Je gaf geen voorbeelden in je eerdere posts dus kan ik ook niet ingaan op specifieke voorbeelden als die niet echt gegeven worden, ik reageerde op een, in mijn beleving, algemene vraag van jou, ik negeerde je posts totaal niet maar ik probeerde uit te leggen waarom bepaalde zaken zijn zoals ze zijn in algemene zin.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Ja, en dan draai je weer om het punt heen. Misschien is het zo duidelijker:
- 1 post waaruit irritatie blijkt richting een speficieke user, en die onderbouwd is met officieële of wetenschappelijke bronnen
- 1 post die Nederland als dictatuur afschildert, Rutte en de Jonge als vuile verraders en het halve forum als makke schapen
En dan verdwijnt dus post nummer 1, ook als die in hetzelfde topic staan.
Maar goed, dat punt heb je nu twe ekeer genegeerd, punt is duidelijk, op die manier heeft men natuurlijk ook gewoon geen zin meer om jullie te helpen met TR's.
Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Refragmental het volgende:
Waarom mag dit niet gezegd worden?
----
Ik ben overigens van mening dat blanke hetro mannen van 18-65 jaar oud als aller allerlaatste pas het vaccin mogen krijgen.
Ik vind niet dat ik als bevooroordeelde blanke hetro man een vaccin mag inpikken van bijvoorbeeld een vluchteling, of een zwakkere transgender die net uit een operatie komt.
Blanke mannen hebben altijd al het voordeel gehad in het leven. Nu is het tijd dat wij blanken mannen ons van onze beste kant laten zien en pas een vaccin accepteren wanneer alle andere groepen al gevaccineerd zijn.
Oh ik zie het al.quote:Op maandag 14 december 2020 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.
Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.quote:Op maandag 14 december 2020 15:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh ik zie het al.
Je hebt dus geen flauw idee waarom je die post weghaalde, maar enkel omdat ik zei dat ie op de fp was weggehaald.
Was omdat ie daar offtopic was, vandaar dat ik het algemene topic opzocht.
Maar ter verduidelijking, wat in mijn post zou niet mogen in het algemene topic volgens jou?
Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.
Sorry!quote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.
Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.quote:Op maandag 14 december 2020 20:26 schreef Bocaj het volgende:
COR / Nou, lekker dan! Iedereen blij met wat er op ons afkomt?
Tijger weer?
Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.quote:Op maandag 14 december 2020 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.
En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.quote:Dit heeft weinig tot niets met COR te maken.
Daar mag je van alles van vinden, ja.quote:Op maandag 14 december 2020 21:02 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.
Ahh oke, je bent er zo een dus.quote:Op maandag 14 december 2020 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar mag je van alles van vinden, ja.
Topic is weer open, mijn excuses, ik had over het covid gedeelte heen gelezen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
COR / Verenigde Naties trainen 110.000 mensen om misinformatie tegen te gaan
Waarom gooit Tijger_M deze dicht? In de OP staat duidelijk vermeld dat het in het kader van de pandemie wordt gedaan.
De eerste 2 zinnen uit het artikel:
-Fake news about COVID, its origins, treatment and prevention, has gone viral.
-UN has launched counter-attack, wants you to help.
En dan zegt Tijger_M:
[..]
En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.
Kan iemand het topic aub weer openen?
Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.quote:
Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.quote:Op maandag 14 december 2020 21:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.
Ach, wat een onzin weer... eigenlijk moet men helemaal niet reageren op zo'n opmerking...quote:Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |