Einde Swiatek.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef Szura het volgende:
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
quote:„Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet.”
17 uur staat hier.quote:
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Alpha0 het volgende:
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.
Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
Nog even op RG shinen voordat zijn WK begint.quote:
Het zijn allemaal goede jongens op de tour.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
Ze beginnen nuquote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
eurosport 1 is het nu te zien. Ben benieuwd of ze het blijven uitzenden. We hebben gewoon kpn en geen betaalde extra zenders dat is niet altijd handig bij dingen waarvan je denkt dat wil ik wel zien.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
Eurosport 1 ookquote:Op zondag 31 mei 2026 15:52 schreef Hagenesie het volgende:
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iigquote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Vind ik welquote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
Ah ligt het dus niet aan mij...quote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |