quote:Op donderdag 3 december 2020 15:22 schreef MoreDakka het volgende:
Kyran kan het moeilijk hebben als iemand het niet eens is met zijn stellige uitspraken. Gewoon even een waarschuwing
Zou wel fijn zijn ja. Als COR dicht kan.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:06 schreef Bocaj het volgende:
Nou het vaccin is er, dus COR kan dicht!
Kan iemand dat even regelen?
Geef eens een voorbeeld van een post van een "aanjager" die verwijderd had moeten worden?quote:Op zondag 6 december 2020 19:01 schreef Noek het volgende:
Past niet bij hun mening.
Echt, guys, jullie zijn enorm selectief en subjectief.
Niet te doen.
Aanjagers kunnen gewoon doorposten en daar wordt niks van verwijderd ook al is t recht op de man maar als het een mening is die niet in jullie gedachtengoed is dan is het een langspeelplaat en moet t weg.
Dit forum kan wel een heuse modbreak gebruiken.
Heb jij mijn post verwijderd en zo ja waarom?quote:Op zondag 6 december 2020 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een post van een "aanjager" die verwijderd had moeten worden?
Je mag gerust een TR zetten he als je vind dat een post niet door de beugel kan.
Misschien, dat weet ik zo niet welke het was dat kan ik niet zien. Maar ik heb wel posts van je verwijderd. Omdat je dat ene filmpje blijft posten waarvan we meerdere keren je verzocht hebben omdat niet meer te doen. En een aantal keer "Lek is boven, mondkapjesplicht werkt!" of iets wat daar heel erg op lijkt. Omdat je elke keer hetzelfde bericht stuurt, echt al heel vaak. En nee je mag kritisch zijn op de mondkapjesplicht dat is niet waarom het verwijderd wordt, worden genoeg kritische posts geplaatst daarover. Die grapjes zijn leuk een paar keer, maar niet zo vaak. Meerdere users hebben zich uitgesproken dat ze zich daaraan ergeren. Op het forum zelf naar jou toe en naar ons toe privé. Hetzelfde zouden wij doen als iemand alleen overal enkel "mondkapjes werken" zou posten overal voor een langere periode.quote:Op zondag 6 december 2020 21:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij mijn post verwijderd en zo ja waarom?
Leuk verhaal, maar vertel nou eens waarom deze post is verwijderd:quote:Op zondag 6 december 2020 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien, dat weet ik zo niet welke het was dat kan ik niet zien. Maar ik heb wel posts van je verwijderd. Omdat je dat ene filmpje blijft posten waarvan we meerdere keren je verzocht hebben omdat niet meer te doen. En een aantal keer "Lek is boven, mondkapjesplicht werkt!" of iets wat daar heel erg op lijkt. Omdat je elke keer hetzelfde bericht stuurt, echt al heel vaak. En nee je mag kritisch zijn op de mondkapjesplicht dat is niet waarom het verwijderd wordt, worden genoeg kritische posts geplaatst daarover. Die grapjes zijn leuk een paar keer, maar niet zo vaak. Meerdere users hebben zich uitgesproken dat ze zich daaraan ergeren. Op het forum zelf naar jou toe en naar ons toe privé. Hetzelfde zouden wij doen als iemand alleen overal enkel "mondkapjes werken" zou posten overal voor een langere periode.
Dat leg ik je precies uit mijn post, lees het nog maar een keer.quote:Op zondag 6 december 2020 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar vertel nou eens waarom deze post is verwijderd:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1120 Waarheen leidt de weg?
Hier kun je originele post nog zien: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1120 Waarheen leidt de weg?
Wat een onzin zeg. Doe liever iets aan al die persoonlijke opmerkingen.quote:Op zondag 6 december 2020 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat leg ik je precies uit mijn post, lees het nog maar een keer.
Posts met Gestapo, 40-45, Godwin's in zijn algemeen, voegen niet veel toe. Het doel is nooit inhoudelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 22:30 schreef Fred het volgende:
Wie van de mods snapte mijn 40-45 opmerking niet?
Begrijp ik hier uit dat FOK! er geen moeite mee heeft dat landen (net zoals in WO2) het leger inzetten tegen de eigen bevolking?
Is dat jouw mening of een feit?quote:Op maandag 7 december 2020 22:33 schreef capricia het volgende:
Posts met Gestapo, 40-45, Godwin's in zijn algemeen, voegen niet veel toe. Het doel is nooit inhoudelijk.
In dit geval een feit.quote:
Laten we het er maar op houden dat de meningen dáárover verdeeld zijnquote:
Je post ook veel inhoudelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 22:37 schreef Fred het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat de meningen dáárover verdeeld zijn
Ik las dat van @Jed1Gam toch echt anders. Niemand gaat dood aan Covid19 zelf wel door wat het veroorzaakt en dat als gevolgen met zich meebrengt. Net zo als niemand meer dood gaat vanwege ouderdom dat als oorzaak toch maar mooi is opgelost.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeggen dat coronadoden niet bestaan mag je in BNW doen punt.
Is maar net hoe je de post leest, maar een suggestie/conclusie geven dat er geen coronadoden zijn, dat soort posts mogen van mij weg. Al lees je het als suggestie niet als conclusie. Andere posts zoals dat de ziekenhuizen leeg zouden zijn, er een corona concentratiekampen moeten komen etc. gooi ik ook meteen weg/edit ik. Dat soort dingen gaan wij hier niet posten. En dat moeten we ook niet willen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik las dat van @:Jed1gam toch echt anders. Niemand gaat dood aan Covid19 zelf wel door wat het veroorzaakt en dat als gevolgen met zich meebrengt. Net zo als niemand meer dood gaat vanwege ouderdom dat als oorzaak toch maar mooi is opgelost.
Ik snap de moderatie maar iets dan wegtrappen naar BNW is jammer.
Done.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:36 schreef Predator40 het volgende:
word het niet eens tijd om te grijpen in dat BNW SC geneuzel, het is de hele dag al raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |