abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220930043
Kut Vrouwenmepper, maak hem af!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220930093
*O*
pi_220930094
Komop pakken nu :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  FOK!Fotograaf zondag 31 mei 2026 @ 16:46:39 #104
842 Zorro
Z
pi_220930099
Van 3-0 voor naar 3-3. dat heb ik eerder gezien in deze set
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 31 mei 2026 @ 16:48:17 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220930112
En de sjook
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!Fotograaf zondag 31 mei 2026 @ 16:48:26 #106
842 Zorro
Z
pi_220930114
Dit is gespeeld
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:15 #107
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220930119
Einde De Jong-hype. De NOS kan naar huis.
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:38 #108
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220930122
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
pi_220930123
Ja, jammer
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:50 #110
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220930126
Jammer
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220930128
Ja, jammer.
pi_220930134
Aldi troep @Zipportal
  zondag 31 mei 2026 @ 16:54:13 #113
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220930156
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:57:29 #114
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220930181
Jodargod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220930414
Ja jammer.
pi_220930426
Jammer dat het nu even nieu lukt.
*O* hup Jesper *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:47:40 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220930431
Goed zo Thiemo :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 31 mei 2026 @ 17:53:22 #118
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220930469
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
Tja, maar vond vooral in set 1 dat de Jong het zelf heeft laten liggen. Zverev speelde echt een dramatische set, en dan moet je echt toeslaan. 2e set was ook niet heel geweldig van Sascha. Maar oke, nu is het over en uit.
pi_220930523
GSM Zverev
pi_220930795
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:30 schreef raptorix het volgende:
Kut Vrouwenmepper, maak hem af!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220931545
Weg met die vreselijke Swiatek

Erg mooi @superniger
  zondag 31 mei 2026 @ 21:42:09 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932230
Ruud staat behoorlijk te worstelen, toch een van de betere gravelrukkers die er nog inzit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:16:29 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932407
Lol dat Ruud dit punt nog pakt _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932413
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Szura het volgende:
Lol dat Ruud dit punt nog pakt _O_
pi_220932464
Fernándo Gonzalez vibes momenteel bij Fonseca _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220932469
ruud doet zichzelf de das om geregeld.wordt nog niet warm van fonseca..denk dat het bij gravel winsten zal blijven
nofedal
  zondag 31 mei 2026 @ 22:44:42 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932516
Hoeveel kansen heeft Ruud nog nodig om het momentum om te draaien, echt elke keer laat hij het na
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932524
en wat heeft die n mazzel zeg..die moet meedoen aan de postcodeloterij haha
nofedal
pi_220932533
Ik ben nu toch wel Fonseca-moe.
pi_220932535
ruudje ruudje maar wat een teringmazzel heeft die baby
nofedal
pi_220932538
Toch de set naar Fonseca ondanks de kansen voor Ruud
  zondag 31 mei 2026 @ 23:13:44 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932617
Mensik slaat dan eindelijk psychopaat Roebljov eruit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932895
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
pi_220932974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:10 schreef BobW het volgende:
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
Jammer genoeg geen 5de set
pi_220934020
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:40 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Jammer genoeg geen 5de set
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
nofedal
  maandag 1 juni 2026 @ 13:23:47 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935607
Cobolli verliest een set
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:51:51 #137
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220935745
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef Szura het volgende:
Cobolli verliest een set
Hij gaat er wel 3 winnen.
sig verwijderd door FA
pi_220935771
Arends/Pel kwartfinale genot @monkyyy
  maandag 1 juni 2026 @ 14:24:40 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935865
Mevrouw Griekspoor exit @de_boswachter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220936434
Andere Poetinsupporter Diana Schnaider wel naar de kwartinale..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220936551
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:50:50 #142
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220936604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:56 schreef leukeditter het volgende:

[..]
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
Jij denkt dat je wel een kans maakt tegen Ruud ja?
AZ
ALKMAAR
pi_220936757
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
opametstok.gif
pi_220936813
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Weg ermee.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 19:15:26 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937478
Auger-Aliassime maakt het even snel af in de 3e set
pi_220937484
Ook Berrettini in 3, sleept de tiebreak in set 3 er uit na 5-2 en 6-3 achter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:18:41 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937495
Anti-climax op het laatste punt. Viesdikke umpire moet nog even uit de stoel :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 juni 2026 @ 22:08:30 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220938574
Doei Osaka.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:14:46 #149
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220938607
Tiafoe en Arnaldi gaan er een lange pot van maken: 1-1 na 2,5 uur. Wel bij vlagen leuke punten.
sig verwijderd door FA
pi_220938609
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Doei Osaka.
Heel mooi. Prullenbak.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')