Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
Tja, maar vond vooral in set 1 dat de Jong het zelf heeft laten liggen. Zverev speelde echt een dramatische set, en dan moet je echt toeslaan. 2e set was ook niet heel geweldig van Sascha. Maar oke, nu is het over en uit.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |