abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220932469
ruud doet zichzelf de das om geregeld.wordt nog niet warm van fonseca..denk dat het bij gravel winsten zal blijven
nofedal
  zondag 31 mei 2026 @ 22:44:42 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932516
Hoeveel kansen heeft Ruud nog nodig om het momentum om te draaien, echt elke keer laat hij het na
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932524
en wat heeft die n mazzel zeg..die moet meedoen aan de postcodeloterij haha
nofedal
pi_220932533
Ik ben nu toch wel Fonseca-moe.
pi_220932535
ruudje ruudje maar wat een teringmazzel heeft die baby
nofedal
pi_220932538
Toch de set naar Fonseca ondanks de kansen voor Ruud
  zondag 31 mei 2026 @ 23:13:44 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932617
Mensik slaat dan eindelijk psychopaat Roebljov eruit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932895
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
pi_220932974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:10 schreef BobW het volgende:
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
Jammer genoeg geen 5de set
pi_220934020
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:40 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Jammer genoeg geen 5de set
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
nofedal
  maandag 1 juni 2026 @ 13:23:47 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935607
Cobolli verliest een set
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:51:51 #137
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220935745
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef Szura het volgende:
Cobolli verliest een set
Hij gaat er wel 3 winnen.
sig verwijderd door FA
pi_220935771
Arends/Pel kwartfinale genot @monkyyy
  maandag 1 juni 2026 @ 14:24:40 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935865
Mevrouw Griekspoor exit @de_boswachter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220936434
Andere Poetinsupporter Diana Schnaider wel naar de kwartinale..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220936551
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:50:50 #142
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220936604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:56 schreef leukeditter het volgende:

[..]
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
Jij denkt dat je wel een kans maakt tegen Ruud ja?
AZ
ALKMAAR
pi_220936757
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
opametstok.gif
pi_220936813
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Weg ermee.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 19:15:26 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937478
Auger-Aliassime maakt het even snel af in de 3e set
pi_220937484
Ook Berrettini in 3, sleept de tiebreak in set 3 er uit na 5-2 en 6-3 achter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:18:41 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937495
Anti-climax op het laatste punt. Viesdikke umpire moet nog even uit de stoel :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 juni 2026 @ 22:08:30 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220938574
Doei Osaka.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:14:46 #149
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220938607
Tiafoe en Arnaldi gaan er een lange pot van maken: 1-1 na 2,5 uur. Wel bij vlagen leuke punten.
sig verwijderd door FA
pi_220938609
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Doei Osaka.
Heel mooi. Prullenbak.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')