abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220951732
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Ze wordt leip van de wind.

4-0 Shnaider :o
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
pi_220951879
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:30 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wel flink genaaid ook, de mannen spelen nu wel met gesloten dak.
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.

Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
pi_220951895
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ironisch genoeg vroeg juist Shnaider om het sluiten van het dak.

Vind het sowieso geen excuus overigens, tennis is een buitensport (of RG iig een buitentoernooi), omgaan met weersomstandigheden is juist een belangrijk onderdeel. Regen uitgezonderd natuurlijk omdat dat spelen echt onmogelijk maakt.
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
pi_220952046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:

[..]
Oh zonder meer, ik ben sowieso tegenstander van een dak op een outdoor toernooi. Regen en de daarbij behorende onderbrekingen horen er ook bij.
Joah theoretisch mee eens, pragmatisch als je naar Parijs reist en een stadionticket hebt toch wel fijn als het niet in het water valt :P
pi_220952052
FAA - Cobolli close, maar toch steeds het gevoel dat Cobolli gaat winnen (maar misschien is dat omdat ik FAA het meer gun)
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:29:51 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220952443
twitter

Koekoek
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220952554
Toch een Italiaanse finalist.

Cobolli tegen Berrettini/Arnaldi
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220952564
Zverev:

Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini

:'( :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:43:13 #234
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220952575
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220952652
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom heeft niemand even een pm/dm gestuurd dat er eindelijk een lekker ding meespeelt?!
Wie bedoel je, mooie Matteo? O+
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:59:55 #236
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220952726
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wie bedoel je, mooie Matteo? O+
Ja die ook, maar Flavio mag er ook zijn. *)

Wat een namiddag/avond *;
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220953062
Ach, mentaal wrak Sabalenka
Jack does it in real time...
pi_220953098
Hup Berrettini
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220954653
Weg met Berrettini

Weg met zverev
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:12 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220955207
Goh, Berrettini weer eens geblesseerd na drie potjes tennissen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220955230
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef mitt het volgende:
Zverev:

Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini

:'( :')
Dit is wel een heel sneu rijtje
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:41 #242
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef BobW het volgende:

[..]
Dit is wel een heel sneu rijtje
Dat gaat Cobolli worden in de finale. Den niet dat Arnaldi veel kans heeft.

Tja, het is een sneu rijtje. Maar daar kan Sascha ook niets aan doen. Die moet gewoon zorgen dat als hij torenhoge favoriet eindelijk een Grand Slam titel pakt. Met die druk spelen is ook niet altijd makkelijk.

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:14:52 #243
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220955720
De deletionisten op Wikipedia

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:18:03 #244
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_220956445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef GwaiLow het volgende:

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:38:56 #245
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220956962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Ja, mee eens. En het is gunstig voor hem dat ie 2 volle dagen rust heeft, aangezien hij pittige wedstrijden heeft gespeeld. Maar ja...een halve finale Grand Slam is toch vaak moeilijk voor zo'n jonge gozer.
pi_220957189
Arnaldi heeft ook wel echt een revival, van uit de top 100 terug richting zijn beste ranking ooit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220957202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Het is inderdaad Zverev's GS to lose. Ben heel benieuwd of ie de druk aan kan. Zo'n kans gaat ie de komende jaren waarschijnlijk niet meer krijgen op RG
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:49:15 #248
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220957620
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220958876
Hup Kostyuk
pi_220959024
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hup Kostyuk
Ze bakt er nog niks van..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')