abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220939225
De mensen willen een 5de set. "BigFoe" is slipping
pi_220939289
Arnaldi pakt de set 2-2 en we gaan nog even door.
pi_220939369
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Knor
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:17:35 #154
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220939874
Toch een Italiaantje in de halve finales. En misschien wel 2 (en dan ook direct één in de vinale)
Rini dankjewel.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:35:07 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220939926
Knuppel Tiafoe, had het moeten uitserveren in de vierde set.

POLL
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220939990
Berrettini en Cobolli.

En een ietsiepietsie voor Fonseca. Maar dat is omdat Kuerten daar in de box zit.
U MAD?
pi_220940348
twitter
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 10:00:41 #158
426493 crew  PippenScottie
pi_220940645
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden O+

Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
My friends all drive horses
pi_220940752
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden O+

Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5 ;(
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:47:19 #160
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220941270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat kan nu sowieso niet meer met een TB in set 5 ;(
Dit blijf ik ook wel jammer vinden idd. Ga op z'n minst door tot 12-12 en speel dan een beslissende, wat ze in het verleden nog wel eens deden. Ik ben gek op echte uitputtingslagen.

Aan de andere kant is het ook wel te begrijpen. Een speler is een volgende ronde natuurlijk niets meer waard als een wedstrijd zolang duurt. Isner verloor toen zelfs kansloos van Thiemo de Bakker in de ronde na Mahut...kan je nagaan.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:50:43 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220941345
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:00 schreef PippenScottie het volgende:
Reminder dat Isner en Mahut ooit een wedstrijd van 11 uur op Wimbledon speelden O+

Ik vind het een heerlijk toernooi dit jaar. Ik hen voor iedereen behalve Zverev
Alleen Zverev heeft relatief korte potjes. Komt vooral door zijn matige tegenstanders. Het is niet zo dat Zverev nou een enorm niveau loopt te spelen. Jodar zie ik eigenlijk ook niet veel kans maken vandaag. Fonseca zou ik wel een kansje geven, maar die heeft al zoveel zware wedstrijden gehad en speelt ook nog eens de avondwedstrijd vandaag, dat ik vrees dat als hij van Mensik wint dat hij te vermoeid zal zijn tegen Sascha.
pi_220941495
Bij de Wheelchair Singles vrouwen doet een zekere J. Bos mee _O_ @de_boswachter
pi_220941536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij de Wheelchair Singles vrouwen doet een zekere J. Bos mee _O_ @:de_boswachter
Jaaaaa transformer Joop
U MAD?
pi_220942020
Andreeva naar de halve finale.

Speelt een stuk agressiever lijkt het ^O^
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220942244
Wel fascinerend, de gehele kwartfinales uit Oost-Europa.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:05:39 #166
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220942986
Wat een typische WTA-wedstrijd.
sig verwijderd door FA
pi_220943011
Het regent in Frankrijk?
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:24:53 #168
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220943099
Honden in de spelersbox 😰.
sig verwijderd door FA
pi_220943322
Andreeva - Kostuyk wordt genieten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220943324
Nu hype Jodar tegen Zverev.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Admin dinsdag 2 juni 2026 @ 15:12:23 #171
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220943387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Honden in de spelersbox 😰.
Dat heet geen 'hond' hoor
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220943391
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:01 schreef mitt het volgende:
Andreeva - Kostuyk wordt genieten.
Vanwege het tennis of de geopolitieke spanning?
pi_220943402
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Vanwege het tennis of de geopolitieke spanning?
Allebei :Y
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220943459
Bohh Jodar begint erg sterk.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:53:26 #175
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943751
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Weg ermee.
Grote speelster. Weet zeker dat ze Sabalenka nog weg zou vegen. Maar ze gaat voor de dubbel helaas.
pi_220943767
Tiebreak voor Zverev, helaas.

Dit is wel gedaan.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:55:54 #177
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943770
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:02 schreef mitt het volgende:
Nu hype Jodar tegen Zverev.
Gaat net zoals tegen de Jong. Hij speelt niet heel goed...zelfs een break achter. Maar pakt toch de set in de tiebreak.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:56:22 #178
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943775
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
Tiebreak voor Zverev, helaas.

Dit is wel gedaan.
Ja, nu is het absoluut klaar. Al is die Jodar wel een enorm vechtertje. Nog meer (en beter) dan Jesper.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:04:45 #179
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220943832
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20? _O-
pi_220943927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel topics kregen we vroeger vol tijdens Grand Slams? Toch wel een stuk of 20? _O-
Vroeger konden we dan ook eeuwenlang met je discussieren of Nadal wel of geen moeite ging hebben met Griekspoor o.i.d. ha :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')