quote:
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan mijn vinger er niet op leggen waar het door komt, maar wat een saaie partij is dit zeg.
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?
Ja, precies. Hopen maar dat het iets wordt. Bij de dames interesseert het me dit jaar mer dan bij de heren. Als Chwalinska wint, ben ik al blij met deze RG.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.
Maar goed, is van alles gebeurt deze RG, dus we blijven wel hopen.
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"quote:
Helaas van korte duur.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"
Virus, wat een pech...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.
Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
Wat wie hoe? Ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.
Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |