abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 november 2020 @ 17:06:14 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196288902
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mooi, opgelost.
Top!

Als je meer opbouwende feedback hebt ben je echt welkom om dat te posten, zelfs via DM.

Daarnaast ben ik hier sinds maart al gewoon moderator. Dat mijn naam niet in het lijstje staat doet er verder niet toe. Dat was gewoon een keuze die toen gemaakt is.
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:09:02 #177
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196288945
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed ik opperde al was het de man of de bal. Geen idee want ik had inhoudelijk de reactie niet kunnen lezen.

Maar ik vind wel dat we er voor moeten waken dat reacties niet zomaar gecensureerd gaan worden op het moment omdat iemand die macht heeft en het hem even in het verkeerde keelgat schiet.

Uiteindelijk willen we denk ik allemaal hetzelfde. Dat corona de wereld uit is en er nooit meer slachtoffers zijn te betreuren. Maar dit is een discussieforum dacht ik altijd. Op het moment dat reacties te pas en te onpas verwijderd worden, dan schiet je dat doel voorbij.

Mja komt er op het moment niet helemaal lekker uit maar ik wil niet het gevoel hebben dat Fok! Een 2e Noord Korea in wording gaat zijn. Niet dat jullie er rouwig om zullen zijn, maar dan is dit niet meer de plek waar ik mij al ruim 15 jaar welkom voel. Dat zou ik heel jammer vinden.

Overigens word ik voor 'domme kut' uit gemaakt in een ander relevant topic en dat staat er vandaag de dag nog steeds. Dat impliceert meten met 2 maten.
Heb je daar een TR voor gezet? Want als jij dat wil doen ga ik alsnog die post verwijderen.

Bedenk wel dat wij niet alles zien op alle momenten, we zijn niet alleen mods, we zijn ook users en volgen niet alles constant op de voet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 17 november 2020 @ 17:09:25 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196288952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:

De feedback is dat Kyran niet voldoet als moderator. Doe er je voordeel mee.
Nou ja, het is niet de eerste keer hè.

Goed, misschien is het wat overdreven, excuses dan. Ik heb zelf geen zin om politieagentje te spelen op een forum, dus laten we maar blij zijn dat hij het wil doen :)
pi_196289036
En dan door worden verwezen naar dit topic om daar te horen te krijgen 'ja ik heb er ook geen zin in'. Begrijpelijk maar wat is het nut dan nog?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:19 #180
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196289151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
En dan door worden verwezen naar dit topic om daar te horen te krijgen 'ja ik heb er ook geen zin in'. Begrijpelijk maar wat is het nut dan nog?
Dan lees jij iets anders dan ik lees.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196289168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan lees jij iets anders dan ik lees.
Jeetje, wat flauw zeg.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:25:26 #182
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196289179
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Jeetje, wat flauw zeg.
Ik vind eerder jouw opmerkingen nogal flauw, eigenlijk, Kyran zegt nergens dat hij er geen zin in heeft, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:28:11 #183
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196289222
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed ik opperde al was het de man of de bal. Geen idee want ik had inhoudelijk de reactie niet kunnen lezen.

Maar ik vind wel dat we er voor moeten waken dat reacties niet zomaar gecensureerd gaan worden op het moment omdat iemand die macht heeft en het hem even in het verkeerde keelgat schiet.

Uiteindelijk willen we denk ik allemaal hetzelfde. Dat corona de wereld uit is en er nooit meer slachtoffers zijn te betreuren. Maar dit is een discussieforum dacht ik altijd. Op het moment dat reacties te pas en te onpas verwijderd worden, dan schiet je dat doel voorbij.

Mja komt er op het moment niet helemaal lekker uit maar ik wil niet het gevoel hebben dat Fok! Een 2e Noord Korea in wording gaat zijn. Niet dat jullie er rouwig om zullen zijn, maar dan is dit niet meer de plek waar ik mij al ruim 15 jaar welkom voel. Dat zou ik heel jammer vinden.

Overigens word ik voor 'domme kut' uit gemaakt in een ander relevant topic en dat staat er vandaag de dag nog steeds. Dat impliceert meten met 2 maten.
Ik kwam net toevallig de post tegen waar "domme kut" staat, volgende keer TR doen voor een post als dat. Dan zien we hem eerder. Soms in een topic zelf kunnen wij er overheen lezen (ik spreek even voor mij zelf).
pi_196289236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vind eerder jouw opmerkingen nogal flauw, eigenlijk, Kyran zegt nergens dat hij er geen zin in heeft, volgens mij.
Nee, Kyran niet nee. Helaas. Het blijft een herhaling van commentaar (op een moderator) waarna het daadwerkelijke issue gewoon dood wordt geslagen door opmerkingen zoals deze.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:31:29 #185
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196289280
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nee, Kyran niet nee. Helaas. Het blijft een herhaling van commentaar (op een moderator) waarna het daadwerkelijke issue gewoon dood wordt geslagen door opmerkingen zoals deze.
Kyran heeft gereageerd, toch? En ik had die post ook weggegooit, overigens, dus wat is het issue volgens jou dan, precies?

Blijven die posts wel eens staan? Ja. We zien niet alles en we zijn er niet altijd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196289366
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kyran heeft gereageerd, toch? En ik had die post ook weggegooit, overigens, dus wat is het issue volgens jou dan, precies?

Blijven die posts wel eens staan? Ja. We zien niet alles en we zijn er niet altijd.
Alsof je tegen een muur praat. Volgens mij is dat ook precies de bedoeling van dit topic.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196289421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:28 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik kwam net toevallig de post tegen waar "domme kut" staat, volgende keer TR doen voor een post als dat. Dan zien we hem eerder. Soms in een topic zelf kunnen wij er overheen lezen (ik spreek even voor mij zelf).
Ik ga me maar eens verdiepen in dat tr want ik heb dat eerlijk gezegd nooit toe hoeven passen .. ik negeer dat stukje dan maar gewoon en spring niet gelijk van een brug af ofzo :@

Nah fijn dat jullie het zo opnemen. Uiteindelijk zijn we allemaal ook maar mensen :s) . Ik ben er van overtuigd dat we uiteindelijk allemaalhet beste met elkaar voor hebben. Maar wat er in deze periode gebeurt is denk ik voor iedereen wel aardig ongekend. Niet alleen hier, ook in het contact tussen mensen irl. Zolang er blijk van respect voor elkaars standpunt is, is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Maar het gaat aardig hart tegen hart op het moment lijkt het .. en ja, ook ik trap daar af en toe wel eens in en dan flikker ik mijn telefoon aan de kant, want zo'n mens wil ik eigenlijk helemaal niet zijn.

Niet de hele post hoeft overigens weg van die user. Maar als dat stukje 'domme kut' weg kan, dan graag als het niet al te veel moeite is ^O^
pi_196289488
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ga me maar eens verdiepen in dat tr want ik heb dat eerlijk gezegd nooit toe hoeven passen .. ik negeer dat stukje dan maar gewoon en spring niet gelijk van een brug af ofzo :@

Nah fijn dat jullie het zo opnemen. Uiteindelijk zijn we allemaal ook maar mensen :s) . Ik ben er van overtuigd dat we uiteindelijk allemaalhet beste met elkaar voor hebben. Maar wat er in deze periode gebeurt is denk ik voor iedereen wel aardig ongekend. Niet alleen hier, ook in het contact tussen mensen irl. Zolang er blijk van respect voor elkaars standpunt is, is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Maar het gaat aardig hart tegen hart op het moment lijkt het .. en ja, ook ik trap daar af en toe wel eens in en dan flikker ik mijn telefoon aan de kant, want zo'n mens wil ik eigenlijk helemaal niet zijn.

Niet de hele post hoeft overigens weg van die user. Maar als dat stukje 'domme kut' weg kan, dan graag als het niet al te veel moeite is ^O^
Mooie post, sluit ik me bij aan voor de goede orde.

Ik kom hier voor andere meningen en waardeer dat zoiets mogelijk wordt gemaakt. Ondanks alles.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 17:50:21 #189
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196289577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ga me maar eens verdiepen in dat tr want ik heb dat eerlijk gezegd nooit toe hoeven passen .. ik negeer dat stukje dan maar gewoon en spring niet gelijk van een brug af ofzo :@

Nah fijn dat jullie het zo opnemen. Uiteindelijk zijn we allemaal ook maar mensen :s) . Ik ben er van overtuigd dat we uiteindelijk allemaalhet beste met elkaar voor hebben. Maar wat er in deze periode gebeurt is denk ik voor iedereen wel aardig ongekend. Niet alleen hier, ook in het contact tussen mensen irl. Zolang er blijk van respect voor elkaars standpunt is, is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Maar het gaat aardig hart tegen hart op het moment lijkt het .. en ja, ook ik trap daar af en toe wel eens in en dan flikker ik mijn telefoon aan de kant, want zo'n mens wil ik eigenlijk helemaal niet zijn.

Niet de hele post hoeft overigens weg van die user. Maar als dat stukje 'domme kut' weg kan, dan graag als het niet al te veel moeite is ^O^
Ik had hem al helemaal weggegooid inmiddels.

Je kan zo een post rapporteren of bij het driehoekje.
Betekend niet dat wij altijd een post weghalen/note zetten bij een TR.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 november 2020 @ 18:07:43 #190
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196289834
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 17:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ga me maar eens verdiepen in dat tr want ik heb dat eerlijk gezegd nooit toe hoeven passen .. ik negeer dat stukje dan maar gewoon en spring niet gelijk van een brug af ofzo :@

Nah fijn dat jullie het zo opnemen. Uiteindelijk zijn we allemaal ook maar mensen :s) . Ik ben er van overtuigd dat we uiteindelijk allemaalhet beste met elkaar voor hebben. Maar wat er in deze periode gebeurt is denk ik voor iedereen wel aardig ongekend. Niet alleen hier, ook in het contact tussen mensen irl. Zolang er blijk van respect voor elkaars standpunt is, is er wat mij betreft niet zoveel aan de hand. Maar het gaat aardig hart tegen hart op het moment lijkt het .. en ja, ook ik trap daar af en toe wel eens in en dan flikker ik mijn telefoon aan de kant, want zo'n mens wil ik eigenlijk helemaal niet zijn.

Niet de hele post hoeft overigens weg van die user. Maar als dat stukje 'domme kut' weg kan, dan graag als het niet al te veel moeite is ^O^
Prima post en mee eens.

Even ter verduidelijking en om misverstanden te voorkomen.

Ik heb twee posts verwijderd.

quote:
Prima hoor, deugmeneer
en
quote:
Moet jij weten.

Maar echt, flikker op man. Met je dom.
Ik vond beide posts zonder inhoud en op de man, dus dat is waarom ik ze heb verwijderd. Ze voegen weinig toe aan de discussie. Een van de users heeft zelfs toegegeven dat het misschien een overdreven reactie was.

Er is geen enkele post verwijderd waarin mensen een andere mening hadden. Post van Scrummie, Mr. Sandman en vele anderen waarin zij vinden dat kerst vieren in grote groep gewoon moet kunnen staan er gewoon nog. Tuurlijk worden die niet verwijderd, want iedereen mag hier zijn of haar mening uiten. Ik vind het dan ook jammer dat er dan users zijn die, zonder te weten wat er speelt, meteen roepen dat het hier geen dictatuur moet zijn, want dat is sowieso niet het geval.

Had ik ze kunnen laten staan? Ja, vast wel. Echter heb ik er voor gekozen om ze te verwijderen, omdat ik ze op de man vond. Was het overdreven? Misschien wel.....

Halen wij alle posts die op de man zijn weg? Nee, absoluut niet, maar dat kan ook niet. Soms missen wij ze gewoon, want ook wij zijn gewone users die af en toe een pagina lezen en weer iets anders gaan doen. Soms vinden wij ze op het randje en laten wij het gewoon staan. Als er een TR geplaatst wordt pakken wij het wel altijd op, soms direct, soms na overleg met elkaar.

Als wij posts verwijderen zijn er altijd bepaalde users (vaak dezelfde) die roepen dat het een dictatuur is. Als wij posts laten staan wordt het weer tegen ons gebruikt als wij wel een keer iets verwijderen. In ieder geval is het niet verwijderen van sommige posts die op de man zijn geen vrijbrief om maar op de man te blijven spelen.

Wat betreft wel of niet een hele post verwijderen .... Tsja, ik hoop dat men begrijpt dat wij soms weinig zin hebben om te lopen editten in een post. Vooral als het "frequent flyers" zijn of als er bizar weinig in een post staat.

Nogmaals, ik sta open voor feedback, mag ook via DM, maar hou het inhoudelijk.

Ook hier zou het fijn als er niet op de man gespeeld werd, maar inhoudelijk feedback wordt gegeven. Iedere keer als men vraagt waar bepaalde users dan daadwerkelijk over vallen komt er geen duidelijk antwoord.

Hopelijk maakt dit het één en ander duidelijk voor iedereen.
pi_196301875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Prima post en mee eens.

Even ter verduidelijking en om misverstanden te voorkomen.

Ik heb twee posts verwijderd.
[..]

en
[..]

Ik vond beide posts zonder inhoud en op de man, dus dat is waarom ik ze heb verwijderd. Ze voegen weinig toe aan de discussie. Een van de users heeft zelfs toegegeven dat het misschien een overdreven reactie was.

Er is geen enkele post verwijderd waarin mensen een andere mening hadden. Post van Scrummie, Mr. Sandman en vele anderen waarin zij vinden dat kerst vieren in grote groep gewoon moet kunnen staan er gewoon nog. Tuurlijk worden die niet verwijderd, want iedereen mag hier zijn of haar mening uiten. Ik vind het dan ook jammer dat er dan users zijn die, zonder te weten wat er speelt, meteen roepen dat het hier geen dictatuur moet zijn, want dat is sowieso niet het geval.

Had ik ze kunnen laten staan? Ja, vast wel. Echter heb ik er voor gekozen om ze te verwijderen, omdat ik ze op de man vond. Was het overdreven? Misschien wel.....

Halen wij alle posts die op de man zijn weg? Nee, absoluut niet, maar dat kan ook niet. Soms missen wij ze gewoon, want ook wij zijn gewone users die af en toe een pagina lezen en weer iets anders gaan doen. Soms vinden wij ze op het randje en laten wij het gewoon staan. Als er een TR geplaatst wordt pakken wij het wel altijd op, soms direct, soms na overleg met elkaar.

Als wij posts verwijderen zijn er altijd bepaalde users (vaak dezelfde) die roepen dat het een dictatuur is. Als wij posts laten staan wordt het weer tegen ons gebruikt als wij wel een keer iets verwijderen. In ieder geval is het niet verwijderen van sommige posts die op de man zijn geen vrijbrief om maar op de man te blijven spelen.

Wat betreft wel of niet een hele post verwijderen .... Tsja, ik hoop dat men begrijpt dat wij soms weinig zin hebben om te lopen editten in een post. Vooral als het "frequent flyers" zijn of als er bizar weinig in een post staat.

Nogmaals, ik sta open voor feedback, mag ook via DM, maar hou het inhoudelijk.

Ook hier zou het fijn als er niet op de man gespeeld werd, maar inhoudelijk feedback wordt gegeven. Iedere keer als men vraagt waar bepaalde users dan daadwerkelijk over vallen komt er geen duidelijk antwoord.

Hopelijk maakt dit het één en ander duidelijk voor iedereen.
Blabla. Geen zin meer om inhoudelijk te reageren.

Mijn feedback aan jou, aangezien dat hier de bedoeling is, probeer de regels niet selectief toe te passen als je eigen persoon toevallig onderwerp van gesprek is.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196313779
Er worden in het topic alleen berichten toegelaten van pro-vaccinatie proefkonijnen.

En kom niet aan met jodenster onzin, want daar ging het al lang niet meer over. Normale vragen worden niet eens ontweken, maar gewoon verwijderd.
pi_196318559
Lieve maar beperkte Kyran, je hebt weer op het verwijder knopje gedrukt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 19 november 2020 @ 14:31:15 #194
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196319987
Elke dag loopt het in het algemene COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1090 FOK!-gezondheidsraad storm wanneer er weer cijfertjes zijn.....
Wellicht kan overwogen worden dat (ook onderlegde) liefhebbers dat voortaan kwijt kunnen en bespreken in een apart topic.

Wmb werkt het erg verstorend omdat andere algemene aspecten dan compleet ondersneeuwen in die shitstorm en je soms 2 of meer delen van 300 reacties moet doorploegen voor andere algemene onderwerpen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196320424
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2020 14:31 schreef Vallon het volgende:
Elke dag loopt het in het algemene COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1090 FOK!-gezondheidsraad storm wanneer er weer cijfertjes zijn.....
Wellicht kan overwogen worden dat (ook onderlegde) liefhebbers dat voortaan kwijt kunnen en bespreken in een apart topic.

Wmb werkt het erg verstorend omdat andere algemene aspecten dan compleet ondersneeuwen in die shitstorm en je soms 2 of meer delen van 300 reacties moet doorploegen voor andere algemene onderwerpen.
Dat hou je altijd in algemene topics. Dat discussies door elkaar heen lopen. Ook al ga je er een apart topic voor aanmaken, blijven mensen alsnog reageren in het algemene topic. Zeker op de cijfers van de dag. En dat lijkt me ook prima. Een ander vindt mss jouw posts verstorend (bij wijze van). Het is maar net waarvoor je komt. :D

Als je echt iets uit wil diepen of wil bespreken, kun je het beste zelf een topic aanmaken en daar je discussie/gesprek voeren.
Definitely not CIA
pi_196390038
Is nu zelfs iemand 'big star' noemen modwaardig? En dan ook even de context; het ging om een user die nota bene in bijna elke post zijn gesprekspartner tot in het belachelijke beledigt.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2020 11:54:10 ]
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 11:56:05 #197
236264 crew  capricia
pi_196390103
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Is nu zelfs iemand 'big star' noemen modwaardig? En dan ook even de context; het ging om een user die nota bene in bijna elke post zijn gesprekspartner tot in het belachelijke beledigt.
Ik vond het nodeloos op de man.
En andersom mag je ook gerust een TR zetten.

Ik ben dat persoonlijke gedoe wel een beetje zat, niet specifiek naar jou overigens. :)
Definitely not CIA
pi_196390143
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vond het nodeloos op de man.
Dan verschillen we daarin van mening.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:59:38 #199
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_196416680
Really? DonDruiper of whatever heeft het over "vrouwtjes". Ik spreek hem daarop aan en alles verdwijnt?
pi_196419979
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
Really? DonDruiper of whatever heeft het over "vrouwtjes". Ik spreek hem daarop aan en alles verdwijnt?
Je hebt Kyran ontmoet, die heeft lange teentjes. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')