O ja, dat intense trainen deed Nadal dus ook altijd. Elke bal die hij raakt was op 100%. Lijkt mij ook heel moeilijk vol te houden, maar als ik zie hoeveel Nadal ermee gewonnen heeft zou ik toch zeggen: Ga ervoor!quote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch heeft hij al aardig wat blessures gehad (meer dan Nadal op die leeftijd). Zijn probleem schijnt vooral te zijn dat hij op training net zo intens speelt als in deze wedstrijden, dat lijkt niet vol te houden.
[..]
Wel heel intrigerend, ik vraag me af of we er ooit achter komen wat er mis ging. Ik zat nog maar half te kijken omdat ik Alcaraz geen kans meer gaf, maar wat ik zag tijdens die match points is dat Sinner er te makkelijk over leek te denken. Maar dat vind ik bijna niet voorstelbaar voor zijn karakter.
We gaan nog veel van deze finales zien.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:42 schreef plesner het volgende:
Wel fijn dat die doping zondaar niet gewonnen heeft
Grappig feitje is alvast dat Rafa in al zijn RG-finales nooit een vijfsetter speeldequote:Op maandag 9 juni 2025 03:01 schreef chufi het volgende:
Denk dat Carlitos RG overneemt van Rafa en de komende 10 jaar zijn toernooi is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |