abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195809821
POLL

Ik ben tot nog toe Team OMT, hoewel ik wel kritisch ben en vind dat er van begin af aan al meerdere experts bij betrokken hadden moeten worden, ook op gebied van economie, gedragswetenschap, communicatie en dergelijke. Het expertise-rondje was natuurlijk niets meer dan pappen en nathouden.
Iedereen heeft een mening en hoewel die van Team Red beter onderbouwt is dan die van mijn buurman, blijft het natuurlijk wel groepje zoveel die iets te zeggen heeft. Team Viruswaanzin is voor mij sowieso al af.
pi_195809914
Team Zweden (voordat ze besloten in lockdown te gaan) _O_
pi_195809976
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:33 schreef Anton91 het volgende:
Team Zweden (voordat ze besloten in lockdown te gaan) _O_
Zweden zit toch helemaal niet in lockdown? Ze geven regionaal wat adviezen, maar dat is het dan ook wel.

Ontopic:

Geen van drie. Dat geroep van Red Team vind ik helemaal niks. Men is duidelijk uit op 'n lockdown. Gebruikt daarvoor 'n vals aanlokkelijk perspectief, ratelt door over wat in het straatje past en negeert wat niet in het straatje past.

Viruswaanzin vind ik te ver doorgedraaid. Als mensen roepen dat cojona niet bestaat of dat er chips geïnjecteerd gaan worden, dan gaat me dat veel te ver.

OMT zit er tussenin. Ik vind wel dat de focus te weinig ligt op de basis op orde en wat teveel op symboolpolitiek of amper na te leven maatregelen.
pi_195810034
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zweden zit toch helemaal niet in lockdown? Ze geven regionaal wat adviezen, maar dat is het dan ook wel.

Ontopic:

Geen van drie. Dat geroep van Red Team vind ik helemaal niks. Men is duidelijk uit op 'n lockdown. Gebruikt daarvoor 'n vals aanlokkelijk perspectief, ratelt door over wat in het straatje past en negeert wat niet in het straatje past.

Viruswaanzin vind ik te ver doorgedraaid. Als mensen roepen dat cojona niet bestaat of dat er chips geïnjecteerd gaan worden, dan gaat me dat veel te ver.

OMT zit er tussenin. Ik vind wel dat de focus te weinig ligt op de basis op orde en wat teveel op symboolpolitiek of amper na te leven maatregelen.
Je hebt gelijk, ik zie inderdaad nu dat het regionale aanbevelingen zijn! Goed nieuws :)
pi_195810042
Team ik ben klaar met alle onzin
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:42:19 #6
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_195810043
Team Aqua :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:42:35 #7
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_195810047
OMT toch maar, die zijn behoorlijk terughoudend om alles in de lockdown te gooien, wat ik zeer kan waarderen. Team RED roept vooral wat het OMT niet goed doet en Waanzin is met name precies dat, al gun ik iedereen zijn eigen waarheid, net zoals ik andere mensen hun geloof in mondkapjes gun.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_195810055
Eerder team Great Barrington Declaration. Die mag er ook wel bij in de poll.
pi_195810184
Ik mis de optie geen van de drie
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:03:39 #10
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_195810361
#teamterugnaarnormaal
#kapiteinhøken
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:07:15 #11
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_195810409
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:42 schreef Wegenbouwer het volgende:
Eerder team Great Barrington Declaration. Die mag er ook wel bij in de poll.
Hm, interessant statement. Kan me wel vinden in de grote lijnen, al zet ik m'n vraagtekens bij het beschermen van de zwakkeren gedurende het hervatten van het normale leven. Niet alle vatbare mensen zijn gemakkelijk te isoleren en te beschermen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_195810430
Man, man...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')