Knorquote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname
https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html
Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden![]()
Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Dit blijf ik ook wel jammer vinden idd. Ga op z'n minst door tot 12-12 en speel dan een beslissende, wat ze in het verleden nog wel eens deden. Ik ben gek op echte uitputtingslagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5
Alleen Zverev heeft relatief korte potjes. Komt vooral door zijn matige tegenstanders. Het is niet zo dat Zverev nou een enorm niveau loopt te spelen. Jodar zie ik eigenlijk ook niet veel kans maken vandaag. Fonseca zou ik wel een kansje geven, maar die heeft al zoveel zware wedstrijden gehad en speelt ook nog eens de avondwedstrijd vandaag, dat ik vrees dat als hij van Mensik wint dat hij te vermoeid zal zijn tegen Sascha.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden![]()
Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Jaaaaa transformer Joopquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij de Wheelchair Singles vrouwen doet een zekere J. Bos mee@:de_boswachter
Dat heet geen 'hond' hoorquote:
Allebeiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanwege het tennis of de geopolitieke spanning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |