Dit is wel een heel sneu rijtjequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef mitt het volgende:
Zverev:
Bonzi
Machac
Halys
De Jong
Jodar
Mensik
Cobolli/Arnaldi/Berrettini
![]()
Dat gaat Cobolli worden in de finale. Den niet dat Arnaldi veel kans heeft.quote:
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:27 schreef GwaiLow het volgende:
Mensik zou hem heel misschien nog kunnen verrassen.
Ja, mee eens. En het is gunstig voor hem dat ie 2 volle dagen rust heeft, aangezien hij pittige wedstrijden heeft gespeeld. Maar ja...een halve finale Grand Slam is toch vaak moeilijk voor zo'n jonge gozer.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Het is inderdaad Zverev's GS to lose. Ben heel benieuwd of ie de druk aan kan. Zo'n kans gaat ie de komende jaren waarschijnlijk niet meer krijgen op RGquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heel misschien? Ik denk dat het behoorlijk close is. Mensik heeft genoeg wapens en kan vrijuit spelen.
Daar komt nog bij dat Zverev dondersgoed weet dat dit de uitgelezen kans is op die felbegeerde GS-titel.
En n Zverev onder druk wil nog weleens bezwijken.
Ze bakt er nog niks van..quote:
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:22 schreef Gretzl het volgende:
We krijgen geen Oekraïense RG-winnaar dit jaar [ afbeelding ]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenenquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.
Dream on.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenen
Sowieso altijd erg bijzonder om van sporters te verwachten dat ze zich uitspreken in maatschappelijke kwesties.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Dream on.
Overigens is Andreeva wel heel leuk buiten de baan, los van haar achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |