abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220943767
Tiebreak voor Zverev, helaas.

Dit is wel gedaan.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:55:54 #177
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943770
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:02 schreef mitt het volgende:
Nu hype Jodar tegen Zverev.
Gaat net zoals tegen de Jong. Hij speelt niet heel goed...zelfs een break achter. Maar pakt toch de set in de tiebreak.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:56:22 #178
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943775
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
Tiebreak voor Zverev, helaas.

Dit is wel gedaan.
Ja, nu is het absoluut klaar. Al is die Jodar wel een enorm vechtertje. Nog meer (en beter) dan Jesper.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:04:45 #179
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943832
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20? _O-
pi_220943927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20? _O-
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha :P
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:25:38 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943964
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha :P
Ja, dat is waar. Mooie tijd was dat :P
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:28:10 #182
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220943982
Einde Jodar-hype. Die speelde in januari nog kwalificaties voor een Challenger. Om wel even in perspectief te plaatsen waar hij vandaan komt.
Rini dankjewel.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:29:53 #183
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220943991
Zverev maakt sinds 5-2 eerste set wel echt gehakt van Jodar.
sig verwijderd door FA
pi_220944096
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
U MAD?
pi_220944401
Heb het gevoel dat Zverev de druk niet aan zal kunnen
pi_220944635
Italianen gaan ook lekker in het mannendubbel. Geweldig punt van Vavassori die in de match tiebreak een match point wegwerkte
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220944848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220944910
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
pi_220945906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
pi_220945942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
pi_220945954
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:32:10 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946095
Nog weinig spektakel van Fonseca, vaak wat wild. Mensik degelijk in z’n servicegames, vooralsnog genoeg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220946097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
Ik zou toch even wat resultaten van dit jaar nakijken dan
pi_220946110
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:02 schreef mitt het volgende:
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
Halve finale is pas vrijdag, denk ik? Wel wat hersteltijd dan
pi_220946526
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
Ik ben er ook bang voor. Walkover in de halve sowieso en dan tegen brekebeen Berrettini of FAA die er normaal gesproken op gravel niets van kan. Tsja.
U MAD?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:52:04 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946564
Geweldige returns deze game van Mensik, tweede break voorsprong die Fonseca weggooit deze set. Ram hem er nu maar uit dan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:02:30 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946605
Manmanman, die tweede service op de lijn en deze mislukte smash van Mensik. Ben wel klaar met die ontsnappingen van Fonseca, weg ermee.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:19 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946631
Heerlijk zo’n beslissende game _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')