Die bronnen zijn al 100 keer weerlegd.quote:
Die situatie creëer je toch zelf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het op dat moment gewoon een zuigopmerking was om de zaak op de spits te drijven.
En daar zijn we even klaar mee.
En daar heb ik je uitleg over gegeven. Twee moderators vonden dat op dat moment een zuigopmerking, niet anders bedoeld dan om de boel verder op de spits te drijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Jullie stellen steeds dat het niet aan jullie is om een oordeel te vellen over iemands mening, maar halen wel mijn bericht zonder verklaring weg onder het mom van 'het is zuigen'. Dus blijkbaar is het wél jullie taak om een oordeel te vellen over mijn mening? En die was blijkbaar niet acceptabel?
"Oh dus toch gewoon een domme troll. Jammer."quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die situatie creëer je toch zelf?
En daarbij is de term persoonlijke aanval wel echt behoorlijk aan inflatie onderhevig hoor. Als je iemand alleen nog maar wijst op iets wat 'ie gezegd heeft dan krijg je alweer dat je niet persoonlijk mag worden.
Maar het is toch helemaal niet aan jullie om daar een oordeel over te vellen? Gewoon een valide mening. Allicht wat sterk geformuleerd, maar sterke formuleringen waren hier nooit een probleem. Tenminste, zolang het maar om gekanker op het Nederlandse beleid gaat. Dan mogen opeens alle superlatieven uit de kast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:05 schreef capricia het volgende:
Twee moderators vonden dat op dat moment een zuigopmerking, niet anders bedoeld dan om de boel verder op de spits te drijven.
Wat heeft die post met vandaag te maken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:06 schreef capricia het volgende:
[..]
"Oh dus toch gewoon een domme troll. Jammer."
Hou toch op man.
"Zal ik dit gewoon iedere dag blijven herhalen? Immers, je HOEFT niet te reageren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet aan jullie om daar een oordeel over te vellen? Gewoon een valide mening. Allicht wat sterk geformuleerd, maar sterke formuleringen waren hier nooit een probleem. Tenminste, zolang het maar om gekanker op het Nederlandse beleid gaat. Dan mogen opeens alle superlatieven uit de kast.
Met wat? Mijn mening verkondigen dat dit maatregelenpakket één grote uit de hand gelopen shitshow is? Dat de levens van jongeren volledig kapot gemaakt worden terwijl ze er zelf nauwelijks last van hebben? Dat de nevenschade van al deze maatregelen niet opweegt tegen de geredde levensjaren door covid-infecties te voorkomen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:08 schreef capricia het volgende:
[..]
"Zal ik dit gewoon iedere dag blijven herhalen? Immers, je HOEFT niet te reageren.
STOP DEZE ONZIN! Voor de griep leggen we het land toch ook niet plat?"
Hou hier mee op.
Volgens mij is het letterlijk aan de moderators om een oordeel te vellen over of iemands posts constructief van aard zijn of niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet aan jullie om daar een oordeel over te vellen?
Is het continu herhalen van feitelijk onjuiste informatie constructief denk je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het letterlijk aan de moderators om een oordeel te vellen over of iemands posts constructief van aard zijn of niet.
En jij hebt alle feiten? Over covid? Lijkt mij uitzonderlijk. Nog uitzonderlijker is de pretentie die daar uitspreekt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is het continu herhalen van feitelijk onjuiste informatie constructief denk je?
Vreemde reactie. Volstrekt irrelevant voor het punt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij hebt alle feiten? Over covid? Lijkt mij uitzonderlijk.
goed plan !quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Misschien een idee om na draadje #1000 een nieuwe reeks te starten met iets andere regels dan? Waardoor het minder een herhaling van bashes richting bepaald beleid en doemprofetiën wordt zoals het nu al vrij lang is?
Je weet zelf ook best dat het niet zo zwart-wit is. Er is veel nog onduidelijk, er wordt veel gespeculeerd. Iedereen tast aardig in het duister, dat is ook waarom het waardevol is verschillende standpunten uit te wisselen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is het continu herhalen van feitelijk onjuiste informatie constructief denk je?
Het is gewoon een feit dat de huidige wetenschappelijke consensus (in overweldigende meerderheid) is dat jonge kinderen minder besmettelijk zijn dan de rest van de bevolking.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
Nog uitzonderlijker is de pretentie die daar uitspreekt.
Maar je verwijdert nu echt een post die gewoon verwijst naar een WHO-pagina over dodentallen 'wél, en een slag in de lucht uitspraak over besmettelijkheid bij kinderen kan dan gewoon blijven staan, want het is slechts een mening.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij hebt alle feiten? Over covid? Lijkt mij uitzonderlijk. Nog uitzonderlijker is de pretentie die daar uitspreekt.
Prima.. Nou, weet je wat je doet? Schrijf gewoon een email naar forum@fok.nl, zet je probleem daarin uit en dan horen we wel van de FA's wat die willen met COR.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vreemde reactie. Volstrekt irrelevant voor het punt.
Overigens is het wel een feit dat de IFR voor mensen onder de 50 bijzonder klein is.
Noord-koreaans censuur-dictatuurbeleid op Fok bevestigd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schrijf gewoon een email naar forum@fok.nk
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:14 schreef Tijn het volgende:
dat is ook waarom het waardevol is verschillende standpunten uit te wisselen.
Bingo!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'.
Ik hoor net dat kinderen wel besmettelijk zijn. Maar minder. Wil je dat, uh, feit corrigeren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar je verwijdert nu echt een post die gewoon verwijst naar een WHO-pagina over dodentallen 'wél, en een slag in de lucht uitspraak over besmettelijkheid bij kinderen kan dan gewoon blijven staan, want het is slechts een mening.
hard gelachen !quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Noord-koreaans censuur-dictatuurbeleid op Fok bevestigd.
Als dat zo was had je allang een ban, natuurlijk en voerden we geen discussies hier. Maar dat snap je hopelijk zelf ook wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Noord-koreaans censuur-dictatuurbeleid op Fok bevestigd.
Lees je eigen bericht anders eerst even.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als dat zo was had je allang een ban, natuurlijk en voerden we geen discussies hier. Maar dat snap je hopelijk zelf ook wel.
Over zuigen gesproken.quote:
Wat is er Noord Koreaans aan om te zeggen dat jullie argumenten ons niet overtuigen maar dat je beroep kan aantekenen bij de FA's?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lees je eigen bericht anders eerst even.
Lees nou eens goed wat ik quote...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is er Noord Koreaans aan om te zeggen dat jullie argumenten ons niet overtuigen maar dat je beroep kan aantekenen bij de FA's?
Humor, het blijft lastig.quote:
Eh, nee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Misschien een idee om na draadje #1000 een nieuwe reeks te starten met iets andere regels dan? Waardoor het minder een herhaling van bashes richting bepaald beleid en doemprofetiën wordt zoals het nu al vrij lang is?
Je quote was nogal selectief. Maar dat weet je donders goed.quote:
Lees nu je eigen post eens. Ook na de punt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je quote was nogal selectief. Maar dat weet je donders goed.
Nogmaals omdat je blijkbaar moeite hebt met mijn posts te lezen:
Prima.. Nou, weet je wat je doet? Schrijf gewoon een email naar forum@fok.nk, zet je probleem daarin uit en dan horen we wel van de FA's wat die willen met COR.
Weet je, ik maak het relevante deel wel even dik voor je. Dan is dat misverstand ook uit de wereld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je quote was nogal selectief. Maar dat weet je donders goed.
Nogmaals omdat je blijkbaar moeite hebt met mijn posts te lezen:
Prima.. Nou, weet je wat je doet? Schrijf gewoon een email naar forum@fok.nl, zet je probleem daarin uit en dan horen we wel van de FA's wat die willen met COR.
Ah. Typevout. OK, my bad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Weet je, ik maak het relevante deel wel even dik voor je. Dan is dat misverstand ook uit de wereld.
Nou, precies. Niet de meningen zijn het probleem maar het constante geflame. En dat je je geflame maar blijft herhalen betekent niet dat je eigen standpunt ineens feit wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best dat het niet zo zwart-wit is. Er is veel nog onduidelijk, er wordt veel gespeculeerd. Iedereen tast aardig in het duister, dat is ook waarom het waardevol is verschillende standpunten uit te wisselen.
En dat gebeurt naar beide kanten en moet gewoon stoppen. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies. Niet de meningen zijn het probleem maar het constante geflame. En dat je je geflame maar blijft herhalen betekent niet dat je eigen standpunt ineens feit wordt.
Ik heb het artikel gelezen waar de ophef over ontstond. Daar stond bijvoorbeeld in: 'This study reveals that children may be a potential source of contagion in the SARS-CoV-2 pandemic despite having milder disease or a lack of symptoms'. Dat is typisch voor hoe wetenschappers over hun onderzoek praten, met gebruik van woorden als 'may'. En wat gebeurt er vervolgens in het topic? Persoonlijke aanvallen en een poging om het standpunt van de ander uit het topic te houden. Kinderachtig.
Hier zou ik ook nog graag een reactie op willen zienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:47 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is COR / Hoe bereiden jullie je voor op vanavond? dicht? Het is geen onzin vraag. En die winkel-topics zijn niet relevant voor de horeca ondernemers die zich nu al vast willen voorbereiden op dat wat mogelijk komen gaat.
Omdat het een ONZ topic is en je die vraag, als het serieus was, gewoon in het centrale topic had kunnen stellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:12 schreef Hamzoef het volgende:
COR / Zo dom, uit blikje uit tankstation gedronken. :-(
Waarom is dit topic gesloten?
Nou ja zeg, ik zweer het je, dat het 100% serieus was/is. 🙄quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat het een ONZ topic is en je die vraag, als het serieus was, gewoon in het centrale topic had kunnen stellen.
@Tijger_m volgens mij heb je deze over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:33 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom worden de twee topics die ik geopend heb zonder uitleg gesloten? Ik zie alleen 'man man man' en 'stop eens met spammen' staan, terwijl ik nog amper topics open in COR? Als het terecht is vind ik het prima, maar zo weet ik natuurlijk nooit of ik een topic wel of niet kan plaatsen. Beide topics waren serieus en hadden een fatsoenlijke OP.
COR / Ben jij Team Red, Team OMT of Team Viruswaanzin?
COR / Patriotisme in tijden van corona?
Nee, ik heb ze gesloten en niet over het hoofd gezien. Voegde naar mijn mening niets toe wat een apart topic hier waard was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:39 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
@:Tijger_m volgens mij heb je deze over het hoofd gezien
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:40 schreef Tijger_m het volgende:
Voegde naar mijn mening niets toe wat een apart topic hier waard was.
Een topic over de vraag of Rutte aansprakelijk gehouden kan worden voor corona-doden (i.e. verantwoordelijk voor dood door schuld of voor moord) blijft open, omdat er mogelijk een interessante discussie uit voort kan komen? Ik begrijp werkelijkwaar niet dat dit soort absurde topics open blijven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kijk aan of er een interessante discussie uit voort gaat komen.
Zo niet, dan zakt het topic vanzelf wel weg.
Geen reden om maar te sluiten.
Al zou het leuk zijn als @:janssen_s ook nog even mee doet.
Snap ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:33 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Een topic over de vraag of Rutte aansprakelijk gehouden kan worden voor corona-doden (i.e. verantwoordelijk voor dood door schuld of voor moord) blijft open, omdat er mogelijk een interessante discussie uit voort kan komen? Ik begrijp werkelijkwaar niet dat dit soort absurde topics open blijven.
Zeker niet gezien jullie een vrij strict beleid toepassen als het gaat om het wel of niet open laten van een topic. Het is toch niet uit te leggen dat topics zoals die van mij gesloten moeten worden als dit soort walgelijke topics wel open mogen blijven?
Ik vind het prima dat mijn topics gesloten worden als deze niet in het subforum passen. Maar wees er dan wel duidelijk over. Ik steek moeite in topics die zonder pardon worden verwijdert en vervolgens zie ik deze onzin staan en wordt er gezegd dat het 'vanzelf wel wegzakt' en dat er daarom 'geen reden om maar te sluiten' is. Dit valt toch niet uit te leggen? Ik heb echt geen idee van wat ik nou wel en niet mag posten.
Hopelijk komt de TS nog even langs. Ik heb er geen probleem mee om het topic te heroverwegen. Voortschrijdend inzicht en zulks.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef DireStraits7 het volgende:
COR / Voor hoeveel doden is Rutte aansprakelijk?
Dit soort topics mogen gewoon open blijven?
Hier vindt @:VoMy vast ook wel wat van.
edit: Ik zie nu pas de berichten hierboven.
Dank voor je inbreng.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet in ieder geval wel hoe snel een topic gesloten zou worden die een dergelijk extreem uitgangspunt zou nemen, maar dan tegenovergesteld.
De eerder gesloten topics vind ik in ieder geval een stuk discussiewaardiger dan zo'n sensatietopic als dit.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik was boodschappen doen, maar mischien is het handig om erbij te vermelden welk topic het om gaat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:04 schreef DireStraits7 het volgende:
Zucht, welke overijverige mod is nu weer bezig?
Paniekberichten over besmettingen mogen en sterftes, maar dat nuanceren door het af te zetten tegen het reguliere sterftepercentage mag weer niet? Te genuanceerd zeker?
Correctie aangebrachtquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Uitnodiging illegaal feest; organisatie betaalt de coronaboete
betaalT.
Ga er lekker een Show-Down ervan maken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:13 schreef jameshond7 het volgende:
Was het nodig om de TT te wijzigen?
COR / Dinsdag nog geen persconferentie, wel update
En dan heb ik het niet alleen over het weghalen van 'breaking', maar vooral over het laatst gedeelte
Ja, dat was nodig om de feiten weer te geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:13 schreef jameshond7 het volgende:
Was het nodig om de TT te wijzigen?
COR / Dinsdag nog geen persconferentie, wel update
En dan heb ik het niet alleen over het weghalen van 'breaking', maar vooral over het laatst gedeelte
Ja leuk, zo'n forum waarop iemand je teksten kan veranderen omdat ze het niet eens zijn met jouw meningquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat was nodig om de feiten weer te geven.
Heel leuk, ja. En je kan het ook leuk houden door gewoon een TT te maken die overeenkomt met de feiten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja leuk, zo'n forum waarop iemand je teksten kan veranderen omdat ze het niet eens zijn met jouw mening
Ja nu doe je alsof ik nep-nieuws verkondigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heel leuk, ja. En je kan het ook leuk houden door gewoon een TT te maken die overeenkomt met de feiten.
Zou het kunnen zijn omdat je op de man speelt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Wie heeft mijn post over @:Kyran zojuist verwijderd en waarom?
En waarom zijn de posts over hetzelfde onderwerp gisteren verdwenen?
.
Je loopt te zuigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Wie heeft mijn post over @:Kyran zojuist verwijderd en waarom?
En waarom zijn de posts over hetzelfde onderwerp gisteren verdwenen?
.
Voor iemand die zich vaak over de noodzaak van strengere maatregelen uitspreekt, is het zeer hypocriet om juist zélf de dingen te doen waardóór die maatregelen straks doorgevoerd moeten gaan worden. Zeker een ziekenhuismedewerker zou beter moeten weten.quote:
Yes, zie bovenstaandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn omdat je op de man speelt?
Je laat zelf al blijken dat je weet dat je fout zit. Stop er dan ook mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor iemand die zich vaak over de noodzaak van strengere maatregelen uitspreekt, is het zeer hypocriet om juist zélf de dingen te doen waardóór die maatregelen straks doorgevoerd moeten gaan worden. Zeker een ziekenhuismedewerker zou beter moeten weten.
En ja, het is op de man. Maar dan moet je ook consequent zijn en iedere 'op de man' post verwijderen en niet alleen nu omdat deze user toevallig een moderator is.
Hou op, dit heeft geen zin. Je wil het niet begrijpen. Klaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je laat zelf al blijken dat je weet dat je fout zit. Stop er dan ook mee.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op, dit heeft geen zin. Je wil het niet begrijpen. Klaar.
En hou zat ik "fout" dan? Mijn post is ook verwijdert.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je laat zelf al blijken dat je weet dat je fout zit. Stop er dan ook mee.
Nogmaals. Je lult en verspreidt onzin.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor iemand die zich vaak over de noodzaak van strengere maatregelen uitspreekt, is het zeer hypocriet om juist zélf de dingen te doen waardóór die maatregelen straks doorgevoerd moeten gaan worden. Zeker een ziekenhuismedewerker zou beter moeten weten.
En ja, het is op de man. Maar dan moet je ook consequent zijn en iedere 'op de man' post verwijderen en niet alleen nu omdat deze user toevallig een moderator is.
Welke?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En hou zat ik "fout" dan? Mijn post is ook verwijdert.
Waarom zou je die post dan verwijderen? Je kan toch ook gewoon aangeven dat het niet waar is? Ik verwijder toch ook geen berichten van mods als ik vind dat die niet kloppen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nogmaals. Je lult en verspreidt onzin.
Ik heb nooit gezegd dat ik samen met mijn gezin ben gaan winkelen. Waarom zou ik dat in godsnaam zeggen?
Ten eerste is het niet waar en zelfs als het waar zou zijn zou ik het hier niet posten om te voorkomen dat users zoals jij ermee aan de haal gaan. Ben niet gek.
Lekker makkelijk om iemand van iets te beschuldigen, terwijl je nul bewijs hebt. Je enige verhaal is dat de posts verwijderd zijn. Zo kan ik er ook wel een paar voor jou verzinnen als je wil? Heb geen enkel idee wat voor discussie er gisteren was, maar ik was er in ieder geval niet bij en heb ook geen posts verwijderd. Als een andere moderator de leugens van jullie wel heeft verwijderd kan ik diegene alleen maar bedanken en toejuichen.
Nogmaals het verzoek om te stoppen met leugens verspreiden over andere users.
Omdat het onzin is waarmee je een user/moderator in kwaad daglicht probeert te zetten. Het is toch niet zo gek dat op de man spelen verwijderd wordt? Staat zelfs een waarschuwing over ....quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zou je die post dan verwijderen? Je kan toch ook gewoon aangeven dat het niet waar is? Ik verwijder toch ook geen berichten van mods als ik vind dat die niet kloppen?
Als er posts verwijderd worden heb ik inderdaad geen bewijs meer. Ik heb op jouw post gereageerd, en minimaal nog 1 andere user ook. Ik dacht dat het @Halcon was (kan me vergissen) die de opmerking maakte in de trant van "jij werkt toch in een ziekenhuis? Dan had ik dit niet van jou verwacht".quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nogmaals. Je lult en verspreidt onzin.
Ik heb nooit gezegd dat ik samen met mijn gezin ben gaan winkelen. Waarom zou ik dat in godsnaam zeggen?
Ten eerste is het niet waar en zelfs als het waar zou zijn zou ik het hier niet posten om te voorkomen dat users zoals jij ermee aan de haal gaan. Ben niet gek.
Lekker makkelijk om iemand van iets te beschuldigen, terwijl je nul bewijs hebt. Je enige verhaal is dat de posts verwijderd zijn. Zo kan ik er ook wel een paar voor jou verzinnen als je wil? Heb geen enkel idee wat voor discussie er gisteren was, maar ik was er in ieder geval niet bij en heb ook geen posts verwijderd. Als een andere moderator de leugens van jullie wel heeft verwijderd kan ik diegene alleen maar bedanken en toejuichen.
Nogmaals het verzoek om te stoppen met leugens verspreiden over andere users.
Jij haalt het weg of 1 van je collega'squote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wil jij geen antwoord. Ook goed.
Geen idee. Zijn wel wat moderators die in een ziekenhuis werken volgens mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als er posts verwijderd worden heb ik inderdaad geen bewijs meer. Ik heb op jouw post gereageerd, en minimaal nog 1 andere user ook. Ik dacht dat het @:halcon was (kan me vergissen) die de opmerking maakte in de trant van "jij werkt toch in een ziekenhuis? Dan had ik dit niet van jou verwacht".
Stel dat ik mij vergis en jij niet degene was die het postte, hoor ik graag van degene die de posts verwijderd heeft wie het dan wel was. En dan krijg je ook uiteraard mijn excuses. Is er misschien nog een mod op fok die in het ziekenhuis werkt en regelmatig in COR post?
Daar gaat het toch niet om, joh, jij of 1 van je collega's halen berichten wegquote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn wel wat moderators die in een ziekenhuis werken volgens mij.
Hoe dan ook. Geen idee waar die posts gebleven zijn of wat voor discussie er volgde n.a.v. die posts. Enige wat ik weet is dat ik niet heb gepost dat ik samen met mijn gezin/partner ben gaan shoppen. Niet dat ik mij hoef te verantwoorden, maar volgens mij zijn wij sinds eind februari niet meer samen in een publieke ruimte geweesten dat was toen bij een concert in de Tivoli.
... maar goed, ik laat het hier bij, want anders wordt het toch een wellus/nietus discussie.
Precies. Zeg dan gewoon dat je het er niet mee eens bent, en kom met argumenten. Dit is zo'n flauw gedrag.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zou je die post dan verwijderen? Je kan toch ook gewoon aangeven dat het niet waar is? Ik verwijder toch ook geen berichten van mods als ik vind dat die niet kloppen?
Kom dan met voorbeelden, want ik heb geen idee waar jij het dan nog verder over hebt. Ik kan je niet helpen als je niet aangeeft wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, joh, jij of 1 van je collega's halen berichten weg
Makkelijk praten als de berichten weg zijn ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn wel wat moderators die in een ziekenhuis werken volgens mij.
Hoe dan ook. Geen idee waar die posts gebleven zijn of wat voor discussie er volgde n.a.v. die posts. Enige wat ik weet is dat ik niet heb gepost dat ik samen met mijn gezin/partner ben gaan shoppen. Niet dat ik mij hoef te verantwoorden, maar volgens mij zijn wij sinds eind februari niet meer samen in een publieke ruimte geweesten dat was toen bij een concert in de Tivoli.
... maar goed, ik laat het hier bij, want anders wordt het toch een wellus/nietus discussie.
De voorbeelden zijn weg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kom dan met voorbeelden, want ik heb geen idee waar jij het dan nog verder over hebt. Ik kan je niet helpen als je niet aangeeft wat er is gebeurd.
Nachtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:18 schreef Kyran het volgende:
Leolinedance heeft gisteren gepost dat hij naakt door het Vondelpark heeft gelopen, maar ja de posts zijn nu verwijderd, dus ik kan het niet bewijzen, maar dat de posts weg zijn is al genoeg bewijs.
Fijne avond
Reactie van Leolinedance waaruit blijkt dat begrijpend lezen niet altijd even makkelijk is (sorry, op de man, maar deze heb je echt even verdient).quote:Denk echt wel dat een relatief groot deel de regels wel opvolgt. Vrijdag en zaterdag in een woonwinkel, tuincentrum en bouwmarkt geweest. Denk serieus dat 8 van de 10 bezoekers een mondkapje op had en zich netjes aan de 1.5 meter hield.
Enige waar men zich, voor mijn gevoel, minder goed aan houdt is het thuiswerken. Het is nu echt veel drukker op de weg dan tijdens maart/april. Het is wel rustiger dan twee weken geleden, maar nog steeds behoorlijk druk naar omstandigheden.
Reactie van Vliegbaard wat er ook gewoon nog staat en waar ik bij een volgend deel gewoon netjes op reageer.quote:Serieus een woonwinkel, tuincentrum en bouwmarkt bezoeken en dan beginnen over mondkapjes
Als je écht wat wil doen tegen corona, blijf dan gewoon thuis als het niet noodzakelijk is.
En over dat thuiswerken, dat doen heel veel mensen natuurlijk wel. Maar als zelfs de mensen van het covid dashbord team per sé op kantoor moeten zitten, kun je het mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze naar hun werk gaan.
Niks verwijderd en je liegt ook nog eens over wat er in stond.quote:Waar we het in maart nog hadden over zoveel mogelijk thuisblijven is dat al opgeschoven naar het dragen van niet-werkende snotlappen. Sorry maar ik had toch meer van je verwacht.
Heel fijn dat dat de nu geldende maatregelen zijn maar zoals jezelf al aangeeft trekken mensen er weer op uit. Met een mondkapje op 1,5 meter houden gaat ons niet uit de pandemie helpen.
Hoho, ik lieg niet, ik deed het uit mijn hoofd en gaf aan dat ik niet exact meer wist wat er stond!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:25 schreef Kyran het volgende:
Ah, gevonden!
Hier, stelletje zeikerds. Er is helemaal niks verwijderd.
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1012 Op naar de volgende lockdown?
Mijn post waar ik juist aangeef dat men zich goed gedraagt in winkels en dat veel burgers mondkapjes dragen en zich aan de 1,5 meter houden. Waar zeg ik hier dat ik samen met mijn partner/gezin aan het shoppen ben
[..]
Reactie van Leolinedance waaruit blijkt dat begrijpend lezen niet altijd even makkelijk is (sorry, op de man, maar deze heb je echt even verdient).
[..]
Reactie van Vliegbaard wat er ook gewoon nog staat en waar ik bij een volgend deel gewoon netjes op reageer.
[..]
Niks verwijderd en je liegt ook nog eens over wat er in stond.
.... kom maar op met je excuses dan![]()
Dus mijn geheugen is zo slecht nog nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 02:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Naar mijn weten werkte Kyran in een ziekenhuis, was vanaf begin af aan vrij goed op de hoogte van de gevolgen van dit virus en zelfs fervent voorstander van een lockdown in maart.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:25 schreef Kyran het volgende:
Ah, gevonden!
Hier, stelletje zeikerds. Er is helemaal niks verwijderd.
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1012 Op naar de volgende lockdown?
Mijn post waar ik juist aangeef dat men zich goed gedraagt in winkels en dat veel burgers mondkapjes dragen en zich aan de 1,5 meter houden. Waar zeg ik hier dat ik samen met mijn partner/gezin aan het shoppen ben
[..]
Reactie van Leolinedance waaruit blijkt dat begrijpend lezen niet altijd even makkelijk is (sorry, op de man, maar deze heb je echt even verdient).
[..]
Reactie van Vliegbaard wat er ook gewoon nog staat en waar ik bij een volgend deel gewoon netjes op reageer.
[..]
Niks verwijderd en je liegt ook nog eens over wat er in stond.
.... kom maar op met je excuses dan![]()
Ik heb in elk geval niets gepost over of jij of iemand anders in 'n ziekenhuis werkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als er posts verwijderd worden heb ik inderdaad geen bewijs meer. Ik heb op jouw post gereageerd, en minimaal nog 1 andere user ook. Ik dacht dat het @:halcon was (kan me vergissen) die de opmerking maakte in de trant van "jij werkt toch in een ziekenhuis? Dan had ik dit niet van jou verwacht".
Stel dat ik mij vergis en jij niet degene was die het postte, hoor ik graag van degene die de posts verwijderd heeft wie het dan wel was. En dan krijg je ook uiteraard mijn excuses. Is er misschien nog een mod op fok die in het ziekenhuis werkt en regelmatig in COR post?
Correct, was iemand andersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval niets gepost over of jij of iemand anders in 'n ziekenhuis werkt.
Nee, het was niet selectief.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wederom zeer selectief verwijderen, zal er voor de grap hier wat over zeggen. Niet dat ik er iets van verwacht, maar hey ik dacht laat ik eens gek doen.
Je zegt dus letterlijk dat er daarvoor ook op de man gespeeld werd. Maar pas na een break ga je 'handhaven'. Dat is vrij selectief.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, het was niet selectief.
Ik had een modbreak geplaatst en jij ging door met op de man spelen. Niks selectiefs aan.
Eens. Één grote samenzwering om het volk bang te houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een vage bron, een vage OP en een belachelijk onderwerp. Dit hoort thuis in BNW en niet COR
COR / Aanklacht: Corona is de grootste misdaad tegen de menselijkheid
Net als de mainstream media dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Één grote samenzwering om het volk bang te houden.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi, waarom moest die post nou weg?
Ik vraag er niet voor niets naar...quote:
Heb ze niet eens allemaal genote.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag er niet voor niets naar...
Het was een grapje die PANIEK? ER IS NIEMAND IN PANIEHIEEEK post. Dat begreep je toch ook wel? Waarom moest die weg?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb ze niet eens allemaal genote.
Maar schreeuwen en persoonlijke aanvallen zijn verwijderd. En zeker niet alleen posts van jou.
Geschreeuw is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was een grapje die PANIEK? ER IS NIEMAND IN PANIEHIEEEK post. Dat begreep je toch ook wel? Waarom moest die weg?
Wat lul je nou, joh?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
Voegt niets toe en begin de volgende keer met namen correct te spellen
Omdat het een linkdump is die ook nog eens dubieus is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:40 schreef Bocaj het volgende:
COR / 80% vaccin testers krijgt (ernstige) bijwerkingen
Waarom dicht?
Originele bron is wel legit!
Of je moet geloven in deepfake...
Halloquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:21 schreef Dries4Ever het volgende:
@:trein2000
@:capricia
@:kyran
hallo?
Kennelijk was het niemand...of niet bewust.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:21 schreef Dries4Ever het volgende:
@:trein2000
@:capricia
@:kyran
hallo?
Het topic ontspoorde pas lang daarna, dat had niets met mijn post te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Geschreeuw is nergens voor nodig.
En je ziet hoe het topic daarna ontspoorde. Hou daar gewoon mee op.
Schreeuwen is dus nergens voor nodig, maar waarom blijft deze post dan wel staan en moest die van mij weg? Identieke post.quote:[quote]Op vrijdag 30 oktober 2020 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ OF DE ZIEKENHUIZEN VOL LIGGEN?!! BEN JE WEZEN KIJKEN OF ZO?!?!
TROUWENS, HADDUH ZE MAAR NIE OP DE ZORRUG MOETE BEZUINIGE WAS DI NIE GEBERT!11!!!
Is ook weg. Inmiddels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het topic ontspoorde pas lang daarna, dat had niets met mijn post te maken.
[..]
Schreeuwen is dus nergens voor nodig, maar waarom blijft deze post dan wel staan en moest die van mij weg? Identieke post.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk was het niemand...of niet bewust.
Heel apart. Er is ook geen sluitpost waarom het gesloten is (wat ik zou verwachten).
Dus ik heb hem weer open gedaan.
Heb hem gewoon ook een kick gegeven.quote:
Ja godver, niet weghalen! Dat is juist het hele puntquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Is ook weg. Inmiddels.
Overigens adviseer ik je om meer naar jezelf te kijken dan om tig andere posts te rapporteren.
Pseudomodden is niet echt gewenst. Maar dat is niet voor het eerst dat ik je dat vertel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja godver, niet weghalen! Dat is juist het hele punt.
Die delete van mijn post was gewoon een foutje, als je dat nou gewoon toegeeft hoef ik ook niet iedere keer als users iets in caps posten een TR te plaatsen omdat schreeuwen niet nodig is.
Posts deleten die geen enkele policy overschrijden ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Pseudomodden is niet echt gewenst.
Nu doe je het weer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Posts deleten die geen enkele policy overschrijden ook niet.
Hou daar gewoon mee op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.![]()
Kap daar gewoon mee.
De bedoeling is dat je de aanwijzingen van de moderatie op volgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hou daar gewoon mee op.
Kap daar gewoon mee.
Kun je ook normaal reageren?
Ja dat is dus lastig. Want schreeuwen is niet nodig, maar als je 'tig' posts met caps rapporteert ben je aan het pseudomodden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:07 schreef capricia het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je de aanwijzingen van de moderatie op volgt.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat is dus lastig. Want schreeuwen is niet nodig, maar als je 'tig' posts met caps rapporteert ben je aan het pseudomodden.
Nee, dat begrijp ik niet. Jij verwijdert een doodnormale post van mij en omdat je liever je fout niet toegeeft verwijder je ook een doodnormale post van Grrrrrr. Wat zijn de aanwijzingen van de moderatie in deze die wij hadden moeten volgen dan? Niet schreeuwenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel.
Ik sluit hierbij ook deze discussie.
quote:Op maandag 2 november 2020 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God, man, denk toch eens na? Groepsimmuniteit zal altijd (ooit) bereikt worden, ofwel omdat iedereen covid heeft gehad ofwel omdat er een vaccin is.
quote:Op maandag 2 november 2020 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een vleermuis heeft toch ook een lichaamLoop je nou gewoon te bullshitten of ben je zwakzinnig?
quote:Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: drie maal het antwoord ‘ja’ op je vragen
Jij bent echt één van de treurigste fok users die ik ooit heb gezien... man man man.quote:
Die eerste post van jou in dat topic is niet voor niets verwijdert door de mods. De volgende keer graag normaal reageren. Die persoonlijke aanvallen en het belachelijk maken van users hoeven wij hier niet. Ga daarvoor maar naar ONZ (of beter gewoon van FOK! af).quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij bent echt één van de treurigste fok users die ik ooit heb gezien... man man man.
Je bedoelt als je zelf geen goede punten weet te geven in de discussie dan ga je maar lopen huilen? Ik doe nog moeite door je wat te leren met links naar artikelen ipv domme youtube filmpjes. Maar je wil het niet eens zien, het liefst wil je dat iemand een post maakt met een anti-corona druiven wasmachinequote:Op dinsdag 3 november 2020 09:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Die eerste post van jou in dat topic is niet voor niets verwijdert door de mods. De volgende keer graag normaal reageren. Die persoonlijke aanvallen en het belachelijk maken van users hoeven wij hier niet. Ga daarvoor maar naar ONZ (of beter gewoon van FOK! af).
quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je bedoelt als je zelf geen goede punten weet te geven in de discussie dan ga je maar lopen huilen? Ik doe nog moeite door je wat te leren met links naar artikelen ipv domme youtube filmpjes. Maar je wil het niet eens zien, het liefst wil je dat iemand een post maakt met een anti-corona druiven wasmachine![]()
Er is een reden voor dat je belachelijk wordt gemaakt... dat komt omdat je belachelijke dingen post.
En kan iemand hier nog een reactie op geven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:30 schreef jameshond7 het volgende:
Kan een mod deze persoonlijke aanval verwijderen?
[..]
Ik vind dat niet echt een persoonlijke aanval. Als ik dit soort zaken moet vegen, wordt het wel een heel leeg forum.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:32 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En kan iemand hier nog een reactie op geven?
Het zijn diverse notes uit diverse subfora.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:31 schreef jameshond7 het volgende:
Ik krijg allemaal notes uit dit subforum en dan klik ik erop en dan zijn de berichten verwijderen. Kan iemand mij vertellen waarom ik al die notes heb gekregen? Ik gedraag me hier gewoon keurig hoor
Eens.quote:Op maandag 9 november 2020 13:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Kwetsbaren-uurtje supermarkt
Kan dit iets respectvoller?
Haha dat is grappig, de hele Corona discussie is gestoeld op de propaganda en het gevoerde Corona beleid maar dat heb je liever niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Hahah we gaan die discussie niet hier in het feedback topic doen.quote:Op maandag 9 november 2020 19:34 schreef SmaRTeY het volgende:
[..]
Haha dat is grappig, de hele Corona discussie is gestoeld op de propaganda en het gevoerde Corona beleid maar dat heb je liever niet?
quote:Op maandag 9 november 2020 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Hahah we gaan die discussie niet hier in het feedback topic doen.
Ach hij komt zo weer met één of ander lulverhaal. We kennen het ondertussen wel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:34 schreef Mr.Sandman het volgende:
Kyran is wederom een lamlul. Heeft geen verdere motivatie meer nodig.
Wat een dom gelul. Oh wacht, ik vind dit dom gelul.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
"Flikker toch op man" is niet echt inhoudelijk en behoorlijk op de man, dus niet verontwaardigd lopen doen.
Ook de andere verwijderde posts waren op de man en zonder inhoud. Geef gerust je mening, maar ga niet op de man spelen.
Dat niet alle posts die op de man zijn verwijderd worden wil niet zeggen dat er dan maar niks verwijderd kan worden. Als er een TR is worden ze namelijk wel gewoon verwijderd.
Ik had ook een edit kunnen doen in sommige gevallen, maar daar ga ik niet aan beginnen bij winky enkele users, sorry.
Sluit dan die hele teringreeks maar hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
"Flikker toch op man" is niet echt inhoudelijk en behoorlijk op de man, dus niet verontwaardigd lopen doen.
Ik vind dit dom gelul. Dus kap er mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Oh wacht, ik vind dit dom gelul.
Alsof mods geen leven hebben, die kunnen ook niet alles volgen; helemaal in een reeks die zo snel gaat. Ik zie wel vaker wat persoonlijke aanvallen voorbij komen, zet dan gewoon een TR, en de mods pakken dat dan ook gewoon op hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sluit dan die hele teringreeks maar hoor.
De godganse dag kom je dat soort dingen tegen, dan wel in die vorm of een andere vorm. Maar omdat ik toevallig een blauwe quote (jou dus) kan het niet door de beugel. Prima, maar wees dan consequent en ga 24/7 dat soort gezeik modereren en niet toevallig wanneer jij het bent die gequote word.
Zoals ik al zei; had gewoon gezegd 'meh, oke, misschien was het een ietwat overdreven reactie, excuus' (net als mijn reactie ietwat overdreven was).
Maar nee, in vlekjes wrijven
Hou toch op. Je kunt gewoon niet tegen een beetje kritiek of tegenspraak. Heb je eerder al laten zien, en nu weer. Je bent hier niet geschikt voor, je maakt misbruik van de mogelijkheden die je hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
Ook de andere verwijderde posts waren op de man en zonder inhoud. Geef gerust je mening, maar ga niet op de man spelen.
Dat niet alle posts die op de man zijn verwijderd worden wil niet zeggen dat er dan maar niks verwijderd kan worden. Als er een TR is worden ze namelijk wel gewoon verwijderd.
Ik had ook een edit kunnen doen in sommige gevallen, maar daar ga ik niet aan beginnen bij winky enkele users, sorry.
Dus er komt feedback, voor de zoveelste keer over dezelfde (gast)moderator en wederom is dit alles wat je te zeggen hebt. Gek hoor, dat er zoveel users die gozer kotsbeu worden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit dom gelul. Dus kap er mee.
Dit is geen feedback. Niemand kan hier wat mee als je hier een beetje komt schelden en tieren. Dus stop daar mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus er komt feedback, voor de zoveelste keer over dezelfde (gast)moderator en wederom is dit alles wat je te zeggen hebt. Gek hoor, dat er zoveel users die gozer kotsbeu worden.
Zo is het niet begonnen, dat weet je.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is geen feedback. Niemand kan hier wat mee als je hier een beetje komt schelden en tieren. Dus stop daar mee.
De feedback is dat Kyran niet voldoet als moderator. Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is geen feedback. Niemand kan hier wat mee als je hier een beetje komt schelden en tieren. Dus stop daar mee.
Nee. Ik was wat anders doen. En het eerste wat ik zie is iemand die hier loopt te schelden en tieren. Daar zeg ik wat van want dat helpt niemand. Verder heb ik geen idee van wat er aan de hand is en bemoei ik mij ook nergens mee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zo is het niet begonnen, dat weet je.
Dit vind ik dan wel weer wat flauw.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De feedback is dat Kyran niet voldoet als moderator. Doe er je voordeel mee.
Dus waarom dan feedback verzamelen? Jeetje zeg, wat moet je hier nou mee?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik was wat anders doen. En het eerste wat ik zie is iemand die hier loopt te schelden en tieren. Daar zeg ik wat van want dat helpt niemand. Verder heb ik geen idee van wat er aan de hand is en bemoei ik mij ook nergens mee.
Ik ben wel benieuwd hoe jij het liever voor je ziet. Laten we de posts waar mensen elkaar voorbeeld idioot/debiel noemen staan? Zijn wij tere zieltjes al wij dat soort dingen weghalen? Aan de andere kant is dat de sfeer die wij willen? Er is natuurlijk ook een grijs gebied waar het geen grensoverschrijdende belediging is maar wel sfeerverpestend. Er zijn ook mensen die weg zijn gegaan uit COR omdat ze vonden dat mensen te hard tegen elkaar in gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus er komt feedback, voor de zoveelste keer over dezelfde (gast)moderator en wederom is dit alles wat je te zeggen hebt. Gek hoor, dat er zoveel users die gozer kotsbeu worden.
Mooi, opgelost.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:58 schreef Kyran het volgende:
Nogmaals. Als ik zie dat er op de man gespeeld wordt dan grijp ik vaak gewoon in. Dat is nu niet anders.
Snap best dat het overdreven kan overkomen en ik geef ook toe dat het vaak wel blijft staan, maar dat wil niet zeggen dat het nooit verwijderd kan worden.
Het is ook niet waar dat ik alles maar verwijder. Staan nog genoeg posts waar men hard tegen mijn mening ingaat en waar mijn mening dom wordt genoemd en dat is prima.
Flauw gaan doen met "flikker toch op" en "deugmeneer" voegt weinig toe, maar dat geven jullie ook al toe.
Kon ik het laten staan? Vast wel.
Ik spreek alleen voor mijzelf, meneer Kyran heeft duidelijk een hekel aan enkele users en dat speelt zeer duidelijk mee. Niet onmenselijk, wel onwenselijk. Zeker voor een (gast!)moderator. Ik zou pissig zijn als dat in mijn subforum zou gebeuren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij het liever voor je ziet. Laten we de posts waar mensen elkaar voorbeeld idioot/debiel noemen staan? Zijn wij tere zieltjes al wij dat soort dingen weghalen? Aan de andere kant is dat de sfeer die wij willen? Er is natuurlijk ook een grijs gebied waar het geen grensoverschrijdende belediging is maar wel sfeerverpestend. Er zijn ook mensen die weg zijn gegaan uit COR omdat ze vonden dat mensen te hard tegen elkaar in gaan.
Top!quote:
Heb je daar een TR voor gezet? Want als jij dat wil doen ga ik alsnog die post verwijderen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed ik opperde al was het de man of de bal. Geen idee want ik had inhoudelijk de reactie niet kunnen lezen.
Maar ik vind wel dat we er voor moeten waken dat reacties niet zomaar gecensureerd gaan worden op het moment omdat iemand die macht heeft en het hem even in het verkeerde keelgat schiet.
Uiteindelijk willen we denk ik allemaal hetzelfde. Dat corona de wereld uit is en er nooit meer slachtoffers zijn te betreuren. Maar dit is een discussieforum dacht ik altijd. Op het moment dat reacties te pas en te onpas verwijderd worden, dan schiet je dat doel voorbij.
Mja komt er op het moment niet helemaal lekker uit maar ik wil niet het gevoel hebben dat Fok! Een 2e Noord Korea in wording gaat zijn. Niet dat jullie er rouwig om zullen zijn, maar dan is dit niet meer de plek waar ik mij al ruim 15 jaar welkom voel. Dat zou ik heel jammer vinden.
Overigens word ik voor 'domme kut' uit gemaakt in een ander relevant topic en dat staat er vandaag de dag nog steeds. Dat impliceert meten met 2 maten.
Nou ja, het is niet de eerste keer hè.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
De feedback is dat Kyran niet voldoet als moderator. Doe er je voordeel mee.
Dan lees jij iets anders dan ik lees.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
En dan door worden verwezen naar dit topic om daar te horen te krijgen 'ja ik heb er ook geen zin in'. Begrijpelijk maar wat is het nut dan nog?
Jeetje, wat flauw zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan lees jij iets anders dan ik lees.
Ik vind eerder jouw opmerkingen nogal flauw, eigenlijk, Kyran zegt nergens dat hij er geen zin in heeft, volgens mij.quote:
Ik kwam net toevallig de post tegen waar "domme kut" staat, volgende keer TR doen voor een post als dat. Dan zien we hem eerder. Soms in een topic zelf kunnen wij er overheen lezen (ik spreek even voor mij zelf).quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed ik opperde al was het de man of de bal. Geen idee want ik had inhoudelijk de reactie niet kunnen lezen.
Maar ik vind wel dat we er voor moeten waken dat reacties niet zomaar gecensureerd gaan worden op het moment omdat iemand die macht heeft en het hem even in het verkeerde keelgat schiet.
Uiteindelijk willen we denk ik allemaal hetzelfde. Dat corona de wereld uit is en er nooit meer slachtoffers zijn te betreuren. Maar dit is een discussieforum dacht ik altijd. Op het moment dat reacties te pas en te onpas verwijderd worden, dan schiet je dat doel voorbij.
Mja komt er op het moment niet helemaal lekker uit maar ik wil niet het gevoel hebben dat Fok! Een 2e Noord Korea in wording gaat zijn. Niet dat jullie er rouwig om zullen zijn, maar dan is dit niet meer de plek waar ik mij al ruim 15 jaar welkom voel. Dat zou ik heel jammer vinden.
Overigens word ik voor 'domme kut' uit gemaakt in een ander relevant topic en dat staat er vandaag de dag nog steeds. Dat impliceert meten met 2 maten.
Nee, Kyran niet nee. Helaas. Het blijft een herhaling van commentaar (op een moderator) waarna het daadwerkelijke issue gewoon dood wordt geslagen door opmerkingen zoals deze.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind eerder jouw opmerkingen nogal flauw, eigenlijk, Kyran zegt nergens dat hij er geen zin in heeft, volgens mij.
Kyran heeft gereageerd, toch? En ik had die post ook weggegooit, overigens, dus wat is het issue volgens jou dan, precies?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, Kyran niet nee. Helaas. Het blijft een herhaling van commentaar (op een moderator) waarna het daadwerkelijke issue gewoon dood wordt geslagen door opmerkingen zoals deze.
Alsof je tegen een muur praat. Volgens mij is dat ook precies de bedoeling van dit topic.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kyran heeft gereageerd, toch? En ik had die post ook weggegooit, overigens, dus wat is het issue volgens jou dan, precies?
Blijven die posts wel eens staan? Ja. We zien niet alles en we zijn er niet altijd.
Ik ga me maar eens verdiepen in dat tr want ik heb dat eerlijk gezegd nooit toe hoeven passen .. ik negeer dat stukje dan maar gewoon en spring niet gelijk van een brug af ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kwam net toevallig de post tegen waar "domme kut" staat, volgende keer TR doen voor een post als dat. Dan zien we hem eerder. Soms in een topic zelf kunnen wij er overheen lezen (ik spreek even voor mij zelf).
Mooie post, sluit ik me bij aan voor de goede orde.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens verdiepen in dat tr want ik heb dat eerlijk gezegd nooit toe hoeven passen .. ik negeer dat stukje dan maar gewoon en spring niet gelijk van een brug af ofzo![]()
Nah fijn dat jullie het zo opnemen. Uiteindelijk zijn we allemaal ook maar mensen. Ik ben er van overtuigd dat we uiteindelijk allemaalhet beste met elkaar voor hebben. Maar wat er in deze periode gebeurt is denk ik voor iedereen wel aardig ongekend. Niet alleen hier, ook in het contact tussen mensen irl. Zolang er blijk van respect voor elkaars standpunt is, is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Maar het gaat aardig hart tegen hart op het moment lijkt het .. en ja, ook ik trap daar af en toe wel eens in en dan flikker ik mijn telefoon aan de kant, want zo'n mens wil ik eigenlijk helemaal niet zijn.
Niet de hele post hoeft overigens weg van die user. Maar als dat stukje 'domme kut' weg kan, dan graag als het niet al te veel moeite is
Ik had hem al helemaal weggegooid inmiddels.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens verdiepen in dat tr want ik heb dat eerlijk gezegd nooit toe hoeven passen .. ik negeer dat stukje dan maar gewoon en spring niet gelijk van een brug af ofzo![]()
Nah fijn dat jullie het zo opnemen. Uiteindelijk zijn we allemaal ook maar mensen. Ik ben er van overtuigd dat we uiteindelijk allemaalhet beste met elkaar voor hebben. Maar wat er in deze periode gebeurt is denk ik voor iedereen wel aardig ongekend. Niet alleen hier, ook in het contact tussen mensen irl. Zolang er blijk van respect voor elkaars standpunt is, is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Maar het gaat aardig hart tegen hart op het moment lijkt het .. en ja, ook ik trap daar af en toe wel eens in en dan flikker ik mijn telefoon aan de kant, want zo'n mens wil ik eigenlijk helemaal niet zijn.
Niet de hele post hoeft overigens weg van die user. Maar als dat stukje 'domme kut' weg kan, dan graag als het niet al te veel moeite is
Prima post en mee eens.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
enquote:Prima hoor, deugmeneer
Ik vond beide posts zonder inhoud en op de man, dus dat is waarom ik ze heb verwijderd. Ze voegen weinig toe aan de discussie. Een van de users heeft zelfs toegegeven dat het misschien een overdreven reactie was.quote:Moet jij weten.
Maar echt, flikker op man. Met je dom.
Blabla. Geen zin meer om inhoudelijk te reageren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prima post en mee eens.
Even ter verduidelijking en om misverstanden te voorkomen.
Ik heb twee posts verwijderd.
[..]
en
[..]
Ik vond beide posts zonder inhoud en op de man, dus dat is waarom ik ze heb verwijderd. Ze voegen weinig toe aan de discussie. Een van de users heeft zelfs toegegeven dat het misschien een overdreven reactie was.
Er is geen enkele post verwijderd waarin mensen een andere mening hadden. Post van Scrummie, Mr. Sandman en vele anderen waarin zij vinden dat kerst vieren in grote groep gewoon moet kunnen staan er gewoon nog. Tuurlijk worden die niet verwijderd, want iedereen mag hier zijn of haar mening uiten. Ik vind het dan ook jammer dat er dan users zijn die, zonder te weten wat er speelt, meteen roepen dat het hier geen dictatuur moet zijn, want dat is sowieso niet het geval.
Had ik ze kunnen laten staan? Ja, vast wel. Echter heb ik er voor gekozen om ze te verwijderen, omdat ik ze op de man vond. Was het overdreven? Misschien wel.....
Halen wij alle posts die op de man zijn weg? Nee, absoluut niet, maar dat kan ook niet. Soms missen wij ze gewoon, want ook wij zijn gewone users die af en toe een pagina lezen en weer iets anders gaan doen. Soms vinden wij ze op het randje en laten wij het gewoon staan. Als er een TR geplaatst wordt pakken wij het wel altijd op, soms direct, soms na overleg met elkaar.
Als wij posts verwijderen zijn er altijd bepaalde users (vaak dezelfde) die roepen dat het een dictatuur is. Als wij posts laten staan wordt het weer tegen ons gebruikt als wij wel een keer iets verwijderen. In ieder geval is het niet verwijderen van sommige posts die op de man zijn geen vrijbrief om maar op de man te blijven spelen.
Wat betreft wel of niet een hele post verwijderen .... Tsja, ik hoop dat men begrijpt dat wij soms weinig zin hebben om te lopen editten in een post. Vooral als het "frequent flyers" zijn of als er bizar weinig in een post staat.
Nogmaals, ik sta open voor feedback, mag ook via DM, maar hou het inhoudelijk.
Ook hier zou het fijn als er niet op de man gespeeld werd, maar inhoudelijk feedback wordt gegeven. Iedere keer als men vraagt waar bepaalde users dan daadwerkelijk over vallen komt er geen duidelijk antwoord.
Hopelijk maakt dit het één en ander duidelijk voor iedereen.
Dat hou je altijd in algemene topics. Dat discussies door elkaar heen lopen. Ook al ga je er een apart topic voor aanmaken, blijven mensen alsnog reageren in het algemene topic. Zeker op de cijfers van de dag. En dat lijkt me ook prima. Een ander vindt mss jouw posts verstorend (bij wijze van). Het is maar net waarvoor je komt.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:31 schreef Vallon het volgende:
Elke dag loopt het in het algemene COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1090 FOK!-gezondheidsraad storm wanneer er weer cijfertjes zijn.....
Wellicht kan overwogen worden dat (ook onderlegde) liefhebbers dat voortaan kwijt kunnen en bespreken in een apart topic.
Wmb werkt het erg verstorend omdat andere algemene aspecten dan compleet ondersneeuwen in die shitstorm en je soms 2 of meer delen van 300 reacties moet doorploegen voor andere algemene onderwerpen.
Ik vond het nodeloos op de man.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Is nu zelfs iemand 'big star' noemen modwaardig? En dan ook even de context; het ging om een user die nota bene in bijna elke post zijn gesprekspartner tot in het belachelijke beledigt.
Je hebt Kyran ontmoet, die heeft lange teentjes.quote:Op donderdag 26 november 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
Really? DonDruiper of whatever heeft het over "vrouwtjes". Ik spreek hem daarop aan en alles verdwijnt?
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:22 schreef MoreDakka het volgende:
Kyran kan het moeilijk hebben als iemand het niet eens is met zijn stellige uitspraken. Gewoon even een waarschuwing
Zou wel fijn zijn ja. Als COR dicht kan.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:06 schreef Bocaj het volgende:
Nou het vaccin is er, dus COR kan dicht!
Kan iemand dat even regelen?
Geef eens een voorbeeld van een post van een "aanjager" die verwijderd had moeten worden?quote:Op zondag 6 december 2020 19:01 schreef Noek het volgende:
Past niet bij hun mening.
Echt, guys, jullie zijn enorm selectief en subjectief.
Niet te doen.
Aanjagers kunnen gewoon doorposten en daar wordt niks van verwijderd ook al is t recht op de man maar als het een mening is die niet in jullie gedachtengoed is dan is het een langspeelplaat en moet t weg.
Dit forum kan wel een heuse modbreak gebruiken.
Heb jij mijn post verwijderd en zo ja waarom?quote:Op zondag 6 december 2020 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een post van een "aanjager" die verwijderd had moeten worden?
Je mag gerust een TR zetten he als je vind dat een post niet door de beugel kan.
Misschien, dat weet ik zo niet welke het was dat kan ik niet zien. Maar ik heb wel posts van je verwijderd. Omdat je dat ene filmpje blijft posten waarvan we meerdere keren je verzocht hebben omdat niet meer te doen. En een aantal keer "Lek is boven, mondkapjesplicht werkt!" of iets wat daar heel erg op lijkt. Omdat je elke keer hetzelfde bericht stuurt, echt al heel vaak. En nee je mag kritisch zijn op de mondkapjesplicht dat is niet waarom het verwijderd wordt, worden genoeg kritische posts geplaatst daarover. Die grapjes zijn leuk een paar keer, maar niet zo vaak. Meerdere users hebben zich uitgesproken dat ze zich daaraan ergeren. Op het forum zelf naar jou toe en naar ons toe privé. Hetzelfde zouden wij doen als iemand alleen overal enkel "mondkapjes werken" zou posten overal voor een langere periode.quote:Op zondag 6 december 2020 21:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij mijn post verwijderd en zo ja waarom?
Leuk verhaal, maar vertel nou eens waarom deze post is verwijderd:quote:Op zondag 6 december 2020 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien, dat weet ik zo niet welke het was dat kan ik niet zien. Maar ik heb wel posts van je verwijderd. Omdat je dat ene filmpje blijft posten waarvan we meerdere keren je verzocht hebben omdat niet meer te doen. En een aantal keer "Lek is boven, mondkapjesplicht werkt!" of iets wat daar heel erg op lijkt. Omdat je elke keer hetzelfde bericht stuurt, echt al heel vaak. En nee je mag kritisch zijn op de mondkapjesplicht dat is niet waarom het verwijderd wordt, worden genoeg kritische posts geplaatst daarover. Die grapjes zijn leuk een paar keer, maar niet zo vaak. Meerdere users hebben zich uitgesproken dat ze zich daaraan ergeren. Op het forum zelf naar jou toe en naar ons toe privé. Hetzelfde zouden wij doen als iemand alleen overal enkel "mondkapjes werken" zou posten overal voor een langere periode.
Dat leg ik je precies uit mijn post, lees het nog maar een keer.quote:Op zondag 6 december 2020 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar vertel nou eens waarom deze post is verwijderd:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1120 Waarheen leidt de weg?
Hier kun je originele post nog zien: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1120 Waarheen leidt de weg?
Wat een onzin zeg. Doe liever iets aan al die persoonlijke opmerkingen.quote:Op zondag 6 december 2020 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat leg ik je precies uit mijn post, lees het nog maar een keer.
Posts met Gestapo, 40-45, Godwin's in zijn algemeen, voegen niet veel toe. Het doel is nooit inhoudelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 22:30 schreef Fred het volgende:
Wie van de mods snapte mijn 40-45 opmerking niet?
Begrijp ik hier uit dat FOK! er geen moeite mee heeft dat landen (net zoals in WO2) het leger inzetten tegen de eigen bevolking?
Is dat jouw mening of een feit?quote:Op maandag 7 december 2020 22:33 schreef capricia het volgende:
Posts met Gestapo, 40-45, Godwin's in zijn algemeen, voegen niet veel toe. Het doel is nooit inhoudelijk.
In dit geval een feit.quote:
Laten we het er maar op houden dat de meningen dáárover verdeeld zijnquote:
Je post ook veel inhoudelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 22:37 schreef Fred het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat de meningen dáárover verdeeld zijn
Ik las dat van @Jed1Gam toch echt anders. Niemand gaat dood aan Covid19 zelf wel door wat het veroorzaakt en dat als gevolgen met zich meebrengt. Net zo als niemand meer dood gaat vanwege ouderdom dat als oorzaak toch maar mooi is opgelost.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeggen dat coronadoden niet bestaan mag je in BNW doen punt.
Is maar net hoe je de post leest, maar een suggestie/conclusie geven dat er geen coronadoden zijn, dat soort posts mogen van mij weg. Al lees je het als suggestie niet als conclusie. Andere posts zoals dat de ziekenhuizen leeg zouden zijn, er een corona concentratiekampen moeten komen etc. gooi ik ook meteen weg/edit ik. Dat soort dingen gaan wij hier niet posten. En dat moeten we ook niet willen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik las dat van @:Jed1gam toch echt anders. Niemand gaat dood aan Covid19 zelf wel door wat het veroorzaakt en dat als gevolgen met zich meebrengt. Net zo als niemand meer dood gaat vanwege ouderdom dat als oorzaak toch maar mooi is opgelost.
Ik snap de moderatie maar iets dan wegtrappen naar BNW is jammer.
Done.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:36 schreef Predator40 het volgende:
word het niet eens tijd om te grijpen in dat BNW SC geneuzel, het is de hele dag al raak.
Huh?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
Opmerkelijk dat sommigen ongeremd het RIVM, het kabinet en Hugo de Jonge mogen aanvallen door hun woorden te verdraaien en de feiten continu te negeren, ze mogen beschuldigen van het bewust achter houden van informatie, het verdoezelen van gemaakte fouten, etcetera, als de insteek is dat ze niet streng genoeg optreden. Dat mag gewoon altijd hier. Zonder enige onderbouwing en zo vaak als je wil.
En dat het dan BNW is als je op even ongefundeerde wijze dezelfde mensen beschuldigt van het overdrijven van het coronagevaar. Dan moet en wordt er gemodereerd.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
Opmerkelijk dat sommigen ongeremd het RIVM, het kabinet en Hugo de Jonge mogen aanvallen door hun woorden te verdraaien en de feiten continu te negeren, ze mogen beschuldigen van het bewust achter houden van informatie, het verdoezelen van gemaakte fouten, etcetera, als de insteek is dat ze niet streng genoeg optreden. Dat mag gewoon altijd hier. Zonder enige onderbouwing en zo vaak als je wil.
En dat het dan BNW is als je op even ongefundeerde wijze dezelfde mensen beschuldigt van het overdrijven van het coronagevaar. Dan moet en wordt er gemodereerd.
Niet doen.quote:
Mogen we het nu wel of niet over niet over medische mondkapjes hebben ?quote:Op zondag 13 december 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
Er zijn hier al meerdere malen wetenschappelijke, peer-reviewed artikelen geplaatst over het nut van niet-medische mondkapjes. Ik snap dat sommige users liever hun onderbuik geloven dan wetenschappelijke artikelen, maar dan moet je straks niet zeuren als je BNW posts verdwijnen. Ben een beetje klaar met vragen.
Onderbouwde discussies zijn altijd welkom, van welke kant dan ook.quote:Op zondag 13 december 2020 16:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mogen we het nu wel of niet over niet over medische mondkapjes hebben ?
Ik snap de moderatie vermoeidheid maar ook moet worden begrepen zolang er nog users onder een steen blijven liggen die niet medische mondkapjes serieus wensen te nemen als maatregel, die kunnen rekenen op meewarigheid. Vooral ook omdat er GEEN enkel bewijs is aangaande werking, anders dan ja om onderbuikgevoelens tot leven te laten komen.
op grond van rapporten die specifiek één onderdeel verkrachten.
Kanhet trollen van deze user stoppen aub?quote:Op maandag 14 december 2020 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar voor php maak ik een uitzondering
Dit is inderdaad een groot probleem hier op het forum. Persoonlijke aanvallen worden ook oogluikend toegestaan zolang die worden vergezeld van dubieuze complottheorieën.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
We doen ons best.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een groot probleem hier op het forum. Persoonlijke aanvallen worden ook oogluikend toegestaan zolang die worden vergezeld van dubieuze complottheorieën.
Sta je echter aan de kant van de wetenschap verdwijnt de ene na de andere post. Erg zorgelijk. Heb er gisteren ook weer een of twee zien verdwijnen waarin ik menen wees op hun denkfouten.
Ik heb het al vaker geconstateerd, de mod hier er ook al eens op aangesproken, maar dan krijg je een warrig verhaal wat erop neerkomt dat je teveel op de man speelt.
Érg zorgelijk. Vooral bet feit dat er met twee maten wordt gemeten en de mate van wappieheid doorslag lijkt te geven daarin. De verkeerde kant op, overigens.
Sorry, maar dat beeld herken ik totaal niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een groot probleem hier op het forum. Persoonlijke aanvallen worden ook oogluikend toegestaan zolang die worden vergezeld van dubieuze complottheorieën.
Sta je echter aan de kant van de wetenschap verdwijnt de ene na de andere post. Erg zorgelijk. Heb er gisteren ook weer een of twee zien verdwijnen waarin ik menen wees op hun denkfouten.
Ik heb het al vaker geconstateerd, de mod hier er ook al eens op aangesproken, maar dan krijg je een warrig verhaal wat erop neerkomt dat je teveel op de man speelt.
Érg zorgelijk. Vooral bet feit dat er met twee maten wordt gemeten en de mate van wappieheid doorslag lijkt te geven daarin. De verkeerde kant op, overigens.
Als ik bij de vrijwillige brandweer ga en ik ga een oliebrand gaan staan blussen met water dan gaat dat vlaggetje ook niet op.quote:Op maandag 14 december 2020 11:37 schreef capricia het volgende:
[..]
We doen ons best.
We zijn vrijwilligers.
Dat begrijp ik, maar dat was ook niet mijn punt. Ik heb dat ook wel eens gedaan, en soms wordt er dan wat mee gedaan.quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry, maar dat beeld herken ik totaal niet.
Niet alles wat persoonlijk is wordt als een aanval beschouwd maar het blijft een persoonlijke beoordeling van individuele mods.
BNW materiaal gaat gewoon weg als ik het zie of vermoed dat het BNW materiaal is. Meningen mogen wij echter niet op modden dus er zal altijd een mate van wappieheid blijven, daar kunnen we nu eenmaal weinig aan doen.
Als jij een post ziet waarvan jij denkt "Dat gaat te ver de wappie kant op" zet dan een TR, de topics gaan soms heel erg hard en wij zijn niet 24/7 aanwezig en we zien niet alle posts, we zijn ook met een beperkt aantal mods dus help ons dan een beetje door TR's te zetten?
Dat is nogal unfair.quote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik bij de vrijwillige brandweer ga en ik ga een oliebrand gaan staan blussen met water dan gaat dat vlaggetje ook niet op.
[..]
Dat begrijp ik, maar dat was ook niet mijn punt. Ik heb dat ook wel eens gedaan, en soms wordt er dan wat mee gedaan.
Het punt is vooral dat jullie er altijd wel heel erg snel bij zijn als een post ook maar lichtjes tegen de huisregels des Foks aanschuurt, maar dan alleen als die post verder vol staat met gezond verstand.
Alsof een docent die alleen de jongens (ik noem maar wat) straf geeft bij het minste of geringste reageert met "ja ik kan niet alles zien he" als hij daarop wordt aangesproken.
Als je een post ziet van het type 2, gewoon een TR zetten, die horen sowieso weg te gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Ja, en dan draai je weer om het punt heen. Misschien is het zo duidelijker:
- 1 post waaruit irritatie blijkt richting een speficieke user, en die onderbouwd is met officieële of wetenschappelijke bronnen
- 1 post die Nederland als dictatuur afschildert, Rutte en de Jonge als vuile verraders en het halve forum als makke schapen
En dan verdwijnt dus post nummer 1, ook als die in hetzelfde topic staan.
Maar goed, dat punt heb je nu twe ekeer genegeerd, punt is duidelijk, op die manier heeft men natuurlijk ook gewoon geen zin meer om jullie te helpen met TR's.
Je gaf geen voorbeelden in je eerdere posts dus kan ik ook niet ingaan op specifieke voorbeelden als die niet echt gegeven worden, ik reageerde op een, in mijn beleving, algemene vraag van jou, ik negeerde je posts totaal niet maar ik probeerde uit te leggen waarom bepaalde zaken zijn zoals ze zijn in algemene zin.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Ja, en dan draai je weer om het punt heen. Misschien is het zo duidelijker:
- 1 post waaruit irritatie blijkt richting een speficieke user, en die onderbouwd is met officieële of wetenschappelijke bronnen
- 1 post die Nederland als dictatuur afschildert, Rutte en de Jonge als vuile verraders en het halve forum als makke schapen
En dan verdwijnt dus post nummer 1, ook als die in hetzelfde topic staan.
Maar goed, dat punt heb je nu twe ekeer genegeerd, punt is duidelijk, op die manier heeft men natuurlijk ook gewoon geen zin meer om jullie te helpen met TR's.
Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Refragmental het volgende:
Waarom mag dit niet gezegd worden?
----
Ik ben overigens van mening dat blanke hetro mannen van 18-65 jaar oud als aller allerlaatste pas het vaccin mogen krijgen.
Ik vind niet dat ik als bevooroordeelde blanke hetro man een vaccin mag inpikken van bijvoorbeeld een vluchteling, of een zwakkere transgender die net uit een operatie komt.
Blanke mannen hebben altijd al het voordeel gehad in het leven. Nu is het tijd dat wij blanken mannen ons van onze beste kant laten zien en pas een vaccin accepteren wanneer alle andere groepen al gevaccineerd zijn.
Oh ik zie het al.quote:Op maandag 14 december 2020 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.
Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.quote:Op maandag 14 december 2020 15:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh ik zie het al.
Je hebt dus geen flauw idee waarom je die post weghaalde, maar enkel omdat ik zei dat ie op de fp was weggehaald.
Was omdat ie daar offtopic was, vandaar dat ik het algemene topic opzocht.
Maar ter verduidelijking, wat in mijn post zou niet mogen in het algemene topic volgens jou?
Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.
Sorry!quote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.
Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.quote:Op maandag 14 december 2020 20:26 schreef Bocaj het volgende:
COR / Nou, lekker dan! Iedereen blij met wat er op ons afkomt?
Tijger weer?
Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.quote:Op maandag 14 december 2020 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.
En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.quote:Dit heeft weinig tot niets met COR te maken.
Daar mag je van alles van vinden, ja.quote:Op maandag 14 december 2020 21:02 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.
Ahh oke, je bent er zo een dus.quote:Op maandag 14 december 2020 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar mag je van alles van vinden, ja.
Topic is weer open, mijn excuses, ik had over het covid gedeelte heen gelezen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
COR / Verenigde Naties trainen 110.000 mensen om misinformatie tegen te gaan
Waarom gooit Tijger_M deze dicht? In de OP staat duidelijk vermeld dat het in het kader van de pandemie wordt gedaan.
De eerste 2 zinnen uit het artikel:
-Fake news about COVID, its origins, treatment and prevention, has gone viral.
-UN has launched counter-attack, wants you to help.
En dan zegt Tijger_M:
[..]
En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.
Kan iemand het topic aub weer openen?
Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.quote:
Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.quote:Op maandag 14 december 2020 21:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.
Ach, wat een onzin weer... eigenlijk moet men helemaal niet reageren op zo'n opmerking...quote:Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.
COR is wel een serieus subforum, ja, en af en toe kan er best wel wat minder serieus doorheen maar dit vond ik wel iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:17 schreef junkiexp het volgende:
COR / coupe corona
Dit was toch niet een heel erg onzin topic?
Of moeten we alsmaar bloedserieus blijven in COR?
Een dergelijk topic houdt het persoonlijk voor een beetje luchtig
Nofi hoor, gewoon benieuwd
Okquote:Op dinsdag 15 december 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
COR is wel een serieus subforum, ja, en af en toe kan er best wel wat minder serieus doorheen maar dit vond ik wel iets te veel van het goede.
Bans worden niet besproken. En mods bannen niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:32 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heb ik gisteren spontaan een ban van een dag gekregen?
Waarschijnlijk omdat een (F)A diep teleurgesteld was dat ie geen eiersnijder meer kon kopen bij de Action per vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:32 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heb ik gisteren spontaan een ban van een dag gekregen?
Top, zal er eens een aan zijn jasje trekken dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. En mods bannen niet.
Dus dit kun je het beste bij een FA navragen.
In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.quote:Op dinsdag 15 december 2020 06:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
COR / Groepsimmuniteit opbouwen
Waarom wordt elke vorm van discussie door jou doodgeslagen @:tijger_m ?
Ik zou dan graag een link willen zien naar het topic waar dit besproken wordt. Het is een onderwerp waar ik het graag over wil hebben, maar nog geen topic van ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.
Ik moedig je aan om deel te nemen aan de bredere discussie hier, overigens, wat het tegenovergestelde is van wat jij denkt.
Is het nut van een forum niet om discussies te voeren? Op deze manier het openen van topics ontmoedigen lijkt me niet het doel van het Forum. Als je het zo naar vindt dat er eindeloos gediscusseerd wordt kan beter een andere hobby zoeken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.
Ik moedig je aan om deel te nemen aan de bredere discussie hier, overigens, wat het tegenovergestelde is van wat jij denkt.
Nee. Dat mag serieus niet. Je kan best wel een beter woord verzinnen, je bent slim zat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Mag ik serieus niet zeggen dat Azarkan een mongool is omdat hij zichzelf compleet voor schut zet in het debat dat momenteel aan de gang is?
Kan jij geen alarm geven wanneer jij als mod actief bent? Dan gelden er namelijk andere regels dan normaal.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Dat mag serieus niet. Je kan best wel een beter woord verzinnen, je bent slim zat.
Jouw posts blijven nog staan in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan jij geen alarm geven wanneer jij als mod actief bent? Dan gelden er namelijk andere regels dan normaal.
Ik vind het ook niet okay om mensen met het syndroom van down te bespotten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan jij geen alarm geven wanneer jij als mod actief bent? Dan gelden er namelijk andere regels dan normaal.
Dan ga ik er vanuit dat er vanaf nu consequent gemod gaat worden op dat soort posts, en niet dat we op onze posts moeten letten wanneer mod X of Y actief is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet okay om mensen met het syndroom van down te bespotten.
Ik moedig jou aan om te kappen met deze onzin en mijn topic weer te openen. Dankjewel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Off topicquote:Op woensdag 16 december 2020 16:06 schreef Socios het volgende:
@:Tijger_m Jij kan écht niet tegen een geintje, hè.
Geef toe dat het mooi was dat ik nét een fractie eerder in dat topic was. Omdat het je ervan baalt, hoef je mijn post niet te verwijderen.
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 02:50 schreef crystal_meth het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1180 Niet op tijd vaccineren
Kan de titel ( Het grote SARS-CoV-2 topic #1180) herstelt worden?
Idee: Laat ons weten als dat gebeurt via een TR.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Idee: doe eens wat aan die mensen die blijven oproepen anderen te vermoorden.
Ja meneer Tijgertje.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Idee: Laat ons weten als dat gebeurt via een TR.
Sorry.quote:
11 minuten na die oproep is de post aangepast door een moderator.quote:
Sorry meneer Leonard. Ik ben erg schuldbewust nu.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
11 minuten na die oproep is de post aangepast door een moderator.
Vind je het echt terecht dat je hier nu komt janken? Plaats gewoon een TR en reageer er verder niet op. In plaats van binnen 5 minuten in het topic te klagen dat dit soort reacties gewoon mogen op FOK. En vervolgens ook nog verhaal komen halen in FB.
Sneu gedrag.
Soooooo koekoek. Lenny deelt uitquote:Op donderdag 17 december 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
11 minuten na die oproep is de post aangepast door een moderator.
Vind je het echt terecht dat je hier nu komt janken? Plaats gewoon een TR en reageer er verder niet op. In plaats van binnen 5 minuten in het topic te klagen dat dit soort reacties gewoon mogen op FOK. En vervolgens ook nog verhaal komen halen in FB.
Sneu gedrag.
Ik was de mod die je posts verwijderde omdat je constant op de man aan het spelen was. En ik vraag je bij deze om daar mee op te houden indien dat nog gezegd dient te worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:50 schreef MoreDakka het volgende:
Kleinzerige modjes die er niet tegen kunnen dat hun leugens worden tegengesproken. Leuk forum dit zeg.
Nee. Ik val zijn post aan, zijn motieven en het feit dat hij een leugen herhaalt die al eerder ontkracht is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik was de mod die je posts verwijderde omdat je constant op de man aan het spelen was.
Sorry, nee, je viel hem persoonlijk aan. En hij post niet als mod maar als user en hoe vreemd het ook moge zijn, mods zijn ook users en ik heb ook posts van hem gedelete. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee. Ik val zijn post aan, zijn motieven en het feit dat hij een leugen herhaalt die al eerder ontkracht is.
Zijn inhoudsloze gezeik als mod draagt bij aan het ontsporen van het topic.
Omdat je voorstelt mensen buiten de samenleving te plaatsen als zij zich niet vaccineren en dat op vrij grove wijze doet, vond ik. Zelfs ben ik mordicus tegen de anti-vaxx opinies en groeperingen maar dit ging een grens over.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi Tijgertje,
Waarom is mijn topic gesloten? Mocht het overigens nog kunnen wil ik hem best aanpassen als je hem te scherp vind hoor btw! Ben gewoon nieuwsgierig!
In mijn hoofd schreef ik Tijger maar nu zie ik tijgertje staan wtfquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat je voorstelt mensen buiten de samenleving te plaatsen als zij zich niet vaccineren en dat op vrij grove wijze doet, vond ik. Zelfs ben ik mordicus tegen de anti-vaxx opinies en groeperingen maar dit ging een grens over.
PS: Het is Tijger_m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |