Het is niet saai nee, en dan gaat Zverev het zichzelf ook nog lastig makenquote:
Ja, ongelooflijk dat ze die achterlijke bordjes nog steeds gebruiken.quote:
Ja, hij doet het natuurlijk wel heel goed. Toch had ik zelf voorafgaand aan dit toernooi verwacht dat hij makkelijker door zijn eerst 3 ronden zou lopen. Hij had het erg zwaar tegen Duckworth (3-1), en nu weer een zeer lange 5 setter tegen Michelsen. Inmiddels geef ik hem niet zoveel kansen meer. Dit kost teveel energie. Die kan niet meer lopen straks.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:33 schreef Szura het volgende:
Jodar, een paar maanden terug nog een totale nobuddie, inmiddels derde favoriet voor de titel
Ja, en dan te bedenken dat Minaur een WalkOver had. Dus Mensik een 5u (?) partij waar hij tegen de grond klapt op het einde en door medische mensen geholpen moest worden en Minaur een walk...en toch verliest Minaur. Schande!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef FundsAreSafu het volgende: Totaal niets meegekregen van die wedstrijd maar lijkt erop dat Mensik van De Minaur gaat winnen terwijl hij in zijn vorige wedstrijd tien minuten op de grond lag na de winst door kramp en andere hitte-ellende
Kan Sinner nog iets van leren
Frenkie krijgt het druk de komende weken.quote:Alexander Zverev heeft zijn komende tegenstander Jesper de Jong op Roland Garros verward met voetballer Frenkie de Jong. De nummer 3 van de wereld werd na zijn gewonnen partij in de derde ronde tegen de Fransman Quentin Halys gevraagd naar zijn nieuwe rol als favoriet, na de uitschakeling van Jannik Sinner en Novak Djokovic.
,,Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet."
Zverev (29) stond de pers rond 01.30 uur te woord, nadat zijn partij tegen Halys vlak daarvoor was afgelopen. ,,Ik ben heel blij met mijn niveau aan het eind van de wedstrijd en dat ik om 01.00 uur klaar was en niet om 03.00 uur. Maar ik wil me alleen concentreren op wat ik kan beïnvloeden en dat zijn mijn wedstrijden."
Het gravelseizoen van Svajda tot dusverre:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
Berrettini en marche.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
De enige Fransoos die nog over is in het toernooi bij de mannenquote:
Prachtigquote:
GRAVELRUKKEDquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef wimderon het volgende:
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.
Waarom doet ES dit toch?
Nee, omdat de wielerrechten van RCS een van hun speerpunten vormen. Meer dan 2 zenders heeft ook geen enkele zin verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport
Warom kijk je eigenlijk tennis ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |