Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:54 schreef Ridocar het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? Ik vond het een relevante vraag en volgens mij werd er aardig in gepost... Ik wilde alleen niet dat mijn vraag in het verzameltopic zou wegvallen.
Kan gewoon in het lopende topic, morgen is het daar een stuk rustiger en ook meer bekend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:54 schreef Ridocar het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? Ik vond het een relevante vraag en volgens mij werd er aardig in gepost... Ik wilde alleen niet dat mijn vraag in het verzameltopic zou wegvallen.
sorry, ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Ja joh, is het zo moeilijk om gewoon bij het onderwerp te blijven?
Waarom zou je er zo'n topic van willen maken?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:46 schreef Jigzoz het volgende:
Hoi!
Ik dacht dat ik ergens in dit draadje (NWS / Man met pistool in het NOS-gebouw #27) had gezegd dat ik het merkwaardig vind dat de complotidioten nog niet gevraagd is om afstand te nemen van dit incident, terwijl dat van moslims wel altijd gevraagd wordt.
Ben ik nou in de war met een ander topic, of is die post echt verwijderd? En in dat geval: waarom? Mag ik geen 'complotidioot' zeggen?
Ik hoefde er geen speciale richting aan te geven hoor, ik vond het alleen opmerkelijk dat aan de ene geloofsgemeenschap wél allerlei eisen gesteld worden, maar dat de andere gewoon kan doen alsof het allemaal prima is.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou je er zo'n topic van willen maken?
Het offtopic gehalte daar is al hoog genoeg.
Ik zie in het laatste deel weinig BNW praat om eerlijk te zijn, vooral een discussie over wat IS nu precies is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef Jigzoz het volgende:
Het topic over die piloot uit Jordanië die levend verbrand werd, wordt nogal gedomineerd door BNW-flauwekul. Zonde, want zonder dat soort onzin is er al genoeg nieuwswaarde voor een goed lopend topic, maar door die Niburu-praat is het voornamelijk een onzintopic geworden. Misschien dat moderatie hier nodig is?
Nou ja, ik vind het vaak nogal zonde. Een beetje alsof een jehova een wetenschapstopic domineert.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie in het laatste deel weinig BNW praat om eerlijk te zijn, vooral een discussie over wat IS nu precies is.
Vorig deel ging het wel een beetje de verkeerde kant op.
Je was christenen aan het doodwensen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Generalsupremo het volgende:
Hoezo is mijn reactie over een Autonoom Assyrisch land deleted?
Omdat kemalisten en grijze wolven de topics verzieken met hun turanisme.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Generalsupremo het volgende:
Hoezo is mijn reactie over een Autonoom Assyrisch land deleted?
Serieus? Dat was nooit mijn bedoeling. Excuses daarvoor. Maar mijn eerste reactie, die uitgebreid inging over de realistische kijk werd ook verwijderd. Zou ik die opnieuw mogen plaatsen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je was christenen aan het doodwensen.
Als je het op een normale manier kunt verwoorden kijken we wel of het kan blijven staan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
Serieus? Dat was nooit mijn bedoeling. Excuses daarvoor. Maar mijn eerste reactie, die uitgebreid inging over de realistische kijk werd ook verwijderd. Zou ik die opnieuw mogen plaatsen?
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vaak nogal zonde. Een beetje alsof een jehova een wetenschapstopic domineert.
Niets meer dan ik zeg. Ieder zijn levensbeschouwing, maar voor religieuze zaken is er F&L en voor mensen die in andere zaken geloven zijn er BNW, TRU en ONZ. Dat lijkt me meer dan genoeg.quote:
Het verschil is dat je niet "gelooft" in BNW. Het is precies andersom, zoals ik je al vaker heb uitgelegd (en je in mijn onderschrift kan zien). Het MSMverhaal kun je geloven of niet geloven. Zij die dat niet doen, bespreken dat op BNW.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niets meer dan ik zeg. Ieder zijn levensbeschouwing, maar voor religieuze zaken is er F&L en voor mensen die in andere zaken geloven zijn er BNW, TRU en ONZ. Dat lijkt me meer dan genoeg.
Aha dus als ik over een bepaald onderwerp in NWS een afwijkende mening heb mag ik die daar niet posten?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niets meer dan ik zeg. Ieder zijn levensbeschouwing, maar voor religieuze zaken is er F&L en voor mensen die in andere zaken geloven zijn er BNW, TRU en ONZ. Dat lijkt me meer dan genoeg.
Jawel, maar als die mening betekent dat er allerlei BNW zaken worden bijgehaald kun je die beter in BNW posten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Aha dus als ik over een bepaald onderwerp in NWS een afwijkende mening heb mag ik die daar niet posten?
Er kwamen zowel bij de piloot als bij de NOS spontaan, zonder dat ik of andere BNW-posters zich ermee bemoeiden "BNW-achtige visies" voorbij. Worden die voortaan allemaal weggehaald? Hoop het niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, maar als die mening betekent dat er allerlei BNW zaken worden bijgehaald kun je die beter in BNW posten.
Ik ook, maar als daar dan een discussie uit komt of IS wel/niet door de CIA is opgezet hoeft dat niet in NWS.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs Tem vond de video van IS opvallend.
Het gaat niet om 'andere visies'. Ik heb niets tegen andere meningen. Ik heb wat tegen mensen met een te grote fantasie die bij elk nieuwsfeit direct roepen: "Nee, jullie zijn allemaal misleid door de MSM/zionisten/Bilderbergers/reptilians/(...), want eigenlijk (insert idioot verhaal)".quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verschil is dat je niet "gelooft" in BNW. Het is precies andersom, zoals ik je al vaker heb uitgelegd (en je in mijn onderschrift kan zien). Het MSMverhaal kun je geloven of niet geloven. Zij die dat niet doen, bespreken dat op BNW.
Wat niet wil zeggen dat er een strikte scheiding is met NWS, want daar draait het nu net om.
Waarom wil jij andere visies zo graag weghebben?
Opgeruimd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:07 schreef Awsom het volgende:
NWS / Jordaanse islamitische piloot door IS levend verbrand #5
Kan een mod dit topic verplaatsen naar BNW? Ik ben er nu wel een keer klaar mee
Zou je me een plezier kunnen doen en dit soort opmerkingen in topics achterwege kunnen laten? Je bent nota bene mod, dus geef dan het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:39 schreef sp3c het volgende:
elf zal zo wel uit komen leggen hoe dit toch onze schuld is
#wegmetons!
Het gaat niet om wie er inhoudelijk gelijk heeft. Het gaat om het kinderachtige "Elf zal zo wel dit of dat doen / zeggen / roepen". Leuk voor een SC-topic, niet voor een normaal discussietopic. Je collega-mods zitten dat soort "op de man"-opmerkingen juist consequent weg te modden de laatste weken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:32 schreef sp3c het volgende:
das wel heel erg kleinzerig vind je niet?
je zit gewoon fout hier, voor zover ik kan zien en dan moet je op fok! ook op de blaren zitten, daar ben je zelf ook nooit moeilijk in
#nietdelibelle
Niet zo zwaar aan tillen joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie er inhoudelijk gelijk heeft. Het gaat om het kinderachtige "Elf zal zo wel dit of dat doen / zeggen / roepen". Leuk voor een SC-topic, niet voor een normaal discussietopic. Je collega-mods zitten dat soort "op de man"-opmerkingen juist consequent weg te modden de laatste weken.
Doe ik ook niet. Ik vraag gewoon vriendelijk aan sp3c of hij zulke opmerkingen niet gewoon achterwege kan laten. Het is niet alsof ik hier moord en brand loop te schreeuwen.quote:
Hou je je dat altijd voor als je je schandknaapje anaal penetreert? 'Nee, dit is niet gay, onze peners raken elkaar niet'quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
Het is alleen gay als de peners elkaar raken.
Dat zal ik eens even voor je nagaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:44 schreef El_Matador het volgende:
Op BNW is linken naar IS-videopropaganda niet meer toegestaan, is dat hier in NWS ook zo?
Snelle timme, dank u wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zal ik eens even voor je nagaan
Heb ff eea nagekeken voor je, en het lijkt me logisch dat het hier blijft staan. Het is immers nieuws, die gekke verbranding en dit staat daar in de kern van. Moeten we wel geen ads of onder een spoiler/achter een link+waarschuwing.quote:
Dat ligt een beetje aan het topic, als jij langskomt om zo te trollen gaat het weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef reza1 het volgende:
Waarom mag ik niet atheisme is vrede posten maar mag islam is vrede wel?
Want de andere Islam is vrede uitspraken zijn niet om te trollen wil je zeggen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan het topic, als jij langskomt om zo te trollen gaat het weg.
Wat je denkt of wat ik denk is irrelevant. Het gaat om de context van de uitspraak. Net zoals je zojuist ook aangeeft bij de user hierboven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:12 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat islam gewoon vrede was, maar als jij zegt dat het niet zo is...
Omdat Spec niet consequent is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef reza1 het volgende:
Waarom mag ik niet 'atheisme is vrede' posten maar mag 'islam is vrede' wel?
NWS gaat over controleerbare feiten, wat jij doet is overal een BNW topic van maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:28 schreef El_Matador het volgende:
Waarom mogen berichten van IS niet in twijfel getrokken worden??
Mag dat bij andere NWS-topics nog wel of worden berichten dan ook allemaal verwijderd?
Nee, ik maak er geen BNW-topic van.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS gaat over controleerbare feiten, wat jij doet is overal een BNW topic van maken.
Daar is een heel ander forum voor.
Jawel en dat weet jij ook heel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik maak er geen BNW-topic van.
Nee. TWIJFEL bij een nieuwsbericht is geen BNW.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel en dat weet jij ook heel goed.
Man een paar dagen geleden poste je nog in een IS topic dat we nooit op de maan zijn geland (dit is geen grap).quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. TWIJFEL bij een nieuwsbericht is geen BNW.
Waarom reageer je niet op mijn andere vragen?
Op een opmerking van een ander, ik begon daar niet over. En nee, dat is namelijk onmogelijk. Kan ik verder ook niks aan doen, don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Man een paar dagen geleden poste je nog in een IS topic dat we nooit op de maan zijn geland (dit is geen grap).
Loop gewoon eens in de pas met de massa en probeer niet elk topic te ontsporen met je complottheorieën, is dat teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op een opmerking van een ander, ik begon daar niet over. En nee, dat is namelijk onmogelijk. Kan ik verder ook niks aan doen, don't shoot the messenger.
Veelzeggend, heel veelzeggend.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Loop gewoon eens in de pas met de massa
Mogen allen mods op klachten reageren in dit topic? Want ik heb er wel degelijk last van de laatste weken als ik een topic wil doorlezen.quote:
Welke maanlanding?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef sp3c het volgende:
laten we het alstjeblieft niet over de maanlanding gaan hebben
nee maar je moet ook niet zitten klieren, daar is dit topic niet voorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mogen allen mods op klachten reageren in dit topic? Want ik heb er wel degelijk last van de laatste weken als ik een topic wil doorlezen.
kies er maar 1 en dan hebben we het daar niet over ok?quote:
Ok, de Apollo-13 landing?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
kies er maar 1 en dan hebben we het daar niet over ok?
Precies, maar daarom werken sommige kritische vragen ook niet altijd hier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:09 schreef Jigzoz het volgende:
Mijn twee centen: niks mis met kritische vragen stellen. Integendeel. Die lijken me ook heel goed in een subforum als NWS. Maar de bizarre antwoorden horen nergens anders thuis dan in BNW/TRU/ONZ.
Dramatisch jongens, serieus.quote:
Kun je zelf doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:33 schreef Inspireme het volgende:
Wil iemand een topic maken over het feit dat Pakistan 10000 extremisten en terreurverdachten heeft opgepakt?
Ik vind het nogal impressive hoe Pakistan
nu te werk gaat eigenlijk!
Deze gozer promoot etnische zuiveringen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:04 schreef Atak het volgende:
Voorstander om Erbil of Qandil te ruimen van Koerden en Assyriers het beloofde land te geven met de conditie dat ze op PKK terroristjes en Shia tuig gaan hunten
Was ironisch bedoeld omdat andere etnische zuivering promoot van andere mensen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Deze gozer promoot etnische zuiveringen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En dan de soennietjes uit Mosul verdrijven en aan de Assyriërs geven
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doe wat de Joden ook deden en neuq de Arabieren en pak het land terug.
En even later iemand voor zieke ziel uitmaken?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben jij zo'n zieke ziel die in anarchisme gelooft?
Sja, ach, vind ik niet modwaardig, dan wordt het een dagtaak...oh wacht...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:22 schreef reza1 het volgende:
[..]
En even later iemand voor zieke ziel uitmaken?
[..]
reply van mij ook niet maar dat is wel weggehaald.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk niet serieus bedoeld.
Dat heeft een andere reden en dat weet jij ook heel goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef Atak het volgende:
[..]
reply van mij ook niet maar dat is wel weggehaald.
Ik weet wel de echte reden jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft een andere reden en dat weet jij ook heel goed.
Done.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:50 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje hem naar TTK verplaatsen ?
TTK / Prijs der Nederlandse Letteren naar Remco Campert
Als er toch niet in wordt gepost liever op een plek waar ie hoort.
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:24 schreef NotYou het volgende:
Volgens mij praat je nu je mond voorbij Adolf, ik had het natuurlijk over de andere kook en eetgewoonten.
Ik word liever niet met Adolf aangesproken.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar toch lekker even grappen over hoe moslims stinken zonder het zelf direct te hoeven zeggen hè, adolfje? Echt weer zo'n laffe pvv'er uit de achterbuurt.
En ik maar denken dat je zo heette..quote:Op maandag 9 februari 2015 13:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
Ik word liever niet met Adolf aangesproken.
groot gelijkquote:Op maandag 9 februari 2015 13:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik word liever niet met Adolf aangesproken.
NWS / Britse moslims nemen stelling door massaal te demonsteren
Volgens mij is er geen topic over.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
Over de uitkomst van een onderzoek van Ruud Koopmans onder moslims in zes landen was afgelopen zaterdag een artikel verschenen in de bijlage van de VK, bestaat daar nog niet een topic over in NWS? Of kijk ik er overheen.
Thx.
Ja, achter betaalmuur, dus ik kan ook nog niet een topic maken, maar het is er dus nog niet? Opmerkelijk an sich, want de uitslag van die enquête was ook opmerkelijk, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen topic over.
Staat het toevallig achter het betaalde gedeelte?
Je begrijpt het niet. De noodzaak om voor elke moslim gerelateerde scheet een topic te openen telt veel zwaarder.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:58 schreef Xa1pt het volgende:
NWS / Brandpunt: 40% NL-moslims fundamentalist, 10% potentieel gewelddadig.
Kan dit topic toch gewoon voor gebruikt worden? Gaat tenslotte om hetzelfde onderzoek.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. De noodzaak om voor elke moslim gerelateerde scheet een topic te openen telt veel zwaarder.
Kijk eens naar de lijst van ooit geopende (louter) moslimgerelateerde topics in NWS. Die is vet klein man.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:11 schreef sp3c het volgende:
kijk eens naar de lijst actieve topics van NWS?
ofwel moslims laten heel weinig scheten ofwel je zit je een klein beetje aan te stellen
doe nou maar ffquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de lijst van ooit geopende (louter) moslimgerelateerde topics in NWS. Die is vet klein man.
[ afbeelding ]
Doe jij dat ook ff? Active topics is een vrij korte momentopname. Maar goed, dat weet je ook - dat hoef ik je niet uit te leggen. Verder heb je gelijk - er is inderdaad geen overschot aan moslim of islamgerelateerde topics in NWS. Heck, er zouden er veel meer moeten zijn.quote:
Loop niet zo te zeuren. Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker. Volgens mij valt het wel mee maar zelfs al is het wel veel, dikke /care. Wie ben jij om voor mensen te bepalen over welk nieuws ze wel en niet willen praten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doe jij dat ook ff? Active topics is een vrij korte momentopname. Maar goed, dat weet je ook - dat hoef ik je niet uit te leggen. Verder heb je gelijk - er is inderdaad geen overschot aan moslim of islamgerelateerde topics in NWS. Heck, er zouden er veel meer moeten zijn.
Oke, slecht nieuws over boze blanken = trollen. Moslimnieuws =Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeuren. Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker. Volgens mij valt het wel mee maar zelfs al is het wel veel, dikke /care. Wie ben jij om voor mensen te bepalen over welk nieuws ze wel en niet willen praten?
Ik ga in ieder geval niet bepalen voor mensen waar ze wel en niet over mogen praten. Als het niet offtopic of tegen de policy is, gaan we dus echt niets verbieden of inperken omdat jij je er rot bij voelt. Open die topics dan gewoon lekker niet joh.
En als iemand nu op het hi-la-rische idee komt 100 topics over boze blanke mannen te gaan maken om een punt te maken, word ik niet alleen heel verdrietig, maar ook zeer ontstemt. Dat is dus tegen de policy, want alleen bedoelt om reacties uit te lokken #trollen. Mooi, hebben we dat ook gehad.
als iedereen dan op kan houden met zeuren en gewoon nieuws aan gaat klikken wat ze ook willen lezen is alles weer koek en ei
Dat is de kern van zijn betoog. Maar vooral dat ik zeur natuurlijk - in plaats van dat hij op een fatsoenlijke toon reageert.quote:
Dat is toch niet wat ik zeg joh. Ik zeg alleen dat als mensen nu 1000000 topics gaan openen daarover, dat ze dán trollen. als jij graag een topic maakt over een boze blanke man vind ik dat prima. Als je nu 1000 topics over blanke mannen maakt omdat er in jouw hoofd ook 1000 topic oer moslims zijn is het trollen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke, slecht nieuws over blanken = trollen. Moslimnieuws =Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker.
Bedankt Hans.
die toon zet je zelfquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is de kern van zijn betoog. Maar vooral dat ik zeur natuurlijk - in plaats van dat hij op een fatsoenlijke toon reageert.
Zoals dat over moslims met enige regelmaat gebeurt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Dat is toch niet wat ik zeg joh. Ik zeg alleen dat als mensen nu 1000000 topics gaan openen daarover, dat ze dán trollen.
Wie ben jij om te bepalen dat het dan trollen is?quote:als jij graag een topic maakt over een boze blanke man vind ik dat prima. Als je nu 1000 topics over blanke mannen maakt omdat er in jouw hoofd ook 1000 topic oer moslims zijn is het trollen.
Aan hypocrisie valt weinig te snappen.quote:Snap je het nu beter?
Larie. Jij stond aan de wieg daarvan - op de persoon - niet op de inhoud.quote:
nee jijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Larie. Jij stond aan de wieg daarvan - op de persoon - niet op de inhoud.
Laat ik het anders proberen. De definitie van trollen is voor mij bepaald gedrag te etaleren, puur om te provoceren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals dat over moslims met enige regelmaat gebeurt.
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het dan trollen is?
[..]
Aan hypocrisie valt weinig te snappen.
damn!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij altijd 2 x meer dan wat jij zegt.
Dat is voor eenieder subjectief.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Laat ik het anders proberen. De definitie van trollen is voor mij bepaald gedrag te etaleren, puur om te provoceren.
Dus dan weet je dat het andere gedrag, waaraan ik mij zou meten, ook vervelend is. Dus dan zou het aanmaken van die 1000 topics helemaal niet nodig zijn, als je gewoon fatsoenlijk gaat modereren. Los daarvan kunnen die 1000 topics inhoudelijk prima zijn.quote:Als je nu 1000 topics over boze blanke mannen gaat maken, om aan te tonen dat het vervelend is, meet je je dat gedrag dus aan, puur om te provoceren, om een beetje te zieken om zo je punt duidelijk te mken. Trollen.
Dat is aantoonbare onzin - en dat weet je zelf ook. Het zijn altijd dezelfde mensen die de topics openen namelijk, heden maar ook in het verleden. Los daarvan kan je aan de TT of OP de ware insteek direct achterhalen, desalniettemin zal het je een anus wezen, want het gaat niet over boze blanke mannen.quote:Dat is een beduidend andere insteek dan gewoon mensen die een nieuwsbericht lezen en daar een topic over gaan openen, wat de insteek van de bozemoslimtopics is. Dat doet men niet terwijl ze eigenlijk helemaal niet vinden wat ze zeggen maar gewoon willen provoceren. Hoe graag sommige mensen dat willen geloen.
Nogal onzinnig lijkt mij om dat erbij te betrekken. Verder mag je aan je toonzetting werken als moderator, claimen dat iemand zeurt omdat hij het een en ander aankaart is niet netjes. Los van de andere onware suggesties die je allemaal maakt in de eerste post van je. Je maakt het alleen maar erger door mensen als zuur of zeurder weg te zetten, omdat hij een punt aanstipt waarvan je zelf ook dondersgoed weet dat er een kern van waarheid in zit.quote:Maar blijf daar vooral niet in hangen, het punt wat ik wilde maken is vooral de rest van die reactie. Dit was enkel om me in te dekken omdat je altijd van de trolltokkies hebt die denken dat de boel op een bovenstaande manier frusteren effect heeft op het beleid. Dat is dus niet het geval, daar wilde ik even op wijzen, om eea te ondervangen
Ik reageer op een normale toon. Punt is dat je het duidelijk niet leuk vindt - en het daarom als zuur ervaart. Dat is een normaal defensiemechanisme.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:01 schreef sp3c het volgende:
je reageert wel een beetje zuur, dat mag gewoon gezegd worden
Nee, het is overduidelijk dat het te maken heeft met de inhoud van mijn reactie en niet de toon. Immers, het is een vrij standaard ritueel dat je mensen zuur, of zeurderig noemt indien hij of zij iets aankaart wat je tegen de borst stuit. Maar dat ben ik wel gewend van je, dus dat geeft niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben het er niet mee eens, dat is wat anders, ik toonde dit ook aan maar daar draaide je vakkundig omheen
ik noem je zuur omdat je een reacties een beetje zuur zijn
dit is toch gewoon een zure reactie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is overduidelijk dat het te maken heeft met de inhoud van mijn reactie en niet de toon. Immers, het is een vrij standaard ritueel dat je mensen zuur, of zeurderig noemt indien hij of zij iets aankaart wat je tegen de borst stuit. Maar dat ben ik wel gewend van je, dus dat geeft niet.
Zelfde kan natuurlijk een op een geprojecteerd worden op 'moslimtopics'. Dat vindt je niet leuk dus zijn het er heel veel en vind je het kut met perenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageer op een normale toon. Punt is dat je het duidelijk niet leuk vindt - en het daarom als zuur ervaart. Dat is een normaal defensiemechanisme.
Je hebt inderdaad gelijk - het beste gewoon niet in NWS komen. Dat is wel de juiste oplossing. Gaan leuke discussies worden die moslimtopics, zonder moslims - of enig weerwoord. Een circlejerk van extreem-rechtse users.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Er zit dus geen kern van waarheid in. Dat is het hele punt.
En als iemand zeurt, zeg ik gewoon dat iemand zeurt. Zo gaan die die dingen; loop niet zo te zeuren.
Het is steeds hetzelfde gezeik met moslimtopics. Als je het niet leuk vinst, klik er dan niet op. Zo simpel is het.
Mij ging het niet om het niet of wel leuk vinden, mij gaat het om de hoeveelheid met dezelfde inhoud. Ik heb nimmer gezegd dat er geen moslimtopics zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfde kan natuurlijk een op een geprojecteerd worden op 'moslimtopics'. Dat vindt je niet leuk dus zijn het er heel veel en vind je het kut met peren
klik er dan gewoon 1 aan, je mag zelf kiezenquote:
Je kan natuurlijk ook gewoon die topics niet aanklikken. Als ik eens naar de AT kijk zie ik bij de eerste 10 topics 1 'moslimtopic'quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk - het beste gewoon niet in NWS komen. Dat is wel de juiste oplossing. Gaan leuke discussies worden die moslimtopics, zonder moslims - of enig weerwoord. Een circlejerk van extreem-rechtse users.
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #241 Syrië behoort immers tot Kemalstanquote:
Waarbij de nuance op z'n plaats is dat in het lijstje van specu nr 10 al tot moslimtopics wordt gemaakt en 11 en 12 ook moslimtopics zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon die topics niet aanklikken. Als ik eens naar de AT kijk zie ik bij de eerste 10 topics 1 'moslimtopic'
De titel geeft het al wel een beetje aan. Vind je die topics kut, kan je dus op 9 van de 10 topics klikken in dit voorbeeld. Zelfs als dat er maar 5 vd 10 zijn, vind ik het nogal rigoureus helemaal niet in NWS te komen. Maar dat moet je verder zelf weten
das wel heel erg ruim genomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #241 Syrië behoort immers tot Kemalstan
NWS / Nieuwe IS-video met Britse journalist Cantlie in de hoofdrol
NWS / Palestina en Israel #197
NWS / [Centraal] Irak en IS #120
NWS / "Gematigde" Syrische rebellen lopen over naar extremisten
NWS / Website Filip Dewinter gehackt door moslimgroep
NWS / Britse moslims nemen stelling door massaal te demonsteren #2
NWS / IS berecht geestelijke na twijfels over levende verbranding
NWS / Enkelband 'Syriëgangers' Arnhem mag af
NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden #7
NWS / IS martelt kinderen
NWS / IS terroriseert ook buitenlandse jihadisten
NWS / 'Amerikaanse gijzelaar ISIS dood'
Topicreeks: Megamoskee Leiden bezet door anti-islam
Een greepje uit de active topics.
Nummer 10 is als ik tel NWS / Swissleaks onthult belastingontduikersquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarbij de nuance op z'n plaats is dat in het lijstje van specu nr 10 al tot moslimtopics wordt gemaakt en 11 en 12 ook moslimtopics zijn.
Hoezo ruim genomen? Klik op dit topics en je ziet waar het over gaat. Los daarvan geeft het aan dat een grote hoeveelheid topics gewoon over hetzelfde onderwerp gaan.quote:
vooral over oorlog, dat hoort gewoon in NWSquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ruim genomen? Klik op dit topics en je ziet waar het over gaat.
Ik nam de screenshot van specu. Ging om het Musserttopic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nummer 10 is als ik tel NWS / Swissleaks onthult belastingontduikers
Da's meer een rokersbashtopic aan het worden. Dus dat zie ik niet zo. Maar ik kan best verkeerd tellen. Post ff linkjes, dan wil ik best ff kijken. Als normale topics verpest worden door offtopic gemoslimbash is dat natuurlijk niet de bedoeling
Als er centrale topics zijn, waarom dan de noodzaak om bijvoorbeeld voor IS gerelateerde zaken separate topics te starten? Niet voor niets 'Irak en IS' en de Syrie topics, lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
vooral over oorlog, dat hoort gewoon in NWS
daarnaast klikte ik er een aantal waar al een paar dagen niet in is gepost
Het is nieuws.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #241 Syrië behoort immers tot Kemalstan
NWS / Nieuwe IS-video met Britse journalist Cantlie in de hoofdrol
NWS / Palestina en Israel #197
NWS / [Centraal] Irak en IS #120
NWS / "Gematigde" Syrische rebellen lopen over naar extremisten
NWS / Website Filip Dewinter gehackt door moslimgroep
NWS / Britse moslims nemen stelling door massaal te demonsteren #2
NWS / IS berecht geestelijke na twijfels over levende verbranding
NWS / Enkelband 'Syriëgangers' Arnhem mag af
NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden #7
NWS / IS terroriseert ook buitenlandse jihadisten
NWS / 'Amerikaanse gijzelaar ISIS dood'
Topicreeks: Megamoskee Leiden bezet door anti-islam
Een greepje uit de active topics.
Niet mee bemoeien dikkerdje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is nieuws.
Waaaaaaaar gaat dit over?
Nou, bijvoorbeeld de eerste die ik eruit pak:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ruim genomen? Klik op dit topics en je ziet waar het over gaat. Los daarvan geeft het aan dat een grote hoeveelheid topics gewoon over hetzelfde onderwerp gaan.
naja dat van die verbrandde piloot lijkt me nieuwswaardig op zichzelf, dat kan best naast het 'centrale' topic lopen anders zie je daar door de afgehakte hoofden het bos niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als er centrale topics zijn, waarom dan de noodzaak om bijvoorbeeld voor IS gerelateerde zaken separate topics te starten?
Zal ff kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik nam de screenshot van specu. Ging om het Musserttopic.
Dan is een centraal ISIS topic handig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef Xa1pt het volgende:
Nou ja, de centraal-topics m.b.t. conflicten zou ik daar dan weer niet onder willen scharen.
Het centrale Syrie topic is trouwens ook wel voor de users die echte interesse in het onderwerp hebben en graag alle oorlog strategieën bespreken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja dat van die verbrandde piloot lijkt me nieuwswaardig op zichzelf, dat kan best naast het 'centrale' topic lopen anders zie je daar door de afgehakte hoofden het bos niet meer
betere vraag is waarom zou ik het sluiten?
Wat heeft mijn opinie over de ideologie van IS daarmee van doen. Alsof ik tegen Jantje Smit zit te praten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld de eerste die ik eruit pak:
Tenzij jij vindt dat de ideologie van IS islam is, vind ik dit toch niet bepaald een moslimtopic, waar men lekker de islam aan het bashen is etc. Wil de rest ook wel nalopen, maar ik denk van een koude kermis thuis te komen
Is inderdaad gewoon offtopic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik nam de screenshot van specu. Ging om het Musserttopic.
Wie zegt sluiten, je kan het mergen en onder een centraal IS topic onderbrengen. Op zich kan ik dat van die piloot als separaat topic nog goed begrijpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja dat van die verbrandde piloot lijkt me nieuwswaardig op zichzelf, dat kan best naast het 'centrale' topic lopen anders zie je daar door de afgehakte hoofden het bos niet meer
betere vraag is waarom zou ik het sluiten?
dat is de insteek iddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het centrale Syrie topic is trouwens ook wel voor de users die echte interesse in het onderwerp hebben en graag alle oorlog strategieën bespreken.
Stel je voor hoe fout het zou gaan als we er met zn allen gaan zitten...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is de insteek idd
gaat ook iedere 10 minuten fout maar zo gaan die dingen
Helemaal niks voor mijn oordeel of het een moslimtopic is. Ik vind van niet, want ik zie daar mensen alleen over IS praten. Niet over de islam. Dus tenzij jij die twee inwisselbaar voor elkaar vindt, zie ik hier geen moslimtopic in.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opinie over de ideologie van IS daarmee van doen. Alsof ik tegen Jantje Smit zit te praten.
