abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 12:10:42 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928299
Waardeloze game Swiatek, die mag in de achtervolging
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:39:27 #52
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928498
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220928564
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef Szura het volgende:
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Einde Swiatek.

Komt een nieuwe Grand Slam finalist bij de vrouwen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220928565
quote:
„Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet.”
:D

15:30 toch?
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 12:54:46 #55
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220928579
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
17 uur staat hier.
HBO MAX
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220928594
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Oke, er stond inderdaad een sterretje bij met estimated time.
pi_220928603
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Ga maar uit van 15:30, dat gaat het worden tenzij Svitolina - Bencic langer dan 2.5 uur duurt
pi_220928685
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Alpha0 het volgende:
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.

Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
pi_220928959
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
Nog even op RG shinen voordat zijn WK begint.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 31 mei 2026 @ 14:49:29 #60
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929099
Einde Jodar-hype
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:50:16 #61
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929104
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
Het zijn allemaal goede jongens op de tour.
Rini dankjewel.
pi_220929449
Jodar is de hype nog niet waard. Gaat er zo af tegen bejaarde Carreno Busta.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220929614
Hup Jesper w/
pi_220929618
Carreno Busta is van dat onkruid dat je kapot spuit, maar dat maar terug blijft komen.
pi_220929627
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
pi_220929630
laat maar
pi_220929634
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
Ze beginnen nu
pi_220929660
Thanks ik spiekte ff op mijn telefoon. Irritant dat als ik m vast klaarzet er niks wijzigt terwijl het dus inderdaad al begonnen is....

Maar goed ben benieuwd *O* w/
  zondag 31 mei 2026 @ 15:44:06 #69
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_220929677
Alleen op hbo te zien?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_220929679
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
eurosport 1 is het nu te zien. Ben benieuwd of ze het blijven uitzenden. We hebben gewoon kpn en geen betaalde extra zenders dat is niet altijd handig bij dingen waarvan je denkt dat wil ik wel zien.
pi_220929698
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:44 schreef XDo het volgende:
Alleen op hbo te zien?
Eurosport
pi_220929716
Wat zie ik nu? Ze hebben het uber belangrijke fietsen onderbroken voor Jesper.
speak only if it improves the silence.
pi_220929718
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
pi_220929722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:52 schreef Hagenesie het volgende:
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
Eurosport 1 ook
speak only if it improves the silence.
pi_220929745
Lekkere start
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')