abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220916484


Vorig jaar:


Welkom bij het Roland Garros 2026 topic op FOK! Hier bespreken we de Open Franse tenniskampioenschappen op het gravel van Roland Garros. Zowel de vrouwenpartijen als de mannenpartijen zullen in dit topic worden besproken.

Veel Plezier bij Roland Garros!

Wanneer: 24 mei t/m 7 juni
Officiële site: Klik
Speelschema per dag: Klik
Lotingen: Klik

TV:
-Eurosport
pi_220916602
Heerlijk toernooi tot nu toe
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 22:21:53 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220916642
twitter
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220917152
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:14 schreef 100Spokes het volgende:
Heerlijk toernooi tot nu toe
Het is niet saai nee, en dan gaat Zverev het zichzelf ook nog lastig maken :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220917238
Het is niet de bedoeling dat de oervervelende Fonseca ook dingen gaan winnen :{
pi_220917372
tjonge zeg alle statistieken waren beter van djokovic maar hij geeft het wel weg jmmr hoor
nofedal
pi_220917411
Eet De Jong ook elke dag bij de Japanner?
Jack does it in real time...
pi_220917556
twitter


Reclameborded
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:33:24 #9
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220917748
Jodar, een paar maanden terug nog een totale nobuddie, inmiddels derde favoriet voor de titel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:36:52 #10
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_220918347
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:17 schreef wimderon het volgende:
[ x ]

Reclameborded
Ja, ongelooflijk dat ze die achterlijke bordjes nog steeds gebruiken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:41:59 #11
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220918398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:33 schreef Szura het volgende:
Jodar, een paar maanden terug nog een totale nobuddie, inmiddels derde favoriet voor de titel
Ja, hij doet het natuurlijk wel heel goed. Toch had ik zelf voorafgaand aan dit toernooi verwacht dat hij makkelijker door zijn eerst 3 ronden zou lopen. Hij had het erg zwaar tegen Duckworth (3-1), en nu weer een zeer lange 5 setter tegen Michelsen. Inmiddels geef ik hem niet zoveel kansen meer. Dit kost teveel energie. Die kan niet meer lopen straks.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:59:07 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220918562
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef FundsAreSafu het volgende: Totaal niets meegekregen van die wedstrijd maar lijkt erop dat Mensik van De Minaur gaat winnen terwijl hij in zijn vorige wedstrijd tien minuten op de grond lag na de winst door kramp en andere hitte-ellende :o Kan Sinner nog iets van leren
Ja, en dan te bedenken dat Minaur een WalkOver had. Dus Mensik een 5u (?) partij waar hij tegen de grond klapt op het einde en door medische mensen geholpen moest worden en Minaur een walk...en toch verliest Minaur. Schande!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:58:30 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220918943
quote:
Alexander Zverev heeft zijn komende tegenstander Jesper de Jong op Roland Garros verward met voetballer Frenkie de Jong. De nummer 3 van de wereld werd na zijn gewonnen partij in de derde ronde tegen de Fransman Quentin Halys gevraagd naar zijn nieuwe rol als favoriet, na de uitschakeling van Jannik Sinner en Novak Djokovic.

,,Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet."

Zverev (29) stond de pers rond 01.30 uur te woord, nadat zijn partij tegen Halys vlak daarvoor was afgelopen. ,,Ik ben heel blij met mijn niveau aan het eind van de wedstrijd en dat ik om 01.00 uur klaar was en niet om 03.00 uur. Maar ik wil me alleen concentreren op wat ik kan beïnvloeden en dat zijn mijn wedstrijden."
Frenkie krijgt het druk de komende weken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220919287
zo zie je maar ook al zijn al de statistieken veel beter dan je tegenstander je verliest het toch... een geweldige pot van djokovic die hem eigenlijk had moeten winnen maar ja beter zijn dan je tegenstander wil niet altijd zeggen dat je wint... maar wat een kanjer zeg op deze leeftijd zo spelen. schitterend
nofedal
pi_220919472
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
pi_220919598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
Het gravelseizoen van Svajda tot dusverre:



Een Tabilo kan zomaar de finale halen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:41:11 #17
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220919653
.

[ Bericht 94% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 30-05-2026 12:41:32 ]
Rini dankjewel.
pi_220919878
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.

Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:27:24 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220920131
Hij mag morgen op centre court, mooi voor m
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220920258
Jovic Osaka erg leuke pot
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220920312
Doei Oliynykova, lekker afdruipen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:29 #22
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220920323
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Cerundolo inmiddels 2-0 achter in sets tegen Svajda.. er blijft in deze helft echt heel weinig over zo
Berrettini en marche.
Antifa
pi_220920338
Cobolli nog geen set verloren dit toernooi
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220921646
Kouame wint eerste set van Tabilo 8)7
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220921701
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:17 schreef mitt het volgende:
Kouame wint eerste set van Tabilo 8)7
De enige Fransoos die nog over is in het toernooi bij de mannen :o

(bij de vrouwen enkel nog Parry, toch niet helemaal de verwachte namen)
  Admin zaterdag 30 mei 2026 @ 17:48:56 #26
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220921861
Avond vroeg naar bed dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 18:34:56 #27
426493 crew  PippenScottie
pi_220922355
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.

Waarom doet ES dit toch?
My friends all drive horses
pi_220922592
15-13 voor Berrettini in de super TB
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220922598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:56 schreef koffieleuk het volgende:
15-13 voor Berrettini in de super TB
Prachtig _O_

Dit is wat Roland Garros altijd wel speciaal maakt vind ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220922629
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
pi_220922661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef wimderon het volgende:
Cerundolo en Landaluce zijn al bijna 5 uur bezig en zitten nog in set vier, op weg naar een vijfde.
GRAVELRUKKED

Sowieso die bovenste helft van het schema _O-
Jack does it in real time...
pi_220922978
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef PippenScottie het volgende:
Denk je Roland Garros te kunnen kijken, krijg je om half zeven ‘s avonds de vrouwen Giro voorgeschoteld.

Waarom doet ES dit toch?
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport :N
pi_220923370
-

[ Bericht 100% gewijzigd door koffieleuk op 30-05-2026 19:51:43 ]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220923630
Doei Gauff
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:13:29 #35
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220923642
De Oostenrijkse door
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220924421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Omdat ze willen dat je Eurosport 2 afneemt.
Mijn bezwaar is dat er maar 2 Eurosport zenders zijn. ESPN heeft er 4, Ziggo 6.
Eurosport :N
Nee, omdat de wielerrechten van RCS een van hun speerpunten vormen. Meer dan 2 zenders heeft ook geen enkele zin verder.
pi_220924632
Nog een kraker met Arnaldi - Collignon.

We worden verwend de eerste week.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220924642
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:13 schreef chufi het volgende:
De Oostenrijkse door
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
U MAD?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:55:04 #39
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220924737
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De Russische smat van Tarrel Remspoor.
Warom kijk je eigenlijk tennis ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220924784
Jammer Collignon. Had het in de 4e set af kunnen maken
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220924793
Sinner eruit?

Geen probleem voor Italia.

Berrettini, Arnaldi en Cobolli naar de laatste 16.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220925140
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.

Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn :D
pi_220925749
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Tiafoe 2-0 achter in sets, FAA net 1-1 gemaakt.

Als die beiden verliezen, heb je in de bovenste helft JM Cerundolo, Berrettini, Faria, Arnaldi, Nakashima, Tabilo, Cobolli en Svajda nog over. Als dat de kwartfinales zijn bij het ATP-toernooi in Amersfoort, weet ik niet of de toernooidirecteur daar heel tevreden over zou zijn :D
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
pi_220925822
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Dat zijn echt ruk op gravel.
pi_220925823
Al die afmeldingen en walkovers voor het dubbeltoernooi mogen ze ook wel een keer wat aan doen.
pi_220926542
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:55 schreef chufi het volgende:

[..]
Warom kijk je eigenlijk tennis ?
Niet vanwege het vlaggetje in ieder geval.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:34:00 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220926848
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Tiafoe en FAA allebei gewonnen, niks aan de hand!

Tiafoe, FAA, Berrettini of Cobolli in de finale zou opvallend zijn maar niet heel vreemd, maar wie er ook uit de onderste helft komt zou wel de favoriet zijn denk
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
pi_220926935
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:31 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat zijn echt ruk op gravel.
FAA wel een vijfsetter gespeeld tegen Nadal hier, was dat jaar dat hij werd gecoacht door Toni volgens mij _O-

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Berrettini is toch absoluut geen gravelspeler? En gezien z'n huidige ranking zou het zeker wel opvallend zijn.
Is zijn minste ondergrond maar heeft er nog bijna een keer een Masters op gewonnen. En heeft al een keer in een GS-finale gestaan dus qua status zou het niet vreemd staan. Maar dit is zijn eerste RG sinds 2021 wat veel zegt over hoe hij de laatste jaren van blessure naar blessure gaat
pi_220926997
Hup Berrettini dan maar. Al lijkt me dat een utopie. Kutje FAA er ook nog in _O-

Edit: Oh Cobolli ook nog. Die mag ook wel. Uitstekende gravelspeler.
U MAD?
pi_220928198
Bizar dat Cirstea opeens zo staat te schroeien dit jaar op haar 36e
  zondag 31 mei 2026 @ 12:10:42 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928299
Waardeloze game Swiatek, die mag in de achtervolging
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:39:27 #52
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220928498
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220928564
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef Szura het volgende:
Blijft WTA natuurlijk, maar Swiatek zit serieus in de problemen. Break voorsprong gepakt, maar daarna gelijk ook weer twee weggegeven.
Einde Swiatek.

Komt een nieuwe Grand Slam finalist bij de vrouwen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220928565
quote:
„Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik speel mijn volgende partij tegen Frenkie de Jong en de rest interesseert me niet.”
:D

15:30 toch?
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 12:54:46 #55
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220928579
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
17 uur staat hier.
HBO MAX
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220928594
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Oke, er stond inderdaad een sterretje bij met estimated time.
pi_220928603
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
17 uur staat hier.
HBO MAX
Ga maar uit van 15:30, dat gaat het worden tenzij Svitolina - Bencic langer dan 2.5 uur duurt
pi_220928685
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Alpha0 het volgende:
Al veel wedstrijden van Jesper gezien en hij maakt tijdens de punten nooit gekke keuzes, het klopt altijd. Zelfs tijdens die 2 gemiste MP's in de 4e set vond ik dat hij niet veel verkeerd heeft gedaan. Hij had natuurlijk op MP 1 die return met zijn backhand moeten nemen, maar toch is er omheen lopen en met je forehand nemen een begrijpelijke keus.

Met Tallon, en zeker met Botic heb ik dat absoluut niet. Daar zit ik vaak genoeg te kijken en denk "doe dat nou niet", en dan blijk ik in veel gevallen ook gelijk te hebben.
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
pi_220928959
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D

15:30 toch?
Nog even op RG shinen voordat zijn WK begint.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 31 mei 2026 @ 14:49:29 #60
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929099
Einde Jodar-hype
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:50:16 #61
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929104
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Toen hij van de nummer 500 verloor maakte hij vast wat gekke keuzes
Het zijn allemaal goede jongens op de tour.
Rini dankjewel.
pi_220929449
Jodar is de hype nog niet waard. Gaat er zo af tegen bejaarde Carreno Busta.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220929614
Hup Jesper w/
pi_220929618
Carreno Busta is van dat onkruid dat je kapot spuit, maar dat maar terug blijft komen.
pi_220929627
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
pi_220929630
laat maar
pi_220929634
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
Ze beginnen nu
pi_220929660
Thanks ik spiekte ff op mijn telefoon. Irritant dat als ik m vast klaarzet er niks wijzigt terwijl het dus inderdaad al begonnen is....

Maar goed ben benieuwd *O* w/
  zondag 31 mei 2026 @ 15:44:06 #69
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_220929677
Alleen op hbo te zien?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_220929679
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
eurosport 1 is het nu te zien. Ben benieuwd of ze het blijven uitzenden. We hebben gewoon kpn en geen betaalde extra zenders dat is niet altijd handig bij dingen waarvan je denkt dat wil ik wel zien.
pi_220929698
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:44 schreef XDo het volgende:
Alleen op hbo te zien?
Eurosport
pi_220929716
Wat zie ik nu? Ze hebben het uber belangrijke fietsen onderbroken voor Jesper.
speak only if it improves the silence.
pi_220929718
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
pi_220929722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:52 schreef Hagenesie het volgende:
Bij Ziggo Eurosport 2, kanaal 411. Moet wel in je abonnement zitten.
Eurosport 1 ook
speak only if it improves the silence.
pi_220929745
Lekkere start
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220929749
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Blijven we nu tot 17.00 telkens uitgestelde starttijd zien of is er een betere verwachting ergens qua starttijd? Moet steeds die HBO verversen -O-
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen ;)
  zondag 31 mei 2026 @ 15:57:53 #77
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220929753
Hoeveel fouten kan Zverev maken
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220929759
Gelijk de break voor de Jong :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220929761
hoppa
pi_220929768
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lekkere start
Hardlopers zijn doodlopers
speak only if it improves the silence.
pi_220929777
Lekker hoor ^O^
pi_220929779
Dit is gespeeld, De Jong 6-0 6-0 6-0
pi_220929809
Dit is gespeeld.
pi_220929841
Zou Pien inmiddels ook al in Parijs zijn? ;(
pi_220929844
bohhhhh
pi_220929852
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Zou Pien inmiddels ook al in Parijs zijn? ;(
Ja dus :P
pi_220929855
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij tennis weet je nu eenmaal niet wanneer de wedstrijd ervoor is afgelopen ;)
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.

Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.

Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen :@.

Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 16:06:56 #88
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220929863
Franky de Jong for tha win
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220929877
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.

Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.

Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen :@.

Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
speak only if it improves the silence.
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 16:08:10 #90
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220929879
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Snap ik heel goed hoor, probeer ook wel mijn frustratie te temperen.

Maar als ik bijvoorbeeld de wedstrijd al klaar zet op HBO max zou het fijn zijn dat ie begint als het zo ver is. Lijkt nu steeds alsof het blijft hangen en ik daarom steeds moet verversen.

Ook omdat iemand hier dacht dat het 17.00 pas zou beginnen :@.

Op Eurosport is reclame tussendoor toch?
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220929883
Maak Zverev maar even zenuwachtig Frenkie.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 31 mei 2026 @ 16:10:39 #92
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220929906
Ach, het was even leuk.
Rini dankjewel.
pi_220929907
quote:
3s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Of je nu naar een leeg veld kijkt of naar reclame, maakt geen verschil.
Vind ik wel :)
pi_220929909
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef yvonne het volgende:

[..]
Op HBO als je hem klaarzetten gaat hij niet automatisch spelen. zo is bij mij iig
Ah ligt het dus niet aan mij...
Maar oke nu lekker wedstrijd kijken O+
pi_220929912
Zo kennen we Jesper weer.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220929913
Jammer break terug
pi_220929938
We maken even tijd om te zien hoe iemand een wheelie maakt en een theekransje heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_220929961
Grootheid Sander Arends in het publiek _O_
pi_220930004
Een 5e set bij de Spaanse clash. He verwacht het niet
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220930035
Een wedstrijd van zverev en niemand die "vrouwenmepper" heeft geroepen. Fok! Gaat achteruit
speak only if it improves the silence.
pi_220930043
Kut Vrouwenmepper, maak hem af!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220930093
*O*
pi_220930094
Komop pakken nu :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  FOK!Fotograaf zondag 31 mei 2026 @ 16:46:39 #104
842 Zorro
Z
pi_220930099
Van 3-0 voor naar 3-3. dat heb ik eerder gezien in deze set
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 31 mei 2026 @ 16:48:17 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220930112
En de sjook
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!Fotograaf zondag 31 mei 2026 @ 16:48:26 #106
842 Zorro
Z
pi_220930114
Dit is gespeeld
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:15 #107
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220930119
Einde De Jong-hype. De NOS kan naar huis.
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:38 #108
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220930122
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
pi_220930123
Ja, jammer
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:49:50 #110
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220930126
Jammer
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220930128
Ja, jammer.
pi_220930134
Aldi troep @Zipportal
  zondag 31 mei 2026 @ 16:54:13 #113
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220930156
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Zverev echt heel slecht spelen, maar toch weet de Jong de set niet te winnen. Ook heel matig van zijn kant.
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
Rini dankjewel.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:57:29 #114
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220930181
Jodargod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220930414
Ja jammer.
pi_220930426
Jammer dat het nu even nieu lukt.
*O* hup Jesper *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:47:40 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220930431
Goed zo Thiemo :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 31 mei 2026 @ 17:53:22 #118
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220930469
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij heeft een 5-setter gespeeld én 3 kwalificatiewedstrijden. Naar GwaiLow-maatstaven is hij gewoon moe.
Tja, maar vond vooral in set 1 dat de Jong het zelf heeft laten liggen. Zverev speelde echt een dramatische set, en dan moet je echt toeslaan. 2e set was ook niet heel geweldig van Sascha. Maar oke, nu is het over en uit.
pi_220930523
GSM Zverev
pi_220930795
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:30 schreef raptorix het volgende:
Kut Vrouwenmepper, maak hem af!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220931545
Weg met die vreselijke Swiatek

Erg mooi @superniger
  zondag 31 mei 2026 @ 21:42:09 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932230
Ruud staat behoorlijk te worstelen, toch een van de betere gravelrukkers die er nog inzit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:16:29 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932407
Lol dat Ruud dit punt nog pakt _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932413
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Szura het volgende:
Lol dat Ruud dit punt nog pakt _O_
pi_220932464
Fernándo Gonzalez vibes momenteel bij Fonseca _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220932469
ruud doet zichzelf de das om geregeld.wordt nog niet warm van fonseca..denk dat het bij gravel winsten zal blijven
nofedal
  zondag 31 mei 2026 @ 22:44:42 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932516
Hoeveel kansen heeft Ruud nog nodig om het momentum om te draaien, echt elke keer laat hij het na
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932524
en wat heeft die n mazzel zeg..die moet meedoen aan de postcodeloterij haha
nofedal
pi_220932533
Ik ben nu toch wel Fonseca-moe.
pi_220932535
ruudje ruudje maar wat een teringmazzel heeft die baby
nofedal
pi_220932538
Toch de set naar Fonseca ondanks de kansen voor Ruud
  zondag 31 mei 2026 @ 23:13:44 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220932617
Mensik slaat dan eindelijk psychopaat Roebljov eruit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220932895
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
pi_220932974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:10 schreef BobW het volgende:
Lekker potje hoor Joao tegen Casper
Jammer genoeg geen 5de set
pi_220934020
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:40 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Jammer genoeg geen 5de set
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
nofedal
  maandag 1 juni 2026 @ 13:23:47 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935607
Cobolli verliest een set
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:51:51 #137
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220935745
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef Szura het volgende:
Cobolli verliest een set
Hij gaat er wel 3 winnen.
sig verwijderd door FA
pi_220935771
Arends/Pel kwartfinale genot @monkyyy
  maandag 1 juni 2026 @ 14:24:40 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220935865
Mevrouw Griekspoor exit @de_boswachter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220936434
Andere Poetinsupporter Diana Schnaider wel naar de kwartinale..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220936551
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:50:50 #142
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220936604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:56 schreef leukeditter het volgende:

[..]
had wel gemoeten ..tweede set was voor ruud maar ja scheids gaf bal van fonseca in maar hij was dus uit zo bleek.. was dus set voor ruud. zo kan ik ook winnen haha
Jij denkt dat je wel een kans maakt tegen Ruud ja?
AZ
ALKMAAR
pi_220936757
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
opametstok.gif
pi_220936813
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Serena Williams (44) keert terug uit pensioen en hoopt op Wimbledon-deelname

https://www.nu.nl/tennis/(...)bledon-deelname.html

Niemand zit nog op dit zwijn te wachten.
Weg ermee.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 19:15:26 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937478
Auger-Aliassime maakt het even snel af in de 3e set
pi_220937484
Ook Berrettini in 3, sleept de tiebreak in set 3 er uit na 5-2 en 6-3 achter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:18:41 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937495
Anti-climax op het laatste punt. Viesdikke umpire moet nog even uit de stoel :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 juni 2026 @ 22:08:30 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220938574
Doei Osaka.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:14:46 #149
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_220938607
Tiafoe en Arnaldi gaan er een lange pot van maken: 1-1 na 2,5 uur. Wel bij vlagen leuke punten.
sig verwijderd door FA
pi_220938609
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Doei Osaka.
Heel mooi. Prullenbak.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')