abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:36:00 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195906259
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat het probleem ook is dat niet bekend was waar nog zo'n apparaat stond... Informatievoorziening dus.

Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn met die elektronische patiëntendossiers, maar bij mij is het ruk. Ik moet zelf elke keer aangeven dat ik bepaalde medicatie niet mag hebben omdat ik anders het hoekje om ga omdat het systeem niet goed ingericht is hier in Zwolle. Het oude systeem daar had dit probleem en het nieuwe is geboren in chaos en hielp me ook bijna naar God hiermee. Het Erasmus is er vorig jaar in geslaagd voor de derde keer mijn hele dossier kwijt te maken, ditmaal blijvend :X
Hier haal je wat zaken door elkaar die idd wel allemaal onder de noemer informatievoorziening vallen

In het systeem wat het Erasmus MC gebruikt kun the dossiers niet kwijtraken. Wat wel kan is een rukinrichting waarbij je door/met menselijk falen iets niet kunt terugvinden. Knap trouwens wel met hun systeem, maar alles kan natuurlijk als er mensen bij betrokken zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195906263
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:33 schreef gniffie het volgende:
Hoe zit het trouwens met het OV nu de herfstvakantie voorbij is? Volgestouwde treinen?
Net zo rustig als voor de herfstvakantie.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:36:50 #104
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195906271
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Sommige mensen hopen op een daling die doorzet trouwens, die optie noem je raar genoeg niet
Dat is een beetje flauw; natuurlijk zou dat de meest optimale gang van zaken zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_195906278
quote:
12s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:34 schreef Vallon het volgende:

[..]

Complexiteit, ingewikkeldheid of (verondersteld) gebrek aan deskundigheid, lijkt mij geen valide reden om de materie voor te behouden aan de eigen experts. Dat staat haaks op wetenschappelijke uitgangspunten dat theorie moet kunnen worden getoetst.

Voorts hebben we wel te maken met daaruit (van die experts) voortvloeiend beleid zoals platgeslagen regels en veronderstelde doelen.
Dat wordt hier niet bedoelt en hopelijk snap je dat.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2020 @ 15:37:46 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195906282
Zou fijn zijn als SP en PVV ook even wat inhoudelijk over COVID-19 gaan debatteren. Wat kunnen we het beste doen, wat zijn de plannen voor de toekomst etc. Dat van de lonen kennen wij ondertussen wel (hoe fijn ik ook een loonsverhoging zou vinden).
pi_195906283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Bij een rare vraag kan je een raar antwoord verwachten toch?
Vragen wat je moet doen in dit geval is een rare vraag ja?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_195906290
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben écht geen fan van lockdowns, maar ergens zou ik het fijner vinden dat er weer een grote stijging (niet omdat ik meer besmettingen/doden wil natuurlijk, hoop dat dat voor zich spreekt) is i.p.v. dat het rond dit niveau blijft hangen. Mochten de cijfers wat stijgen dan gaan ze tenminste wat sneller neigen naar een lockdown (hopelijk de scholen ook, want anders gaat het imo niet effectief genoeg werken). Een iets grotere kans dat je dan de cijfers sneller onder controle hebt. Wekenlang blijven hangen rond de 9000/10.000 kost ons alleen maar tijd. Terwijl je met een korte lockdown wellicht al eerder resultaat ziet. Waardoor bepaalde sectoren misschien net wat eerder open kunnen weer.

En dan hopen dat ze die lockdown tijd goed gaan gebruiken om een derde lockdown te voorkomen. Denk aan testen, BCO, verplichte quarantaines e.d.
Ík zat er vanmorgen weer over na te denken, over een eventuele lockdown. Ik heb een best rustig leventje, ik zal me niet snel thuis vervelen of contacten gaan missen, het is allemaal best te doen. Maar ik heb ook therapie, en dat zou betekenen dat mijn therapie wordt afgekapt (tenzij therapie als noodzakelijke zorg wordt aangemerkt, maar dat geloof ik niet. Afgelopen voorjaar werd dat ook al grotendeels op afstand gedaan. The horror). En toen wist ik: IK WIL GEEN LOCKDOWN! Prima om mijn contacten flink in te perken, ook prima om niet meer naar de horeca te hoeven (deed ik toch al niet). Maar volledig verplicht aan huis gebonden te zijn en nergens meer heen te mogen? Nee, echt niet.
Somebody that I used to know
pi_195906294
quote:
6s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:35 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Demoniseren mag wel dus hier? Mooi.
Demoniseren nog wel.... toe maar. :s)
Als je nou cynisch of sarcastisch had gezegd, had ik kunnen zeggen dat modjes net mensen lijken. :Y
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:38:34 #110
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195906297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:34 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar wat is een korte lockdown? Eerder deze week werd al over 6 weken gesproken op basis van bronnen bij het ministerie. En dat ging uit van een redelijk gunstig getal nog.
Een lockdown wekt veel vragen op ja. Onder andere wanneer je er uit stapt. Maar is dat niet alsnog beter dan de huidige maatregelen nog maandenlang rekken? Geen enkel scenario is perfect helaas.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_195906299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:33 schreef gniffie het volgende:
Hoe zit het trouwens met het OV nu de herfstvakantie voorbij is? Volgestouwde treinen?
Ik heb maandag even de trein genomen, was relatief rustig, was sprinter tussen Sloterdijk en Zaandam, normaaal is die erg druk rond 5 uur, nu kon iedereen op de veilige zitplaatsen zitten, waren zelfs nog stoelen over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195906303
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:37 schreef Bamba het volgende:

[..]

Vragen wat je moet doen in dit geval is een rare vraag ja?
Ja, natuurlijk. Je weet het antwoord toch zelf ook wel neem ik aan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:38:54 #113
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906305
quote:
12s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:34 schreef Vallon het volgende:

[..]

Complexiteit, ingewikkeldheid of (verondersteld) gebrek aan deskundigheid, lijkt mij geen valide reden om de materie voor te behouden aan de eigen experts. Dat staat haaks op wetenschappelijke uitgangspunten dat theorie moet kunnen worden getoetst.

Voorts hebben we wel te maken met daaruit (van die experts) voortvloeiend beleid zoals platgeslagen regels en veronderstelde doelen.
Dat is het ook niet. Wel is het zo dat de stelligheid waarmee sommige 'expertclubs' hun mening als enige waarheid verkondigen en daarmee de complexe modellen van anderen afdoen als broddelwerk is gewoon niet terecht.

Het RIVM heeft naast de data die ze publiceren toegang tot ontzettend veel additionele data waar ze de modellen op maken. Anderen proberen modellen te maken op basis van de (beperkte) data die RIVM publiceert en daar hun eigen visie op los te laten. Ironisch genoeg roepen ze dan op basis van die beperkte data met een wiskundige berekening die nota bene door het RIVM gemaakt is dat het RIVM het fout heeft.

Iedereen mag vragen stellen, iedereen mag twijfels hebben, dat is juist goed. Maar de stelligheid waarmee de 'expertclubs' hun stellingen de wereld in gooien zorgt ervoor dat ze uitgenodigd worden bij talkshows, waar ze hun stellingen (die gebaseerd zijn op incomplete data) ongefundeerd droppen.

Wat krijg je? Minder vertrouwen in RIVM want "Bij Jinek zat iemand die 'Expert Complexe Systemen' is, en die zei dat het rommelwerk is.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906312
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:33 schreef Bamba het volgende:
Net gehoord: een familielid woont samen met haar 85 jarige moeder, zus en zwager. Zwager is positief getest. Familielid heeft gebeld met GGD hoe nu verder, ze werkt zelf in een supermarkt. GGD zegt dat ze gewoon kan gaan werken, hoeft niet in quarantaine en niet getest te worden. Hoe dan? :')
Klopt niet, huisgenoten moeten thuisblijven.
Somebody that I used to know
pi_195906318
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Demoniseren nog wel.... toe maar. :s)
Als je nou cynisch of sarcastisch had gezegd, had ik kunnen zeggen dat modjes net mensen lijken. :Y
Je mist wat context. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195906320
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is een beetje flauw; natuurlijk zou dat de meest optimale gang van zaken zijn.
Nou ja het is een andere optie dan de 2 die bepleiten voor het inleveren van vrijheden wat je blijkbaar wilt.
Gek genoeg noem je die niet...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195906342
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is een beetje flauw; natuurlijk zou dat de meest optimale gang van zaken zijn.
Nou ja het is een andere optie dan de 2 die bepleiten voor het inleveren van vrijheden wat je blijkbaar wilt.
Gek genoeg noem je die niet...
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:37 schreef Bamba het volgende:

[..]

Vragen wat je moet doen in dit geval is een rare vraag ja?
Nou ja ik vraag mijn vrouw ook nog dagelijks wat ik nu moet doen na het poepen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:21 #118
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Een lockdown wekt veel vragen op ja. Onder andere wanneer je er uit stapt. Maar is dat niet alsnog beter dan de huidige maatregelen nog maandenlang rekken? Geen enkel scenario is perfect helaas.
Een lockdown in gaan zonder vooraf bepaald te hebben hoe je de lockdown uit gaat is funest. Op dit moment wordt het Nederlandse kabinet een lockdown in getreiterd, en dat is het laatste dat je moet willen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:29 #119
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195906346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nou ja het is een andere optie dan de 2 die bepleiten voor het inleveren van vrijheden wat je blijkbaar wilt.
Gek genoeg noem je die niet...
Gelukkig post ik hier vandaag voor de allereerste keer. En gelukkig sta ik echt bekend als iemand die vrijheden wil inleveren en hoopt op verergering van de situatie, zodat we vrijheden kunnen opofferen.

Niet zo trollen, helemaal als je het zo slecht doet. Je weet best dat het vanzelfsprekend is dat het het fijnste zou zijn als er geen enkele maatregel nodig zou zijn en we een flinke daling zouden zien.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_195906350
Ik denk serieus dat de 'storing' nu is vanwege het debat/vergadering
pi_195906357
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:39 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Je mist wat context. ;)
Ik denk het niet! ;)
Maar die context is inmiddels een langdurige, vervelende strijd aan het worden die zeer storend is in dit topic. Zonder dat is er al genoeg onenigheid hier. ;)
pi_195906359
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Een lockdown in gaan zonder vooraf bepaald te hebben hoe je de lockdown uit gaat is funest. Op dit moment wordt het Nederlandse kabinet een lockdown in getreiterd, en dat is het laatste dat je moet willen.
Getreiterd door het virus?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195906362
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Je weet het antwoord toch zelf ook wel neem ik aan?
Ik wel ja, maar mijn familielid van tegen de 60 schijnbaar niet. Ik vind het alleen maar goed dat ze het navraagt bij de GGD als ze het niet weet. Overigens belde ze om een afspraak om zich te laten testen. Maar dat hoeft dus niet van de GGD. Ze mag wel haar klanten gaan helpen terwijl ze misschien al besmet is. Gek he, dat de cijfers oplopen. |:(
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2020 @ 15:42:04 #124
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195906364
Moet zeggen dat Asscher het toch prima doet tijdens al deze debatten.
pi_195906366
Letterlijk elke partij roept nu om strengere maatregelen, niet?
pi_195906371
quote:
11s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Benny het volgende:
Letterlijk elke partij roept nu om strengere maatregelen, niet?
FvD en PVV ook?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195906375
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Klopt niet, huisgenoten moeten thuisblijven.
Niet volgens de GGD dus :')
And so the lion fell in love with the lamb
pi_195906376
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef Benny het volgende:
Ik denk serieus dat de 'storing' nu is vanwege het debat/vergadering
Dit hebben we toch wel eens eerder gezien? Toen waren de cijfers er ook pas om 4 uur, na het debat.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:43:10 #129
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906385
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Getreiterd door het virus?
Het C19 Red Team, die actiegroep die denkt dat ze het beter weten door af te dwingen dat scholen sluiten (via de rechter) en een zooi andere groepjes, maar ik heb 't idee dat je wel begrijpt wat ik bedoelde.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906387
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef Benny het volgende:
Ik denk serieus dat de 'storing' nu is vanwege het debat/vergadering
Interessant, interessant
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195906389
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik denk het niet! ;)
Maar die context is inmiddels een langdurige, vervelende strijd aan het worden die zeer storend is in dit topic. Zonder dat is er al genoeg onenigheid hier. ;)
Tja, je hebt principes of niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:43:36 #132
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195906393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Een lockdown in gaan zonder vooraf bepaald te hebben hoe je de lockdown uit gaat is funest. Op dit moment wordt het Nederlandse kabinet een lockdown in getreiterd, en dat is het laatste dat je moet willen.
Ik zou er ook voorstander van zijn als ze er wel een termijn aan hangen met perspectief voor na de lockdown ja. Dat er dan ook echt weer meer dingen mogen en we niet in de huidige situatie terecht komen weer, omdat ze bang zijn om af te schalen qua maatregelen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:43:48 #133
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_195906398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

FvD en PVV ook?
Wordt er uberhaupt geluisterd naar de PVV dan?

(niet dat ik denk dat ze dat perse altijd verdienen, maar ik krijg wel dat idee namelijk)
pi_195906400
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef Benny het volgende:
Ik denk serieus dat de 'storing' nu is vanwege het debat/vergadering
Ik wil dat eigenlijk niet denken, maar eh.... }:|
pi_195906407
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik wel ja, maar mijn familielid van tegen de 60 schijnbaar niet. Ik vind het alleen maar goed dat ze het navraagt bij de GGD als ze het niet weet. Overigens belde ze om een afspraak om zich te laten testen. Maar dat hoeft dus niet van de GGD. Ze mag wel haar klanten gaan helpen terwijl ze misschien al besmet is. Gek he, dat de cijfers oplopen. |:(
Als ze geen klachten heeft mag ze zich niet laten testen, daar is niets 'hoeft niet van de GGD' bij. Het lijkt me ook voor iemand van tegen de 60 evident dat je in quarantaine gaat als een huisgenoot besmet is. Neemt inderdaad niet weg dat als het antwoord van de GGD daadwerkelijk in deze context zo was dat het een beetje dom was.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195906410
quote:
12s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:34 schreef Vallon het volgende:

[..]

Complexiteit, ingewikkeldheid of (verondersteld) gebrek aan deskundigheid, lijkt mij geen valide reden om de materie voor te behouden aan de eigen experts. Dat staat haaks op wetenschappelijke uitgangspunten dat theorie moet kunnen worden getoetst.

Voorts hebben we wel te maken met daaruit (van die experts) voortvloeiend beleid zoals platgeslagen regels en veronderstelde doelen.
Falsifieerbaarheid en reproduceerbaarheid zijn vereisten van wetenschappelijk onderzoek, maar dat betekent niet dat iedereen ertoe in staat is zich daarmee bezig te houden. Daar heb je kennis voor nodig. De auteurs wijzen erop dat epidemiologische wiskunde een vak apart is en dat het kabinet daarom terecht vaart op de eigen deskundigen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195906411
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Kyran het volgende:
Moet zeggen dat Asscher het toch prima doet tijdens al deze debatten.
Ja, eens.
pi_195906418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik wil dat eigenlijk niet denken, maar eh.... }:|
ff je Alu hoedje op, dan ben je veilig :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195906420
Zo een storing is niet vreemd. Overheid en ICT blijft een dingetje.
pi_195906429
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:44 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ff je Alu hoedje op, dan ben je veilig :D
Is een alu paraplu ook goed?

Het regent namelijk buiten en de hond moet eruit -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2020 @ 15:46:05 #141
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195906438
Echt prima inhoudelijk stuk van Asscher.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:46:05 #142
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906439
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zou er ook voorstander van zijn als ze er wel een termijn aan hangen met perspectief voor na de lockdown ja. Dat er dan ook echt weer meer dingen mogen en we niet in de huidige situatie terecht komen weer, omdat ze bang zijn om af te schalen qua maatregelen.
En daar komt het probleem ook. Door de 'experts' wordt geroepen dat je naar minder dan 200 besmettingen per dag moet of nog lager. Dan gaat die lockdown erg lang duren. En daarbij, wat nu als er ook nog Influenza opkomt? Gaan we iedereen dan ook thuis houden? Want als we wel een lockdown in gaan voor Covid-19, waarom dan niet voor Influenza?

Het wordt -zonder vooraf kaders te stellen- een situatie waar we volgend jaar april ofzo weer uit gaan, als alles mee zit.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906440
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als ze geen klachten heeft mag ze zich niet laten testen, daar is niets 'hoeft niet van de GGD' bij. Het lijkt me ook voor iemand van tegen de 60 evident dat je in quarantaine gaat als een huisgenoot besmet is.
En wat zeg je dan van het feit dat de GGD zegt dat ze gewoon kan gaan werken? Overigens gaat haar werk ervoor zorgen dat ze gewoon thuis kan blijven gelukkig.
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:46:49 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195906454
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:46:52 #145
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195906455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:32 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Kan ook. Tsja. Denkwerk kan ik helaas niet automatiseren. Heb nog nooit een computer een motivering weten op te stellen of bezwaarschriften zien verweren.
Kwestie van een (model)databank hebben waaruit je alle snippets uit kan peuren en alleen nog maar de gaps hoeft in te vullen.
Toegegeven dat wanneer je de eerste bent; er wat meer intelligent (denk)werk aan zit maar doorgaans is zelf het "slim" maken van ontwerpen en vooral een kwestie van die gandig aaneen smeden.
Dat ontwerp cq document vermaak je dan voor de volgende opdracht of klant.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195906459
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Is een alu paraplu ook goed?

Het regent namelijk buiten en de hond moet eruit -O-
Die staat al een mooi poosje met z'n pootjes over elkaar heen? :D
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:47:05 #147
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195906460
Al die aluhoedjes hier :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195906466
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

En daar komt het probleem ook. Door de 'experts' wordt geroepen dat je naar minder dan 200 besmettingen per dag moet of nog lager. Dan gaat die lockdown erg lang duren. En daarbij, wat nu als er ook nog griep komt? Gaan we iedereen dan ook thuis houden? Want als we wel een lockdown in gaan voor Covid-19, waarom dan niet voor griep?

Het wordt -zonder vooraf kaders te stellen- een situatie waar we volgend jaar april ofzo weer uit gaan, als alles mee zit.
met deze maatregelen komt er geen griep, bron ? ja
Australie daar is het nu lente, en daar is het griepseizoen echt 0 geweest
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195906471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dit hebben we toch wel eens eerder gezien? Toen waren de cijfers er ook pas om 4 uur, na het debat.
Zou wel betekenen dat het slechte cijfers zijn.
pi_195906483
Zo ook maar even 2 potjes vitamine D bij Holland & Barrett gehaald :P
pi_195906492
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:46 schreef Bamba het volgende:

[..]

En wat zeg je dan van het feit dat de GGD zegt dat ze gewoon kan gaan werken? Overigens gaat haar werk ervoor zorgen dat ze gewoon thuis kan blijven gelukkig.
Ik had nog geëdit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195906502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Die staat al een mooi poosje met z'n pootjes over elkaar heen? :D
:D
Het is een teefje trouwens.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:49:24 #153
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

met deze maatregelen komt er geen griep, bron ? ja
Australie daar is het nu lente, en daar is het griepseizoen echt 0 geweest
Ik heb geen bron, ik stel een vraag. Is het serieus nodig om telkens zo aanvallend te reageren?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906513
Ik ga voor de 10.718
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:51:05 #155
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195906520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

En daar komt het probleem ook. Door de 'experts' wordt geroepen dat je naar minder dan 200 besmettingen per dag moet of nog lager. Dan gaat die lockdown erg lang duren. En daarbij, wat nu als er ook nog Influenza opkomt? Gaan we iedereen dan ook thuis houden? Want als we wel een lockdown in gaan voor Covid-19, waarom dan niet voor Influenza?

Het wordt -zonder vooraf kaders te stellen- een situatie waar we volgend jaar april ofzo weer uit gaan, als alles mee zit.
Snap ik allemaal.

Maar ik denk niet dat we zonder een lockdown (waarbij de scholen ook echt sluiten - ik snap niet dat ze die open willen houden) de cijfers opeens gaan zien dalen (met enkel de huidige maatregelen - wat imo al aanvoelt als een lichte lockdown) tot levels waarbij de overheid zich comfortabel genoeg voelt om weer maatregelen op te heffen. Ik heb ook het liefst dat ze naar een vorm van acceptatie gaan of dat ze wat verzinnen voor de zorg, maar het is duidelijk dat ze enkel willen versoepelen bij lage cijfers. Met een lockdown ben je daar wel sneller dan wat we nu doen imo.

Ik mag hopen dat ze voor de normale griep niet opeens lockdowns gaan aankondigen nee, maar ik denk dat de algemene maatschappij dat ook nooit zou accepteren. Daar leven we al jarenlang mee zonder maatregelen. Zolang de Corona cijfers laag blijven mag ik hopen dat ze ook daadwerkelijk gaan versoepelen en die garantie zou ik aan het begin van een lockdown wel echt op prijs stellen zoals eerder gezegd. Je moet mensen wel perspectief bieden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_195906522
Ik geloof er geen ene reet van!
pi_195906527
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195906530
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

:D
Het is een teefje trouwens.
Gelukkig maar. Hoef je niet bij ieder boompje te stoppen! ;)
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:52:25 #159
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906542
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
Vond de wedervraag erop wel sterk. Als kerken kunnen helpen, waarom nemen sommigen hun verantwoordelijkheid dan niet en houden ze zich aan de 30?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906543
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Bamba het volgende:

[..]

Niet volgens de GGD dus :')
Dan heeft de medewerker het fout. Dat kan. Zoveel opschaling dat het best kan dat er een medewerker tussen zit niet de adviezen niet helemaal scherp heeft (twee uur geleden nog zo'n voorbeeld gehoord. Klopte ook niet. Wel een puntje van zorg: GGD'ers die tegenstrijdige adviezen geven).
Wie heeft dat familielid gesproken? Zelf gebeld naar de GGD naar aanleiding van de testuitslag? (wat voor test? GGD-test of sneltest?) Of is zij gebeld vanuit bron- en contactonderzoek?
Anyway: huisgenoten moeten 10 dagen thuisblijven, geteld vanaf het moment dat de positief geteste patiënt uit isolatie mag. (en als de patiënt zich volledig afzondert in huis: 10 dagen vanaf het laatste contactmoment). Had de GGD wel door dat het huisgenoten waren? :?
Somebody that I used to know
pi_195906547
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Fabder (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2020 @ 15:52:49 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195906551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Vond de wedervraag erop wel sterk. Als kerken kunnen helpen, waarom nemen sommigen hun verantwoordelijkheid dan niet en houden ze zich aan de 30?
Ja, was prima reactie :D
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:52:52 #163
5428 crew  miss_sly
pi_195906553
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
Nee, dat kan natuurlijk echt niet. Haar stem trilde er een beetje van.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195906562
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
Kijk, zó gebruik je dus corona om je eigen politieke stokpaardjes te kunnen berijden. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195906563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb geen bron, ik stel een vraag. Is het serieus nodig om telkens zo aanvallend te reageren?
ik geef jou een bron voordat je erom vraagt, is niet aanvallend bedoeld, sorry :*
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:54:15 #166
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195906571
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
En daar heeft ze volkomen gelijk in. Je mag niet in de buitenlucht samen trainen, maar in een slecht geventileerd hok een wildvreemde neuken is prima.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:54:18 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195906572
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
En dat terwijl haar man anders toch wellicht wel erg onrustig wordt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:54:39 #168
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906580
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Snap ik allemaal.

Maar ik denk niet dat we zonder een lockdown (waarbij de scholen ook echt sluiten - ik snap niet dat ze die open willen houden) de cijfers opeens gaan zien dalen (met enkel de huidige maatregelen - wat imo al aanvoelt als een lichte lockdown) tot levels waarbij de overheid zich comfortabel genoeg voelt om weer maatregelen op te heffen. Ik heb ook het liefst dat ze naar een vorm van acceptatie gaan of dat ze wat verzinnen voor de zorg, maar het is duidelijk dat ze enkel willen versoepelen bij lage cijfers. Met een lockdown ben je daar wel sneller dan wat we nu doen imo.

Ik mag hopen dat ze voor de normale griep niet opeens lockdowns gaan aankondigen nee, maar ik denk dat de algemene maatschappij dat ook nooit zou accepteren. Daar leven we al jarenlang mee zonder maatregelen. Zolang de Corona cijfers laag blijven mag ik hopen dat ze ook daadwerkelijk gaan versoepelen en die garantie zou ik aan het begin van een lockdown wel echt op prijs stellen zoals eerder gezegd. Je moet mensen wel perspectief bieden.
Met een (harde) lockdown ben je er sneller idd. Stel dat het met de huidige maatregelen lukt, dan hebben we (relatief gezien) lichte maatregelen en gaat het wel omlaag. Ik denk dat voor veel mensen de huidige maatregelen een maand langer volhouden een stuk makkelijker is dan een harde lockdown. Rutte gaf gisteren ook aan dat dat wel meespeelt, de geestelijke gezondheid van mensen en de economie. Je wilt na je lockdown nog iets hebben om naar terug te keren natuurlijk.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906581
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Carla-Dik Faber (ChristenUnie) vindt het maar niks dat de seksclubs openblijven.
is ze preuts ? of wil ze dat haar man thuis blijft :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2020 @ 15:54:42 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195906583
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:53 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik geef jou een bron voordat je erom vraagt, is niet aanvallend bedoeld, sorry :*
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen _O_

Grapje natuurlijk! :P
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:55:16 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195906589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En daar heeft ze volkomen gelijk in. Je mag niet in de buitenlucht samen trainen, maar in een slecht geventileerd hok een wildvreemde neuken is prima.
Sommige zijn er al heel vaak geweest hoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195906592
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat kan natuurlijk echt niet. Haar stem trilde er een beetje van.
Ik erger me er wezenloos aan dat de politieke partijen de coronacrisis aangrijpen om hun eigen stokpaardjes voor het voetlicht te brengen. Het zal wel logisch zijn, maar soms bekruipt me het gevoel dat het stokpaardje belangrijker wordt gevonden dan de crisis zelf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:55:43 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195906596
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen _O_

Grapje natuurlijk! :P
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:56:25 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195906610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik erger me er wezenloos aan dat de politieke partijen de coronacrisis aangrijpen om hun eigen stokpaardjes voor het voetlicht te brengen. Het zal wel logisch zijn, maar soms bekruipt me het gevoel dat het stokpaardje belangrijker wordt gevonden dan de crisis zelf.
Fascinerend vind ik het. En totaal tegennatuurlijk tegelijkertijd :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195906613
Komt er straks weer een getal die natuurlijk weer niet compleet is.
Morgen om 14:15 waarschijnlijk weer een getal die ook niet duidelijk is doordat die van de dag ervoor bij opgeteld worden.
Het gaat lekker.

Een aangenomen motie, hoppa doen we niets mee. Foutje bedankt.

Het gaat lekker :s)
"Life's a Bitch"
pi_195906618
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

En dat terwijl haar man anders toch wellicht wel erg onrustig wordt
Misschien wil ze die clubs daarom juist dicht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:56:40 #177
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:53 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik geef jou een bron voordat je erom vraagt, is niet aanvallend bedoeld, sorry :*
Ohhh, dan heb ik je reactie verkeerd gelezen. Je bedoelt er was in Australië geen griep (Influenza oid), dus het is niet aannemelijk dat het hier ook komt?

Duidelijk, snap het. Sorry *;
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906625
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Hoef je niet bij ieder boompje te stoppen! ;)
Het is een boerenfoxje O+
Dus desnoods onder de arm, op het weitje neerzetten en weer terug ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:56:52 #179
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195906627
Poland reports record 18,820 new coronavirus cases, daily death toll tops 200 for the first time

- New cases: 18,820
- Positivity rate: 31.1% (+6.4)
- In hospital: 13,931 (+640)
- In ICU: 1,150 (+72)
- New deaths: 236
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:57:32 #180
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195906643
Commerciele testen tellen nog niet eens mee voor de coronacijfers schijnbaar?
pi_195906645
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:56 schreef Momo het volgende:
Poland reports record 18,820 new coronavirus cases, daily death toll tops 200 for the first time

- New cases: 18,820
- Positivity rate: 31.1% (+6.4)
- In hospital: 13,931 (+640)
- In ICU: 1,150 (+72)
- New deaths: 236
Ik schrok even, dacht dat ze voor Nederland waren :o
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:57:44 #182
47102 Elvi
miemkwien
pi_195906646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:56 schreef Momo het volgende:
Poland reports record 18,820 new coronavirus cases, daily death toll tops 200 for the first time

- New cases: 18,820
- Positivity rate: 31.1% (+6.4)
- In hospital: 13,931 (+640)
- In ICU: 1,150 (+72)
- New deaths: 236
Fuck ik dacht even dat dit de cijfers van Nederland warem :@ en toen pas las ik 'Poland'

Wil je dit nooit meer doen? :(
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:57:51 #183
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906647
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En daar heeft ze volkomen gelijk in. Je mag niet in de buitenlucht samen trainen, maar in een slecht geventileerd hok een wildvreemde neuken is prima.
Ja, want een seksbuddy mag.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2020 @ 15:58:04 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195906648
Geneuzel over nertsen incoming in 3 ... 2... 1...
pi_195906653
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik erger me er wezenloos aan dat de politieke partijen de coronacrisis aangrijpen om hun eigen stokpaardjes voor het voetlicht te brengen. Het zal wel logisch zijn, maar soms bekruipt me het gevoel dat het stokpaardje belangrijker wordt gevonden dan de crisis zelf.
Zo heeft ze toch weer eventjes lekker de Christelijke signatuur in het debat gebracht. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195906660
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:31 schreef Benny het volgende:
Zin in de derde golf
The final destructive wave 🙈
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:58:41 #187
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195906661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik schrok even, dacht dat ze voor Nederland waren :o
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Fuck ik dacht even dat dit de cijfers van Nederland warem :@ en toen pas las ik 'Poland'

Wil je dit nooit meer doen? :(
Ja hallo staat nergens dat dit het Nederland topic is
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:58:51 #188
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906662
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Kyran het volgende:
Geneuzel over nertsen incoming in 3 ... 2... 1...
Fok! Nertsenknuppelmeet 2021.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Commerciele testen tellen nog niet eens mee voor de coronacijfers schijnbaar?
Die hebben wel meldingsplicht begreep ik, maar in de praktijk kwam daar weinig van terecht.
Dus wie weet hoeveel besmettingen die dagelijks tegenkomen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:59:13 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195906668
NEW: Sweden reports 2,128 new coronavirus cases, the biggest one-day increase on record, and 9 new deaths
pi_195906669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef chratnox het volgende:

[..]

Fok! Nertsenknuppelmeet 2021.
:o
"Life's a Bitch"
pi_195906670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen _O_

Grapje natuurlijk! :P
thnx voor mijn nieuwe signature :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195906674
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Fuck ik dacht even dat dit de cijfers van Nederland warem :@ en toen pas las ik 'Poland'

Wil je dit nooit meer doen? :(
Dat had ik ook :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 15:59:45 #194
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906676
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Kyran het volgende:
Geneuzel over nertsen incoming in 3 ... 2... 1...
Correctie, vogelgriep. Zou Covid-19 over 3 jaar Nertsengriep heten?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:00:16 #195
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195906683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, want een seksbuddy mag.
Ik vind een seksbuddy iets anders. Dat is vaak een vast persoon.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 16:00:35 #196
5428 crew  miss_sly
pi_195906687
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik erger me er wezenloos aan dat de politieke partijen de coronacrisis aangrijpen om hun eigen stokpaardjes voor het voetlicht te brengen. Het zal wel logisch zijn, maar soms bekruipt me het gevoel dat het stokpaardje belangrijker wordt gevonden dan de crisis zelf.
Mevrouw Ouwehand doet nu precies hetzelfde.

Hoewel ik in beide gevallen me best kan vinden in hun opmerkingen, is een crisis niet de juiste plek om dit stokpaardje te berijden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 16:00:39 #197
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195906689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:00 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik vind een seksbuddy iets anders. Dat is vaak een vast persoon.
Moet je ff aan eragon vragen, die is 't niet met je eens :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195906691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:59 schreef chratnox het volgende:

[..]

Correctie, vogelgriep. Zou Covid-19 over 3 jaar Nertsengriep heten?
Varkens
"Life's a Bitch"
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 16:01:09 #199
5428 crew  miss_sly
pi_195906698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Kyran het volgende:
Geneuzel over nertsen incoming in 3 ... 2... 1...
Fout!
Zwanen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195906700
Jaaaa de nertsen
"Life's a Bitch"
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:01:13 #201
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_195906701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Kyran het volgende:
Geneuzel over nertsen incoming in 3 ... 2... 1...
Terecht, lijkt me. Men vermoedt toch dat het coronavirus mogelijk via nertsen van vleermuizen op mensen is overgegaan?
pi_195906702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik schrok even, dacht dat ze voor Nederland waren :o
Jij ook al?! :X ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')