Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:22 schreef Gretzl het volgende:
We krijgen geen Oekraïense RG-winnaar dit jaar [ afbeelding ]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenenquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Andreeva - Shnaider zou wel hilarisch zijn.
Dream on.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En dat ze zich dan beiden gezamenlijk na afloop uitspreken tegen de Russische oorlogsagressie. Dan zou ik ervoor tekenen
Sowieso altijd erg bijzonder om van sporters te verwachten dat ze zich uitspreken in maatschappelijke kwesties.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Dream on.
Overigens is Andreeva wel heel leuk buiten de baan, los van haar achtergrond.
Jaa, de titel voor Maja zou toch wel hét ultieme tennisverhaal van 2026 wordenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:20 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat het sprookje compleet wordt in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |