Gaat net zoals tegen de Jong. Hij speelt niet heel goed...zelfs een break achter. Maar pakt toch de set in de tiebreak.quote:
Ja, nu is het absoluut klaar. Al is die Jodar wel een enorm vechtertje. Nog meer (en beter) dan Jesper.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
Tiebreak voor Zverev, helaas.
Dit is wel gedaan.
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. haquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20?
Ja, dat is waar. Mooie tijd was datquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
Ik zou toch even wat resultaten van dit jaar nakijken danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
Halve finale is pas vrijdag, denk ik? Wel wat hersteltijd danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:02 schreef mitt het volgende:
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
Ik ben er ook bang voor. Walkover in de halve sowieso en dan tegen brekebeen Berrettini of FAA die er normaal gesproken op gravel niets van kan. Tsja.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |