquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ben zelf voor paars gegaan (platinum was er niet meer) plus dat ik paars wel mooi vindt.
valt wel mee, het is hard paars. en dat maakt het uiterlijk van de gamecube beter. anders lijkt het net een xcubequote:Op woensdag 26 mei 2004 22:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb zwart, paars staat een beetje........ kinderachtig![]()
Ja, die Spice Orange is uberquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:36 schreef Khadgar het volgende:
Geen oranje cube, dus een paarse.
je valt inderdaad wel op jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die Spice Orange is uberJammer dat die niet in NL uitkomt...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg overigens binnenkort Mario Golf
daarom second best die je hier kan krijgen is paarsquote:Op donderdag 27 mei 2004 06:56 schreef Tain het volgende:
[..]
je valt inderdaad wel op ja
[afbeelding]
Games voor de minderbedeelden onder onsquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:39 schreef P8R het volgende:
Is er eigenlijk al ergens een nieuw koopjes topic (kan 'm niet vinden) voor de niet internet aanbiedingen (want daar hebben we MeZZin voor)
quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Game of the Show - GameCube:
Resident Evil 4
Runner-up: Metroid Prime 2: Echoes
Game of the Show - Game Boy Advance:
The Legend of Zelda: The Minish Cap
Runner-up: Donkey Kong: King of Swing
Game of the Show - Nintendo DS:
Wario Ware DS
Runner-up: Pac 'n Roll
quote:Best Graphics - GameCube:
Resident Evil 4
Runner-up: Metroid Prime 2: Echoes
Best Graphics - Game Boy Advance:
The Legend of Zelda: The Minish Cap
Runner-up: Mario Pinball
Best Graphics - Nintendo DS:
Metroid Prime: Hunters
Runner-up: Sonic the Hedgehog DS
quote:Best Adventure Game:
Metroid Prime 2: Echoes
Runner-up: The Legend of Zelda: The Minish Cap
Best Action Game:
Donkey Kong Jungle Beat
Runner-up: Viewtiful Joe 2
Best Role-Playing Game:
Paper Mario 2
Runner-up: Tales of Symphonia
Best Party Game:
Donkey Konga
Runner-up: PictoChat
Best Puzzle Game:
Donkey Kong: King of Swing
Runner-up: Odama
Best Sports Game:
Mario Golf: Advance Tour
Runner-up: Madden NFL Football 2005
quote:Best New Hardware:
Nintendo DS
Weirdest Game:
Odama
Runner-up: Donkey Kong Jungle Beat
"Look But Don't Touch" Award:
The Legend of Zelda (Working Title)
Runner-up: Super Mario Bros. DS
Best Swag:
Nintendo Press Kit Bag
Runner-up: Light-up Nintendo DS Stylus
Best Game to Play at the Hotel:
Donkey Konga
Runner-up: The Legend of Zelda: Four Swords Plus (import)
Official Catchphrase:
"Pan, pan!" (The sound of Jonny rudely interfering with a game of Donkey Konga.)
Runner-up: "This is the last time I will call upon my developers. We must have military pinball." (Imaginary Yamauchi quote, taking credit for Odama.)
Tnxquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:39 schreef P8R het volgende:
Is er eigenlijk al ergens een nieuw koopjes topic (kan 'm niet vinden) voor de niet internet aanbiedingen (want daar hebben we MeZZin voor)
quote:Donkey Konga, het enige spel met de Kongo Bongo's komt op 15 oktober uit in Europa en we maken nu alvast de lijst bekend met de nummers die in het spel voorkomen. Deze lijst is uniek voor de Europese versie!
1. Lady Marmalade
2. Canned Heat
3. Don't Stop Me Now
4. Alright
5. The Locomotion
6. Dancing In The Street
7. Para Los Rumberos
8. Sing, Sing, Sing (With A Swing)
9. You Can't Hurry Love
10. All The Small Things
11. Oye Como Va
12. Last Day
13. 99 Red Balloons
14. The Impressions That I Get
15. Busy Child
16. Tubthumping
17. I Want You Back
18. Cosmic Girl
19. Richard III
20. Wild Thing
21. September
22. Back For Good
23. Hungarian Dance No. 5
24. Turkish March
25. Mario Bros. Theme
26. Kirby Green Greens
27. Zelda (Latin Version)
28. Rainbow Cruise
29. Battlefield
30. Donkey Konga Theme
31. DK Rap
Deze zeer diverse lijst met nummers is uniek voor de Europese markt en kom je dus in geen enkele andere versie van het spel tegen. De nummers zijn speciaal uitgezocht voor de Europese fans!
Binnenkort kun je nog veel meer Donkey Konga verwachten, dus blijf in de buurt!
Great!!! misschien dat ik ook aan de konga gaquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
It's official:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/519/519220p1.html Mooi stukje over Nintendo op de E3.![]()
quote:I'll readily admit that where Metroid Prime 2: Echoes is concerned I got Franned. Long-time readers will remember that Fran Mirabella III used to work for IGNcube and now runs our Insider channel. I made the crazily stupid mistake of sending him to Seattle a couple of weeks before E3 to preview Nintendo's lineup. He saw Prime 2 at that time and his opinion of the game was decidedly subdued -- unimpressed, even. This struck me as very odd because I had never considered the possibility that Echoes could be anything but outstanding. And so I went into E3 with a critical eye of the game, all the while wondering if Mirabella was as lame as I had always suspected him to be, or if he might actually be onto something.
