abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220916484


Vorig jaar:


Welkom bij het Roland Garros 2026 topic op FOK! Hier bespreken we de Open Franse tenniskampioenschappen op het gravel van Roland Garros. Zowel de vrouwenpartijen als de mannenpartijen zullen in dit topic worden besproken.

Veel Plezier bij Roland Garros!

Wanneer: 24 mei t/m 7 juni
Officiële site: Klik
Speelschema per dag: Klik
Lotingen: Klik

TV:
-Eurosport
pi_220916602
Heerlijk toernooi tot nu toe
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 22:21:53 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220916642
twitter
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220917152
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:14 schreef 100Spokes het volgende:
Heerlijk toernooi tot nu toe
Het is niet saai nee, en dan gaat Zverev het zichzelf ook nog lastig maken :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220917238
Het is niet de bedoeling dat de oervervelende Fonseca ook dingen gaan winnen :{
pi_220917372
tjonge zeg alle statistieken waren beter van djokovic maar hij geeft het wel weg jmmr hoor
nofedal
pi_220917411
Eet De Jong ook elke dag bij de Japanner?
Jack does it in real time...
pi_220917556
twitter


Reclameborded
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:33:24 #9
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220917748
Jodar, een paar maanden terug nog een totale nobuddie, inmiddels derde favoriet voor de titel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:36:52 #10
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_220918347
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:17 schreef wimderon het volgende:
[ x ]

Reclameborded
Ja, ongelooflijk dat ze die achterlijke bordjes nog steeds gebruiken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:41:59 #11
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220918398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:33 schreef Szura het volgende:
Jodar, een paar maanden terug nog een totale nobuddie, inmiddels derde favoriet voor de titel
Ja, hij doet het natuurlijk wel heel goed. Toch had ik zelf voorafgaand aan dit toernooi verwacht dat hij makkelijker door zijn eerst 3 ronden zou lopen. Hij had het erg zwaar tegen Duckworth (3-1), en nu weer een zeer lange 5 setter tegen Michelsen. Inmiddels geef ik hem niet zoveel kansen meer. Dit kost teveel energie. Die kan niet meer lopen straks.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:59:07 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220918562
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef FundsAreSafu het volgende: Totaal niets meegekregen van die wedstrijd maar lijkt erop dat Mensik van De Minaur gaat winnen terwijl hij in zijn vorige wedstrijd tien minuten op de grond lag na de winst door kramp en andere hitte-ellende :o Kan Sinner nog iets van leren
Ja, en dan te bedenken dat Minaur een WalkOver had. Dus Mensik een 5u (?) partij waar hij tegen de grond klapt op het einde en door medische mensen geholpen moest worden en Minaur een walk...en toch verliest Minaur. Schande!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:58:30 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220918943
quote:
Alexander Zverev heeft zijn komende tegenstander Jesper de Jong op Roland Garros verward met voetballer Frenkie de Jong. De nummer 3 van de wereld werd na zijn gewonnen partij in de derde ronde tegen de Fransman Quentin Halys gevraagd naar zijn nieuwe rol als favoriet, na de uitschakeling van Jannik Sinner en Novak Djokovic.

,,Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet."

Zverev (29) stond de pers rond 01.30 uur te woord, nadat zijn partij tegen Halys vlak daarvoor was afgelopen. ,,Ik ben heel blij met mijn niveau aan het eind van de wedstrijd en dat ik om 01.00 uur klaar was en niet om 03.00 uur. Maar ik wil me alleen concentreren op wat ik kan beïnvloeden en dat zijn mijn wedstrijden."
Frenkie krijgt het druk de komende weken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220919287
zo zie je maar ook al zijn al de statistieken veel beter dan je tegenstander je verliest het toch... een geweldige pot van djokovic die hem eigenlijk had moeten winnen maar ja beter zijn dan je tegenstander wil niet altijd zeggen dat je wint... maar wat een kanjer zeg op deze leeftijd zo spelen. schitterend
nofedal
pi_220919472
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
pi_220919598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
Het gravelseizoen van Svajda tot dusverre:



Een Tabilo kan zomaar de finale halen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:41:11 #17
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220919653
.

[ Bericht 94% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 30-05-2026 12:41:32 ]
Rini dankjewel.
pi_220919878
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.

Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:27:24 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220920131
Hij mag morgen op centre court, mooi voor m
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220920258
Jovic Osaka erg leuke pot
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220920312
Doei Oliynykova, lekker afdruipen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:29 #22
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220920323
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
Berrettini en marche.
Antifa
pi_220920338
Cobolli nog geen set verloren dit toernooi
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220921646
Kouame wint eerste set van Tabilo 8)7
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220921701
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:17 schreef mitt het volgende:
Kouame wint eerste set van Tabilo 8)7
De enige Fransoos die nog over is in het toernooi bij de mannen :o

(bij de vrouwen enkel nog Parry, toch niet helemaal de verwachte namen)
  Admin zaterdag 30 mei 2026 @ 17:48:56 #26
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220921861
Avond vroeg naar bed dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 18:34:56 #27
426493 crew  PippenScottie
pi_220922355
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.

Waarom doet ES dit toch?
My friends all drive horses
pi_220922592
15-13 voor Berrettini in de super TB
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220922598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:56 schreef koffieleuk het volgende:
15-13 voor Berrettini in de super TB
Prachtig _O_

Dit is wat Roland Garros altijd wel speciaal maakt vind ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220922629
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
pi_220922661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef wimderon het volgende:
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
GRAVELRUKKED

Sowieso die bovenste helft van het schema _O-
Jack does it in real time...
pi_220922978
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.

Waarom doet ES dit toch?
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport :N
pi_220923370
-

[ Bericht 100% gewijzigd door koffieleuk op 30-05-2026 19:51:43 ]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220923630
Doei Gauff
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:13:29 #35
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220923642
De Oostenrijkse door
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220924421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport :N
Nee, omdat de wielerrechten van RCS een van hun speerpunten vormen. Meer dan 2 zenders heeft ook geen enkele zin verder.
pi_220924632
Nog een kraker met Arnaldi - Collignon.

We worden verwend de eerste week.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220924642
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:13 schreef chufi het volgende:
De Oostenrijkse door
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
U MAD?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:55:04 #39
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220924737
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
Warom kijk je eigenlijk tennis ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220924784
Jammer Collignon. Had het in de 4e set af kunnen maken
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220924793
Sinner eruit?

Geen probleem voor Italia.

Berrettini, Arnaldi en Cobolli naar de laatste 16.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220925140
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.

Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn :D
pi_220925749
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.

Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn :D
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
pi_220925822
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Dat zijn echt ruk op gravel.
pi_220925823
Al die afmeldingen en walkovers voor het dubbeltoernooi mogen ze ook wel een keer wat aan doen.
pi_220926542
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:55 schreef chufi het volgende:

[..]
Warom kijk je eigenlijk tennis ?
Niet vanwege het vlaggetje in ieder geval.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:34:00 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220926848
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
pi_220926935
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:31 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat zijn echt ruk op gravel.
FAA wel een vijfsetter gespeeld tegen Nadal hier, was dat jaar dat hij werd gecoacht door Toni volgens mij _O-

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
Is zijn minste ondergrond maar heeft er nog bijna een keer een Masters op gewonnen. En heeft al een keer in een GS-finale gestaan dus qua status zou het niet vreemd staan. Maar dit is zijn eerste RG sinds 2021 wat veel zegt over hoe hij de laatste jaren van blessure naar blessure gaat
pi_220926997
Hup Berrettini dan maar. Al lijkt me dat een utopie. Kutje FAA er ook nog in _O-

Edit: Oh Cobolli ook nog. Die mag ook wel. Uitstekende gravelspeler.
U MAD?
pi_220928198
Bizar dat Cirstea opeens zo staat te schroeien dit jaar op haar 36e
  zondag 31 mei 2026 @ 12:10:42 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928299
Waardeloze game Swiatek, die mag in de achtervolging
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:39:27 #52
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928498
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220928564
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef Szura het volgende:
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Einde Swiatek.

Komt een nieuwe Grand Slam finalist bij de vrouwen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220928565
quote:
„Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet.”
:D

15:30 toch?
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 12:54:46 #55
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220928579
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
17 uur staat hier.
HBO MAX
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220928594
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Oke, er stond inderdaad een sterretje bij met estimated time.
pi_220928603
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Ga maar uit van 15:30, dat gaat het worden tenzij Svitolina - Bencic langer dan 2.5 uur duurt
pi_220928685
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Alpha0 het volgende:
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.

Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
pi_220928959
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
Nog even op RG shinen voordat zijn WK begint.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 31 mei 2026 @ 14:49:29 #60
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929099
Einde Jodar-hype
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:50:16 #61
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929104
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
Het zijn allemaal goede jongens op de tour.
Rini dankjewel.
pi_220929449
Jodar is de hype nog niet waard. Gaat er zo af tegen bejaarde Carreno Busta.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220929614
Hup Jesper w/
pi_220929618
Carreno Busta is van dat onkruid dat je kapot spuit, maar dat maar terug blijft komen.
pi_220929627
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
pi_220929630
laat maar
pi_220929634
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
Ze beginnen nu
pi_220929660
Thanks ik spiekte ff op mijn telefoon. Irritant dat als ik m vast klaarzet er niks wijzigt terwijl het dus inderdaad al begonnen is....

Maar goed ben benieuwd *O* w/
  zondag 31 mei 2026 @ 15:44:06 #69
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_220929677
Alleen op hbo te zien?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_220929679
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
eurosport 1 is het nu te zien. Ben benieuwd of ze het blijven uitzenden. We hebben gewoon kpn en geen betaalde extra zenders dat is niet altijd handig bij dingen waarvan je denkt dat wil ik wel zien.
pi_220929698
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:44 schreef XDo het volgende:
Alleen op hbo te zien?
Eurosport
pi_220929716
Wat zie ik nu? Ze hebben het uber belangrijke fietsen onderbroken voor Jesper.
speak only if it improves the silence.
pi_220929718
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
pi_220929722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:52 schreef Hagenesie het volgende:
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
Eurosport 1 ook
speak only if it improves the silence.
pi_220929745
Lekkere start
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220929749
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen ;)
  zondag 31 mei 2026 @ 15:57:53 #77
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220929753
Hoeveel fouten kan Zverev maken
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220929759
Gelijk de break voor de Jong :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220929761
hoppa
pi_220929768
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lekkere start
Hardlopers zijn doodlopers
speak only if it improves the silence.
pi_220929777
Lekker hoor ^O^
pi_220929779
Dit is gespeeld, De Jong 6-0 6-0 6-0
pi_220929809
Dit is gespeeld.
pi_220929841
Zou Pien inmiddels ook al in Parijs zijn? ;(
pi_220929844
bohhhhh
pi_220929852
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Zou Pien inmiddels ook al in Parijs zijn? ;(
Ja dus :P
pi_220929855
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen ;)
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.

Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.

Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen :@.

Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 16:06:56 #88
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220929863
Franky de Jong for tha win
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220929877
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.

Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.

Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen :@.

Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
speak only if it improves the silence.
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 16:08:10 #90
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220929879
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.

Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.

Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen :@.

Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220929883
Maak Zverev maar even zenuwachtig Frenkie.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 31 mei 2026 @ 16:10:39 #92
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929906
Ach, het was even leuk.
Rini dankjewel.
pi_220929907
quote:
3s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
Vind ik wel :)
pi_220929909
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef yvonne het volgende:

[..]
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
Ah ligt het dus niet aan mij...
Maar oke nu lekker wedstrijd kijken O+
pi_220929912
Zo kennen we Jesper weer.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220929913
Jammer break terug
pi_220929938
We maken even tijd om te zien hoe iemand een wheelie maakt en een theekransje heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_220929961
Grootheid Sander Arends in het publiek _O_
pi_220930004
Een 5e set bij de Spaanse clash. He verwacht het niet
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220930035
Een wedstrijd van zverev en niemand die "vrouwenmepper" heeft geroepen. Fok! Gaat achteruit
speak only if it improves the silence.
pi_220930043
Kut Vrouwenmepper, maak hem af!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220930093
*O*
pi_220930094
Komop pakken nu :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  FOK!Fotograaf zondag 31 mei 2026 @ 16:46:39 #104
842 Zorro
Z
pi_220930099
Van 3-0 voor naar 3-3. dat heb ik eerder gezien in deze set
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 31 mei 2026 @ 16:48:17 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220930112
En de sjook
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!Fotograaf zondag 31 mei 2026 @ 16:48:26 #106
842 Zorro
Z
pi_220930114
Dit is gespeeld
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:15 #107
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220930119
Einde De Jong-hype. De NOS kan naar huis.
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:38 #108
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220930122
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
pi_220930123
Ja, jammer
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:50 #110
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220930126
Jammer
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220930128
Ja, jammer.
pi_220930134
Aldi troep @Zipportal
  zondag 31 mei 2026 @ 16:54:13 #113
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220930156
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:57:29 #114
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220930181
Jodargod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220930414
Ja jammer.
pi_220930426
Jammer dat het nu even nieu lukt.
*O* hup Jesper *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:47:40 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220930431
Goed zo Thiemo :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 31 mei 2026 @ 17:53:22 #118
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220930469
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
Tja, maar vond vooral in set 1 dat de Jong het zelf heeft laten liggen. Zverev speelde echt een dramatische set, en dan moet je echt toeslaan. 2e set was ook niet heel geweldig van Sascha. Maar oke, nu is het over en uit.
pi_220930523
GSM Zverev
pi_220930795
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:30 schreef raptorix het volgende:
Kut Vrouwenmepper, maak hem af!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220931545
Weg met die vreselijke Swiatek

Erg mooi @superniger
  zondag 31 mei 2026 @ 21:42:09 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932230
Ruud staat behoorlijk te worstelen, toch een van de betere gravelrukkers die er nog inzit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:16:29 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932407
Lol dat Ruud dit punt nog pakt _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932413
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Szura het volgende:
Lol dat Ruud dit punt nog pakt _O_
pi_220932464
Fernándo Gonzalez vibes momenteel bij Fonseca _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220932469
ruud doet zichzelf de das om geregeld.wordt nog niet warm van fonseca..denk dat het bij gravel winsten zal blijven
nofedal
  zondag 31 mei 2026 @ 22:44:42 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932516
Hoeveel kansen heeft Ruud nog nodig om het momentum om te draaien, echt elke keer laat hij het na
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932524
en wat heeft die n mazzel zeg..die moet meedoen aan de postcodeloterij haha
nofedal
pi_220932533
Ik ben nu toch wel Fonseca-moe.
pi_220932535
ruudje ruudje maar wat een teringmazzel heeft die baby
nofedal
pi_220932538
Toch de set naar Fonseca ondanks de kansen voor Ruud
  zondag 31 mei 2026 @ 23:13:44 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932617
Mensik slaat dan eindelijk psychopaat Roebljov eruit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932895
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
pi_220932974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:10 schreef BobW het volgende:
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
Jammer genoeg geen 5de set
pi_220934020
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:40 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Jammer genoeg geen 5de set
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
nofedal
  maandag 1 juni 2026 @ 13:23:47 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935607
Cobolli verliest een set
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:51:51 #137
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220935745
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef Szura het volgende:
Cobolli verliest een set
Hij gaat er wel 3 winnen.
sig verwijderd door FA
pi_220935771
Arends/Pel kwartfinale genot @monkyyy
  maandag 1 juni 2026 @ 14:24:40 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935865
Mevrouw Griekspoor exit @de_boswachter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220936434
Andere Poetinsupporter Diana Schnaider wel naar de kwartinale..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220936551
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:50:50 #142
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220936604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:56 schreef leukeditter het volgende:

[..]
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
Jij denkt dat je wel een kans maakt tegen Ruud ja?
AZ
ALKMAAR
pi_220936757
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
opametstok.gif
pi_220936813
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Weg ermee.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 19:15:26 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937478
Auger-Aliassime maakt het even snel af in de 3e set
pi_220937484
Ook Berrettini in 3, sleept de tiebreak in set 3 er uit na 5-2 en 6-3 achter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:18:41 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937495
Anti-climax op het laatste punt. Viesdikke umpire moet nog even uit de stoel :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 juni 2026 @ 22:08:30 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220938574
Doei Osaka.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:14:46 #149
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220938607
Tiafoe en Arnaldi gaan er een lange pot van maken: 1-1 na 2,5 uur. Wel bij vlagen leuke punten.
sig verwijderd door FA
pi_220938609
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Doei Osaka.
Heel mooi. Prullenbak.
U MAD?
pi_220939225
De mensen willen een 5de set. "BigFoe" is slipping
pi_220939289
Arnaldi pakt de set 2-2 en we gaan nog even door.
pi_220939369
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Knor
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:17:35 #154
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220939874
Toch een Italiaantje in de halve finales. En misschien wel 2 (en dan ook direct één in de vinale)
Rini dankjewel.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:35:07 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220939926
Knuppel Tiafoe, had het moeten uitserveren in de vierde set.

POLL
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220939990
Berrettini en Cobolli.

En een ietsiepietsie voor Fonseca. Maar dat is omdat Kuerten daar in de box zit.
U MAD?
pi_220940348
twitter
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 10:00:41 #158
426493 crew  PippenScottie
pi_220940645
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden O+

Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
My friends all drive horses
pi_220940752
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden O+

Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5 ;(
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:47:19 #160
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220941270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5 ;(
Dit blijf ik ook wel jammer vinden idd. Ga op z'n minst door tot 12-12 en speel dan een beslissende, wat ze in het verleden nog wel eens deden. Ik ben gek op echte uitputtingslagen.

Aan de andere kant is het ook wel te begrijpen. Een speler is een volgende ronde natuurlijk niets meer waard als een wedstrijd zolang duurt. Isner verloor toen zelfs kansloos van Thiemo de Bakker in de ronde na Mahut...kan je nagaan.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:50:43 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220941345
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden O+

Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Alleen Zverev heeft relatief korte potjes. Komt vooral door zijn matige tegenstanders. Het is niet zo dat Zverev nou een enorm niveau loopt te spelen. Jodar zie ik eigenlijk ook niet veel kans maken vandaag. Fonseca zou ik wel een kansje geven, maar die heeft al zoveel zware wedstrijden gehad en speelt ook nog eens de avondwedstrijd vandaag, dat ik vrees dat als hij van Mensik wint dat hij te vermoeid zal zijn tegen Sascha.
pi_220941495
Bij de Wheelchair Singles vrouwen doet een zekere J. Bos mee _O_ @de_boswachter
pi_220941536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij de Wheelchair Singles vrouwen doet een zekere J. Bos mee _O_ @:de_boswachter
Jaaaaa transformer Joop
U MAD?
pi_220942020
Andreeva naar de halve finale.

Speelt een stuk agressiever lijkt het ^O^
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220942244
Wel fascinerend, de gehele kwartfinales uit Oost-Europa.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:05:39 #166
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220942986
Wat een typische WTA-wedstrijd.
sig verwijderd door FA
pi_220943011
Het regent in Frankrijk?
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:24:53 #168
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220943099
Honden in de spelersbox 😰.
sig verwijderd door FA
pi_220943322
Andreeva - Kostuyk wordt genieten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220943324
Nu hype Jodar tegen Zverev.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Admin dinsdag 2 juni 2026 @ 15:12:23 #171
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220943387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Honden in de spelersbox 😰.
Dat heet geen 'hond' hoor
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220943391
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:01 schreef mitt het volgende:
Andreeva - Kostuyk wordt genieten.
Vanwege het tennis of de geopolitieke spanning?
pi_220943402
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Vanwege het tennis of de geopolitieke spanning?
Allebei :Y
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220943459
Bohh Jodar begint erg sterk.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:53:26 #175
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943751
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Weg ermee.
Grote speelster. Weet zeker dat ze Sabalenka nog weg zou vegen. Maar ze gaat voor de dubbel helaas.
pi_220943767
Tiebreak voor Zverev, helaas.

Dit is wel gedaan.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:55:54 #177
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943770
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:02 schreef mitt het volgende:
Nu hype Jodar tegen Zverev.
Gaat net zoals tegen de Jong. Hij speelt niet heel goed...zelfs een break achter. Maar pakt toch de set in de tiebreak.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:56:22 #178
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943775
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
Tiebreak voor Zverev, helaas.

Dit is wel gedaan.
Ja, nu is het absoluut klaar. Al is die Jodar wel een enorm vechtertje. Nog meer (en beter) dan Jesper.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:04:45 #179
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943832
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20? _O-
pi_220943927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20? _O-
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha :P
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:25:38 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943964
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha :P
Ja, dat is waar. Mooie tijd was dat :P
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:28:10 #182
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220943982
Einde Jodar-hype. Die speelde in januari nog kwalificaties voor een Challenger. Om wel even in perspectief te plaatsen waar hij vandaan komt.
Rini dankjewel.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:29:53 #183
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220943991
Zverev maakt sinds 5-2 eerste set wel echt gehakt van Jodar.
sig verwijderd door FA
pi_220944096
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
U MAD?
pi_220944401
Heb het gevoel dat Zverev de druk niet aan zal kunnen
pi_220944635
Italianen gaan ook lekker in het mannendubbel. Geweldig punt van Vavassori die in de match tiebreak een match point wegwerkte
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220944848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220944910
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
pi_220945906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
pi_220945942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
pi_220945954
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:32:10 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946095
Nog weinig spektakel van Fonseca, vaak wat wild. Mensik degelijk in z’n servicegames, vooralsnog genoeg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220946097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
Ik zou toch even wat resultaten van dit jaar nakijken dan
pi_220946110
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:02 schreef mitt het volgende:
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
Halve finale is pas vrijdag, denk ik? Wel wat hersteltijd dan
pi_220946526
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
Ik ben er ook bang voor. Walkover in de halve sowieso en dan tegen brekebeen Berrettini of FAA die er normaal gesproken op gravel niets van kan. Tsja.
U MAD?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:52:04 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946564
Geweldige returns deze game van Mensik, tweede break voorsprong die Fonseca weggooit deze set. Ram hem er nu maar uit dan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:02:30 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946605
Manmanman, die tweede service op de lijn en deze mislukte smash van Mensik. Ben wel klaar met die ontsnappingen van Fonseca, weg ermee.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:19 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946631
Heerlijk zo’n beslissende game _O_
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:55 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946636
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
pi_220946640
Niveautje wel dit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220946645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die oogde al vaker dood en begraven dit toernooi :D
pi_220946649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die gaat slapeloze nachten krijgen van die gemiste smash op matchpoint als dit nog mis gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:08 #206
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946659
Hoeveel deuce gaan we nog krijgen :D
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:42 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946673
6 MP naar de klote, vooral de tweede gaat Mensik nog wakker houden als hij dit vernachelt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:28 #209
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946678
Fonseca die zich de hele tijd niet kan inhouden om moeilijke ballen te slaan :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:58 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946680
Wat een punt _O_
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:17:52 #211
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946704
Zo knap om zo rustig te blijven. Mensik _O_
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:18:41 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946709
Mooi, nu de vrouwenmepper slopen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220946710
Mensik _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:25:02 #214
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220946744
Mensik _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:44:40 #215
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220947455
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220949830
Lois Boisson en nu Maja Chwalinska.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220949835
Jazda
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:09:15 #218
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_220949848
So Kalinskaya had nog makkelijk kunnen winnen vanaf 3-5 30-15 2e set maar wat ze dan presteert.
pi_220950733
Sabalenka komt vrij woedend over.
pi_220950857
SP Shnaider.

En de set. Onnodig als je het mij vraagt, Sabalenka stond er goed voor maar werd erg ziedend na vrijwel elk punt.
pi_220951046
5-0 Shnaider. Dit kan niet meer mis.
pi_220951049
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SP Shnaider.

En de set. Onnodig als je het mij vraagt, Sabalenka stond er goed voor maar werd erg ziedend na vrijwel elk punt.
Ze wordt leip van de wind.

4-0 Shnaider :o
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220951074
6-0 in de derde set voor Shnaider _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220951083
We krijgen een nieuwe Grand Slam winnares. Twee nieuwe finalisten zelfs.

Shnaider - Chwalinka :o
Andreeva - Kostyuk
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220951194
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Ze wordt leip van de wind.

4-0 Shnaider :o
Terwijl ze best aardig stond te spelen, wat mij betreft. Ze moest alleen geen dropshots doen.
pi_220951732
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Ze wordt leip van de wind.

4-0 Shnaider :o
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
pi_220951879
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:30 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.

Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
pi_220951895
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.

Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
pi_220952046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:

[..]
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
Joah theoretisch mee eens, pragmatisch als je naar Parijs reist en een stadionticket hebt toch wel fijn als het niet in het water valt :P
pi_220952052
FAA - Cobolli close, maar toch steeds het gevoel dat Cobolli gaat winnen (maar misschien is dat omdat ik FAA het meer gun)
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:29:51 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220952443
twitter

Koekoek
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220952554
Toch een Italiaanse finalist.

Cobolli tegen Berrettini/Arnaldi
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220952564
Zverev:

Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini

:'( :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:43:13 #234
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220952575
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220952652
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Wie bedoel je, mooie Matteo? O+
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:59:55 #236
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220952726
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wie bedoel je, mooie Matteo? O+
Ja die ook, maar Flavio mag er ook zijn. *)

Wat een namiddag/avond *;
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220953062
Ach, mentaal wrak Sabalenka
Jack does it in real time...
pi_220953098
Hup Berrettini
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220954653
Weg met Berrettini

Weg met zverev
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:12 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220955207
Goh, Berrettini weer eens geblesseerd na drie potjes tennissen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220955230
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef mitt het volgende:
Zverev:

Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini

:'( :')
Dit is wel een heel sneu rijtje
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:41 #242
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef BobW het volgende:

[..]
Dit is wel een heel sneu rijtje
Dat gaat Cobolli worden in de finale. Den niet dat Arnaldi veel kans heeft.

Tja, het is een sneu rijtje. Maar daar kan Sascha ook niets aan doen. Die moet gewoon zorgen dat als hij torenhoge favoriet eindelijk een Grand Slam titel pakt. Met die druk spelen is ook niet altijd makkelijk.

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:14:52 #243
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220955720
De deletionisten op Wikipedia

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:18:03 #244
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_220956445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef GwaiLow het volgende:

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:38:56 #245
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220956962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Ja, mee eens. En het is gunstig voor hem dat ie 2 volle dagen rust heeft, aangezien hij pittige wedstrijden heeft gespeeld. Maar ja...een halve finale Grand Slam is toch vaak moeilijk voor zo'n jonge gozer.
pi_220957189
Arnaldi heeft ook wel echt een revival, van uit de top 100 terug richting zijn beste ranking ooit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220957202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Het is inderdaad Zverev's GS to lose. Ben heel benieuwd of ie de druk aan kan. Zo'n kans gaat ie de komende jaren waarschijnlijk niet meer krijgen op RG
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:49:15 #248
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220957620
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220958876
Hup Kostyuk
pi_220959024
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hup Kostyuk
Ze bakt er nog niks van..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220959034
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Ze bakt er nog niks van..
Nope
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:46:12 #252
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220959099
Mirra speelt Marta echt volledig gek. Heel ander niveau.
pi_220959133
zonde
pi_220959333
Russische stokbrood voor Kostyuk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220959338
prachtige rally
pi_220959344
Er zit nog leven in
pi_220959358
Tragisch niveau, foutenfestival. John had gelijk.
sig verwijderd door FA
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:20:41 #258
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220959361
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hup Kostyk
Yes, hup Marta
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220959364
Dit helpt dan weer niet.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:22:59 #260
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220959373
We krijgen geen Oekraïense RG-winnaar dit jaar
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220959375
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:22 schreef Gretzl het volgende:
We krijgen geen Oekraïense RG-winnaar dit jaar [ afbeelding ]
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:24:38 #262
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220959380
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:23 schreef mitt het volgende:

[..]
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220959383
Kostyuk OUT
Andreeva naar de finale. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220959395
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:24 schreef Gretzl het volgende:

[..]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenen
Dream on.

Overigens is Andreeva wel heel leuk buiten de baan, los van haar achtergrond.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220959408
Ach, Kostyuk.
pi_220959568
Finale Polen-Rusland zou ook mooi zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:28:01 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220959982
Ach, Wesley
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220960078
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:27 schreef mitt het volgende:

[..]
Dream on.

Overigens is Andreeva wel heel leuk buiten de baan, los van haar achtergrond.
Sowieso altijd erg bijzonder om van sporters te verwachten dat ze zich uitspreken in maatschappelijke kwesties.

Mooi meegenomen als ze het doen, zoals Muhammad Ali en Lamin Yamal, maar dat zijn wel de uitzonderingen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:15:41 #269
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960198
Hup Maja (GODIN) _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:18:29 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220960213
Mooi dat Poetin-pijper eruit ligt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220960221
Ik ben fan
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220960222
We feliciteren alvast Andreeva.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:20:22 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220960224
Hoop dat het sprookje compleet wordt in de finale _O_
pi_220960231
Een Italiaan in de finale bij de mannen en een Poolse bij de vrouwen, voorspelbaar weer
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:21:19 #275
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960234
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:20 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat het sprookje compleet wordt in de finale _O_
Jaa, de titel voor Maja zou toch wel hét ultieme tennisverhaal van 2026 worden _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:22:26 #276
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960256

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:24:28 #277
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960296
POLL
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:26:50 #278
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:18 schreef Szura het volgende:
Mooi dat Poetin-pijper eruit ligt
:Y
Sint-Petersburg vloek. Iedere tenniser die in 2025 meedeed aan het Gazprom-exhibition event gaat nooit (meer) een Grand Slam pakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Gretzl op 04-06-2026 21:38:10 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:37:02 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220961008
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:26 schreef Gretzl het volgende:

[..]
:Y
Sint-Petersburg vloek. Iedere tenniser die in 2025 meedeed aan het Gazprom-exhibition event gaat nooit (meer) een Grand Slam pakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wall of Shame
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:59:41 #280
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220961595
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 5 juni 2026 @ 00:30:11 #281
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220962154
#viesdik

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220962560
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
#viesdik

[ x ]
Franse pizza :')
U MAD?
pi_220963191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:18 schreef Szura het volgende:
Mooi dat Poetin-pijper eruit ligt
:?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220964359
twitter


_O_
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220965977
Begonnen!

Mensik ziet er vanaf game 1 niet helemaal fris uit.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:24:52 #286
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220966079
Mensik wil niet breaken...
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:54:10 #287
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966199
Ik kan mijn vinger er niet op leggen waar het door komt, maar wat een saaie partij is dit zeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan mijn vinger er niet op leggen waar het door komt, maar wat een saaie partij is dit zeg.
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:08:19 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966279
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:02 schreef mitt het volgende:

[..]
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966315
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:16:33 #291
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966328
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:14 schreef mitt het volgende:

[..]
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966359
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.

Maar goed, is van alles gebeurt deze RG, dus we blijven wel hopen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:26:57 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966385
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:22 schreef mitt het volgende:

[..]
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.

Maar goed, is van alles gebeurt deze RG, dus we blijven wel hopen.
Ja, precies. Hopen maar dat het iets wordt. Bij de dames interesseert het me dit jaar mer dan bij de heren. Als Chwalinska wint, ben ik al blij met deze RG.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966544
Mensik gaat opeens tennissen.

Op naar set 4 ^O^
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:15:20 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966622
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:56 schreef mitt het volgende:
Mensik gaat opeens tennissen.

Op naar set 4 ^O^
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966667
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"
Helaas van korte duur.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220967046
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.

Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220967069
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.

Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
Virus, wat een pech...

Ik las nog een interview na zijn vorige wedstrijd waarin hij zei dat hij zich ondanks de lange potten fysiek nog erg goed voelde
pi_220967070
Wel serieus dan als hij niet eens een poging waagt om te spelen. Al was het topfit waarschijnlijk al heel lastig geworden
  Admin vrijdag 5 juni 2026 @ 18:50:26 #300
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220967074
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.

Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
Wat wie hoe? Ik zit er klaar voor :@
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 18:53:06 #301
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220967092
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:50 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wat wie hoe? Ik zit er klaar voor :@
Arnaldi ziek, stukje virusinfectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')