abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:22:26 #276
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960256

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:24:28 #277
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960296
POLL
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:26:50 #278
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220960312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:18 schreef Szura het volgende:
Mooi dat Poetin-pijper eruit ligt
:Y
Sint-Petersburg vloek. Iedere tenniser die in 2025 meedeed aan het Gazprom-exhibition event gaat nooit (meer) een Grand Slam pakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Gretzl op 04-06-2026 21:38:10 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:37:02 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220961008
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:26 schreef Gretzl het volgende:

[..]
:Y
Sint-Petersburg vloek. Iedere tenniser die in 2025 meedeed aan het Gazprom-exhibition event gaat nooit (meer) een Grand Slam pakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wall of Shame
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:59:41 #280
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220961595
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 5 juni 2026 @ 00:30:11 #281
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220962154
#viesdik

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220962560
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
#viesdik

[ x ]
Franse pizza :')
U MAD?
pi_220963191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:18 schreef Szura het volgende:
Mooi dat Poetin-pijper eruit ligt
:?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220964359
twitter


_O_
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220965977
Begonnen!

Mensik ziet er vanaf game 1 niet helemaal fris uit.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:24:52 #286
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220966079
Mensik wil niet breaken...
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:54:10 #287
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966199
Ik kan mijn vinger er niet op leggen waar het door komt, maar wat een saaie partij is dit zeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan mijn vinger er niet op leggen waar het door komt, maar wat een saaie partij is dit zeg.
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:08:19 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966279
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:02 schreef mitt het volgende:

[..]
Passiviteit. Mensik misschien nog erger dan Zverev, en dat zegt wel wat.
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966315
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, het is echt kraak nog smaak. Terwijl ik toch erg veel mooi tennis heb gezien dit toernooi.
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:16:33 #291
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966328
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:14 schreef mitt het volgende:

[..]
Ja geweldige eerste week. Maar als je dit ziet heb ik ook weinig hoop voor de finale.
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966359
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, wel een anti-climax. Verwacht je dat Arnaldi of Cobolli het Zverev (of Mensik) nog lastig kan maken?
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.

Maar goed, is van alles gebeurt deze RG, dus we blijven wel hopen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:26:57 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966385
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:22 schreef mitt het volgende:

[..]
Nee dat lijkt me niet. Al heeft Cobolli dit jaar van Zverev gewonnen, een finale best of five is anders.

Maar goed, is van alles gebeurt deze RG, dus we blijven wel hopen.
Ja, precies. Hopen maar dat het iets wordt. Bij de dames interesseert het me dit jaar mer dan bij de heren. Als Chwalinska wint, ben ik al blij met deze RG.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966544
Mensik gaat opeens tennissen.

Op naar set 4 ^O^
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:15:20 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_220966622
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:56 schreef mitt het volgende:
Mensik gaat opeens tennissen.

Op naar set 4 ^O^
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_220966667
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Dat vind ik altijd zo mooi bij wielrencommentaar: "Zag je dat? Even dat knikje? Ja, nu gaat 'ie fietsen hoor!"
Helaas van korte duur.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220967046
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.

Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220967069
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.

Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
Virus, wat een pech...

Ik las nog een interview na zijn vorige wedstrijd waarin hij zei dat hij zich ondanks de lange potten fysiek nog erg goed voelde
pi_220967070
Wel serieus dan als hij niet eens een poging waagt om te spelen. Al was het topfit waarschijnlijk al heel lastig geworden
  Admin vrijdag 5 juni 2026 @ 18:50:26 #300
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220967074
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef mitt het volgende:
Ach geen andere halve finale, wat een drama voor Arnaldi.

Flavio Cobolli is Grand Slam finalist.
Wat wie hoe? Ik zit er klaar voor :@
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')