Het is niet saai nee, en dan gaat Zverev het zichzelf ook nog lastig makenquote:
Ja, ongelooflijk dat ze die achterlijke bordjes nog steeds gebruiken.quote:
Ja, hij doet het natuurlijk wel heel goed. Toch had ik zelf voorafgaand aan dit toernooi verwacht dat hij makkelijker door zijn eerst 3 ronden zou lopen. Hij had het erg zwaar tegen Duckworth (3-1), en nu weer een zeer lange 5 setter tegen Michelsen. Inmiddels geef ik hem niet zoveel kansen meer. Dit kost teveel energie. Die kan niet meer lopen straks.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:33 schreef Szura het volgende:
Jodar, een paar maanden terug nog een totale nobuddie, inmiddels derde favoriet voor de titel
Ja, en dan te bedenken dat Minaur een WalkOver had. Dus Mensik een 5u (?) partij waar hij tegen de grond klapt op het einde en door medische mensen geholpen moest worden en Minaur een walk...en toch verliest Minaur. Schande!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef FundsAreSafu het volgende: Totaal niets meegekregen van die wedstrijd maar lijkt erop dat Mensik van De Minaur gaat winnen terwijl hij in zijn vorige wedstrijd tien minuten op de grond lag na de winst door kramp en andere hitte-ellende
Kan Sinner nog iets van leren
Frenkie krijgt het druk de komende weken.quote:Alexander Zverev heeft zijn komende tegenstander Jesper de Jong op Roland Garros verward met voetballer Frenkie de Jong. De nummer 3 van de wereld werd na zijn gewonnen partij in de derde ronde tegen de Fransman Quentin Halys gevraagd naar zijn nieuwe rol als favoriet, na de uitschakeling van Jannik Sinner en Novak Djokovic.
,,Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet."
Zverev (29) stond de pers rond 01.30 uur te woord, nadat zijn partij tegen Halys vlak daarvoor was afgelopen. ,,Ik ben heel blij met mijn niveau aan het eind van de wedstrijd en dat ik om 01.00 uur klaar was en niet om 03.00 uur. Maar ik wil me alleen concentreren op wat ik kan beïnvloeden en dat zijn mijn wedstrijden."
Het gravelseizoen van Svajda tot dusverre:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
Berrettini en marche.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
De enige Fransoos die nog over is in het toernooi bij de mannenquote:
Prachtigquote:
GRAVELRUKKEDquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef wimderon het volgende:
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.
Waarom doet ES dit toch?
Nee, omdat de wielerrechten van RCS een van hun speerpunten vormen. Meer dan 2 zenders heeft ook geen enkele zin verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport
Warom kijk je eigenlijk tennis ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.
Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn
Dat zijn echt ruk op gravel.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!
Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
FAA wel een vijfsetter gespeeld tegen Nadal hier, was dat jaar dat hij werd gecoacht door Toni volgens mijquote:
Is zijn minste ondergrond maar heeft er nog bijna een keer een Masters op gewonnen. En heeft al een keer in een GS-finale gestaan dus qua status zou het niet vreemd staan. Maar dit is zijn eerste RG sinds 2021 wat veel zegt over hoe hij de laatste jaren van blessure naar blessure gaatquote:Op zondag 31 mei 2026 08:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
Einde Swiatek.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef Szura het volgende:
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
quote:„Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet.”
17 uur staat hier.quote:
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Alpha0 het volgende:
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.
Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
Nog even op RG shinen voordat zijn WK begint.quote:
Het zijn allemaal goede jongens op de tour.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
Ze beginnen nuquote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
eurosport 1 is het nu te zien. Ben benieuwd of ze het blijven uitzenden. We hebben gewoon kpn en geen betaalde extra zenders dat is niet altijd handig bij dingen waarvan je denkt dat wil ik wel zien.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen
Eurosport 1 ookquote:Op zondag 31 mei 2026 15:52 schreef Hagenesie het volgende:
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iigquote:Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.
Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.
Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen.
Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Vind ik welquote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
Ah ligt het dus niet aan mij...quote:Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
Tja, maar vond vooral in set 1 dat de Jong het zelf heeft laten liggen. Zverev speelde echt een dramatische set, en dan moet je echt toeslaan. 2e set was ook niet heel geweldig van Sascha. Maar oke, nu is het over en uit.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen hahaquote:
Jij denkt dat je wel een kans maakt tegen Ruud ja?quote:Op maandag 1 juni 2026 08:56 schreef leukeditter het volgende:
[..]
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
opametstok.gifquote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname
https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html
Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Weg ermee.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname
https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html
Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |