Extra langs de supermarkt? Toch nog even wc-papier inslaan? Of drank, nu dit waarschijnlijk 's avonds niet meer verkocht mag worden? En wat doen de horeca-ondernemers van FOK! ? Nu al alle leveringen afbellen? Bedenken hoe de grote voorraad aan voedsel op kan gaan?
Ik ga zelf denk ik snel nog even wat mondkapjes kopen. Het zal me niet verbazen als deze verplicht worden gesteld en ze binnen no-time de toonbank over vliegen straks.
Heb inderdaad al een bestelling links laten liggen. Haal nu bij de Makro wat losse dingen die nog wel (voor bezorging) gebruikt gaan worden. Helaas zal een deel van de huidige voorraad met beperkte THT zelf opgevreten moeten gaan worden, een ander deel zal helaas niet te redden zijn - en da's mn restaurant
Cafe ; beter gesloten en een noodpakket dan om 21:00 al de lichten aan moeten doen en om 22:00 iedereen eruit bonjouren en om 22:02 de handhavers al dreigend met boetes voor de deur hebben. Je verdient geen kut als je zo vroeg dicht moet. Mensen blijven weg en dat wat er zit levert nauwelijks wat op. Pas later in de avond begin je wat omzet te genereren...
Dat wordt een mooi bloedbad als dit lang gaat duren onder de horeca in NL
Met 6 blikken Schultenbräu achter de kiezen kom ik die persco wel door. Nuchter aanhoren hoe horeca NL erbij genaaid gaat worden is eigenlijk niet te doen.