abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955230
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef mitt het volgende:
Zverev:

Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini

:'( :')
Dit is wel een heel sneu rijtje
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:41 #242
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef BobW het volgende:

[..]
Dit is wel een heel sneu rijtje
Dat gaat Cobolli worden in de finale. Den niet dat Arnaldi veel kans heeft.

Tja, het is een sneu rijtje. Maar daar kan Sascha ook niets aan doen. Die moet gewoon zorgen dat als hij torenhoge favoriet eindelijk een Grand Slam titel pakt. Met die druk spelen is ook niet altijd makkelijk.

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:14:52 #243
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220955720
De deletionisten op Wikipedia

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:18:03 #244
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_220956445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef GwaiLow het volgende:

Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:38:56 #245
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220956962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Ja, mee eens. En het is gunstig voor hem dat ie 2 volle dagen rust heeft, aangezien hij pittige wedstrijden heeft gespeeld. Maar ja...een halve finale Grand Slam is toch vaak moeilijk voor zo'n jonge gozer.
pi_220957189
Arnaldi heeft ook wel echt een revival, van uit de top 100 terug richting zijn beste ranking ooit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220957202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:

[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Het is inderdaad Zverev's GS to lose. Ben heel benieuwd of ie de druk aan kan. Zo'n kans gaat ie de komende jaren waarschijnlijk niet meer krijgen op RG
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:49:15 #248
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220957620
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220958876
Hup Kostyuk
pi_220959024
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hup Kostyuk
Ze bakt er nog niks van..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220959034
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:40 schreef mitt het volgende:

[..]
Ze bakt er nog niks van..
Nope
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:46:12 #252
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220959099
Mirra speelt Marta echt volledig gek. Heel ander niveau.
pi_220959133
zonde
pi_220959333
Russische stokbrood voor Kostyuk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220959338
prachtige rally
pi_220959344
Er zit nog leven in
pi_220959358
Tragisch niveau, foutenfestival. John had gelijk.
sig verwijderd door FA
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:20:41 #258
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220959361
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:10 schreef skysherrif het volgende:
Hup Kostyk
Yes, hup Marta
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220959364
Dit helpt dan weer niet.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:22:59 #260
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220959373
We krijgen geen Oekraïense RG-winnaar dit jaar
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220959375
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:22 schreef Gretzl het volgende:
We krijgen geen Oekraïense RG-winnaar dit jaar [ afbeelding ]
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:24:38 #262
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220959380
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:23 schreef mitt het volgende:

[..]
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220959383
Kostyuk OUT
Andreeva naar de finale. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220959395
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:24 schreef Gretzl het volgende:

[..]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenen
Dream on.

Overigens is Andreeva wel heel leuk buiten de baan, los van haar achtergrond.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220959408
Ach, Kostyuk.
pi_220959568
Finale Polen-Rusland zou ook mooi zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:28:01 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220959982
Ach, Wesley
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220960078
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:27 schreef mitt het volgende:

[..]
Dream on.

Overigens is Andreeva wel heel leuk buiten de baan, los van haar achtergrond.
Sowieso altijd erg bijzonder om van sporters te verwachten dat ze zich uitspreken in maatschappelijke kwesties.

Mooi meegenomen als ze het doen, zoals Muhammad Ali en Lamin Yamal, maar dat zijn wel de uitzonderingen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:15:41 #269
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960198
Hup Maja (GODIN) _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:18:29 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220960213
Mooi dat Poetin-pijper eruit ligt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')