abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195809957
In hoeverre zien we het vaderlandslievende gevoel terug in tijden van corona? In het begin zagen we campagnes en bijvoorbeeld het muzieknummer van die 100 BN'ers. Ook zaten we (?) te klappen voor de zorg en hadden we voor alles en iedereen respect. Wat dat betreft leek het net een WK waarbij ook heel Nederland schouder aan schouder staat. Nu heb ik het idee dat iedereen er genoeg van heeft, dat mensen elkaar de schuld willen geven en dat Nederland helemaal niet meer zo saamhorig is.
Hoe denken jullie hierover? En denken jullie dat we dit vaderlandslievende gevoel terug moeten krijgen, willen we meer succes boeken met onze corona aanpak?
Ik denk zelf wel dat het speelt. Als je met z'n allen ergens achter staat en het idee hebt dat je het samen doet, dan zul je zien dat meer mensen zich aan de maatregelen houden. Nu is het al snel zo van 'de koning heeft een fout gemaakt, dan hoeven ze niet te denken dat ik als mak lammetje wel braaf mee doe' of 'de overheid sluit mijn cafe of pakt dit van mij af, dan hoeft ze echt geen lofrede van me te verwachten'. Misschien dat de komende feesteperiode en de behoefte aan samen zijn die we vaak in de winterperiode zien, gaan bijdragen om dit gevoel weer een beetje terug te krijgen.
pi_195810211
De komende feestperiode wordt juist een ramp.

En ja de koning en Grapperhaus hebben het verpest,
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:00:18 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195810323
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:52 schreef macca728 het volgende:
De komende feestperiode wordt juist een ramp.

En ja de koning en Grapperhaus hebben het verpest,
De koning volgende itt Grapperhaus gewoon de regels. Jij en ik mogen net zo goed naar Griekenland gaan.
So we just called him Fred
pi_195810421
Ga eens ergens anders topics spammen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')