pokemon ligt al in de winkels.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke week is volgende week "Next Big Release" ? Aangezien Colesseum morgen in de winkels ligt
Mario Golf? Die komt in Juni.
En deze Zelda komt op de Cube, volgende E3 issie speelbaar, maar wat je nu gezien hebt is ingame![]()
Deze week komen er nog tig filmpjes van de show, dus uitgekeken ben je nooit.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:12 schreef Oksel het volgende:
Maareh, weten we nu alles van de E3?
Sweeetquote:Eiji Aonuma: I'm sure all of you saw the video of the new Legend of Zelda game at this point. One thing that I'd like to point out to everybody is that none of that is CG. It's all done in real-time and running on the [game] engine. That movie was actually created by somebody who took a version of the game, played it, videotaped and then cut the pieces together to make the movie.
PSOquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Golf
Splinter Cell is niet exclusive, PSO is niet populair, Pikmin na Mario Golf en daarna Donkey Konga
Op is aangepastquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Golf
Splinter Cell is niet exclusive, PSO is niet populair, Pikmin na Mario Golf en daarna Donkey Konga
Ziet er helemaal niet slecht uit. Nintendo zal er vast wel wat moois van maken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
ODAMA! :
-plaatjes-
O-Wat?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
ODAMA! :
-plaatjes-
1-4 spelersquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:22 schreef Lexie het volgende:
Ja, 60 hertz.
Maar is ToS multiplayer?
Troost je, mijn 1 jaar oude middenklasse Samsung tv ondersteunt ook geen 60 hertz.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:25 schreef speknek het volgende:
[..]
1-4 spelers.
En dat zuigt, want ze heeft een oude tv. Eerst maar eens de Zelda bonusdisc uitproberen dan.
De mijne bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Lexie het volgende:
TERWIJL DE GROOTSTE KUTTV VAN TIEN JAAR OUD HET WEL ONDERSTEUNT![]()
![]()
.
Gewoon met de controllerquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:35 schreef Oksel het volgende:
Heheheheh Lexie..
MIjn cheapass AudioSonic TV pakt het prima..![]()
ToS MP is zeker tof. Maar dan wel met controller? Of moet het weer met 4 vrienden en 4 GBA's?
Er liep in dat huis ook de hele tijd een onverslaanbare geest rond ofzo. Zit die er nog in??? Zag er wel veel enger uit....quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:59 schreef chibibo het volgende:
Ik vind het toch een beetje jammer dat Capcom bij Resident Evil 4 van het oorspronkelijke concept is afgestapt. Het blijft natuurlijk een must-have, maar ik vond de sfeer die de demo van vorig jaar (in dat kasteel/landhuis) uitstraalde absoluut geweldig. Helaas begrijp ik dat we alles wat we in die demo hebben gezien mogen vergeten.
Kopen ?quote:Ik zou zeggen Mario Golf, schijnt erg goed te zijn
Heb je em al gespeeld?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:35 schreef Biggs het volgende:
Ik vind trouwens dat starfox erg teleursteld. Ik had meer gehoopt op een spel zoals die op de n64. Maar hier zitten van die domme loopmissies in die er niet uitzien. Een normaal starfox spel zou ik meteen kopen maar ik denk dat ik deze links laat liggen.
yepquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je em al gespeeld?![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kopen ?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Troost je, mijn 1 jaar oude middenklasse Samsung tv ondersteunt ook geen 60 hertz.
TERWIJL DE GROOTSTE KUTTV VAN TIEN JAAR OUD HET WEL ONDERSTEUNT![]()
![]()
.
Zit daar niet een spoiler in???quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:17 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2: Echoes lijkt me geweldig! Bekijk de nieuwe filmpjes maar eens. Prachtig!!
Heel veel juist. Alle nieuwe gameplay elementen komen aan bod.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:18 schreef Biggs het volgende:
[..]
Zit daar niet een spoiler in???
Ok dat kijk ik dus liever niet...quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Heel veel juist. Alle nieuwe gameplay elementen komen aan bod.
Fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:17 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2: Echoes lijkt me geweldig! Bekijk de nieuwe filmpjes maar eens. Prachtig!!
Mario Golf: Toadstool Tour ¤48.99quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:12 schreef Oksel het volgende:
Mario Golf, PAL? Hoe duur?
Ik verkoop mijn 3 weken oude PAL Mario Golf voor 40,- of ruilen tegen Twin Snakes...quote:Mario Golf, PAL? Hoe duur?
Ik weet het ik ben nog bezig een goede oplossing voor dat problem te verzinnen... komt goed.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef speknek het volgende:
MeZZiN, ik heb zelf eigenlijk liever dat de prijzen gesorteerd worden op laagste prijs incl. verzendkosten, dat geeft een wat beter beeld. Ik weet niet of dat kan, of dat andere mensen dat ook vinden?
Simpel alle prijzen staan in zijn eigen valuta in de database en op het moment dat je ze opvraag wordt elke prijs maal zijn omrekening naar euro gedaan dus heb je de prijzen in euro's tel daar de porto bij en klaar moet alleen nog een scriptje schrijven die elke dag de currency's ophaalt... ... (was wat lastiger dat ik zo beschrijf maar het komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:34 schreef speknek het volgende:.
Hoe doe je die prijsconversie trouwens? Voordat je ze invoert, of zodra je ze eruit haalt?
Ik ga maar weer een extra scriptje schrijven om currency's op te halenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:25 schreef speknek het volgende:
Ja wou al zeggen, deze site is erg handig en up to date qua huidige wisselkoers:
http://www.xe.com/
De cube mag wel klein zijn maar wel heel krachtigquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:14 schreef febster het volgende:
IGN is trouwens lyrisch over Konga Beat (of hoe dat nieuwe trommel spel ding dan ook mag heten) en Zelda gewoon fucking real-time
.. (alleen ben ik bang voor een Q4 2005 release
)
Nee, volgens mij werd in het interview gezegd dat hij pas speelbaar is op de volgende e3. Wordt dus minstens zomer 2005 ben ik bang, toch alweer de nadagen van de cubequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:18 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
De cube mag wel klein zijn maar wel heel krachtigJe moet eens in lezen over hoe de cube in elkaar zit dan krijg je opeens heeeeeel veel respect voor dat paarse doosje
![]()
![]()
![]()
En voornamelijk de mensen die hem gemaakt hebben die zijn echt goed in hardware design.
Ik hoop dat zelda eerder komt... Ik denk zelf eind dit jaar misschien en anders begin volgend jaar.
Echt fantastische screens,... in December in Europa maar in Juli al NTSC... misschien dat ik deze koop in de US... kan ik mooi mijn freeloader weer eens uit de kast halenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef Varr het volgende:
Zelda trekt me normaal niet zo, maar die nieuwe ziet er gewoon supervet uit! Lijkt me erg cool. Ben ook blij dat ToS naar europa komt!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over baten kaitos heb ik nog geen E3 informatie gehoord/gezien jammer genoeg...
Iemand hier nog iets erover gehoord, ik dacht toch echt dat die op E3 zou komen...
een top 100 voor mijquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:28 schreef MeZZiN het volgende:
Ik ben nu net wel bezig geweest met een top 20 maar hebben jullie liever een top 20 of een top 25?
[afbeelding]
Bronquote:Eerdere geruchten ten spijt zal Nintendo géén extra beeldmateriaal van de nieuwe Zelda-game voor de GameCube meer tijdens de E3 vrijgeven...
Eergisteren startten er niet alleen bij de Nintendo persconferentie in Los Angeles spontaan vreugdedansjes over de nieuwe realistische Zelda-game, maar over de hele wereld. De Zelda-reeks krijgt met een tweede, nog naamloze spel voor de GameCube weer een nieuwe telg in 2005.
Na het filmpje en screenshots die eruit afkomstig waren, werd bekend dat Nintendo achter gesloten deuren nog meer beeldmateriaal van het spel zou tonen. Vandaag werd echter bekend dat Nintendo heeft besloten het extra beeldmateriaal niet meer tijdens de E3 te tonen. Dit omdat het bedrijf erg blij is met de enorm positieve reacties na de eerder vrijgegeven beelden. Die positieve verwachtingen van het publiek wil Nintendo graag houden, en daarom is besloten het tweede (mogelijk kwalitatief mindere) filmpje niet te tonen tijdens de E3. Helaas dus geen extra Zelda-materiaal meer tijdens deze E3.
Snap ik maar ik heb maar 80 games ingevoerdquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
een top 100 voor mijTrouwens weer een geweldig initiatief Mezzin
![]()
ik heb dat lost kingdomes ofzo wel eens op een beurs gespeelt. en ik moet zeggen dat dat kaarten systeem best fijn werktquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk ook met smart uit naar Baten Kaitos, alleen weet ik niet of dat kaart systeem me wel aanstaat, maar dat is gewoon omdat ik het niet kenIk ga die game eerst in de winkel testen denk ik
Dat denk ik ook. Ik gok in de traditioneel slappe zomermaanden, wanneer er weer geen enkel AAA-spel uitgebracht wordt. Dan heeft de doorsneel fan tenminste nog iets om opgewonden over te raken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:27 schreef Lexie het volgende:
Ach, ze laten het filmpje niet op de e3 zien, maar ik denk dat we het toch wel in de komende maanden kunnen verwachten.
Alleen insiders kennen hemquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie, je sig![]()
Top 25 wat mij betreftquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:28 schreef MeZZiN het volgende:
Ik ben nu net wel bezig geweest met een top 20 maar hebben jullie liever een top 20 of een top 25?
[afbeelding]
kan je ze dan niet allemaal erin doenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:25 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Snap ik maar ik heb maar 80 games ingevoerd![]()
Tnx voor het compliment
Die drummen lijkem me wel grappig, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen(Ben niet zo muzikaal)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:16 schreef BMH het volgende:
Donkey Kong: JB!! OMG!!!! Check de filmpjes!
ben geen insider, maar ken em welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
Alleen insiders kennen hem.
Dan wordt het plaatje te grootquote:Op vrijdag 14 mei 2004 06:51 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
kan je ze dan niet allemaal erin doen![]()
Een gamecubeinsider ben je toch wel?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
ben geen insider, maar ken em wel
ik heb hier nog een bongo staan, kan ik die nu ook aansluiten op mijn gamecube?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die drummen lijkem me wel grappig, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen(Ben niet zo muzikaal)
Tnx!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:16 schreef Oksel het volgende:
Die Pricecompare is echt! Achterlijk lage prijzen allemaal zeg.. jezus.
Bij DVDBoxoffice.com zie ik ToS al staan.. voor 37 euri's!
Arrival: Wednesday, July 14, 2004
Die ga ik ook scoren..Het liefst PAL, heb je dat gekut met de Freeloader niet.. EN PAL games zijn meer waard in Europa.
Waarom vraag je dat niet ff aan je zus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:10 schreef mordradead het volgende:
is er trouwens nog wat bekend geworden van de cube op de e3?
allang gedaan man, ik vraag het hier niet voor niets of welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:11 schreef Najra het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet ff aan je zus.
Jij wel..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb hier nog een bongo staan, kan ik die nu ook aansluiten op mijn gamecube?![]()
Spit de vorige topics eens door....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
allang gedaan man, ik vraag het hier niet voor niets of wel
weinig nieuws...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:10 schreef mordradead het volgende:
een cube heb ik al, nu ben ik van plan mijn zus een creditcard aan te smerenis er trouwens nog wat bekend geworden van de cube op de e3?
ik vond geist er ook niet echt jofel uitzienquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geist is een enorme tegenvaller (zie de verschillende hands-on). Verder denk ik dat beide pas eind 2004, 2005 uitkomen
Hij is erg leukquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen voor de PriceCompare die we nu hebben moet je al een Cube scoren
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:14 schreef HomerJ het volgende:
Coole TOS trailer
wat zou dat dan voor spoiler zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:18 schreef Biggs het volgende:
[..]
Zit daar niet een spoiler in???
Zolang ze niet op de site veranderen veranderd er niets ... de site van de FRS is leading. is hij in de winkel goedkoper dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:43 schreef Retarded het volgende:
Mezzin: prijzen van Ubisoft games kloppen niet meer in de pricecompare... die van FRS..
/edit: ik zie dat het op de FRS-website nog niet veranderd is...
gnif.. je site is iig wel heel erg tijdbesparend. Nu hoef ik tenminste niet meer al die on-line shops af te surfen als ik een game zoek.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Hij is erg leuk![]()
ja .. 30 euro. Beyond Good & Evil is 20 euroquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zolang ze niet op de site veranderen veranderd er niets ... de site van de FRS is leading. is hij in de winkel goedkoper dan?
Ja precies. vanmiddag kwam het me wel redelijk fijn uit overigens, ik moest van het totale zuiden naar het noorden en toen nog een keertje teruggegaan voor de lol.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:34 schreef Platina het volgende:
ha, varen is idd irritant, en zal langzaam gaan tenzij je de wind manipuleert, en als je dat doet gaat het nog steeds langzaam
dan had het spel op 2 schijfjes moeten uitkomen en dat is nog veel irritanter, de hele tijd discjockey moeten spelenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
edit- oh ja, een factor waar ik me aan irriteer, waarom is er helemaal niks gesproken en alles tekst....
Ja dat varen valt gewoon best wel mee, als je elke keer maar rustig de krant pakt en koffie gaat drinkenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
Ja precies. vanmiddag kwam het me wel redelijk fijn uit overigens, ik moest van het totale zuiden naar het noorden en toen nog een keertje teruggegaan voor de lol.
En in de tussentijd had ik toch mooi de afwas gedaan, een boterham gegeten, mn tas ingepakt, en mn kamer al voor een deel opgeruimd
edit- oh ja, een factor waar ik me aan irriteer, waarom is er helemaal niks gesproken en alles tekst....
Ach wat een onzin, waarom zou hij geen juiste stem krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:43 schreef MeZZiN het volgende:
plus dat link nooit de juiste stem zal hebben....
Bij het langzame praten doe je hetzelfde als nu, en nu duurt het soms ook te lang bij sommige bootwinkeltjes. A, A, A, A, A, je weet toch wel wat er komt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat varen valt gewoon best wel mee, als je elke keer maar rustig de krant pakt en koffie gaat drinken.
Ik denk niet dat gesproken tekst bij Zelda zou werken. Niemand die het zou accepteren. Van mij hoeft het overigens ook niet zo nodig. Bij spellen met een hoop tekst ga ik me altijd irriteren aan het langzame praten.
Omdat iedereen al vijftien jaar lang een gedachte over Link's stem heeft en die aardig kan afwijken. Overigens zal Link denk ik zelf sowieso niet eens praten, hmm. Maar het hele idee van een gesproken Zelda wereld is gewoon te vreemd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:24 schreef Fliepke het volgende:
Ach wat een onzin, waarom zou hij geen juiste stem krijgen.
Niet echt voor de buitenwereld denk ik. Het zou me eerlijk gezegd jeuken dat mensen Zelda kiddy vinden. Alhoewel Link wel regelmatig in leeftijd verwisseld, dat moet je dan ook weer gaan veranderen.quote:Stiekem weet ik het al hoor, link zou een kiddy stem krijgen, en dan hebben de xbox'ers nog een argument. Oh wacht, ik ben een XBox'er
.
Haha, dat zei ik ook al tegen Fliepquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:37 schreef speknek het volgende:
Als het dezelfde stem van "Well excuuuuse me, princess" Link was, had ik het misschien wel geaccepteerd.
Dus over 5-10 jaar zit zelda nog steeds met die textboxesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik ook al tegen Fliep.
Denk niet dat de gemiddelde gamer daar zo blji mee zou zijn.
for fucks sake, die kut besturing is dus gebleven, afknapper!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:16 schreef Roi het volgende:
Resident Evil interview
[knip]
Nou, waar hou je van?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:36 schreef McGilles het volgende:
Ik wil binnenkort (binnen een maandje) weer eens een niet multiplayer spel aanschaffen
Iemand nog suggesties?
Ik heb al qua multiplayer spellen:
Mario Party 4 & 5
Super Monkeyball
Mario Kart: Double Dash
Super Smash brothers melee
metal gear solid the twin snakes is wel tof.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:36 schreef McGilles het volgende:
Ik wil binnenkort (binnen een maandje) weer eens een niet multiplayer spel aanschaffen
Iemand nog suggesties?
Ik heb al qua multiplayer spellen:
Mario Party 4 & 5
Super Monkeyball
Mario Kart: Double Dash
Super Smash brothers melee
Omdat het dan allemaal niet meer op zo'n 1,8 gb schijfje past.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
met mp3 compression past het zelfs op een 40 mb schijfjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:58 schreef Najra het volgende:
[..]
Omdat het dan allemaal niet meer op zo'n 1,8 gb schijfje past.
1.4quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:58 schreef Najra het volgende:
[..]
Omdat het dan allemaal niet meer op zo'n 1,8 gb schijfje past.
De button lay-out is wel het zelfde, maar het bestuurd helemaal anders doordat je het nu in een soort first person view speelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
for fucks sake, die kut besturing is dus gebleven, afknapper!
Mario 128 nog niet. MP2:echoes welquote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:30 schreef Chocobo het volgende:ik heb de afgelopen dagen gemist. Is Mario 128 of iets nog ergens gepresenteerd ?
Nee met mp3 compressie past het zeer zeker niet op een 40 mb schijfje. Niet de hoeveelheid dialoog in Wind Waker.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:00 schreef G1Ace het volgende:
[..]
met mp3 compression past het zelfs op een 40 mb schijfje
Met pokemon staduim hadden ze ook voice compression, en dat ging zelfs verder dan mp3 compressies
Geen Marioquote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:34 schreef BMH het volgende:
[..]
1.4
[..]
De button lay-out is wel het zelfde, maar het bestuurd helemaal anders doordat je het nu in een soort first person view speelt.
[..]
Mario 128 nog niet. MP2:echoes wel
Beter wel! Link zonder stem IS gewoon Zelda, moeten ze niet veranderen, dit is primaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dus over 5-10 jaar zit zelda nog steeds met die textboxes.
.
.
DAT geloven jullie toch ook niet he?
idd. Een zelda formule is al bijna geperfectioneerd. Als je er iets aan gaat veranderen kan het dramatisch aflopen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Beter wel! Link zonder stem IS gewoon Zelda, moeten ze niet veranderen, dit is prima![]()
Ga jij maar eens een acteurs inhuren die alles gaan inspreken dat kost ook een hoop geld....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:55 schreef Najra het volgende:
[..]
Nee met mp3 compressie past het zeer zeker niet op een 40 mb schijfje. Niet de hoeveelheid dialoog in Wind Waker.
Maar goed een discussie is toch nutteloos zonder wat technische details van Nintendo en daar kan je lang op wachten. Misschien was het uiteindelijk wel een kosten besparende beslissing, alhoewel me dat wel erg sterk lijkt.
Nop en google vond niets ook niet in de nieuwsgroepen....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:46 schreef BMH het volgende:
Iemand met het e-mail adres jewssmellbad@hotmail.com heeft mijn IGN accaunt gebruikt om meer accaunt te maken. Kent iemand deze persoon, zeg het dan even! Dit kan echt niet!
Dank u voor het zoeken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:53 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nop en google vond niets ook niet in de nieuwsgroepen....
Geen probleemquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dank u voor het zoeken.
Cool! wist niet dat je MGS multiplayer kon doen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:45 schreef capibar het volgende:
[..]
metal gear solid the twin snakes is wel tof.
hij vraagt ook om een singleplayers spelquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Cool! wist niet dat je MGS multiplayer kon doen.
Deathmatch: Snake vs Meryl
Tank battle: Raven VS liquid
Capture the flag: Meryl + Snake + Octaton vs Sniper wolf + Raven + Pshyco mantis
quote:Ik wil binnenkort (binnen een maandje) weer eens een niet multiplayer spel aanschaffen
Heeft hij geen msn?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:46 schreef BMH het volgende:
Iemand met het e-mail adres jewssmellbad@hotmail.com heeft mijn IGN accaunt gebruikt om meer accaunt te maken. Kent iemand deze persoon, zeg het dan even! Dit kan echt niet!
Jammer dat finger overal geblokkeerd is anders had je zo info kunnen opvragenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee
Let maar op, zelda zal in de toekomst ook gewoon gevuld worden met stemmen, misschien zullen ze in het begin nog even wachten met link zelf, maar dat komt vast ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Beter wel! Link zonder stem IS gewoon Zelda, moeten ze niet veranderen, dit is prima![]()
Ja het bestuurt nu zoals Tomb Raider...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:34 schreef BMH het volgende:
De button lay-out is wel het zelfde, maar het bestuurd helemaal anders doordat je het nu in een soort first person view speelt.
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:15 schreef speknek het volgende:
Is Resident Evil 0 de 15 euro waard?
cker.. wel op normal of op hard spelen. op easy is er geen zak aanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:15 schreef speknek het volgende:
Was het voor de volle pond alquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:15 schreef speknek het volgende:
Absoluut.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:15 schreef speknek het volgende:
Die was de volle prijs nog waard die ik ervoor heb betaald.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:15 schreef speknek het volgende:
Lezen is niet het sterkste punt van HomerJ.. zie het SP topicquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij vraagt ook om een singleplayers spel
[..]
quote:E3 2004: Legend of Zelda Extended Trailer
We feast our eyes on the top-secret two-minute-plus Zelda trailer and live to tell about it. Read our impressions.
May 14, 2004 - It's the last day of the Electronics Entertainment Expo 2004. Just a couple of hours left until the event shuts its doors and the construction crews begin to disassemble the glitzy displays by hundreds of publishers and developers. And -- sitting in a small, white room behind closed doors at Nintendo's booth -- we can hardly contain ourselves. After much pestering, the company has agreed to demo to us the much talked about (but never shown) extended Legend of Zelda GameCube trailer, which runs almost two and a half minutes in length (as opposed to the publicly released one, at about a minute).
There are no cameras or microphones allowed. A Nintendo representative inserts one of only three existing DVDs (all tracked by producers Shigeru Miyamoto and Eiji Aonuma themselves) with the extended footage on them. The video begins to play and we watch, amazed. When it's all over, we ask to watch it again. And then one more time. And another time still. The extended cut, which shows off never-before-seen areas in the game as well as more of Link's abilities, only reinforces our previous opinion of the anticipated action-adventure. It is, put simply, totally kick ass.
The trailer opens on the red-hued sky, clouds swimming by in the distance, the sun shimmering with a real-time heat warp effect, as mounted riders approach from the horizon. They're Bokoblins and there appear to be about 25 of them. Some are on foot and others are riding boars -- two per beast. And these aren't of the pink, cel-shaded type, either. They look mean. The camera pans by and we can see their horned heads and their red eyes. They look ready for war. And that, it seems, is exactly where they're going. Suddenly they all charge ahead, the riders galloping and the on-foot soldiers ferociously wobbling. The animation is fluid and realistic.
Original orchestrated music plays -- entirely different from the music in the publicly released trailers. It sounds Zelda-like, but it's nothing we've heard before. It could be part of the game's score. Naturally, it sounds great.
The scene cuts to Link as he rides away from a castle on horseback. He looks fantastic. As he races away, the camera pans over and shoots the hero from a downward position, showing the sky in the background. It's dark outside. It's clear that there will be a detailed day and night system in the game. Torches flicker by on the sides. Stars shine in the background and the moon hangs over everything, illuminating it.
Another location. Link could be in the Lost Woods. The scene switches again and the hero sits atop his horse on a hill, rain pouring down all around him. It seems certain that the game will employ a deep weather system. A group of small, friendly dogs surround his horse, which may or may not be the legendary Epona, according to Eiji Aonuma.
Next, we catch our first real glimpse of the reported top-down view in dungeons. Link appears to explore a Fire Temple. Flames flank the perimeter of a room. The camera shoots the action from a ceiling viewpoint so that it's very easy to see much of the level. It flawlessly pans in for a close-up behind-the-back view when Link engages in battles and then changes dynamically again when he approaches an object. Very dynamic and polished view points. Link first walks across a metal walkway, suspended a few feet above the ground floor. As he pushes a stone block, we can see the subtle lighting and self-shadowing effects upon his face, the incredibly crisp and realistic texture skins that make up his costume, and the fluid animation that makes him move silky smooth. It even looks like his suit features some degree of real-time cloth physics, though it could just be solid animation. To top everything off, Link's shadow is projected around him. Gone are the days of circle shadows. Link also squares off with the same Moblin seen in the official trailer, as he slashes at the hulking beast, the creature's drool flies through the air.
A medley of scenes is unveiled. They show Link engaged in battle with a group of Lizalfos and the back-flips away from them with his sword in hand. The Lizalfos don't all look the same. We spotted one with a bone helmet and another one with shimmering steel armor plates on his head. Next, Link creeps through a forest slowly and a new type of creature falls from one of the trees -- an almost blob-like black creature with an animated, pulsating skin texture. The creature attempts to lash out at Link and the hero blocks the oncoming attack with a flick of his sword. It seems as though Link might be able to counter with his weapon when he's not using his shield. The forest is seen once in the middle of the day with light beams falling through the canopy and also at dusk, with fireflies whirring about in the air. A quick familiar sequence shows Link blocking fire arrows shot at him -- and some burning stray arrows actually stick in the trees around him. In the next scene, Link fights two characters at a time and a torch's heat shimmer warps the foreground. In the background, the classic Zelda clay pots, more torches and a large flaming metal bowl. Real-time lighting effects illuminate the characters' edges and sparks fly in all directions as their swords crash together.
Next, new footage of Link riding his horse. He walks it slowly. We can see the detail on the animal. Its reigns are modeled and animated. Link halts the horse, pulls back on the reigns and it rears on its legs. The maneuver pleases everyone watching. Link can also dismount his horse, which also looks great. In a related scene, Link races his horse ahead of trailing enemies. They ride boars and fire arrows after him. One of them swings a heavy looking morning star. Link holds out his sword horizontally and races onward. In the next sequence, Link rides around and chops enemies off their boars. He manages to knock an entire group from their animals by running through it with his sword slung out. A quick scene has Link on foot, facing at least four mounted boars speeding toward him.
Next cut. Link fights the giant fire boss, who towers tens of feet above the hero and is surrounded by lighting effects. The boss character is bound in chains, which are heated and dirty, and it uses them as a weapon. Next, Link stands from a ledge in a dungeon. He draws his sword and leaps down to the ground floor, his blade outstretched. He lands directly in front of an enemy, his sword crashing into it.
In the next cut, Link rides his horse through a lake, the water shimmering and reflecting realistically. He shoots fire arrows. And the two-minute presentation ends with the same money shot of Link posing that graced the publicly released trailer.
The entire display knocked our socks off. The Legend of Zelda's new look shook E3 and after seeing more elements of the game in motion we're convinced that it's going to take the franchise to new heights, inside and out.
2005, where are you?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij vraagt ook om een singleplayers spel
[..]
Tss, alsof dat een relevante factor is. EA huurt b.v. voor Beyond Good and Evil voor elk land een clubje acteurs in die het inspreekt. En ik denk dat de Nederlandse markt niet zó groot is (en in het niet valt met de markt van Zelda over de hele wereld), dus die kosten zullen nooit zo hoog zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:44 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een acteurs inhuren die alles gaan inspreken dat kost ook een hoop geld....
ja precies, het inhuren van een paar stemmen kost een scheet in vergelijking met de marketing kosten, die immers nog altijd hoger liggen dan de ontwikkelkosten voor de meeste toptitels.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tss, alsof dat een relevante factor is. EA huurt b.v. voor Beyond Good and Evil voor elk land een clubje acteurs in die het inspreekt. En ik denk dat de Nederlandse markt niet zó groot is (en in het niet valt met de markt van Zelda over de hele wereld), dus die kosten zullen nooit zo hoog zijn.
Ik ben beschikbaar hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:00 schreef Lexie het volgende:
Ik denk dat Gieling wel kosteloos Link wil inspreken.
dan wil ik dat paard insprekenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan wel Tingle doen of enig ander vergelijkbare character
Ikke Zeldaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan wel Tingle doen of enig ander vergelijkbare character
is dat niet een vrouw?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ikke Zelda
Ik had je post niet gezienquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
LexieGMTA enzo
Bij BG&E waren maar een aantal dialogen gesproken de rest was tekst....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ja precies, het inhuren van een paar stemmen kost een scheet in vergelijking met de marketing kosten, die immers nog altijd hoger liggen dan de ontwikkelkosten voor de meeste toptitels.
Dus..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:06 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat niet een vrouw?
Hij heeft de baard nog niet in de keel. Momenteel zingt ie bij de Wiener Sangerknabenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:06 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat niet een vrouw?
Giest, is dat de briljante versie van Geist?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
- Pikmin 2
- Metriod Prime
- The legend of Zelda
- Baiten Kaitos
- Tales of Symphonia
- Star Fox
- Giest
- Residant evil 4
- Viewtiful Joe 2
- PSO: universe
- Paper Mario 2
- Mario 128
- Mario Tennis
- Mario Party 6
- PoP 2
Briljant.
Geist is nog niet af, dus oordelen kun je nog niet. Het idee is geweldig, het spel ziet er goed uit. Multiplayer ziet er interresant uit. Dit kan zeker wel wat worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Giest, is dat de briljante versie van Geist?
Ik kan niet oordelen, diegenen die het spel hebben gespeeld op de e3 wel. En om te zeggen dat die nou enthousiast overkwamenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Geist is nog niet af, dus oordelen kun je nog niet. Het idee is geweldig, het spel ziet er goed uit. Multiplayer ziet er interresant uit. Dit kan zeker wel wat worden.
Maar het hele lijstje bij elkaar krijgt van mij zeker de "briljant" score.
Ja, die Groot-Britanniers zijn gewoon een beetje egocentrischquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:43 schreef Gamedemon het volgende:
Technical Details
Region PAL: Will play on UK GameCube only
Rating 12+ (PEGI)
Players 1
Staat bij play.com...
maar die doet et ook wel gewoon op Duitse cubes toch?
ja die van mij komt uit duitsland....
Ik denk dat games als Goldeneye, perfect dark & Halo het tegendeel bewijzen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
En een goede multiplayer fps is niet mogelijk op een t.v, dan worden de schermpjes veel te klein.
nope staat er toch bij de prijsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:49 schreef Gamedemon het volgende:
en geen verzendkosten he bij play?
Ik heb een keer een potje timesplitters2 geprobeerd te spelen met 4 man op een 54 cm t.v. Ik kan je vertellen, dat is niet echt een succes. Je tuurt je een ongeluk, en de rest van de spelers ligt te worstelen met de besturing.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat games als Goldeneye, perfect dark & Halo het tegendeel bewijzen.
Daarom bestaan er ook handicap opties.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een potje timesplitters2 geprobeerd te spelen met 4 man op een 54 cm t.v. Ik kan je vertellen, dat is niet echt een succes. Je tuurt je een ongeluk, en de rest van de spelers ligt te worstelen met de besturing.
Sowieso moet je voor fpsmultiplayer 3 mensen vinden die om kunnen gaan met de besturing, die vrij complex blijft bij fpsspellen, anders is het erg makkelijk om te winnen voor de eigenaar van het spel en de console. Ik betwijfel of er veel mensen zijn die 3 medespelers ter beschikking hebben die goed zijn in het spel.
ik vrees dat een fps die het moet hebben van zijn multiplayer geen daverend succes wordt.
Dat is toch niet leukquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Daarom bestaan er ook handicap opties.
Wat moet Residant Evil dan wel niet zijn?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Giest, is dat de briljante versie van Geist?
Ctrl-c ctrl-v naar wanted list...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
(knip heleboel goede spelen)
- Mario 128 (heb ik wat gemist?)
(knip idem)
Briljant.
lol... spelfouten van bmh checken is een dagtaakquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat moet Residant Evil dan wel niet zijn?.
Laten we het maar op enthousiasme gooien.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:42 schreef Dromer het volgende:
lol... spelfouten van bmh checken is een dagtaak
Kijk eens een post boven jequote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:42 schreef Dromer het volgende:
lol... spelfouten van bmh checken is een dagtaak
Ik weet... het zijn er meerderen... de jeugd leert niet meer spellen..quote:Op zondag 16 mei 2004 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Kijk eens een post boven je.
quote:The changes that the possession gameplay make to multiplayer create a very fresh and new experience. Geist stands out on the show floor as a change for the better. It takes all the fun core elements of a first person shooter and twists them around with a totally new concept. The result is a very original game that’s a blast to play. While it could use a little bit of work in the graphics department, Geist is on track to be one of the most innovative and fun games of 2004.
Nieuw is het concept iig niet...we zagen dit al eerder in messiahquote:Geist stands out on the show floor as a change for the better. It takes all the fun core elements of a first person shooter and twists them around with a totally new concept.
ze moeten eerst uitkomen idioot, dan gebeurt pas einde van het jaar in amerika + standaard eurpose w8tijd van een paar maanden, reken zelf maar uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:18 schreef Tony-Soprano het volgende:
wanneer komen geist en starcraft ghost nou eindelijk eens naar nederland...![]()
anders praat je ff normaalquote:Op zondag 16 mei 2004 16:46 schreef Cold_Shadow het volgende:
[..]
ze moeten eerst uitkomen idioot, dan gebeurt pas einde van het jaar in amerika + standaard eurpose w8tijd van een paar maanden, reken zelf maar uit.
Ik zat in een dc++ gameforum hub, en de reactie's waren fantastisch. Oquote:Op zondag 16 mei 2004 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Reactie van het publiek!
http://www.gccafe.com/e3/2004/zelda.wmv
Dat word hem dus koop er maar gouw een.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:51 schreef Newien het volgende:
hmmm als dat de next zelda wordt koop ik meteen een gamecube
Gewone prijs dus. Nice!quote:According to Nintendo, when Donkey Konga is released in September, it will include the Konga Drums and cost US$49.99. Nintendo says it later plans to release the drums separately for US$24.99 or US$19.99.
Dit was in Japan ook zo, dus had je anders verwacht?quote:Op zondag 16 mei 2004 17:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewone prijs dus. Nice!
waarom zouden ze die bongo's apart verkopen, donkey konga is toch het enige spel die ze gebruiktquote:Op zondag 16 mei 2004 17:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewone prijs dus. Nice!
en Donkey Konga 2 en jungle beatsquote:Op zondag 16 mei 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom zouden ze die bongo's apart verkopen, donkey konga is toch het enige spel die ze gebruikt![]()
multiplayer lijkt me...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom zouden ze die bongo's apart verkopen, donkey konga is toch het enige spel die ze gebruikt![]()
kan je met zijn 2'en tegelijk trommelenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
[..]
lekker trommelen met z'n tweeenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:17 schreef Tain het volgende:
[..]
kan je met zijn 2'en tegelijk trommelen![]()
lekker trommelen in je eentjequote:Op zondag 16 mei 2004 22:51 schreef capibar het volgende:
[..]
lekker trommelen met z'n tweeen![]()
wat maakt het uit, het gaat er iniedergeval heel erg belachelijk uitzienquote:Op zondag 16 mei 2004 23:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
lekker trommelen in je eentje![]()
zowiezo , trommelen als spelquote:Op zondag 16 mei 2004 23:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
lekker trommelen in je eentje![]()
Denk nou eens even zelf naaahaaaquote:Op zondag 16 mei 2004 20:32 schreef capibar het volgende:
[..]
de ps2'ers zien er ook belachelijk uit als ze met de eyetoy spelenquote:Op zondag 16 mei 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
wat maakt het uit, het gaat er iniedergeval heel erg belachelijk uitzien![]()
Mag ik danquote:Op maandag 17 mei 2004 00:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
En ik ga lekker met Roy trommelen.
Gnif.. on-line trommelen zou wel cool zijn..quote:Op maandag 17 mei 2004 00:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Denk nou eens even zelf naaahaaa.
Capibarvraag.
En ik ga lekker met Roy trommelen.
pervert!quote:Op maandag 17 mei 2004 02:07 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Mag ik dankijken
?
FF en de golden sun's (die laatste stonden er al in) zijn toegevoegd.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:17 schreef Oksel het volgende:
Uhm, Mezzin, zou je wat RPG's voor de GBA willen toevoegen in je lijst? Fire Emblem, Golden Sun's, FF..
de link van de RE4 footage doet het niet?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:33 schreef BMH het volgende:
Enkele minuten aan RE 4 footage!
+ een leuke preview van aankomende titels.
-knip-
tadaaaa
Klinkt SUPERCOOLquote:In Odama, players fire a giant pinball known as -- conveniently enough -- the Odama around a real-time strategy-like environment set to the backdrop of ancient Japan. Giant-sized flippers help direct the ball through the environment as it crashes over enemy battalions and into troop barracks. But Odama-ists will have to be careful not to crush their own troops underneath the giant weight of the rolling pinball. Gamers will be challenged to collect prisoners of war, who will -- once captured -- become allies. Allied troops will, according to the press sheet on the game, do their best to dam rivers, liberate extra flippers and clear the way to the enemy's gate.
Gefixedquote:Op maandag 17 mei 2004 20:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
de link van de RE4 footage doet het niet?
mooi gedaan trouwens met de preview![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trommelen![]()
Tnxquote:Op maandag 17 mei 2004 17:31 schreef MeZZiN het volgende:
Ingevoerd!
http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=83
Dat is ook al waar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:05 schreef stigchel het volgende:
nee inderdaad want als ie dat wel was dan had ik er zeker een gekocht. De memory card alleen als is duurder
Sorry CD-WOW had het product verwijdert en dan default ie naar de main page Sorry....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:59 schreef Fliepke het volgende:
mezzin volgens mij klopt je pricewatch niet wat betreft animal crossing, hij is niet te vinden voor 15 euro op cd wow.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:21 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Sorry CD-WOW had het product verwijdert en dan default ie naar de main page Sorry....
Heb hem nu weer ingevoerd.... ze hebben nu alleen de NTSC versie
Preciesquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ja, kun jij ook niks aan doen, je lijst is natuurlijk wel iets meer uptodate
Nou, eigenlijk is er nog een echte reden ookquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:45 schreef Lexie het volgende:
Ja, die Groot-Britanniers zijn gewoon een beetje egocentrisch. Als ze er op zetten "Will play on European Gamecube", dan vraagt een groot deel van de Groot-Britanniers of ze eigenlijk wel bij Europa horen denk ik
.
Nou, je kunt nog van die antenneaansluitingen kopen, ik had er per ongeluk eentje toen ik een RGBkabel wilde kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is er nog een echte reden ook. In GB hebben ze net als in de rest van Europa het PAL video systeem, alleen zit het geluid ietsje verder op de HF band gemoduleerd. Als je een Engelse computer/console via de antenneaansluiting op je Europese TV aansluit (en andersom), dan hoor je dus geen geluid. Echt handig.
Maar voor een GameCube (en andere moderne console) maakt het niet uit omdat het beeld en geluid via de SCART naar de TV wordt gestuurd.
lol... da's een RF-unit als het goed is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nou, je kunt nog van die antenneaansluitingen kopen, ik had er per ongeluk eentje toen ik een RGBkabel wilde kopen.
Hehe, heb hem wel weer geruildquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
lol... da's een RF-unit als het goed is.
nouja.. kun je je cube aansluiten via de antenne-ingang![]()
Je doet het er gewoon om hequote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Import mijn waarde Cube vriend
Waarom Roy, waarom?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe het niet bewust om je te pesten![]()
It wasn't me Lexiequote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:09 schreef MeZZiN het volgende:
lang leve freeloader voor 18 euro kan je alle us games spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
* Lexie stapt maar van het krukje, en legt het touw weer eventjes in de kast.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:15 schreef MeZZiN het volgende:
heb ik iets verkeerd gezegt
---edit----snap hem al.... sorry lexie dat ik het er een beetje dik boven op legde. was niet de bedoeling....
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:19 schreef capibar het volgende:
[..]Jij harteloze bruutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het was een neger! ik zweer het!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jij harteloze bruut.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:20 schreef capibar het volgende:
[..]
het was een neger! ik zweer het!
de zelda disk in mijn brievenbus a.s.a.p.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:26 schreef Lexie het volgende:
Voor het geld dat ik extra aan spellen heb betaald, samen met wat ik voor deze tv heb betaald, had ik gewoon een fucking grote t.v. en dezelfde spellen kunnen hebben. En deze t.v. was niet eens goedkoop. Het enige wat ik nu extra heb zijn 5000 Nintendosterren waar ik niks voor kan kopen
.
Ik wacht op de GBAplayerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:29 schreef capibar het volgende:
[..]
de zelda disk in mijn brievenbus a.s.a.p.
En ik heb Mario Party 4 nog wel in je leven gebracht, en nu doe je dit?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:47 schreef speknek het volgende:
Ik ga de geimporteerde ToS vanaf juli lekker met m'n vriendin gamen, op haar tien jaar oude tv.
Als ik van Roy verlies, dan vertoon ik mij officieel een week niet meer in het cubetopic, omdat Roy slechter is in gamen dan de gemiddelde leprapatient.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik daag via deze weg Lexie OFFICIËEL uit voor een portje Mario Party 4. Hij heeft me beledigd op MSN, en ik ben in mijn eer aangetast. Ipv Nijmegen plat te bombarderen heb ik gekozen voor deze minder dodelijke weg.
Inzet: Eer.
Datum: TBA
Hardquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als ik van Roy verlies, dan vertoon ik mij officieel een week niet meer in het cubetopic, omdat Roy slechter is in gamen dan de gemiddelde leprapatient.
En dan speel ik momenteel nog geeneens Mario partyquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hard
Die vergelijking komt nota bene van mezelfquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hard
quote:Lexie zegt:
als ik nou toch zou verliezen
Notorious R.O.Y. zegt:
Ja, wat dan
Lexie zegt:
wat een afgang
Lexie zegt:
dan stop ik met fok
Lexie zegt:
dan kan ik me niet meer vertonen in het cubetopic
Notorious R.O.Y. zegt:
Tis niet zo dat je dn verliest van een lepra patient ofzo hoor
Lexie zegt:
nee, erger
Lexie zegt:
van jou
Pas maar op, ik ben pas echt goed in het misbruiken van mensen als ik Mario Party speelquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die vergelijking komt nota bene van mezelf
[..]
Doch rechtvaardigquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
Hard
Je vergeet eerlijk, oprecht en realistisch.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Doch rechtvaardig.
Nee, dan zou je wel de vergelijking 'slechter dan een lijk in Rigor Mortis' gemaakt hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:23 schreef Lexie het volgende:
Je vergeet eerlijk, oprecht en realistisch.
Ja, af en toe ben ik gewoon te aardig voor mensen, en dan probeer ik de waarheid iets te verzachten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, dan zou je wel de vergelijking 'slechter dan een lijk in Rigor Mortis' gemaakt hebben.
Als jullie daar een werkstuk over maken laat de juf jullie vast overgaan naar de bovenbouw.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:29 schreef speknek het volgende:
Voor Gieling en capibar: Rigor Mortis is wanneer de spieren van een overleden persoon samentrekken door een chemische reactie en het lichaam stijf als een plank wordt.
Jaja dat duurt toch nog minstens acht maanden voordat die komen hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check DEZE pagina voor ALLE op de E3 aangekondigde Nintendo games.
Ooh catfightquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als ik van Roy verlies, dan vertoon ik mij officieel een week niet meer in het cubetopic, omdat Roy slechter is in gamen dan de gemiddelde leprapatient.
Ow, en bonussen moeten aan, want dat zijn de bikkelsterren.
Ik probeerde alleen weer ff ONtopic te doen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Jaja dat duurt toch nog minstens acht maanden voordat die komen hoor.
hij begint al te zwetenquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen weer ff ONtopic te doen hoor
Je probeert m'n gezag te ondermijnen heh?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik probeerde alleen weer ff ONtopic te doen hoor
Wie? IK!? Noooooooitquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Je probeert m'n gezag te ondermijnen heh?
The people's elbow kun je krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie? IK!? Noooooooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |