abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:55 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946636
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
pi_220946640
Niveautje wel dit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220946645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die oogde al vaker dood en begraven dit toernooi :D
pi_220946649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die gaat slapeloze nachten krijgen van die gemiste smash op matchpoint als dit nog mis gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:08 #206
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946659
Hoeveel deuce gaan we nog krijgen :D
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:42 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946673
6 MP naar de klote, vooral de tweede gaat Mensik nog wakker houden als hij dit vernachelt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:28 #209
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946678
Fonseca die zich de hele tijd niet kan inhouden om moeilijke ballen te slaan :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:58 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946680
Wat een punt _O_
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:17:52 #211
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220946704
Zo knap om zo rustig te blijven. Mensik _O_
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:18:41 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220946709
Mooi, nu de vrouwenmepper slopen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220946710
Mensik _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:25:02 #214
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220946744
Mensik _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:44:40 #215
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220947455
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220949830
Lois Boisson en nu Maja Chwalinska.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220949835
Jazda
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:09:15 #218
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_220949848
So Kalinskaya had nog makkelijk kunnen winnen vanaf 3-5 30-15 2e set maar wat ze dan presteert.
pi_220950733
Sabalenka komt vrij woedend over.
pi_220950857
SP Shnaider.

En de set. Onnodig als je het mij vraagt, Sabalenka stond er goed voor maar werd erg ziedend na vrijwel elk punt.
pi_220951046
5-0 Shnaider. Dit kan niet meer mis.
pi_220951049
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SP Shnaider.

En de set. Onnodig als je het mij vraagt, Sabalenka stond er goed voor maar werd erg ziedend na vrijwel elk punt.
Ze wordt leip van de wind.

4-0 Shnaider :o
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220951074
6-0 in de derde set voor Shnaider _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220951083
We krijgen een nieuwe Grand Slam winnares. Twee nieuwe finalisten zelfs.

Shnaider - Chwalinka :o
Andreeva - Kostyuk
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220951194
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Ze wordt leip van de wind.

4-0 Shnaider :o
Terwijl ze best aardig stond te spelen, wat mij betreft. Ze moest alleen geen dropshots doen.
pi_220951732
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Ze wordt leip van de wind.

4-0 Shnaider :o
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
pi_220951879
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:30 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.

Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
pi_220951895
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.

Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
pi_220952046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:

[..]
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
Joah theoretisch mee eens, pragmatisch als je naar Parijs reist en een stadionticket hebt toch wel fijn als het niet in het water valt :P
pi_220952052
FAA - Cobolli close, maar toch steeds het gevoel dat Cobolli gaat winnen (maar misschien is dat omdat ik FAA het meer gun)
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:29:51 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220952443
twitter

Koekoek
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220952554
Toch een Italiaanse finalist.

Cobolli tegen Berrettini/Arnaldi
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220952564
Zverev:

Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini

:'( :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:43:13 #234
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220952575
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220952652
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Wie bedoel je, mooie Matteo? O+
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:59:55 #236
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220952726
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wie bedoel je, mooie Matteo? O+
Ja die ook, maar Flavio mag er ook zijn. *)

Wat een namiddag/avond *;
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220953062
Ach, mentaal wrak Sabalenka
Jack does it in real time...
pi_220953098
Hup Berrettini
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220954653
Weg met Berrettini

Weg met zverev
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:12 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220955207
Goh, Berrettini weer eens geblesseerd na drie potjes tennissen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220955230
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef mitt het volgende:
Zverev:

Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini

:'( :')
Dit is wel een heel sneu rijtje
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:41 #242
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef BobW het volgende:

[..]
Dit is wel een heel sneu rijtje
Dat gaat Cobolli worden in de finale. Den niet dat Arnaldi veel kans heeft.

Tja, het is een sneu rijtje. Maar daar kan Sascha ook niets aan doen. Die moet gewoon zorgen dat als hij torenhoge favoriet eindelijk een Grand Slam titel pakt. Met die druk spelen is ook niet altijd makkelijk.

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:14:52 #243
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220955720
De deletionisten op Wikipedia

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:18:03 #244
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_220956445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef GwaiLow het volgende:

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:38:56 #245
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220956962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Ja, mee eens. En het is gunstig voor hem dat ie 2 volle dagen rust heeft, aangezien hij pittige wedstrijden heeft gespeeld. Maar ja...een halve finale Grand Slam is toch vaak moeilijk voor zo'n jonge gozer.
pi_220957189
Arnaldi heeft ook wel echt een revival, van uit de top 100 terug richting zijn beste ranking ooit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220957202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Het is inderdaad Zverev's GS to lose. Ben heel benieuwd of ie de druk aan kan. Zo'n kans gaat ie de komende jaren waarschijnlijk niet meer krijgen op RG
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:49:15 #248
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220957620
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220958876
Hup Kostyuk
pi_220959024
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hup Kostyuk
Ze bakt er nog niks van..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')