Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is geen BNW / conspiracy topic, maar dit gaat over een internationale samenwerking van advocaten die zich focussen op de misdaden tegen de mensheid op basis van sectie 7 van het internationaal strafrecht.
De focus op de aanklacht richt zich op 3-tal hoofdvragen:
1. Is er een coronapandemie of een PCR-testpandemie? Dus, is een positieve PCR-test een-op-een gelijk aan een positieve Covid-19 test?
2. Zijn de coronamaatregelen zoals de lockdown, verplichte mondkapjes en het houden van afstand om de bevolking tegen corona te beschermen, of dienen deze maatregelen om mensen in paniek te houden, zodat ze zonder het stellen van vragen klakkeloos aannemen dat hun leven in gevaar is.
3. Is het waar dat de Duitse overheid massaal gelobbyd heeft (Duitse kopstukken die op strategische posities zijn gezet en een podium krijgen om als deskundige de natie toe te lichten). Dit omdat Duitsland sinds het einde van de tweede wereldoorlog een "modern" en zwaar gedisciplineerd land is geworden die als voorbeeld moet dienen voor de rest van de wereld, omdat het zich strikt en succesvol heeft gehouden aan de coronamaatregelen
Deze vragen dienen in belang van ons allen beantwoord te worden! Ook al ben je voor je gevoel voldoende overtuigd en geïnformeerd.
In mijn optiek in het belang voor iedereen.
Ik vind het interessante materie wat je aan het denken zet.
Ik denk dat niemand baat heeft aan een samenleving waarin we onvoldoende worden ingelicht en geen antwoord krijgen op de vragen die er echt toe doen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Viesdik op 28-10-2020 15:53:29 ]