abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195780474
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Jammer is dat. De meesten moderators slapen s'nachts.
Maar ik zal er vanavond een spoiler plaatsten, eens kijken of het effect heeft.
Ik snap dat er niet altijd iemand online is.
Ik zie wel mods (van een ander subforum?) mee slowchatten in ieder geval.
pi_195782071
Ik ben deze week ook een paar avonden mee wezen posten 's avonds. Dus deels schuldig. :@ Het lijkt me inderdaad beter om voortaan echt hier verder te gaan:

COR / COV-SC #1 Corona meet

Denk dat dat voor iedereen een betere uitkomst is.

Excuses voor de overlast. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195803153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Nog maar een keer dan, je mag elkaar ook gewoon negeren. Stop gewoon met alles persoonlijk maken[/modbreak]
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.

We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195803227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.

We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
Wat ik schreef is niet de optie maar de regel.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:46:45 #280
5428 crew  miss_sly
pi_195803238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195803307
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?
Volgens mij is het antwoord hier: 'je hoeft niet te reageren'.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195803334
Vervelend dat mijn berichten weggehaald worden @Tijger_m

Blijkbaar mag ik niet de mening hebben dat de maatregelen overdreven zijn (iets wat daadwerkelijk een mening is). Blijkbaar mag je wel feitelijk onjuiste informatie verspreiden.
pi_195803375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Vervelend dat mijn berichten weggehaald worden @:Tijger_m

Blijkbaar mag ik niet de mening hebben dat de maatregelen overdreven zijn (iets wat daadwerkelijk een mening is). Blijkbaar mag je wel feitelijk onjuiste informatie verspreiden.
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.
pi_195803383
Ik drijf niets op de spits. Ik handel conform de regels.
pi_195803419
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?

@capricia ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, je wil dat ik ga beoordelen wat "waar" is? Daar hebben wij als mods dus totaal GEEN mandaat voor. En dat gaan we vermoedelijk ook nooit krijgen.
Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:56:53 #286
236264 crew  capricia
pi_195803456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?

@:capricia ?
Omdat het zuigen was.
Bovendien loopt dat al een topic over:
COR / Bejaarden moeten de schade dragen #1
En nu iedereen gewoon kappen met dat persoonlijke gedoe.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803461
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
Omdat het zuigen was.
Nee, dat is mijn mening.
pi_195803465
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja dat zal wel een reden hebben he?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195803478
quote:

[..]

Omdat het zuigen was.
Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topic ^O^.
In Southern Sun
pi_195803480
quote:
En hoe is het een valide argument? Er lopen ook tal van topics over de besmettelijkheid van kinderen.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:58:00 #291
236264 crew  capricia
pi_195803485
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn mening.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803486
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:

@:capricia ?
[..]

Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?
Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:58:10 #293
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195803487
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo :').
Antifa
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:58:59 #294
236264 crew  capricia
pi_195803501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topic ^O^.
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803503
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?
Nee, je bent niet onafhankelijk als ik een moderator vraag om naar jouw moderatiegedrag te kijken, nee. Dat lijkt me evident.

Overigens zijn feiten per definitie onafhankelijk.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:59:41 #296
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195803514
quote:

[..]

Omdat het zuigen was.
Er is ook een topic dat Kinderen zeer besmettelijk zijn, wordt elke uitspraak daarover dan voortaan ook verplaatst?
Antifa
pi_195803518
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
Waar ligt dan de grens? Waarom zou een feitelijke constatering dat de IFR voor jongeren laag is naar een ander topic moeten, maar een (overigens onjuiste) constatering dat kinderen heel besmettelijk zijn hoeft niet naar een topic over de besmettelijkheid van kinderen?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:41 #298
236264 crew  capricia
pi_195803527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo :').
Die bron is nu weerlegd, als ie er morgen nog een keer mee komt, geven we hem dat mee, zet dan gewoon een TR. Daarvoor hoeven mensen geen persoonlijke aanvallen te plaatsten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803531
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Klopt het niet wat ik zeg dan?
In Southern Sun
pi_195803538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

En jouw geluiden herhaal je niet constant? Ik ben hier niet om te bepalen wat waar is, dat kan ik ook helemaal niet. Er is een patroon, al geruime tijd, dat er constant mensen persoonlijk aangevallen worden.

Mischien snappen ze het niet, mischien willen ze het niet snappen, mischien heb jij wel ongelijk, wie zal het zeggen maar dat geeft niemand een vrijbrief om andere users aan te vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')