Turns out he's lame.
Stukje is zo coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
[..].
Blij dat ik de japanse versie niet gekocht heb.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
It's official:
[..]
Orange ... gebundeld met Fifa zou dit rond deze tijd een goede zet van Nintendo zijn ... (Niet dat ik hem zou kopen ... maar zou wel aangeven dat ook Nintendo Nederland verstand van Marketing heeft)quote:Op donderdag 27 mei 2004 06:56 schreef Tain het volgende:
[..]
je valt inderdaad wel op ja
[afbeelding]
Je had hem er notabene zelf ingestoptquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:11 schreef Fliepke het volgende:
nou, de volgende keer doe ik ZEKER niet meer mee, dat lijkt me duidelijk.
Sterker nog, ik zal een anti mario party beveiliging aanbrengen in mn gc, zodat als mario party in de cube wordt gelegd de disc verbrijzeld wordt...
Hehe jah,quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:12 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je had hem er notabene zelf ingestopt![]()
![]()
.
Jullie hadden mij gefoptquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:12 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je had hem er notabene zelf ingestopt![]()
![]()
.
OK, we zullen het goed maken, je krijgt voor je verjaardag MP5 wel kado van ons.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jullie hadden mij gefopt
Het TRAUMA!
Kun je doen, zal ik hem hoogstpersoonlijk voor je neus doormidden breken. no shitquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef L-mo het volgende:
[..]
OK, we zullen het goed maken, je krijgt voor je verjaardag MP5 wel kado van ons.
Jawel, de shit! Lijkt me echt briljant om te zienquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je doen, zal ik hem hoogstpersoonlijk voor je neus doormidden breken. no shit.
tis jullie geld...quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef L-mo het volgende:
[..]
Jawel, de shit! Lijkt me echt briljant om te zien![]()
Jouw kado...quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
tis jullie geld...
Jullie zijn niet zo van de diepgang hè?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:57 schreef HomerJ het volgende:
ik speel met vrienden nooit op 't bord, te saai.
Wel héél veel mini-games apart
Verder is Pacman VS ook geweldig met zijn 4ren(dus miss wat voor jullie? )
Of je koopt deel 1 voor de helft van de prijsquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:59 schreef BMH het volgende:
Ik adviseer alle stealth fans Splinter Cell: Pandora Tomorrow ten strengste.. aan. Ookal heeft de cube versie geen multiplayer, de single player game staat zeker zijn mannetje, en is zeker de moeite waard.
Ik vind deel 2, 2 keer zo goed als deel 1. Vooral de missies zijn nu wel afwisselend (binnen, buiten, op treinen enz).quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je koopt deel 1 voor de helft van de prijsAls je dan toch een SC wil gamen. Er is verder namelijk geen ruk aan.
Heb je wel al een game?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:13 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb vandaag een zwarte gamecube aangeschaftben alleen vergeten een memorystick erbij aan te schaffen (lekker handig)
Die van Nintendo zijn het duurst en overal te koop waar je ook een cube kan kopen. Third Party is te koop bij Dixons. (heb ik er één vandaan) Meer geheugen voor een lagere prijs.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:24 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja 2 resident evil en the sims maar the sims speelt niet zonder memorystickWeet iemand waar ik die goedkoop kan krijgen??
erm BMH vergeet niet dat de cube waarschijnlijk net als bij SC1 een aangepaste versie krijgt waarin geknipt er geplakt is...quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind deel 2, 2 keer zo goed als deel 1. Vooral de missies zijn nu wel afwisselend (binnen, buiten, op treinen enz).
Daar had ik net wat te weinig sterren voorquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon strandballen
Zoek drie posts boven u, en gij zult vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daar had ik net wat te weinig sterren voorHeb maar het Pokemon t-shirt, pen en puzzel pakketje genomen voor 2000 sterren. Ben ik tenminste van die sterren af.. (worden er toch niet snel meer met al die buitenlandse aanschaffen van me)
Ik loos die troep wel weer op eBay aan een of andere Nintendo verzamelaar
Roy, wat geef je er voor?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zoek drie posts boven u, en gij zult vinden.
zacht uit gedruktquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Is dat wat : Doshin the Giant
Of is dat een rukspel?
Het is in ieder geval voor 15 euro te koop bij de Bart Smit. Beetje zonde om daar je zuurverdiende sterretjes aan te spenderen..quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Is dat wat : Doshin the Giant
Of is dat een rukspel?
als je 2 gba's boven elkaar zet welquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geen eens een DS?
word jij niet gek van die connectivity?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:58 schreef capibar het volgende:
[..]
mjah.... grappig enzo![]()
Hoeft van mij niet echt eigenlijk, meeste spellen vind ik toch niet leuk met connectivityquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
word jij niet gek van die connectivity?
Ik vind Pacman VS erg goed. Maar ik heb max. maar 1 GBA ter beschikking, en ik wil geen 4 kabeltjes kopen á 10 euro. Ik noem: Zelda Four swords, FF:CC, Pokémon colleseumquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet echt eigenlijk, meeste spellen vind ik toch niet leuk met connectivity
Plaatje is al enkele maanden oud, vandaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geen eens een DS?
niet echt, eerlijk gezegt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
word jij niet gek van die connectivity?
er zijn in europa enkel maar zwarte GBplayers... En anders moet je weer gaan klooien met een freeloader elke keer als je een spelletje (ook al is het europees) wil spelen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:28 schreef P8R het volgende:
Yeeeah... de laatste GameBoy Player komt mijn kant op! Net op tijd, thanks voor de tip. Alleen jammer dat ie zwart is, had liever een paarse gehad,...
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik een iets meer dan een week mijn Xbox heb moet ik toch ECHT bekennen dat de Cube iets mist. En ja, ik heb het over Online gaming. Hoe cool was het geweest als we met 8 man Mario Kart konden spelen... Of met 32 man F-Zero. Of al die andere toffe multiplayer games die Nintendo maakt. Want dat zijn er GENOEG. FFCC was een veel grotere hit geweest met online gaming.
<knip>
Dit terzijde maar jammer dat dit soort opmerkingen tegenwoordig nodig lijken te zijn in het GC-topic. Ik ben in ieder geval wel benieuwd geworden naar live en zal denk ik wel de stap zal wagen wanneer de X2 er is. Ik hoop dat Nintendo wat aktiever wordt op online gebied maar ik reken er niet op. Hun grootste beoogde doelgroep (jongere kids) heeft niet veel te besteden, waardoor het verdienmodel niet winstgevend is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
*knip*
En ga nou ook allemaal niet zeuren dat ik een overloper ben, want ik draag Nintendo nog steeds mijn warme hart toe, en die liefde gaat ook nooit over want de echte Nintendo magie is echt alleen op Nintendo consoles. Verder vind ik het gehalte toffe singleplayer Xbox exclusives wat mager ook. Maar daar doel ik ook echt niet op.
*knip*
Ahuhquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:13 schreef BMH het volgende:
Tales of Symphonia is volgens namco zelf 80 uur lang. Sweeet.
Overloperquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verhaal
En ga nou ook allemaal niet zeuren dat ik een overloper ben,
Verhaal
Noot :')quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik een iets meer dan een week mijn Xbox heb moet ik toch ECHT bekennen dat de Cube iets mist. En ja, ik heb het over Online gaming. Hoe cool was het geweest als we met 8 man Mario Kart konden spelen... Of met 32 man F-Zero. Of al die andere toffe multiplayer games die Nintendo maakt. Want dat zijn er GENOEG. FFCC was een veel grotere hit geweest met online gaming.
Tuurlijk is het op de bank gamen met elkaar leuk, geweldig leuk zelfs. Maar dat gaat niet altijd. Met online gamen kan je thuisblijven, en toch gamen met andere gamers.
Nu kunnen er argumenten aangebracht worden van Warppipe dit, PSO dat, maar DAT STELT NIETS VOOR in vergelijking met Xbox LIVE. Hulde aan Bill...
En ga nou ook allemaal niet zeuren dat ik een overloper ben, want ik draag Nintendo nog steeds mijn warme hart toe, en die liefde gaat ook nooit over want de echte Nintendo magie is echt alleen op Nintendo consoles. Verder vind ik het gehalte toffe singleplayer Xbox exclusives wat mager ook. Maar daar doel ik ook echt niet op.
Ik hoop dat Nintendo een goed netwerk opzet met de Revolution, ze zijn iig al de goede weg ingeslagen met de DS door iig al WiFi te ondersteunen![]()
zeldaaaaaaa!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Samenvatting van de voor mij interessante titels:
Tales of Symphonia:
[afbeelding]
Donkey Konga:
[afbeelding]
Paper Mario 2:
[afbeelding]
DK: Jungle Beat:
[afbeelding]
Resident Evil 4:
[afbeelding]
Baten Kaitos:
[afbeelding]
Killer 7:
[afbeelding]
Prince of Persia 2:
[afbeelding]
Zelda:
[afbeelding]![]()
Coole lijst.... je kan trouwens PoP2 nu op Xbox halen hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia:
[afbeelding]
Donkey Konga:
[afbeelding]
Paper Mario 2:
[afbeelding]
DK: Jungle Beat:
[afbeelding]
Resident Evil 4:
[afbeelding]
Baten Kaitos:
[afbeelding]
Killer 7:
[afbeelding]
Prince of Persia 2:
[afbeelding]
Zelda:
[afbeelding]![]()
Oud spel, is allang uit:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prince of Persia 2:
[afbeelding]
:')
Niet...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:48 schreef Rahl het volgende:
Komt Burnout 3 nou wel of niet op de cube?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:53 schreef Young_David het volgende:
[..]
Oud spel, is allang uit:
[afbeelding]
Ja alleen moet je freeloader gebruiken om de bootdisk van de player te gebruiken...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Oksel het volgende:
Godverdomme. Weer geen GBA Player.
Maargoed, ik heb bij Lik-Sang een zilveren GBA Player gekocht, is dat een probleem met GBA games? Die zijn toch regiovrij, net als de player's?
Grappig man, hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:53 schreef Young_David het volgende:
[..]
Oud spel, is allang uit:
[afbeelding]
Who needs online gaming....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
<verhaal>
Dat zei ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Who needs online gaming....
Ik niet in ieder geval !
Ik heb het altijd al gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk is het op de bank gamen met elkaar leuk, geweldig leuk zelfs. Maar dat gaat niet altijd. Met online gamen kan je thuisblijven, en toch gamen met andere gamers.
Nu kunnen er argumenten aangebracht worden van Warppipe dit, PSO dat, maar DAT STELT NIETS VOOR in vergelijking met Xbox LIVE. Hulde aan Bill...
Ik hoop dat Nintendo een goed netwerk opzet met de Revolution, ze zijn iig al de goede weg ingeslagen met de DS door iig al WiFi te ondersteunen![]()
Dat kan natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gezegd.
xbox-knuffelaar..
Gaat dit over de grootte van de xbox of over je buik?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan natuurlijk niet heZo'n lange armen heb ik niet
En je moet Amstel drinken. Geen Heineken, want dat wil Lexie nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef Oksel het volgende:
Anyway, Roy, Lexie en ik zoeken nog een KELKDRAGER voor 30 Juni. Boven de 20, anders kunnen we niet naar de hoeren (ofzoiets?). Schiedam. Mezzin maybe?
Combinatie natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Gaat dit over de grootte van de xbox of over je buik?.
Heb ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:11 schreef Oksel het volgende:
Of Speknek, woont ook in de buurt.. je moet wel GBA (SP) + linkkabel hebben..
Zitten we strax met 4 verschillende merken bier daarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb ik. Ik weet alleen niet of ik kan 30 juni.
En Amstel. Hertog Jan
.
Niet zomaar Nintendo nerds. De 3 tofste in GAMquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zeg tegen m'n vriendin: Er is een game-meet binnenkort. "Ow, toch niet bij ons..!?" Uhm.. misschien? "Jezus, al die nintendonerds over de vloer zeker!" Uhhmm.. ja?
Ben oud genoeg... alleen hoeren geen mogelijkheid.... ik wil liever geen mooie afdruk van een schoen hebben.. Vriendinquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef Oksel het volgende:
Anyway, Roy, Lexie en ik zoeken nog een KELKDRAGER voor 30 Juni. Boven de 20, anders kunnen we niet naar de hoeren (ofzoiets?). Schiedam. Mezzin maybe?
Niemand interesse???? prima hoor scheelt mij tijd... al er als nog intresse is geef het ff door aan mij tnxquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx
Ik heb al zitten denken om een tool te maken waarmee je gewone games kan invoeren zoals intertoys/Bartsmit enz. maar ik heb zel daar geen tijd voor ... (dus echt budget titels) het moet wel goed bijgehouden worden anders heeft het geen zin (logisch) wie heeft er intresse in het bij te houden (min 2 man liefst meer) als er genoeg animo voor is wil ik wel de pricecompare zodanig uitbreiden dat het mogelijk wordt (als jullie me de tijd geven natuurlijk)
Plus ik zit te denken aan om te importeren voor de minderbedeelde (CreditCard lozen mensen) zodat die ook US games kunnen hebben... moet de details nog uitwerken. maar als daar ook animo voor is laat het weten.
Ik dacht al zo iets... dus vandaar dat ik het her-postquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
1. Ah, niet eerder gelezen nogMaar je zoekt mensen die budget games gaan invoeren? Dus als ik bijv bij Bart een game zie voor 10 euro, terwijl hij overal 60 kost, hem dan ga invoeren?
2. Plus je wilt gaan importeren en weer verkopen? Dat zou ik niet doen, groot risico enzo.
Ik ook...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:44 schreef Oksel het volgende:
Koei: Ik heb net besteld bij Lik-Sang..
Die sfeer in dat bosquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:51 schreef Chocobo het volgende:
RE4 minute demo
http://cube.ign.com/articles/519/519461p1.html
deze bedoel jequote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die sfeer in dat bos
En nog een heel emotioneel moment als je een Hond hoort janken en dan zie je 'm vast zitten in een klem, en Leon schiet dan die klem kapot![]()
![]()
Hier btw ook: http://www.gameqube.nl/article.php
Tnx koei zal volgende week proberem de tool klaar te hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:51 schreef koei het volgende:
Mezzin, ik wil eventueel wel helpen met het invoeren van prijzen van gewone games.
Importeren en weer verkopen raad ik je niet aan. De mensen die veel importeren die regelen vanzelf wel een CC en ik denk dat het voor de andere mensen erg veel geregel is waar je niet echt veel voor terug krijgt (als je je prijzen interessant wil houden). Ook heb je idd het risico dat mensen eerst een spel bestellen maar het opeens toch maar niet willen en is het jouw probleem als een spel niet werkt.
Als er trouwens binnenkort iemand bij lik sang gaat bestellen, dan heb ik wel interesse in het meebestellen van een hori controller (en misschien donkey konga maar daar denk ik nog even over na). Dit scheelt namelijk wel redelijk wat verzendkosten.
Kan nog wel wat hulp gebruiken bij de internet winkels hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
1) Ik kom eigenlijk nooit in "gewone" winkels om games te kopen, dus ik zal niet echt veel nut hebben...
Jupiler, koning der pilsenerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten we strax met 4 verschillende merken bier daarGrolsch, Heineken, Hertog Jan en "Insert vaag Limburgs bier voor Lexie"
Je zorgt trouwens maar dat je kanLexie komt ook helemaal uit M'tricht
stelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
Weet iemand hoe je goedkoop aan Pacman VS. kan komen?
Pacman World 2 importeren voor 20 euro (DVDBoxoffice.com)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
dvdsoon.com. 16 euro. Heb ik hem ook besteld en in een week is hij er. Krijg je wel pac man world 2 erbij maar die heb ik letterlijk na één keer spelen in de vuilnisbak gemieterd. (dus plaats in het doosje voor mijn action replayquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
"t is igg elke cent waarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
En hij is warppipe-baarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
1080 voor 28 euro bij DVDBoxoffice. Is het de moeite waard voor die prijs? Ik ben niet echt een snowboard freak, maar hij lijkt me wel ok voor tussendoor enzo. Hij schijnt niet zo lang te duren en niet zo moeilijk te zijn enzo, dus ideaal voor mij
Ik vond er niet zoveel aan, veel minder snelheid dan ssx 3 en daardoor veel minder intense snowboard ervaring. Ik zou hem eerst even een dagje/weekje huren voordat je er ongezien 28 euro aan uitgeeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
1080 voor 28 euro bij DVDBoxoffice. Is het de moeite waard voor die prijs? Ik ben niet echt een snowboard freak, maar hij lijkt me wel ok voor tussendoor enzo. Hij schijnt niet zo lang te duren en niet zo moeilijk te zijn enzo, dus ideaal voor mij
vind van wel heb hem zelf nu en moet zeggen dat ik de detail van de omgevingen geweldig vind ... het snelheids gevoel en dat het niet te moeilijk is (vind ik een plus) goede tricks die best realistisch zijn. en die rondrennende eekhorns en rendieren maken het wel een goede game verwacht alleen niet dat je er heel lang mee bezig ben maar de timetrail maakt goed voor de herspeelbaarheid het is lastig om die muntje te vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi prijsje...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nav de PU review heb ik besloten hem te kopen![]()
13.1 Euro zelfs maarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:53 schreef Vagere_Hein het volgende:
dvdsoon.com. 16 euro. Heb ik hem ook besteld en in een week is hij er. Krijg je wel pac man world 2 erbij maar die heb ik letterlijk na één keer spelen in de vuilnisbak gemieterd. (dus plaats in het doosje voor mijn action replay)
Nee.. tis een airflo-controller. En als de zomer voorbij gaat zonder dat ik hem heb.. ga ik maar eens cancellenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:50 schreef gamecube_master het volgende:
en je verwacht dat je hem nog binnen krijgt
memory stickquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:42 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
zo jullie zijn snel zeg! Ik ben ff een paar dagen niet online en ik moet weer volop veel bijlezen
Anyway die memorystick had ik gewoon van nintendo gekocht. Ik was toevallig bij 2 winkels gaan kijken (free record shop en Intertoys) die zaten 100 meter van elkaar af en dat scheelde toch 5 euro voor dezelfde memorystick, toch mooi meegenomen als arme student
een memory card, zoals het al jaren heetquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:21 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
oke, hoe noem jij het dan??
en dan nog gebruikt sony voor zijn console ook een memory card.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:32 schreef MeZZiN het volgende:
Nou de een is van de evil sony en de andere is een algemene term voor een opslag medium.....
inderdaad, ik koop altijd de originele kleur van de consolequote:Op donderdag 27 mei 2004 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paars hier, zoals ie hoort te zijn![]()
jep tnx anyway!quote:Op zondag 30 mei 2004 11:45 schreef HomerJ het volgende:
't is stil in cubeland
Iedereen deze al gezien? klik
bronquote:De release van Pokémon Colosseum heeft voor een gigantische verkoopstijging van de GameCube gezorgt in Groot-Brittanie. In de eerste zeven dagen dat de titel op de markt was, zijn de hardware verkopen gestegen met 80%.
Pokémon Colosseum heeft goede kritieken ontvangen sinds de release op 14 mei, en is de grootste titel voor de GameCube van 2004. Het spel wordt geleverd met een gratis memorycard, al kunnen fans ook het Pokémon Colosseum Mega Pak kopen. Daarin zit Pokémon Colosseum, een Nintendo GameCube, een Memory Card 251, een GameCube Game Boy Advance Cable en de Pokédex Organiser.
bronquote:Nintendo heeft in een recente persconferentie eindelijk een spaarzame druppeltjes nieuws losgelaten over hun volgende console. De machine, waarvan wordt benadrukt dat het geen opvolger is van de GameCube, moet een volledig nieuwe spelervaring gaan creëren. De weg van originaliteit en durf is ingezet met de Nintendo DS, en project "Revolution" gaat hierin verder.
De "Revolution" gaat op de volgende E3 worden getoond, en maakt deel uit van de drie pilaren strategie van het bedrijf. De steunpilaren van Nintendo worden de GameCube, Nintendo DS, en het nieuwe 'Revolution' systeem.
Nintendo revealed to the press that their next-generation home console will be codenamed "Revolution", continuing their theme with the DS to offer gamers new experiences and ways to get in the game. They continue to stress that "Revolution" will not be a successor to the GameCube. Yoshiro Mori, Nintendo's Senior Managing Director, went on to say, "This won't be a continuation, but rather something entirely different."
Komend jaar kunen we een gestage stroom nieuws verwachten, welke de hype langzaam kan opbouwen. Hopelijk horen we ook snel wat het vernieuwende van het systeem is, al is de kans groot dat we dat pas over een jaar te zien krijgen.
quote:
Gamer.nl is domquote:Nintendo heeft in een recente persconferentie eindelijk een spaarzame druppeltjes nieuws losgelaten over hun volgende console. De machine, waarvan wordt benadrukt dat het geen opvolger is van de GameCube, moet een volledig nieuwe spelervaring gaan creëren. De weg van originaliteit en durf is ingezet met de Nintendo DS, en project "Revolution" gaat hierin verder.
De "Revolution" gaat op de volgende E3 worden getoond, en maakt deel uit van de drie pilaren strategie van het bedrijf. De steunpilaren van Nintendo worden de GameCube Gameboy Next, Nintendo DS, en het nieuwe 'Revolution' systeem.
Nintendo revealed to the press that their next-generation home console will be codenamed "Revolution", continuing their theme with the DS to offer gamers new experiences and ways to get in the game. They continue to stress that "Revolution" will not be a successor to the GameCube. Yoshiro Mori, Nintendo's Senior Managing Director, went on to say, "This won't be a continuation, but rather something entirely different."
Komend jaar kunen we een gestage stroom nieuws verwachten, welke de hype langzaam kan opbouwen. Hopelijk horen we ook snel wat het vernieuwende van het systeem is, al is de kans groot dat we dat pas over een jaar te zien krijgen.
bron
En waar baseer jij dit dan op? Met je Gameboy NExt enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Gamer.nl is dom
Denk je dat de Gamecube & de n5/Revolution samen op de markt zullen komen? D8 het niet. Nintendo heeft dit ook al heel vaak gehint.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En waar baseer jij dit dan op? Met je Gameboy NExt enzo
Neem aan dat GNL niet helemaal gestoord is ^^
Ik denk dat die Revolution NAAST de gamecube komt, zal wel een apart iets zijn heh.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk je dat de Gamecube & de n5/Revolution samen op de markt zullen komen? D8 het niet. Nintendo heeft dit ook al heel vaak gehint.
Ik denk dat jij dan (met gamer.nl) de enige in de wereld bent die dit denk. De gamecube zal in 2006 haar laatste jaar in gaan. De revolution zal backwards conpatible zijn met cube games. Dus de cube zal helemaal overbodig zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat die Revolution NAAST de gamecube komt, zal wel een apart iets zijn heh.
Dus de GC voor thuis, en de Revolution voor iets anders... ofzo :S niw, we zullen moeten wachten
dat weet je nu toch nog niet :squote:Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan (met gamer.nl) de enige in de wereld bent die dit denk. De gamecube zal in 2006 haar laatste jaar in gaan. De revolution zal backwards conpatible zijn met cube games. Dus de cube zal helemaal overbodig zijn.
Ik voorspel het. Dus zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
dat weet je nu toch nog niet :s
jup jij hebt altijd gelijk...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik voorspel het. Dus zal het wel zo zijn.
Dat was een hoaxje van mij. Maar dat begrijpen jouw hersenpjes nog niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jup jij hebt altijd gelijk...
Is EA al overgenomen?![]()
Goeie smoes.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat was een hoaxje van mij. Maar dat begrijpen jouw hersenpjes nog niet.
ik vind ze allebij niet echt super goed maar ze horen zeker geen 6.5 te hebbenquote:Op zondag 30 mei 2004 20:42 schreef Tony-Soprano het volgende:
pokemon colleseum wordt helemaal niet zo goed ontvangen.
hij krijgt van vrijwel elke critic een 6,5
wel ERG laag voor een nintendo game.
net als custum robo, die krijg op ign.com ook maar een 6,5
ik hoop dat de kwaliteit van de komende cube exclusives weer omhoog gaat.![]()
Die 2 games zijn ook niet door Nintendo zelf gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:42 schreef Tony-Soprano het volgende:
pokemon colleseum wordt helemaal niet zo goed ontvangen.
hij krijgt van vrijwel elke critic een 6,5
wel ERG laag voor een nintendo game.
net als custum robo, die krijg op ign.com ook maar een 6,5
Daar klaag ik al maanden overquote:Op zondag 30 mei 2004 20:42 schreef Tony-Soprano het volgende:
er staat pokémon op de doos hequote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Colesseum krijgt geen super cijfer, maar die verkopen
en dat verkooptquote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef capibar het volgende:
[..]
er staat pokémon op de doos he![]()
(Das wat minderquote:Avg Ratio: 77%
Dat is snelquote:Op maandag 31 mei 2004 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
1080 Avalanche is verzondenIk heb er zin in:
[..]
(Das wat minder)
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Puur op naam/hypequote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Colesseum krijgt geen super cijfer, maar die verkopen
Word @ 1 & 2quote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
1. Naamsbekendheid is belangrijkIk ben blij dat Nintendo de Pokemon franchise heeft
![]()
2. Ik weiger overigens aan die polls mee te doen, onzin.
Vind ik niet. Dit geeft (als iedereen serieus meedoet) een goed beeld van de genres die een console groots beschikt. Dit is erg belangrijk om te weten bij het kopen van een console.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weiger overigens aan die polls mee te doen, onzin.
niet als er maar 10 mensen stemmenquote:Op maandag 31 mei 2004 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit geeft (als iedereen serieus meedoet) een goed beeld van de genres die een console groots beschikt. Dit is erg belangrijk om te weten bij het kopen van een console.
Sorry hoor, maar een objectieve kijk is ver te zoeken. Jij zou hier bijvoorbeeld kunnen stemmen op Kirby's Powerwheel Superboost, terwijl ik dat niet als serieuze poging tot een racegame zie.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit geeft (als iedereen serieus meedoet) een goed beeld van de genres die een console groots beschikt. Dit is erg belangrijk om te weten bij het kopen van een console.
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder zijn er een aantal exclusives in verschillende categorien die ik wil hebben. Ikaruga, View Joe, Resi 4, ToS om er een aantal te noemen.
Ik dacht dat je VJoe al hadquote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de Cube voor "Nintendo" games. Dat is geen aparte categorie, dat is een sfeer die de game uitstraalt. Dat kan een platformer zijn (Luigi's Mansion, Mario Sunshine) of bijv een racer (Mario Kart, F-Zero). Verder zijn er een aantal exclusives in verschillende categorien die ik wil hebben. Ikaruga, View Joe, Resi 4, ToS om er een aantal te noemen.
Ja, en Ikaruga ook, maar dat bedoel ik ook nietquote:Op maandag 31 mei 2004 13:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je VJoe al had![]()
ToS is in de US en Europa Cube exclusivequote:Op maandag 31 mei 2004 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke is moeilijker, Vjoe of Ikaruga?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Ikaruga ook, maar dat bedoel ik ook niet
Namco is toch niet zo happerig op de xbox? Soul Calibur 2 verkocht er namelijk ook niet turbo goed op.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:13 schreef twi het volgende:
Geruchten gaan er dat ToS op de Xbox komt
Daarom heb ik ook maar voor 'ander' gekozen. BMH weet in zijn poll mijn 'spirit' iig niet te vinden/te raken.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de Cube voor "Nintendo" games. Dat is geen aparte categorie, dat is een sfeer die de game uitstraalt. Dat kan een platformer zijn (Luigi's Mansion, Mario Sunshine) of bijv een racer (Mario Kart, F-Zero). Verder zijn er een aantal exclusives in verschillende categorien die ik wil hebben. Ikaruga, View Joe, Resi 4, ToS om er een aantal te noemen.
Ik vond het ook een moeilijke keuze om echt het genre te kiezen. Kep toch voor platformers gekozen. Ik vind de platformers voor de cube echt steengoed.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar voor 'ander' gekozen. BMH weet in zijn poll mijn 'spirit' iig niet te vinden/te raken.
wat is dat groene stroom aanbod preciesquote:Op maandag 31 mei 2004 15:07 schreef DinoPK het volgende:
vraagje: aangezien ik de party games dus een beetje mis op de xbox (fuzion frenzy en kungfu chaos zijn leuk maar er mist iets) , wil ik misschien een cube erbij halen. Alleen heeft iemand ervaring met die aanbieding van de bart smit over dat groene stroom gedoe? Volgens mij word ik flink genaaid als ik zoiets afsluit..
Los kopen met 2 games kost denk ik al zo'n 160 euro?.. (cube, 2 controllers, 2 budget games, memory card)
Ja. Ik bedoelde overigens 30 euro per stuk. Bij Play.com zijn ze trouwens 28 euro. Maar dan duurt het een tijdje voor je ze binnen hebt.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:16 schreef Dromer het volgende:
Zijn die twee controllers bij MM Utrecht wel originelen?
wat maakt die 2 euro nou uit?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoelde overigens 30 euro per stuk. Bij Play.com zijn ze trouwens 28 euro. Maar dan duurt het een tijdje voor je ze binnen hebt.
quote:Fire Emblem
Star Fox 2
Metroid Prime 2: Echoes
Geist
Odama
The Legend of Zelda
Nou.. als je een stukje van die MM af zou wonen en je zou er speciaal voor naar toe moeten rijden... zou dat veel energie en zo kosten.. terwijl Play thuisbezorgtquote:Op maandag 31 mei 2004 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
wat maakt die 2 euro nou uit?![]()
ja precies, ik had voor 150quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Oksel het volgende:
2e hands een cube scoren..!
iddquote:Op maandag 31 mei 2004 20:08 schreef Rahl het volgende:
die xbox'ers halen ons in
(j/k)
Komt door al die overlopers...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:08 schreef Rahl het volgende:
die xbox'ers halen ons in
(j/k)
We hebben de Rquote:Op maandag 31 mei 2004 21:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Komt door al die overlopers...
![]()
Dat doet pijn...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Komt door al die overlopers...
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doet pijn...
tjah waar moet hij anders?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
Cube controller is op zich wel lekker...aleen die Z knop zit ZO fout...
Rtrigger met je middelvinger, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
Cube controller is op zich wel lekker...aleen die Z knop zit ZO fout...
weet ik niet...kweet aleen dat ik niet goed en snel Z kan gebruiken met SSB:Mquote:Op maandag 31 mei 2004 21:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
tjah waar moet hij anders?
Ik blijf erbij dat de controller oorspronkelijk ontworpen is om de middelvingers in de triggers te leggen. Dan is hij ook veel ergonomischer. (alleen gaat het indrukken dan weer kutter dan met wijsvingers, maar goed)quote:Op maandag 31 mei 2004 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rtrigger met je middelvinger, dan valt het wel mee.
Ik vind het ook wel handig dat het echt conventies oplevert waar spellen naartoe gemaakt worden. Inderdaad de standaard knop waarmee je het meeste doet, maar ook bijvoorbeeld A bevestigen, en de kleine rode knop, B annuleren. Zo speel je alle spellen gewoon makkelijk weg zonder je eerst in besturing-handleidingen te verdiepen.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind juist de Cube controller erg fijn. EEN grote knop die veel doet, de rest als secundaire knop
hmm, ik probeer het net ff.. en ligt idd beter in de handquote:Op maandag 31 mei 2004 21:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de controller oorspronkelijk ontworpen is om de middelvingers in de triggers te leggen. Dan is hij ook veel ergonomischer. (alleen gaat het indrukken dan weer kutter dan met wijsvingers, maar goed)
Juistem. Tis allemaal zo simpelquote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel handig dat het echt conventies oplevert waar spellen naartoe gemaakt worden. Inderdaad de standaard knop waarmee je het meeste doet, maar ook bijvoorbeeld A bevestigen, en de kleine rode knop, B annuleren. Zo speel je alle spellen gewoon makkelijk weg zonder je eerst in besturing-handleidingen te verdiepen.
kvind et aleen kut met SSb:M dan..quote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel handig dat het echt conventies oplevert waar spellen naartoe gemaakt worden. Inderdaad de standaard knop waarmee je het meeste doet, maar ook bijvoorbeeld A bevestigen, en de kleine rode knop, B annuleren. Zo speel je alle spellen gewoon makkelijk weg zonder je eerst in besturing-handleidingen te verdiepen.
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
We hebben de R
Maar we zijn zo wel weer een paar posts verder!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doet pijn...
De race naar topic 100 is geopendquote:Op maandag 31 mei 2004 22:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Maar we zijn zo wel weer een paar posts verder!
![]()
![]()
Nee, we noemen geen namenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
We hebben de R
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, we noemen geen namen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar goed, het zal me eigenlijk aan mijn reet roesten of het xboxtopic voorligt.
Wat goed dat je aan je voorbeelfunctie denktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:47 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding]
A witch! a witch! burn 'em!
Buiten het feit dat ze natuurlijk beter op een boer gesoept kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:51 schreef speknek het volgende:
Ik wilde ze eigenlijk in die CIA kaart van schoppenazen e.d. soepen, maar ik dacht aan m'n voorbeeldfunctie.
Als je het niet kunt vinden staat het misschien onder het hoofdstuk "crew".quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:58 schreef Lexie het volgende:
Wat staat er eigenlijk in het modhandboek "Alles over voorbeeldfuncties" over users met overloopgedrag, bruinhemden, rattengeur die in een topic hangt, landverraders, deserteurs, collaborateurs en mes-in-de-rug-stekers?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 07:07 schreef BMH het volgende:
[plaatje]
Voor als je niet van GBA's houd
Ja ja, Spekkeh..! Zo kan het hier ook als je 2 BBA's en 1 GC extra regelt..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:44 schreef speknek het volgende:
[..]!
Ik wou net zeggen..; Neem je wel je NINTENDO controller mee, je X-box controller past er niet in...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:30e. Ik zal laten zien dat ik nog steeds koning Nintendo ben
![]()
Zullen we weer een MSN gesprek starten om alles af te spreken? Das makkelijker dan op het forum, en niet zo offtopicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen..; Neem je wel je NINTENDO controller mee, je X-box controller past er niet in...
Wat voor biermerk drink je?
Overigens, Lexie, als je wilt kun je blijven maffen.
ik vond het al zo raar dat hij het niet werktequote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen..; Neem je wel je NINTENDO controller mee, je X-box controller past er niet in...
Wat voor biermerk drink je?
Overigens, Lexie, als je wilt kun je blijven maffen.
quote:Miyamoto-San doesn't know whether to release Mario 128 on the DS, N5 or Gamecube...
In a recent interview with gamespy, Shigeru Miyamoto, famed creator of Mario, Donkey Kong And Link hinted that he's not sure on which platform Mario 128 will end up on.
Describing the progress of the game's development so far as "moving along secretly like a submarine under the water" -so at least we know it does exist!
According to Miyamoto, there are currently a number of experiments going on with the various platforms to test for suitability of the ne software and mysterious revolutionary ideas that have been hinted at throughout the game's secretive devlopment cycle.
Miyamoto is currently awaiting the results of the tests to determine which platform will end up with what is fast becoming one of the gaming worlds' best-kept secrets.
Source: Gamespy
wat is de N5?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario 128 nieuws
[..]
De Nintendo Revolution, de opvolger van de Cube.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:23 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is de N5?![]()
ok.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Nintendo Revolution, de opvolger van de Cube.
Omdat het de 5e Nintendo Home console wordt. En dat een soort van "werknaam" was.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ok.
maar waarom noemen ze die de n5?
ok.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het de 5e Nintendo Home console wordt. En dat een soort van "werknaam" was.
wat doet rockstah op dit moment achter zijn pc?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wil je nog meer weten? Je hoeft het maar te vragen
Als hij thuis achter de PC zit istie aan het downloaden, MSN-en en een beetje op FOK! surfen. Alstie op school zit is er een venster actief wat met schoolwerk te maken heeft, en istie niet aan het downloadenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef capibar het volgende:
[..]
wat doet rockstah op dit moment achter zijn pc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |