waarom zou je jezelf dit in vredesnaam aandoen? Ik moet er niet aan denken....quote:Op zondag 6 december 2020 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt zin heeft, maar ik weet wel dat in veel gezinnen de positief geteste persoon bijvoorbeeld op zolder slaapt, de toilet boven gebruikt en niet beneden aan tafel met de rest eet. Dat soort dingen is de bedoeling. In hoeverre het zinvol is, weet ik niet.
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 6 december 2020 17:06 schreef leolinedance het volgende:
Gaat goed met die niet-werkende mondkapjesplicht. Cijfers zijn super
Eigenlijk niet, de zoveelste "hou vol", "kan nu even niet " en wat begeleidende dreigende taal gaat het ene oor in en het andere uit.quote:Op zondag 6 december 2020 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er iemand die de act van Rutte en De Jonge dinsdag nog serieus gaat nemen?
Plot twist: door de mondkapjes zijn de cijfers opgelopenquote:Op zondag 6 december 2020 17:06 schreef leolinedance het volgende:
Gaat goed met die niet-werkende mondkapjesplicht. Cijfers zijn super
De bingokaart ligt al klaar:quote:Op zondag 6 december 2020 17:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, de zoveelste "hou vol", "kan nu even niet " en wat begeleidende dreigende taal gaat het ene oor in en het andere uit.
En waarom? Ik snap deze opstelling niet.quote:Op zondag 6 december 2020 17:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, de zoveelste "hou vol", "kan nu even niet " en wat begeleidende dreigende taal gaat het ene oor in en het andere uit.
Alle drie ja?quote:Op zondag 6 december 2020 17:19 schreef hjansen82 het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan om het serieus te namen, Maar al mijn hersencellen komen in protest.
Welke act?quote:Op zondag 6 december 2020 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien maakt het de beslissing(en) alleen maar makkelijker.quote:Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef Predator40 het volgende:
top ook dat de besmettingscijfers blijven oplopen de laatste dagen net voor het/een beslissingsmoment
Ik lees wel gewoon wat er voorafgaand "uitlekt" in de media en daarna eventuele details op de site van de rijksoverheid.quote:Op zondag 6 december 2020 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gewoon niet zo.quote:Op zondag 6 december 2020 17:23 schreef hjansen82 het volgende:
Alle horeca moet gewoon massaal de deuren openen. Maximaal 30 mensen in een horeca zaak is hetzelfde als 30 mensen in een winkel. Het is achterlijk beleid.
Precies, in een restaurant heb je redelijk constante clustertjes van bekenden die grootste deel van de tijd op afstand blijven.quote:
Is gewoon wetenschappelijk bewezen dat langdurig in dezelfde ruimte met dezelfde mensen begeven de kans stukken groter maakt om het virus te verspreiden/te krijgen. Er is dus een groot verschil tussen horeca en winkelbezoek.quote:Op zondag 6 december 2020 17:24 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om dat te bepalen?
Dit ^^quote:Op zondag 6 december 2020 17:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is gewoon wetenschappelijk bewezen dat langdurig in dezelfde ruimte met dezelfde mensen begeven de kans stukken groter maakt om het virus te verspreiden/te krijgen. Er is dus een groot verschil tussen horeca en winkelbezoek.
Waar zijn die officiële resultaten dan van dat onderzoek?. Dit kan iedereen wel zeggen.quote:Op zondag 6 december 2020 17:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is gewoon wetenschappelijk bewezen dat langdurig in dezelfde ruimte met dezelfde mensen begeven de kans stukken groter maakt om het virus te verspreiden/te krijgen. Er is dus een groot verschil tussen horeca en winkelbezoek.
Ik neem ze ook niet meer echt serieus. Zat mensen doen dat nog wel, maar ik verwacht dat er steeds minder mensen gaan zijn die alles maar gewoon blijven accepteren - helemaal als het in 2021 allemaal langer duurt dan verwacht qua vaccineren. Als ze inderdaad werk gaan maken van ''gevaccineerd zijn geeft meer vrijheden t.o.v. een niet gevaccineerd persoon'' - aka verplichte vaccinatie zonder het een verplichting te noemen - dan zal ze dat flink wat begrip en solidariteit gaan kosten. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 6 december 2020 17:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |