abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195813327
In een vlaag van totaal verstandsverbijstering en onachtzaamheid heb ik iets extreem doms gedaan. 😟

Had vandaag een lang stressvolle dag op het werk. Onderweg naar huis moest ik tanken. Ik heb toen ook blikje drinken gekocht daar, en in de auto opgedronken.

Ik heb dat echter niet ontsmet of zelfs maar schoongemaakt. Extreem dom natuurlijk. Iedereen zit daar met zijn vieze (potentiele met Corona besmette) fikken aan.
Snap van mezelf niet dat ik dat gedaan heb, ik ben normaal gesproken echt wel alert.

Hoe groot achten jullie het risico door zo’n lompe actie besmet te raken?

Graag serieuze reacties. Ik zoek niet per se geruststellende inschattingen, maar zit ook niet te wachten op reacties in de trant van “ga je begrafenis maar alvast regelen”.
pi_195813345
Zou vast een urn bestellen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_195813352
Ik was mijn boodschappen altijd met dettol.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:06:11 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195813360
Kan het nieuwe coronavirus zich verspreiden via glazen, serviesgoed of bestek?

Besmetting door een bacterie of virus via oppervlakken is mogelijk. Op dit moment is de kans klein dat je een glas krijgt dat is gebruikt door iemand die het virus uitscheidt. Mensen met klachten moeten namelijk thuisblijven. De kans dat je het virus krijgt door uit een glas te drinken dat is gebruikt door iemand die nog geen klachten heeft en toch het virus blijkt te hebben, is klein, maar aanwezig. Om die kans zo klein mogelijk te houden, is het belangrijk dat het glas goed schoongemaakt is. Hetzelfde geldt voor serviesgoed en bestek. Besmetting gebeurt in de meeste gevallen via druppels door niezen/hoesten en via de handen. Volg daarom de bestaande hygiëneadviezen en maatregelen die voor iedereen gelden.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195813372
Niet groot.

Ontsmet zelf nooit m'n boodschappen of winkelwagen en heb tot nu toe geen covid opgelopen.

Ik laat sommige dingen wel liggen, zoals losse broodjes die niet verpakt zijn. En van blikjes trek ik een sixpack open of pak eentje achteraan onderop.
pi_195813381
Jeetje zeg, ik zou maar vast een plekje op de IC afdeling van het ziekenhuis bestellen en een uitvaartverzekering afsluiten hoor. De kans dat je dit overleeft is echt minimaal.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:07:17 #7
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195813385
pi_195813386
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:04 schreef Hamzoef het volgende:
Had vandaag een lang stressvolle dag op het werk
Jij komt je huis om naar werk te gaan? Sowieso 90% kans dat je dan besmet gaat raken komende 2 weken.
pindazakje
pi_195813395
Weet niet hoe dat bij een tankstation is maar uit onderzoek in supermarkten blijkt dat verpakkingen ongeveer net zoveel ziekteverwekkers bevatten als toiletbrillen

Daarom laat ik mijn boodschappen ook altijd drie dagen in een afgesloten tas in de gang staan voor ik deze uitruim
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:08:53 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195813413
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Weet niet hoe dat bij een tankstation is maar uit onderzoek in supermarkten blijkt dat verpakkingen ongeveer net zoveel ziekteverwekkers bevatten als toiletbrillen

Daarom laat ik mijn boodschappen ook altijd drie dagen in een afgesloten tas in de gang staan voor ik deze uitruim
Deed ik ook een keer. Al mn ijs gesmolten -O-
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:08:57 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195813414
Hamzoef echt, jij krijgt van mij 100 euro als je last krijgt. Want het blijft een prestatie om het daadwerkelijk op te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')