Ja en waar Koerden Turken afkafferen en Sjieten Soennieten. En andersom. Echte serieuze interesse.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het centrale Syrie topic is trouwens ook wel voor de users die echte interesse in het onderwerp hebben en graag alle oorlog strategieën bespreken.
wel lachen volgens mijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je voor hoe fout het zou gaan als we er met zn allen gaan zitten...
Ja daar begrijp ik ook niet zoveel van maar toch:Pquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en waar Koerden Turken afkafferen en Sjieten Soennieten. En andersom. Echte serieuze interesse.
Ga de andere topics over IS maar na, dan zul je snel tot de ontdekking komen hoe dergelijke topics lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal niks voor mijn oordeel of het een moslimtopic is. Ik vind van niet, want ik zie daar mensen alleen over IS praten. Niet over de islam. Dus tenzij jij die twee inwisselbaar voor elkaar vindt, zie ik hier geen moslimtopic in.
Als je liever van je eigen beoordeling uitgaat dan de mijne, leg me dan uit waarom jij het wel een moslimtopic vindt
logischerwijs maar het zou er wel een zijn waar je je kleinkinderen over kunt vertellenquote:
De users die graag willen doen of ze er verstand van hebben maar vooral fanboys zijn voor 'hun' kant zitten daar stoer te doen en voor aparte nieuwsberichten kan best een apart topic gemaakt worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is de insteek idd
gaat ook iedere 10 minuten fout maar zo gaan die dingen
Precies, dus je overdrijft hier wel weer een beetje he, met je serieuze mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik ook niet zoveel van maar toch:P
Jij geeft dat topic als voorbeeld, dus ik ging van dat voorbeeld uit. Maar ik wil ook wel in een van de andere topics kijken, of dat een beter voorbeeld is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga de andere topics over IS maar na, dan zul je snel tot de ontdekking komen hoe dergelijke topics lopen.
Ja voor hun is het een serieuze aangelegenheid. Mij kan het werkelijk niet boeien of iemand een Koerd, een Turk of een Marokkaan is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dus je overdrijft hier wel weer een beetje he, met je serieuze mensen.
Dus dan kan alsnog voor elke scheet een topic buiten het centrale topic worden aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De users die graag willen doen of ze er verstand van hebben maar vooral fanboys zijn voor 'hun' kant zitten daar stoer te doen en voor aparte nieuwsberichten kan best een apart topic gemaakt worden.
en centraal topic is er niet om alle topics daarin te proppen en verder geen topics toe te staan maar om één overkoepelend probleem centraal te bespreken, in alle facetten. Dat men er vaak een potje van maakt is een ander verhaal
dat kan maar dat gebeurt nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus dan kan alsnog voor elke scheet een topic buiten het centrale topic worden aangemaakt.
Ik gaf een greep uit de active topics die moslim of islam gerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij geeft dat topic als voorbeeld, dus ik ging van dat voorbeeld uit. Maar ik wil ook wel in een van de andere topics kijken, of dat een beter voorbeeld is.
Wel degelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja voor hun is het een serieuze aangelegenheid. Mij kan het werkelijk niet boeien of iemand een Koerd, een Turk of een Marokkaan is.
Op dit moment valt het echt reuze mee man. Er was een tijd dat we 500 topics over zogenaamde lichtgetinte mensen hadden lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik gaf een greep uit de active topics die moslim of islam gerelateerd zijn.
Je begrijpt dat je nu de toorn van de mods over je heen krijgt. Dit is niet waar een leugen, taqqiya en alles wat je maar kan bedenken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op dit moment valt het echt reuze mee man. Er was een tijd dat we 500 topics over zogenaamde lichtgetinte mensen hadden lopen.
En ik klikte op een topic wat dus NIET islamgerelateerd is, maar gewoon over IS ging. Barbarij welke mijns inziens niets met de islam te maken heeft en waar in het topic ook enkel over IS gesproken wordt en niet over de islam. Maar ik ga een ander voorbeeld aanklikkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik gaf een greep uit de active topics die moslim of islam gerelateerd zijn.
Ja omdat jij mij een dikkerd noemde...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je noemde mij net nog kutmarokkaan.
Nah serieus. Kijk nu naar de topics die lopen. Het valt serieus echt reuze mee met het aantal moslim topics.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu de toorn van de mods over je heen krijgt. Dit is niet waar een leugen, taqqiya en alles wat je maar kan bedenken.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat jij mij een dikkerd noemde...
Klopt. Het valt ook nu mee, dat betwist ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah serieus. Kijk nu naar de topics die lopen. Het valt serieus echt reuze mee met het aantal moslim topics.
Dus....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Het valt ook nu mee, dat betwist ik niet.
Ja joh, zo zijn wij. Stiekem hebben we ook gewoon een hekel aan moslims, we zijn dan ook een speciaal NWSconcentratiekamp aan het maken voor alle leugenachtige gekkerds.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu de toorn van de mods over je heen krijgt. Dit is niet waar een leugen, taqqiya en alles wat je maar kan bedenken.
De timing is uitstekend geweest, mijn reactie was initieel gericht op Ryan, doch de moderators gingen huilen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus....
Probleem opgelost jongens. Verkeerde timing van Mutant.
Nee - en dat blijkt ook nergens uit. Andersom echter zie ik ontkenning na ontkenning en heel soms, na heel hard duwen een subtiele erkenning. Moslimtopics WELNEEEE!!!!! ! HOE KOM JE DERBIJ!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, zo zijn wij. Stiekem hebben we ook gewoon een hekel aan moslims, we zijn dan ook een speciaal NWSconcentratiekamp aan het maken voor alle leugenachtige gekkerds.
Wij laten ons niet bedriegen door de moslims die doen of ze lief zijn, we willen ze het liefst allemaal straffen. Moeten ze maar geen moslim zijn.
Is dat ongeveer wat je denkt?
Ja daar moet je ook niet op reageren Mo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De timing is uitstekend geweest, mijn reactie was initieel gericht op Ryan, doch de moderators gingen huilen.
Je ging een beetje zeuren dus zeggen de mods dat je niet zo moet zeuren. Zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De timing is uitstekend geweest, mijn reactie was initieel gericht op Ryan, doch de moderators gingen huilen.
Heeft iemand erom gevraagd dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:41 schreef sp3c het volgende:
nee hoor, ik ontken de ontkenningen, die zijn er niet, dat zegt echt helemaal niemand
het zijn er alleen niet zoveel dat we er onze speciale knopjes willen beroeren
Zeker, het is wel fijn om te constateren dat niet alleen moslims lange tenen hebben. Jullie kunnen er ook wat van.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ging een beetje zeuren dus zeggen de mods dat je niet zo moet zeuren. Zo gaan die dingen.
Zo hebben we toch een vermakelijke avond gehad
Maar ik heb tenminste geen jurk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, het is wel fijn om te constateren dat niet alleen moslims lange tenen hebben. Jullie kunnen er ook wat van.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste geen jurk.
Ik ben het inhoudelijk verder eens met de dingen die je schrijft, maar dit is natuurlijk onzin. In meer dan 7 jaar met dit account heb ik zo'n 300 NWS-topics geopend over een variëteit aan onderwerpen. Van slowchats tot wegpiraten, van Morriseys gedrag in Tivoli tot een gezondheidsminister met Obesitas. En ja, als er relevante ontwikkelingen zijn op moslim-gebied waar niemand anders een topic over opent, dan doe ik dat. Inmiddels zijn er bijna 2 delen van dat topic vol, dus het voorzag kennelijk in een behoefte.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:53 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook, ik vind het vooralsnog wel meevallen met de moslim gerelateerde topics
er loopt er een aantal en elfletterig opent er graag 1 per dag maar verder moet ik al die oorlogstopics erbij optellen om er nog wat van te maken en dat slaat nergens op
Als topics geen nieuwswaarde hadden en niet interessant waren, werd er niet op gereageerd en ontstonden er geen discussies over.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Correct, anders geen nieuwswaarde. En dan kan NWS opgedoekt worden.
De scheidslijn tussen grap en een sneer is soms flinterdun. Ik word hier al veel te vaak afgeschilderd als een soort extremist en haatzaaier, dus opmerkingen dat ik elke dag een moslim-topic open zijn niet bevorderlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef sp3c het volgende:
godskolere zeg hey neem een grapje voor wat het waard is
fok! is nu eenmaal niet de libelle, af en toe ben je hier het onderwerp van hele flauwe operkingen, die kreeg ik van jou, die kreeg ik van mutant01 en die kreeg ik van god weet wie nog meer en die krijgen jullie ook van mij
geven en nemen is hier uitdelen en opvangen, leer er mee leven of ga alstjeblieft ergens anders spelen met jullie zure gedoe
huilies
En 2 dagen mod, laten we dat ook niet vergeten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word hier al veel te vaak afgeschilderd als een soort extremist en haatzaaier,
Ik vraag wel of die ene bij die andere kan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn nu twee topics over Kuzu / Öztürk:
NWS / Geen minister van integratie, maar een minister van acceptatie
NWS / Ozturk&Kuzu(partij Denk) presenteren nieuw partijprogramma
de populariteit van je internet alter ego is totaal mijn probleem niet, als mod niet want dit kan gewoon door de beugel en persoonlijk als user die door dat internet alter ego tot in het eurovisie songfestival forum aan toe door jou werd afgekraakt vind ik het een beetje hypocriet dat je er zelf niet tegen kuntquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De scheidslijn tussen grap en een sneer is soms flinterdun. Ik word hier al veel te vaak afgeschilderd als een soort extremist en haatzaaier, dus opmerkingen dat ik elke dag een moslim-topic open zijn niet bevorderlijk.
Ik vind NWS-feedback trouwens ook helemaal niet de plek voor zulke grappen. Je beantwoordt een user en je betrekt mij er ongevraagd en onnodig bij. Gewoon niet doen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik het vorig jaar wel serieus gekeken heb. Ik voel me er nog vies om
technisch gezien klopt ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Als je in het eurovisiesongfestivalforum post als rechtgeaarde man, maar dan ook gewoon serieus over het songfestival, verdien je het natuurlijk ook wel gewoon om afgekraakt te worden
Onzin ik volg al jaren het ESF met groot plezier.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Als je in het eurovisiesongfestivalforum post als rechtgeaarde man, maar dan ook gewoon serieus over het songfestival, verdien je het natuurlijk ook wel gewoon om afgekraakt te worden
Hommo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin ik volg al jaren het ESF met groot plezier.
Mag in de TT Atheist vervangen worden door Antitheist?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:20 schreef Frutsel het volgende:
en ik maar denken dat er echt een eurovisiesongfestivalforum op fok was![]()
was er bijna ingetuind
Je mag me afkraken wat je wilt, maar dat is wat anders dan onwaarheden verkondigen. Ik open niet elke dag een topic over moslims, maar slechts af en toe, als het zo uitkomt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 04:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
de populariteit van je internet alter ego is totaal mijn probleem niet, als mod niet want dit kan gewoon door de beugel en persoonlijk als user die door dat internet alter ego tot in het eurovisie songfestival forum aan toe door jou werd afgekraakt vind ik het een beetje hypocriet dat je er zelf niet tegen kunt
nu ben ik de kwaadste niet en wil ik je best wat ontzien wat de flauwe grappen en grollen betreft maar kweek alstjeblieft een iets dikkere huid zeg want je hoeft ook weer niet iedere keer dat je naam genoemd wordt te gaan huilen en je hebt het er wel een klein beetje naar gemaakt
Antithee'ist paste er niet op, nu welquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mag in de TT Atheist vervangen worden door Antitheist?
Het gaat over dit topic: NWS / ChapelHill shooting: Antitheist vermoord drie moslims In NorthCarolina
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Antithee'ist paste er niet op, nu wel
Smack11 #grappenmetelfletterigquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgende keer zet je zelf vermoordt ipv vermoord ok? anders heet je voortaan smack09
Onwaarheden is elfletterig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag me afkraken wat je wilt, maar dat is wat anders dan onwaarheden verkondigen. Ik open niet elke dag een topic over moslims, maar slechts af en toe, als het zo uitkomt.
Solly, het is de constante druk om de scoop te hebben he.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgende keer zet je zelf vermoordt ipv vermoord ok? anders heet je voortaan smack09
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Solly, het is de constante druk om de scoop te hebben he.
Alles om de NOS maar voor te zijn.Meld je aan bij de Frontpage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was toch vrijwillig maagd?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij zijn koningen van de scoop BaajGuardian zoekt neukpartner
neukpartner is elfletterigquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij zijn koningen van de scoop BaajGuardian zoekt neukpartner
Misschien speelt hij ook wel neusfluit, maar dat heeft net zoveel te maken met de moorden als het feit dat hij antitheïst isquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:25 schreef Erasmo het volgende:
Uit zijn pohi op Facebook blijkt toch dat het een antitheïst is dus de titel is toch correct?
Die ene is gewoon dicht. Met je merge.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hij die dagelijks moslimtopics opent, vraagt langs deze weg een merge aan voor twee (door anderen) geopende topics die feitelijk over hetzelfde gaan:
- NWS / Groot deel Europese moslims zijn fundamentalist.
- NWS / "Helft Belgische moslims is fundamentalist"
Kan ook. Door toedoen van mij is er zowaar een moslim-topic minder in NWS.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ene is gewoon dicht. Met je merge.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook. Door toedoen van mij is zowaar een moslim-topic minder in NWS.
Het is wellicht niet erg respectvol t.o.v. mensen die trisomie 21 hebben? Just saying.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik razend trots ben op onze Elflettering.
Ik moet het vragen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het inhoudelijk verder eens met de dingen die je schrijft, maar dit is natuurlijk onzin. In meer dan 7 jaar met dit account heb ik zo'n 300 NWS-topics geopend over een variëteit aan onderwerpen. Van slowchats tot wegpiraten, van Morriseys gedrag in Tivoli tot een gezondheidsminister met Obesitas.
Om vergeleken te worden met Elflettering?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is wellicht niet erg respectvol t.o.v. mensen die trisomie 21 hebben? Just saying.
Die Belg gok ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik moet het vragen.![]()
Wie was deze minister?
Dan heb ik een vermoeden over wie het gaat. Bij de Belgische politici is er 1 vrouw die met afstand de dikste was van alle politici, inclusief Dehaene. Zij had uiteindelijk een maagband laten plaasten. Wat hebben Belgen toch met dikke poltici?quote:
Grote jongenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om vergeleken te worden met Elflettering?
Dan haal ik hem wel weg.
NWS / België: "Volksgezondheid-minister met obesitas niet geloofwaardig"quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik moet het vragen.![]()
Wie was deze minister?
Het ging om de minister van Volksgezondheid. Dat maakt het wat pikant.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan heb ik een vermoeden over wie het gaat. Bij de Belgische politici is er 1 vrouw die met afstand de dikste was van alle politici, inclusief Dehaene. Zij had uiteindelijk een maagband laten plaasten. Wat hebben Belgen toch met dikke poltici?
Was ik je toch mooi even 3 seconden voorquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het ging om de minister van Volksgezondheid. Dat maakt het wat pikant.
NWS / België: "Volksgezondheid-minister met obesitas niet geloofwaardig"
Zo ver was ik maar dank je voor de link.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het ging om de minister van Volksgezondheid. Dat maakt het wat pikant.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Grote jongenJammer dat er eerst weer kinderachtig gedaan moet worden als iemand daar iets van zegt. Je hoeft echt niet van alles een grap proberen te maken.
Wij hebben toch ook wel dikke politiciquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh boy, het was een andere dan die ik in gedachte heeft. Nogmaals de vraag, wat hebben de Belgen toch met dikke politici?
In Nederland hebben we wel eens een dik iemand als parlementariër en bestuurder gehad (Sharon Dijksma) maar dat is een incident, daar lijkt het veelvuldig voor te komen. Zo dik zijn de Belgen toch niet.
Godsamme man, je lijkt wel een kleuter. Kan je ook nog normaal doen of alleen maar mensen afzeiken? Dit is feedback, om semi-lollig te doen lijkt me SC geschikter.quote:
Ja, maar minder en vooral minder extreem. Hem was ik inderdaad vergeten, dat zal wel te maken hebben met mijn aversie van zowel de persoon als de partij waar hij lid van is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook wel dikke politici
[ afbeelding ]
Wat loop je hier nou eigenlijk te zeuren. elfletterig geeft FB, wij doen iets met wat hij aandraagt, hij doet trots, specularium post een gifje. En dan denk jij, kom, dit is nou eens leuk om lekker een hele avond over door te gaan? Terwijl er werkelijk níéts aan de hand isquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Godsamme man, je lijkt wel een kleuter. Kan je ook nog normaal doen of alleen maar mensen afzeiken? Dit is feedback, om semi-lollig te doen lijkt me SC geschikter.
Joh zit niet zo te zeuren, als je hier iets vraagt wordt het meestal toch gewoon netjes gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Godsamme man, je lijkt wel een kleuter. Kan je ook nog normaal doen of alleen maar mensen afzeiken? Dit is feedback, om semi-lollig te doen lijkt me SC geschikter.
Ik stel een doodnormale vraag over dat plaatje en met één doodnormaal antwoord was de kous afgeweest. In plaats daarvan krijg ik louter semi-lollige antwoorden met een afzeikondertoon van specularium. Die hele geschiedenis met Elf zal me worst wezen. Ik vind het daarentegen wel ergerlijk dat je kennelijk meteen wordt afgezeken, nota bene in feedback, als de moderator je visie niet deelt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat loop je hier nou eigenlijk te zeuren. elfletterig geeft FB, wij doen iets met wat hij aandraagt, hij doet trots, specularium post een gifje. En dan denk jij, kom, dit is nou eens leuk om lekker een hele avond over door te gaan? Terwijl er werkelijk níéts aan de hand is
Ik waardeer het dat je voor me opkomt, maar van Specularium kan ik het hebben. Het werkt gewoon zo dat je van de ene mod meer kunt hebben dan van de andere. Het NWS-modschap van Specularium is een belachelijk groot succes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent mod-onwaardig, FA wordt op de hoogte gesteld. Hop, balans in ere hersteld.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
Nu begint het weer eng te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |