Ik had nog geëdit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
En wat zeg je dan van het feit dat de GGD zegt dat ze gewoon kan gaan werken? Overigens gaat haar werk ervoor zorgen dat ze gewoon thuis kan blijven gelukkig.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die staat al een mooi poosje met z'n pootjes over elkaar heen?
Ik heb geen bron, ik stel een vraag. Is het serieus nodig om telkens zo aanvallend te reageren?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met deze maatregelen komt er geen griep, bron ? ja
Australie daar is het nu lente, en daar is het griepseizoen echt 0 geweest
Snap ik allemaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
En daar komt het probleem ook. Door de 'experts' wordt geroepen dat je naar minder dan 200 besmettingen per dag moet of nog lager. Dan gaat die lockdown erg lang duren. En daarbij, wat nu als er ook nog Influenza opkomt? Gaan we iedereen dan ook thuis houden? Want als we wel een lockdown in gaan voor Covid-19, waarom dan niet voor Influenza?
Het wordt -zonder vooraf kaders te stellen- een situatie waar we volgend jaar april ofzo weer uit gaan, als alles mee zit.
Vond de wedervraag erop wel sterk. Als kerken kunnen helpen, waarom nemen sommigen hun verantwoordelijkheid dan niet en houden ze zich aan de 30?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
Dan heeft de medewerker het fout. Dat kan. Zoveel opschaling dat het best kan dat er een medewerker tussen zit niet de adviezen niet helemaal scherp heeft (twee uur geleden nog zo'n voorbeeld gehoord. Klopte ook niet. Wel een puntje van zorg: GGD'ers die tegenstrijdige adviezen geven).quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Fabder (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
Ja, was prima reactiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vond de wedervraag erop wel sterk. Als kerken kunnen helpen, waarom nemen sommigen hun verantwoordelijkheid dan niet en houden ze zich aan de 30?
Nee, dat kan natuurlijk echt niet. Haar stem trilde er een beetje van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
Kijk, zó gebruik je dus corona om je eigen politieke stokpaardjes te kunnen berijden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
ik geef jou een bron voordat je erom vraagt, is niet aanvallend bedoeld, sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb geen bron, ik stel een vraag. Is het serieus nodig om telkens zo aanvallend te reageren?
En daar heeft ze volkomen gelijk in. Je mag niet in de buitenlucht samen trainen, maar in een slecht geventileerd hok een wildvreemde neuken is prima.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
En dat terwijl haar man anders toch wellicht wel erg onrustig wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Met een (harde) lockdown ben je er sneller idd. Stel dat het met de huidige maatregelen lukt, dan hebben we (relatief gezien) lichte maatregelen en gaat het wel omlaag. Ik denk dat voor veel mensen de huidige maatregelen een maand langer volhouden een stuk makkelijker is dan een harde lockdown. Rutte gaf gisteren ook aan dat dat wel meespeelt, de geestelijke gezondheid van mensen en de economie. Je wilt na je lockdown nog iets hebben om naar terug te keren natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik allemaal.
Maar ik denk niet dat we zonder een lockdown (waarbij de scholen ook echt sluiten - ik snap niet dat ze die open willen houden) de cijfers opeens gaan zien dalen (met enkel de huidige maatregelen - wat imo al aanvoelt als een lichte lockdown) tot levels waarbij de overheid zich comfortabel genoeg voelt om weer maatregelen op te heffen. Ik heb ook het liefst dat ze naar een vorm van acceptatie gaan of dat ze wat verzinnen voor de zorg, maar het is duidelijk dat ze enkel willen versoepelen bij lage cijfers. Met een lockdown ben je daar wel sneller dan wat we nu doen imo.
Ik mag hopen dat ze voor de normale griep niet opeens lockdowns gaan aankondigen nee, maar ik denk dat de algemene maatschappij dat ook nooit zou accepteren. Daar leven we al jarenlang mee zonder maatregelen. Zolang de Corona cijfers laag blijven mag ik hopen dat ze ook daadwerkelijk gaan versoepelen en die garantie zou ik aan het begin van een lockdown wel echt op prijs stellen zoals eerder gezegd. Je moet mensen wel perspectief bieden.
is ze preuts ? of wil ze dat haar man thuis blijftquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik geef jou een bron voordat je erom vraagt, is niet aanvallend bedoeld, sorry
Sommige zijn er al heel vaak geweest hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En daar heeft ze volkomen gelijk in. Je mag niet in de buitenlucht samen trainen, maar in een slecht geventileerd hok een wildvreemde neuken is prima.
Ik erger me er wezenloos aan dat de politieke partijen de coronacrisis aangrijpen om hun eigen stokpaardjes voor het voetlicht te brengen. Het zal wel logisch zijn, maar soms bekruipt me het gevoel dat het stokpaardje belangrijker wordt gevonden dan de crisis zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk echt niet. Haar stem trilde er een beetje van.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Grapje natuurlijk!
Fascinerend vind ik het. En totaal tegennatuurlijk tegelijkertijdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik erger me er wezenloos aan dat de politieke partijen de coronacrisis aangrijpen om hun eigen stokpaardjes voor het voetlicht te brengen. Het zal wel logisch zijn, maar soms bekruipt me het gevoel dat het stokpaardje belangrijker wordt gevonden dan de crisis zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |