abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:25:38 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943964
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha :P
Ja, dat is waar. Mooie tijd was dat :P
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:28:10 #182
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220943982
Einde Jodar-hype. Die speelde in januari nog kwalificaties voor een Challenger. Om wel even in perspectief te plaatsen waar hij vandaan komt.
Rini dankjewel.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:29:53 #183
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220943991
Zverev maakt sinds 5-2 eerste set wel echt gehakt van Jodar.
sig verwijderd door FA
pi_220944096
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
U MAD?
pi_220944401
Heb het gevoel dat Zverev de druk niet aan zal kunnen
pi_220944635
Italianen gaan ook lekker in het mannendubbel. Geweldig punt van Vavassori die in de match tiebreak een match point wegwerkte
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220944848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat Zverev te makkelijk af allemaal. Waardeloze vrouwenmepper.
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220944910
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
pi_220945906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zie Zverev alleen in de halve finale verliezen, die zaadjes in de bovenste helft gaan het niet doen want die choken nog harder dan hij
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
pi_220945942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Want Fonseca en Mensik hebben dat al veel vaker bewezen dan Berrettini, Cobolli of FAA?
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
pi_220945954
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:32:10 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946095
Nog weinig spektakel van Fonseca, vaak wat wild. Mensik degelijk in z’n servicegames, vooralsnog genoeg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220946097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Die hebben dit toernooi alleen al meer bewezen dan die drie dit jaar bij elkaar
Ik zou toch even wat resultaten van dit jaar nakijken dan
pi_220946110
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:02 schreef mitt het volgende:
Hopelijk houdt een van de twee mannen nog wat energie over voor de halve finale
Halve finale is pas vrijdag, denk ik? Wel wat hersteltijd dan
pi_220946526
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Het gaat gebeuren, Zverev gaat dit winnen.
Ik ben er ook bang voor. Walkover in de halve sowieso en dan tegen brekebeen Berrettini of FAA die er normaal gesproken op gravel niets van kan. Tsja.
U MAD?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:52:04 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946564
Geweldige returns deze game van Mensik, tweede break voorsprong die Fonseca weggooit deze set. Ram hem er nu maar uit dan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:02:30 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946605
Manmanman, die tweede service op de lijn en deze mislukte smash van Mensik. Ben wel klaar met die ontsnappingen van Fonseca, weg ermee.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:19 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946631
Heerlijk zo’n beslissende game _O_
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:55 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946636
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
pi_220946640
Niveautje wel dit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220946645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die oogde al vaker dood en begraven dit toernooi :D
pi_220946649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die gaat slapeloze nachten krijgen van die gemiste smash op matchpoint als dit nog mis gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:08 #206
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946659
Hoeveel deuce gaan we nog krijgen :D
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:42 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946673
6 MP naar de klote, vooral de tweede gaat Mensik nog wakker houden als hij dit vernachelt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:28 #209
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946678
Fonseca die zich de hele tijd niet kan inhouden om moeilijke ballen te slaan :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:58 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946680
Wat een punt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')