abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196726667
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Ja, en dan draai je weer om het punt heen. Misschien is het zo duidelijker:

- 1 post waaruit irritatie blijkt richting een speficieke user, en die onderbouwd is met officieële of wetenschappelijke bronnen
- 1 post die Nederland als dictatuur afschildert, Rutte en de Jonge als vuile verraders en het halve forum als makke schapen

En dan verdwijnt dus post nummer 1, ook als die in hetzelfde topic staan.

Maar goed, dat punt heb je nu twe ekeer genegeerd, punt is duidelijk, op die manier heeft men natuurlijk ook gewoon geen zin meer om jullie te helpen met TR's. :)
Je gaf geen voorbeelden in je eerdere posts dus kan ik ook niet ingaan op specifieke voorbeelden als die niet echt gegeven worden, ik reageerde op een, in mijn beleving, algemene vraag van jou, ik negeerde je posts totaal niet maar ik probeerde uit te leggen waarom bepaalde zaken zijn zoals ze zijn in algemene zin.

Specifiek, als post 1 een persoonlijke aanval bevat dan kan het zo zijn dat post 1 de kliko ingaat, post 2 gaat wat mij betreft altijd de kliko in.
pi_196726707
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Refragmental het volgende:
Waarom mag dit niet gezegd worden?
----

Ik ben overigens van mening dat blanke hetro mannen van 18-65 jaar oud als aller allerlaatste pas het vaccin mogen krijgen.

Ik vind niet dat ik als bevooroordeelde blanke hetro man een vaccin mag inpikken van bijvoorbeeld een vluchteling, of een zwakkere transgender die net uit een operatie komt.
Blanke mannen hebben altijd al het voordeel gehad in het leven. Nu is het tijd dat wij blanken mannen ons van onze beste kant laten zien en pas een vaccin accepteren wanneer alle andere groepen al gevaccineerd zijn.
Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.
pi_196726773
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 15:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.
Oh ik zie het al. :')
Je hebt dus geen flauw idee waarom je die post weghaalde, maar enkel omdat ik zei dat ie op de fp was weggehaald.
Was omdat ie daar offtopic was, vandaar dat ik het algemene topic opzocht.
Maar ter verduidelijking, wat in mijn post zou niet mogen in het algemene topic volgens jou?
pi_196726874
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 15:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ik zie het al. :')
Je hebt dus geen flauw idee waarom je die post weghaalde, maar enkel omdat ik zei dat ie op de fp was weggehaald.
Was omdat ie daar offtopic was, vandaar dat ik het algemene topic opzocht.
Maar ter verduidelijking, wat in mijn post zou niet mogen in het algemene topic volgens jou?
Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.
pi_196727045
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.
Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.
pi_196727051
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.
Sorry! :)
  maandag 14 december 2020 @ 19:41:03 #247
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196733460
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1162 Tokkies op de achtergrond stilgelegd... ms wel een goed idee om uit te razen c_/
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 14 december 2020 @ 20:26:28 #248
65846 Bocaj
47th President.
pi_196735067
quote:
Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.
pi_196735364
Waarom sluit je mijn topic?
pi_196735472
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.
Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.
pi_196735682
COR / Verenigde Naties trainen 110.000 mensen om misinformatie tegen te gaan

Waarom gooit Tijger_M deze dicht? In de OP staat duidelijk vermeld dat het in het kader van de pandemie wordt gedaan.

De eerste 2 zinnen uit het artikel:

-Fake news about COVID, its origins, treatment and prevention, has gone viral.
-UN has launched counter-attack, wants you to help.

En dan zegt Tijger_M:

quote:
Dit heeft weinig tot niets met COR te maken.
En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.

Kan iemand het topic aub weer openen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_196735770
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:02 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.
Daar mag je van alles van vinden, ja.
pi_196735791
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Daar mag je van alles van vinden, ja.
Ahh oke, je bent er zo een dus.
pi_196735833
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
COR / Verenigde Naties trainen 110.000 mensen om misinformatie tegen te gaan

Waarom gooit Tijger_M deze dicht? In de OP staat duidelijk vermeld dat het in het kader van de pandemie wordt gedaan.

De eerste 2 zinnen uit het artikel:

-Fake news about COVID, its origins, treatment and prevention, has gone viral.
-UN has launched counter-attack, wants you to help.

En dan zegt Tijger_M:
[..]

En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.

Kan iemand het topic aub weer openen?
Topic is weer open, mijn excuses, ik had over het covid gedeelte heen gelezen.
pi_196735860
Krijg ik nog antwoord?
pi_196735941
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:17 schreef pferdfahrer het volgende:
Krijg ik nog antwoord?
Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.
pi_196736143
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.
Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.
  maandag 14 december 2020 @ 23:10:08 #259
65846 Bocaj
47th President.
pi_196738124
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.
Ach, wat een onzin weer... eigenlijk moet men helemaal niet reageren op zo'n opmerking...
Het zijn mensen die Rutte niet meer aankunnen en daar is veel voor te zeggen hoor... maar dat hoort niet hier thuis!
pi_196738940
COR / coupe corona

Dit was toch niet een heel erg onzin topic?
Of moeten we alsmaar bloedserieus blijven in COR?
Een dergelijk topic houdt het persoonlijk voor een beetje luchtig :)

Nofi hoor, gewoon benieuwd
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')