Hopelijk komt de TS nog even langs. Ik heb er geen probleem mee om het topic te heroverwegen. Voortschrijdend inzicht en zulks.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef DireStraits7 het volgende:
COR / Voor hoeveel doden is Rutte aansprakelijk?
Dit soort topics mogen gewoon open blijven?
Hier vindt @:VoMy vast ook wel wat van.
edit: Ik zie nu pas de berichten hierboven.
Dank voor je inbreng.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet in ieder geval wel hoe snel een topic gesloten zou worden die een dergelijk extreem uitgangspunt zou nemen, maar dan tegenovergesteld.
De eerder gesloten topics vind ik in ieder geval een stuk discussiewaardiger dan zo'n sensatietopic als dit.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik was boodschappen doen, maar mischien is het handig om erbij te vermelden welk topic het om gaat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:04 schreef DireStraits7 het volgende:
Zucht, welke overijverige mod is nu weer bezig?
Paniekberichten over besmettingen mogen en sterftes, maar dat nuanceren door het af te zetten tegen het reguliere sterftepercentage mag weer niet? Te genuanceerd zeker?
Correctie aangebrachtquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Uitnodiging illegaal feest; organisatie betaalt de coronaboete
betaalT.
Ga er lekker een Show-Down ervan maken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:13 schreef jameshond7 het volgende:
Was het nodig om de TT te wijzigen?
COR / Dinsdag nog geen persconferentie, wel update
En dan heb ik het niet alleen over het weghalen van 'breaking', maar vooral over het laatst gedeelte
Ja, dat was nodig om de feiten weer te geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 01:13 schreef jameshond7 het volgende:
Was het nodig om de TT te wijzigen?
COR / Dinsdag nog geen persconferentie, wel update
En dan heb ik het niet alleen over het weghalen van 'breaking', maar vooral over het laatst gedeelte
Ja leuk, zo'n forum waarop iemand je teksten kan veranderen omdat ze het niet eens zijn met jouw meningquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat was nodig om de feiten weer te geven.
Heel leuk, ja. En je kan het ook leuk houden door gewoon een TT te maken die overeenkomt met de feiten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja leuk, zo'n forum waarop iemand je teksten kan veranderen omdat ze het niet eens zijn met jouw mening
Ja nu doe je alsof ik nep-nieuws verkondigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heel leuk, ja. En je kan het ook leuk houden door gewoon een TT te maken die overeenkomt met de feiten.
Zou het kunnen zijn omdat je op de man speelt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Wie heeft mijn post over @:Kyran zojuist verwijderd en waarom?
En waarom zijn de posts over hetzelfde onderwerp gisteren verdwenen?
.
Je loopt te zuigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Wie heeft mijn post over @:Kyran zojuist verwijderd en waarom?
En waarom zijn de posts over hetzelfde onderwerp gisteren verdwenen?
.
Voor iemand die zich vaak over de noodzaak van strengere maatregelen uitspreekt, is het zeer hypocriet om juist zélf de dingen te doen waardóór die maatregelen straks doorgevoerd moeten gaan worden. Zeker een ziekenhuismedewerker zou beter moeten weten.quote:
Yes, zie bovenstaandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn omdat je op de man speelt?
Je laat zelf al blijken dat je weet dat je fout zit. Stop er dan ook mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor iemand die zich vaak over de noodzaak van strengere maatregelen uitspreekt, is het zeer hypocriet om juist zélf de dingen te doen waardóór die maatregelen straks doorgevoerd moeten gaan worden. Zeker een ziekenhuismedewerker zou beter moeten weten.
En ja, het is op de man. Maar dan moet je ook consequent zijn en iedere 'op de man' post verwijderen en niet alleen nu omdat deze user toevallig een moderator is.
Hou op, dit heeft geen zin. Je wil het niet begrijpen. Klaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je laat zelf al blijken dat je weet dat je fout zit. Stop er dan ook mee.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op, dit heeft geen zin. Je wil het niet begrijpen. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |