Het is niet saai nee, en dan gaat Zverev het zichzelf ook nog lastig makenquote:
Ja, ongelooflijk dat ze die achterlijke bordjes nog steeds gebruiken.quote:
Ja, hij doet het natuurlijk wel heel goed. Toch had ik zelf voorafgaand aan dit toernooi verwacht dat hij makkelijker door zijn eerst 3 ronden zou lopen. Hij had het erg zwaar tegen Duckworth (3-1), en nu weer een zeer lange 5 setter tegen Michelsen. Inmiddels geef ik hem niet zoveel kansen meer. Dit kost teveel energie. Die kan niet meer lopen straks.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:33 schreef Szura het volgende:
Jodar, een paar maanden terug nog een totale nobuddie, inmiddels derde favoriet voor de titel
Ja, en dan te bedenken dat Minaur een WalkOver had. Dus Mensik een 5u (?) partij waar hij tegen de grond klapt op het einde en door medische mensen geholpen moest worden en Minaur een walk...en toch verliest Minaur. Schande!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef FundsAreSafu het volgende: Totaal niets meegekregen van die wedstrijd maar lijkt erop dat Mensik van De Minaur gaat winnen terwijl hij in zijn vorige wedstrijd tien minuten op de grond lag na de winst door kramp en andere hitte-ellende
Kan Sinner nog iets van leren
Frenkie krijgt het druk de komende weken.quote:Alexander Zverev heeft zijn komende tegenstander Jesper de Jong op Roland Garros verward met voetballer Frenkie de Jong. De nummer 3 van de wereld werd na zijn gewonnen partij in de derde ronde tegen de Fransman Quentin Halys gevraagd naar zijn nieuwe rol als favoriet, na de uitschakeling van Jannik Sinner en Novak Djokovic.
,,Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet."
Zverev (29) stond de pers rond 01.30 uur te woord, nadat zijn partij tegen Halys vlak daarvoor was afgelopen. ,,Ik ben heel blij met mijn niveau aan het eind van de wedstrijd en dat ik om 01.00 uur klaar was en niet om 03.00 uur. Maar ik wil me alleen concentreren op wat ik kan beïnvloeden en dat zijn mijn wedstrijden."
Het gravelseizoen van Svajda tot dusverre:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
Berrettini en marche.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
De enige Fransoos die nog over is in het toernooi bij de mannenquote:
Prachtigquote:
GRAVELRUKKEDquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef wimderon het volgende:
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.
Waarom doet ES dit toch?
Nee, omdat de wielerrechten van RCS een van hun speerpunten vormen. Meer dan 2 zenders heeft ook geen enkele zin verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport
Warom kijk je eigenlijk tennis ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.
Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn
Dat zijn echt ruk op gravel.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!
Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
FAA wel een vijfsetter gespeeld tegen Nadal hier, was dat jaar dat hij werd gecoacht door Toni volgens mijquote:
Is zijn minste ondergrond maar heeft er nog bijna een keer een Masters op gewonnen. En heeft al een keer in een GS-finale gestaan dus qua status zou het niet vreemd staan. Maar dit is zijn eerste RG sinds 2021 wat veel zegt over hoe hij de laatste jaren van blessure naar blessure gaatquote:Op zondag 31 mei 2026 08:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
Einde Swiatek.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef Szura het volgende:
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
quote:„Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet.”
17 uur staat hier.quote:
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Alpha0 het volgende:
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.
Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
Nog even op RG shinen voordat zijn WK begint.quote:
Het zijn allemaal goede jongens op de tour.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
Ze beginnen nuquote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
eurosport 1 is het nu te zien. Ben benieuwd of ze het blijven uitzenden. We hebben gewoon kpn en geen betaalde extra zenders dat is niet altijd handig bij dingen waarvan je denkt dat wil ik wel zien.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
Eurosport 1 ookquote:Op zondag 31 mei 2026 15:52 schreef Hagenesie het volgende:
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iigquote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Vind ik welquote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
Ah ligt het dus niet aan mij...quote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
Tja, maar vond vooral in set 1 dat de Jong het zelf heeft laten liggen. Zverev speelde echt een dramatische set, en dan moet je echt toeslaan. 2e set was ook niet heel geweldig van Sascha. Maar oke, nu is het over en uit.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen hahaquote:
Jij denkt dat je wel een kans maakt tegen Ruud ja?quote:Op maandag 1 juni 2026 08:56 schreef leukeditter het volgende:
[..]
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
opametstok.gifquote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname
https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html
Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Weg ermee.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Knorquote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden![]()
Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Dit blijf ik ook wel jammer vinden idd. Ga op z'n minst door tot 12-12 en speel dan een beslissende, wat ze in het verleden nog wel eens deden. Ik ben gek op echte uitputtingslagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5
Alleen Zverev heeft relatief korte potjes. Komt vooral door zijn matige tegenstanders. Het is niet zo dat Zverev nou een enorm niveau loopt te spelen. Jodar zie ik eigenlijk ook niet veel kans maken vandaag. Fonseca zou ik wel een kansje geven, maar die heeft al zoveel zware wedstrijden gehad en speelt ook nog eens de avondwedstrijd vandaag, dat ik vrees dat als hij van Mensik wint dat hij te vermoeid zal zijn tegen Sascha.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden![]()
Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Jaaaaa transformer Joopquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij de Wheelchair Singles vrouwen doet een zekere J. Bos mee@:de_boswachter
Dat heet geen 'hond' hoorquote:
Allebeiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanwege het tennis of de geopolitieke spanning?
Grote speelster. Weet zeker dat ze Sabalenka nog weg zou vegen. Maar ze gaat voor de dubbel helaas.quote:
Gaat net zoals tegen de Jong. Hij speelt niet heel goed...zelfs een break achter. Maar pakt toch de set in de tiebreak.quote:
Ja, nu is het absoluut klaar. Al is die Jodar wel een enorm vechtertje. Nog meer (en beter) dan Jesper.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
Tiebreak voor Zverev, helaas.
Dit is wel gedaan.
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. haquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20?
Ja, dat is waar. Mooie tijd was datquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
Ik zou toch even wat resultaten van dit jaar nakijken danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
Halve finale is pas vrijdag, denk ik? Wel wat hersteltijd danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:02 schreef mitt het volgende:
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
Ik ben er ook bang voor. Walkover in de halve sowieso en dan tegen brekebeen Berrettini of FAA die er normaal gesproken op gravel niets van kan. Tsja.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
Die oogde al vaker dood en begraven dit toernooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die gaat slapeloze nachten krijgen van die gemiste smash op matchpoint als dit nog mis gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Ze wordt leip van de wind.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SP Shnaider.
En de set. Onnodig als je het mij vraagt, Sabalenka stond er goed voor maar werd erg ziedend na vrijwel elk punt.
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.
Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
Joah theoretisch mee eens, pragmatisch als je naar Parijs reist en een stadionticket hebt toch wel fijn als het niet in het water valtquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
Wie bedoel je, mooie Matteo?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Ja die ook, maar Flavio mag er ook zijn.quote:
Dit is wel een heel sneu rijtjequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef mitt het volgende:
Zverev:
Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini
![]()
Dat gaat Cobolli worden in de finale. Den niet dat Arnaldi veel kans heeft.quote:
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef GwaiLow het volgende:
Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
Ja, mee eens. En het is gunstig voor hem dat ie 2 volle dagen rust heeft, aangezien hij pittige wedstrijden heeft gespeeld. Maar ja...een halve finale Grand Slam is toch vaak moeilijk voor zo'n jonge gozer.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Het is inderdaad Zverev's GS to lose. Ben heel benieuwd of ie de druk aan kan. Zo'n kans gaat ie de komende jaren waarschijnlijk niet meer krijgen op RGquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Ze bakt er nog niks van..quote:
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:22 schreef Gretzl het volgende:
We krijgen geen Oekraïense RG-winnaar dit jaar [ afbeelding ]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenenquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.
Dream on.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenen
Sowieso altijd erg bijzonder om van sporters te verwachten dat ze zich uitspreken in maatschappelijke kwesties.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Dream on.
Overigens is Andreeva wel heel leuk buiten de baan, los van haar achtergrond.
Jaa, de titel voor Maja zou toch wel hét ultieme tennisverhaal van 2026 wordenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:20 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat het sprookje compleet wordt in de finale
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Gretzl op 04-06-2026 21:38:10 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sint-Petersburg vloek. Iedere tenniser die in 2025 meedeed aan het Gazprom-exhibition event gaat nooit (meer) een Grand Slam pakken.Wall of ShameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan mijn vinger er niet op leggen waar het door komt, maar wat een saaie partij is dit zeg.
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?
Ja, precies. Hopen maar dat het iets wordt. Bij de dames interesseert het me dit jaar mer dan bij de heren. Als Chwalinska wint, ben ik al blij met deze RG.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.
Maar goed, is van alles gebeurt deze RG, dus we blijven wel hopen.
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"quote:
Helaas van korte duur.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"
Virus, wat een pech...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.
Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
Wat wie hoe? Ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.
Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |