Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iigquote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Vind ik welquote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
Ah ligt het dus niet aan mij...quote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |