Die oogde al vaker dood en begraven dit toernooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Die gaat slapeloze nachten krijgen van die gemiste smash op matchpoint als dit nog mis gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Mensik loopt bijna niet meer, hij moet deze set echt winnen.
Ze wordt leip van de wind.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
SP Shnaider.
En de set. Onnodig als je het mij vraagt, Sabalenka stond er goed voor maar werd erg ziedend na vrijwel elk punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |