Zweden zit toch helemaal niet in lockdown? Ze geven regionaal wat adviezen, maar dat is het dan ook wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:33 schreef Anton91 het volgende:
Team Zweden (voordat ze besloten in lockdown te gaan)
Je hebt gelijk, ik zie inderdaad nu dat het regionale aanbevelingen zijn! Goed nieuwsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zweden zit toch helemaal niet in lockdown? Ze geven regionaal wat adviezen, maar dat is het dan ook wel.
Ontopic:
Geen van drie. Dat geroep van Red Team vind ik helemaal niks. Men is duidelijk uit op 'n lockdown. Gebruikt daarvoor 'n vals aanlokkelijk perspectief, ratelt door over wat in het straatje past en negeert wat niet in het straatje past.
Viruswaanzin vind ik te ver doorgedraaid. Als mensen roepen dat cojona niet bestaat of dat er chips geïnjecteerd gaan worden, dan gaat me dat veel te ver.
OMT zit er tussenin. Ik vind wel dat de focus te weinig ligt op de basis op orde en wat teveel op symboolpolitiek of amper na te leven maatregelen.
Hm, interessant statement. Kan me wel vinden in de grote lijnen, al zet ik m'n vraagtekens bij het beschermen van de zwakkeren gedurende het hervatten van het normale leven. Niet alle vatbare mensen zijn gemakkelijk te isoleren en te beschermen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:42 schreef Wegenbouwer het volgende:
Eerder team Great Barrington Declaration. Die mag er ook wel bij in de poll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |