Die oogde al vaker dood en begraven dit toernooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die gaat slapeloze nachten krijgen van die gemiste smash op matchpoint als dit nog mis gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Ze wordt leip van de wind.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SP Shnaider.
En de set. Onnodig als je het mij vraagt, Sabalenka stond er goed voor maar werd erg ziedend na vrijwel elk punt.
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.
Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
Joah theoretisch mee eens, pragmatisch als je naar Parijs reist en een stadionticket hebt toch wel fijn als het niet in het water valtquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
Wie bedoel je, mooie Matteo?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Ja die ook, maar Flavio mag er ook zijn.quote:
Dit is wel een heel sneu rijtjequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef mitt het volgende:
Zverev:
Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini
![]()
Dat gaat Cobolli worden in de finale. Den niet dat Arnaldi veel kans heeft.quote:
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef GwaiLow het volgende:
Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
Ja, mee eens. En het is gunstig voor hem dat ie 2 volle dagen rust heeft, aangezien hij pittige wedstrijden heeft gespeeld. Maar ja...een halve finale Grand Slam is toch vaak moeilijk voor zo'n jonge gozer.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Het is inderdaad Zverev's GS to lose. Ben heel benieuwd of ie de druk aan kan. Zo'n kans gaat ie de komende jaren waarschijnlijk niet meer krijgen op RGquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |