abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220922661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef wimderon het volgende:
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
GRAVELRUKKED

Sowieso die bovenste helft van het schema _O-
Jack does it in real time...
pi_220922978
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.

Waarom doet ES dit toch?
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport :N
pi_220923370
-

[ Bericht 100% gewijzigd door koffieleuk op 30-05-2026 19:51:43 ]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220923630
Doei Gauff
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:13:29 #35
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220923642
De Oostenrijkse door
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220924421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport :N
Nee, omdat de wielerrechten van RCS een van hun speerpunten vormen. Meer dan 2 zenders heeft ook geen enkele zin verder.
pi_220924632
Nog een kraker met Arnaldi - Collignon.

We worden verwend de eerste week.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220924642
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:13 schreef chufi het volgende:
De Oostenrijkse door
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
U MAD?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:55:04 #39
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220924737
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
Warom kijk je eigenlijk tennis ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220924784
Jammer Collignon. Had het in de 4e set af kunnen maken
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220924793
Sinner eruit?

Geen probleem voor Italia.

Berrettini, Arnaldi en Cobolli naar de laatste 16.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220925140
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.

Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn :D
pi_220925749
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.

Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn :D
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
pi_220925822
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Dat zijn echt ruk op gravel.
pi_220925823
Al die afmeldingen en walkovers voor het dubbeltoernooi mogen ze ook wel een keer wat aan doen.
pi_220926542
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:55 schreef chufi het volgende:

[..]
Warom kijk je eigenlijk tennis ?
Niet vanwege het vlaggetje in ieder geval.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:34:00 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220926848
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
pi_220926935
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:31 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat zijn echt ruk op gravel.
FAA wel een vijfsetter gespeeld tegen Nadal hier, was dat jaar dat hij werd gecoacht door Toni volgens mij _O-

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
Is zijn minste ondergrond maar heeft er nog bijna een keer een Masters op gewonnen. En heeft al een keer in een GS-finale gestaan dus qua status zou het niet vreemd staan. Maar dit is zijn eerste RG sinds 2021 wat veel zegt over hoe hij de laatste jaren van blessure naar blessure gaat
pi_220926997
Hup Berrettini dan maar. Al lijkt me dat een utopie. Kutje FAA er ook nog in _O-

Edit: Oh Cobolli ook nog. Die mag ook wel. Uitstekende gravelspeler.
U MAD?
pi_220928198
Bizar dat Cirstea opeens zo staat te schroeien dit jaar op haar 36e
  zondag 31 mei 2026 @ 12:10:42 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928299
Waardeloze game Swiatek, die mag in de achtervolging
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:39:27 #52
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928498
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220928564
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef Szura het volgende:
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Einde Swiatek.

Komt een nieuwe Grand Slam finalist bij de vrouwen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220928565
quote:
„Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet.”
:D

15:30 toch?
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 12:54:46 #55
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220928579
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
17 uur staat hier.
HBO MAX
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220928594
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Oke, er stond inderdaad een sterretje bij met estimated time.
pi_220928603
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Ga maar uit van 15:30, dat gaat het worden tenzij Svitolina - Bencic langer dan 2.5 uur duurt
pi_220928685
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Alpha0 het volgende:
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.

Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
pi_220928959
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
Nog even op RG shinen voordat zijn WK begint.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 31 mei 2026 @ 14:49:29 #60
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929099
Einde Jodar-hype
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')