Ik snap dat er niet altijd iemand online is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Jammer is dat. De meesten moderators slapen s'nachts.
Maar ik zal er vanavond een spoiler plaatsten, eens kijken of het effect heeft.
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Nog maar een keer dan, je mag elkaar ook gewoon negeren. Stop gewoon met alles persoonlijk maken[/modbreak]
Wat ik schreef is niet de optie maar de regel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.
We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.
We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
Volgens mij is het antwoord hier: 'je hoeft niet te reageren'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Vervelend dat mijn berichten weggehaald worden @:Tijger_m
Blijkbaar mag ik niet de mening hebben dat de maatregelen overdreven zijn (iets wat daadwerkelijk een mening is). Blijkbaar mag je wel feitelijk onjuiste informatie verspreiden.
Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, je wil dat ik ga beoordelen wat "waar" is? Daar hebben wij als mods dus totaal GEEN mandaat voor. En dat gaan we vermoedelijk ook nooit krijgen.
Omdat het zuigen was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?
@:capricia ?
Nee, dat is mijn mening.quote:
Ja dat zal wel een reden hebben he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.
Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topicquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het zuigen was.
Bovendien loopt dat al een topic over:
COR / Bejaarden moeten de schade dragen #1
En nu iedereen gewoon kappen met dat persoonlijke gedoe.
En hoe is het een valide argument? Er lopen ook tal van topics over de besmettelijkheid van kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?
@:capricia ?
[..]
Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?
Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topic.
Nee, je bent niet onafhankelijk als ik een moderator vraag om naar jouw moderatiegedrag te kijken, nee. Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?
Er is ook een topic dat Kinderen zeer besmettelijk zijn, wordt elke uitspraak daarover dan voortaan ook verplaatst?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het zuigen was.
COR / Bejaarden moeten de schade dragen #1
En nu iedereen gewoon kappen met dat persoonlijke gedoe.
Waar ligt dan de grens? Waarom zou een feitelijke constatering dat de IFR voor jongeren laag is naar een ander topic moeten, maar een (overigens onjuiste) constatering dat kinderen heel besmettelijk zijn hoeft niet naar een topic over de besmettelijkheid van kinderen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
Die bron is nu weerlegd, als ie er morgen nog een keer mee komt, geven we hem dat mee, zet dan gewoon een TR. Daarvoor hoeven mensen geen persoonlijke aanvallen te plaatsten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo.
Klopt het niet wat ik zeg dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
En jouw geluiden herhaal je niet constant? Ik ben hier niet om te bepalen wat waar is, dat kan ik ook helemaal niet. Er is een patroon, al geruime tijd, dat er constant mensen persoonlijk aangevallen worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |